- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Svitavy _ Lanškroun? Nechápu, je nově opravená, přehledná, 20 km pohodové jízdy...
"náraz vozidla do pevné překážky, například sloupu nebo stromu" - no a když teď u nás na I/14 bůhvíproč vyměňovali kandelábry, tak je osadili asi tak půl metru od krajnice a navíc použili moderní trubkové stožáry bez toho širokého podstavce. Takže při nárazu dojde k deformaci vozu na mnohem užší ploše, takže ten sloup projede autem mnohem dál...
U Lanskrouna? Kdyz uz tak Svitavy HK nebo Svitavy Brno.
Nazval bych to mapou, kde se řidiči chovají nejvíce jako hovada. Jak může být nebezpečná silnice tím, že má zatáčky, nebo je rovná a řidiči si myslí, že tam mohou zkoušet max rychlost. Tohle je ta správná nebezpečná silnice:https://www.youtube.com/watch?v=vzYaoy_y8B8
Dálnice jsou nejbezpečnější - proto policie zase nakupuje dálniční křižníky..
a bude merit v omezenich....komedie...
A další nebezpečná silnice vznikla úpravou železniční tratě Sudoměřice-Tábor.
Výjezd ze Sudoměřic je houpavý, křivost kopíruje svodidlo. Zatáčka, která zde vznikla má v sobě další dvě (děláno podle oka?). Dále za benzínkou Moraveč je silnice opět křivá.Takže nebezpečné silnice budou stále přibývat.
Jako nejnebezpečnější bych I/43 tipoval spíš v úseku Kuřim-Svitavy. Tam jsou věci jako na tom videu už rutina.
Nedávno jsem jel od Svitav na Lanškroun, v protisměru zpoza kamionu a před zatáčkou chtěl předjíždět debil v osobáku. Naštěstí se stihnul zařadit zpět. Některé řidiče by měli na místě zastřelit.
tak ta mama mě povalila - na D1 u Prahy je nízké riziko? A oproti tomu na I/2 je střední? Já raději jezdím po Kolínské jak po D1 z hlediska pocitu bezpečí
jde na to jakým způsobem se na statistiku díváte. Na D1 u Prahy projede denně kolem 100 000vozidel po kolínský to může být tak třetina? ve vysvětlivkách je napsáno že je to přepočítaný na neh./mld. vozkm což předpokládám je nějaký přepočet kolik tam celkově najedou řidiči km než se stane nehoda. Tak statisticky D1 vycházi v pořádku pěkně. A pravdou asi bude že moc lidí tam nezahyne a jde tam většinou spíš o plechy zatím co na kolínské silnici bude víc smrťáků kvůli možnosti čelní srážky nebo trefení nějakého stromu....
Ze Svitav,je to nebezpečné na všechny strany ! Měli by je radši zavřít pro provoz "Hitlerovu dálnici"nebyla schopná dokončit žádná vláda od války ! Každý hejtman měl plná ústa slibů,než se dostal ke korytu !