- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Budoucnost je spíš u 125 ccm. Tam lze získat dostatečný výkon pro dvousedadlové turistické mašiny, t.j. kolem 24 HP. Takových mašinek by se v Asii, ale i u nás, pokud by byly úsporné a nepředražené, prodalo mnoho. S elektrikou a těžkými akumulátory to zatím není reálné. Už ta životnost drahých akumulátorů to nedovolí.
Zajímavé by ale bylo, zda lze jezdit na CNG. Royal Enfield na naftu je se spotřebou 1,5 l na sto jistě také zajímavý experiment.
Dvacet čtyři koní a turistický stroj pro dva?
Proti Indii nic nemám - Royal Enfield je super a baví mě pořád :-)...
Opravdu si asiati koupí BMW před jejich skůrty s licencovanými motory honda za 1/2 až 1/3 ceny ?
je spíš k podivu, že si v Evropě lidé koupí předražený skútr BMW vyrobený v Asii.
Mno tak by se dalo mezi řádky hádat, jestli třeba BMW nehledá cestu, jak utéct z přeregulované Evropy.
Tam jde spíše o mnohamilionový trh .Vždyt tv evropě prodává jen pár set tisíc kusu. To jste o pár řádu jinde
Motorka na elektriku? Myslel jsem, že na motorkách jezdí výhradně petrolheadi. Kam ten svět spěje ... :-(
žádná novinka - například malá GéeSa už se v číně dělají dávno. A velká část motorů do velkých motorek BMW taky.
To jen info pro ty, co si vyšší cenu svých BMW odůvodňují "Německou kvalitou"
BMW kdysi projevil zajem i o nasi Jawu v Tynci n/s. Tehdy se tam ale rozhodli, ze nase rodinne stribro prodavat nebudem a ze svet prorazime s Jawami. Hodne to toho tenkrat kecal zavodni vybor ROH, tehdy plny komunistu. No a BMW se urazil, a kdyz se potom Jawa nabizela, tak uz nemel zajem avyuzil radeji fabriky v Indii a Thajsku
Já si pamatuji , že to chtěli prodat cagivě.