Diskuze
Motorky od BMW: budoucnost je v malých objemech z Indie
Děkujeme za pochopení.
M13i63r53o62s28l97a70v 45S70t66e16i60n83e34r
Budoucnost je spíš u 125 ccm. Tam lze získat dostatečný výkon pro dvousedadlové turistické mašiny, t.j. kolem 24 HP. Takových mašinek by se v Asii, ale i u nás, pokud by byly úsporné a nepředražené, prodalo mnoho. S elektrikou a těžkými akumulátory to zatím není reálné. Už ta životnost drahých akumulátorů to nedovolí.
Zajímavé by ale bylo, zda lze jezdit na CNG. Royal Enfield na naftu je se spotřebou 1,5 l na sto jistě také zajímavý experiment.
V76i60k97t71o10r 75Š46e55d90i73v13ý
Dvacet čtyři koní a turistický stroj pro dva?
V79á16c73l34a54v 62Z46á97r16u24b49a
Proti Indii nic nemám - Royal Enfield je super a baví mě pořád :-)...
M65i46r23o52s65l71a40v 44J17o59c47h
Opravdu si asiati koupí BMW před jejich skůrty s licencovanými motory honda za 1/2 až 1/3 ceny ?
J30a17n 89M86a50t53o92u71š57e71k
je spíš k podivu, že si v Evropě lidé koupí předražený skútr BMW vyrobený v Asii.
J79i58ř47í 90K96o21c26u13r68e61k
Mno tak by se dalo mezi řádky hádat, jestli třeba BMW nehledá cestu, jak utéct z přeregulované Evropy.
J76a20n 37S93t60e57h56l20i74k
Tam jde spíše o mnohamilionový trh .Vždyt tv evropě prodává jen pár set tisíc kusu. To jste o pár řádu jinde
T24o56m65á53š 41H85u66d44e66č21e92k
Motorka na elektriku? Myslel jsem, že na motorkách jezdí výhradně petrolheadi. Kam ten svět spěje ... :-(
J44i66r76i 85F87i75n61k
žádná novinka - například malá GéeSa už se v číně dělají dávno. A velká část motorů do velkých motorek BMW taky.
To jen info pro ty, co si vyšší cenu svých BMW odůvodňují "Německou kvalitou"
J78o94s36e91f 95V82o95s42i25c23k15y
BMW kdysi projevil zajem i o nasi Jawu v Tynci n/s. Tehdy se tam ale rozhodli, ze nase rodinne stribro prodavat nebudem a ze svet prorazime s Jawami. Hodne to toho tenkrat kecal zavodni vybor ROH, tehdy plny komunistu. No a BMW se urazil, a kdyz se potom Jawa nabizela, tak uz nemel zajem avyuzil radeji fabriky v Indii a Thajsku
J15a14n 39S75t58e91h75l57i41k
Já si pamatuji , že to chtěli prodat cagivě.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...