Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Z hogo fogo citroënů je nová samostatná značka DS

Rafinovaná elegance a netradiční styl, to je nová značka DS. Francouzská automobilka sází na špičkový design a řemeslnou vytříbenost interiérů. Pro magazín CityLife a iDNES.cz nafotil modely nově vzniklé značky DS jako umělecká díla špičkový český módní fotograf Pavel Hejný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R18a52d61e18k 97R90a18i30d49a 5187502389

Design ještě nedělá dobré auto...Originální DS byl kromě neobvyklého designu hlavně technicky velmi pokročilé, až tak že za 20 let jeho výroby ho nemuseli příliš měnit, tohle se snaží jen těžit na slavném jméně.

0/0
1.12.2015 8:05

E93r15i91k 43S79a32n40e53t28r89i23k 4988450430974

No fotky otras takže poriadne som si nevšimol auto. Najviac ma pobavila fotka kedy s opätkom tlačí do tej koženej sedačky to by som ju hneď vyhodil z auta.

+1/0
30.11.2015 14:21

I50g83n11á90c 91M62r72k25v46i42č63k61a 2468602529525

Osobní zkušeniost s DS4: Vizuálně pěkná z venku, interiér nic extra - plnej světýlek jak na vánoce. Hlavní problém je nulová ergonomie: Dozadu se nedá nastoupit ani z toho vylízt, nízkej strop, tak možná pro malý děti. Okýnka neotvíratelný.  Vepředu: Sklo pod velkým úhlem a za dne v tom vidíte odraženou palubní desku - lišty výdechů ventilace a repráčky - opruz furt ve skle koukat na svou palubku. V noci jsou v čelním skle zase vidět svítící budíky a plačítka na panelu - opruz nadruhou. U spolujezdce nebylo výškově stavitený sedadlo a k tomu nízká střecha = pro osobu max výšky 180 cm - vyšší = smůla.  Toliko k Citroenu - více nikdy!

0/0
30.11.2015 10:25
Foto

V62l12a35d58i53m80í15r 11V29o13l43k75o 6770982437289

Citron bych si nekoupil, ale přiznám, překvapen jsem spíš pozitivně.....nečekal jsem ale zázrak. Ten tmavý model má šmrnc. Technické parametry neposuzuji, nechce se mi to hledat a porovnávat s konkurencí (neb stejně nekoupím). Design OK.

0/0
29.11.2015 21:47

J83o90s72e86f 51K66r65o36u13p23a 1389702636858

Hézké fotky, škoda, že na nich není ten automobil;-)

+1/0
29.11.2015 21:38

M97i88c66h52a62l 56T92r80i94s25k35a 2560207862617

Sem se tesil na fotky aut a vidim rukavice, brejle, hodinky a babu na strese.

+8/0
29.11.2015 19:01

J52i22ř13í 65E85r62b13e42n 1683604886257

Módní fotograf Pavel Hejný, styling Bohumila Čiháková, make-up Michaela Ohemová...

.

Hernajs, neměla by se rubrika Auto věnovat spíš autům než nějakým nagelovaným tentononcům, které bych se bál potkat po setmění na ulici?

+11/−1
29.11.2015 16:59

L82e90o86š 53S12m87u90t42n78ý 2897789195762

symbol dnešní doby,aneb jak praví klasik není důležité co umí, ale jak při tom vypadá

+3/0
29.11.2015 16:39

J74i31ř44í 79N16e55u51m40e78i91s35t75e27r 2512815413121

Ten fotograf to zazdil. Ruku v ruce s nějakým tím stylistou, nebo kdo ty hadry vybíral. To mi nikdo nevymluví.

+3/0
29.11.2015 14:48

A13l49e29š 86J41a90n79á41č43e69k 3653844736613

Kde jsou ty časy kdy citroen dělal pěkná a technicky zajímavá auta. To co se v současnosti prezentuje pod DS je hnus velebnosti, dle mě jedny z nejošklivějších aut. Poslední co se mi u citronu libí je asi C5.

+1/−9
29.11.2015 14:19

M79a34r75c17e52l 36P66a47v26l19í18k 7371484568739

tie rukavice sú na práce v domácnosti?

+3/0
29.11.2015 12:42

J19a61n 24N24o36v18á47k 9165728354115

Citroen začal místo technických řešení prodávat naleštěné prdy.

Za hlavní vlastnost auta považuje vzhled interiéru a přitom taková kvalitní řešení, jako je hydropneumatický podvozek (tedy to co mu podle mě udělalo jméno), opouští.

+8/0
29.11.2015 10:03

K56a48r24e74l 20V95a19c36h50u12t 9643712579643

Tento podvozek se uplatní jen v zemích bývalé vých.Evropy, kde se dodnes silnice dělají z "perníku", tedy nic nevydrží a jsou furt samá díra... ;-€  Všude jinde jsou silnice tak KVALITNÍ, že tento typ podvozku strácí smysl... ;-)

+1/−6
29.11.2015 11:18
Foto

M94a59r23t62i49n 24K80o70u13b93e22k 3919757228476

Já si troufám tvrdit, že třeba v New Yorku jsou silnice tak hrozný, že tady by se to muselo pod tíhou stížností okamžitě zalátat. Na Brooklynským mostě se jezdě po železný síti, co drží beton, vozovka je pryč.

0/−1
29.11.2015 11:59

J64i96ř67í 68K46o62c41u45r69e70k 6925614375598

Vozovka tam byla vždycky dělaná tou "železnou sítí" a není to jediný takový most. Jde o proudění vzduchu, aby vítr nerozkýval most tak, že to nevydrží. Jako se už stalo - Tacoma bridge

+1/0
29.11.2015 15:06

V63l81a21s22t59i63m59i81l 21T22e21n47c16e33r 4430130177110

Nesouhlasím. Provozuji Xantii s hydractivem. Doporučuji vyzkoušet na vlastní kůži. Lahůdka, nedám na ten systém dopustit.

+6/0
29.11.2015 17:02

J95o44z73e89f 26H17r59i96c35i23š59i31n 4133540200776

Ok, ale skuste si dnes nové auto na urovni Superbu a srovnejte treba s C5. 

Kdyby ten systém byl tak zázračný tak by ho lidi kupovali.

Proč je model 508 prodáváný ve 2násobných objemech proti konstrukčne identickému C5 když v C5 mužete mít navác hydractive?

Protože ten rozdíl neoceníte cenou která stoví výrobce aby to přidal do toho auta,

Je to néco jako Saaby. To vám každý fanda aut pochválil ale nikto si to nekoupil.

+2/0
29.11.2015 23:13

D50o65m62i37n92i10k 35C15e42r17n86y 5345493294969

No když jsem v létě jel do Skotska na dovolenou, tak ta kvalita byla poměrně srovnatelná a za citroen jsem byl rád a v některých městech UK to kolikrár není o moc lepší.

0/0
29.11.2015 18:51

J46o59z57e30f 57H67r47i46c31i42š56i10n 4833840980606

No jestli je 100 000ks ročně skvělý výsledek se 3mi modely tak to si nejsem úplně jistý.

Například jenom bmw x5 se prodá řádově stejně tolik. a to nemluvým o klasické 5ce nebo 3ce.

0/−1
29.11.2015 9:34

J26o12s78e32f 35Z65d44r43á16h79a88l 2900110261898

Ale BMW je trosku nekde jinde kvalitativne a hlavne se prodava po celem svete coz se o citroënu rici neda takze srovnavate hrusky s jablkama...

0/0
29.11.2015 19:14

J48o87z19e11f 15H90r72i27c92i45š15i69n 4553630130726

Krome severni ameriky se prodava DS vsude. 

DS ma ambici byt premiovou znackou a tak alespon v nekterych trzich musi drzet krok a to se nedeje a ani jim to tam moc nesmeruje, Stavili vsechno na Cinu co je asi logicky krok ale ani tam a ani ve Francii neprodavaji nejvice aut ve svem segmentu.

0/0
29.11.2015 23:03

D85a16n12i49e50l 67S80v59o67b36o32d64a 6225332401659

Dokud ta auta nebudou mít jiný dynamický základ a kvalitu budou stále jen naleštěný citroen.

+4/0
29.11.2015 9:19
Foto

T42o50m54á83š 93D46v20o50ř24á95k 3865593186726

Francouzi se rozhodli, že jejich nová značka bude luxusní. Hmmm.

Že to ale maskují, co?:-):-):-)

+3/−3
29.11.2015 9:03

M98a38r46t34i35n 86H38e40j82d45u48k 7687430340412

Tihleti metrosexuální dřevorubci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

+3/−1
29.11.2015 8:15

M14a89r69t79i91n 45H24e96j70d31u40k 7327170130402

Tihleti metrosexuální dřevorubnci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

0/0
29.11.2015 8:14

J26a65n 62H80r76z23a90n 9224948930403

Takovy Trabant v kuzi :-/:-/Rv

+1/−2
29.11.2015 7:34

M17a63r26c52e21l 10P71a81v80l71í54k 7551274128289

trabi mal / má textilné poťahy, slušne priedyšné, žiadna "koženka". a minimalistické vybavenie - tachometer s kontrolkou svetiel, dva "vypínače pre svetlá a stierače, skrinku pre kľúčil zapaľovania a štartovania. prepínač svetiel, smeroviek a klakson. tri pedále, páka ručnej brzdy. úplne postačovalo.

skrátka automobil(ík) presne podľa zadania, ktoré predurčilo 2CV.

0/0
29.11.2015 13:11

V45l11a20s37t26i17m10i59l 37T44e37n26c67e77r 4320230567880

A taky měl sytič - to už dnes málokdo ví, co to je. ;-D

+4/0
29.11.2015 17:13

M78i49c29h65a62l 66H23r78u95b13o68š 4440847892355

Trabant mal aj kožu - seria 444 a aj koženku - DeLuxe ;-)

0/0
29.11.2015 19:19

V30l95a88s93t59i92m29i78l 47T19e52n60c71e36r 4540640147750

Takový jízlivý dotaz - jel jste někdy ve skutečném Trabantu, nebo jenom tak blábolíte?

+3/0
29.11.2015 17:10

J32a14r55e39k 66B60o90h70d62a49l 5855794414

Dávám jim rok, maximálně dva! S jejich cenovou politikou půjdou rychle k zemi, teda jestli to Citroen nebude dotovat, pak je otázkou jak dlouho to vydrží. Přišli na trh v blbé době.

+1/0
29.11.2015 7:29

J41o67s80e81f 86V95a91l59a 9980843893363

nehodlam komentovat techniku - ale zajedte si nekam do Francie, DSky se nedaji prehlednout, designove jsou opravdu skvele.....a kdyby mi zamestnavatel chtel koupit auto a platil i opravy, tak by DSka byla jednou z variant. Francouzi si to kupuji........

+1/0
29.11.2015 21:01

J45a82n 29S14l36a44v40í42k 2881309850586

Toto nové DS je tragedie a basta (ani náhodou to není jako origo DS z ´60 let...).

+2/0
29.11.2015 7:04

V91l43a63d92i42m38í17r 83Z68a66u80š39k93a 5851822317883

Bohužel módní fotograf - hlavně z interiéru není téměř nic vidět, pozornost na sebe strhávají modelové. Myslel, jsem že článek je o autech.

+7/0
29.11.2015 6:24

J35o21s94e40f 80S69v63o34b78o29d80a 7536962109354

Hogo Fogo..Citroen ....:-P

+10/0
29.11.2015 3:58

K91a61r11e47l 92J67o65a30c96h93i17m75s45t45á69l 8636112477136

abych pravdu řekl furt vidím citroen v designu tak jaká pak značka a navíc opět Francouz elektronika katastrofa a nacou tma každou blbost která je ráda že funguje protože se zrovna vyvinula

+2/−1
29.11.2015 0:19

L46a64d69i72s79l47a33v 21K71v74a81s14n48i84č36k42a 1923597903685

Tohle všechno se dá poznat z několika fotografií ?

+2/0
29.11.2015 3:39
Foto

T86o87m27á36š 73D60v72o69ř27á13k 3835453836436

Jo.

+2/0
29.11.2015 9:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.