Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Z hogo fogo citroënů je nová samostatná značka DS

Rafinovaná elegance a netradiční styl, to je nová značka DS. Francouzská automobilka sází na špičkový design a řemeslnou vytříbenost interiérů. Pro magazín CityLife a iDNES.cz nafotil modely nově vzniklé značky DS jako umělecká díla špičkový český módní fotograf Pavel Hejný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R47a60d51e55k 43R34a32i32d41a 5937832579

Design ještě nedělá dobré auto...Originální DS byl kromě neobvyklého designu hlavně technicky velmi pokročilé, až tak že za 20 let jeho výroby ho nemuseli příliš měnit, tohle se snaží jen těžit na slavném jméně.

0/0
1.12.2015 8:05

E52r58i75k 15S30a96n53e30t63r52i29k 4268190860504

No fotky otras takže poriadne som si nevšimol auto. Najviac ma pobavila fotka kedy s opätkom tlačí do tej koženej sedačky to by som ju hneď vyhodil z auta.

+1/0
30.11.2015 14:21

I24g79n67á50c 15M10r35k75v36i29č69k10a 2788592699565

Osobní zkušeniost s DS4: Vizuálně pěkná z venku, interiér nic extra - plnej světýlek jak na vánoce. Hlavní problém je nulová ergonomie: Dozadu se nedá nastoupit ani z toho vylízt, nízkej strop, tak možná pro malý děti. Okýnka neotvíratelný.  Vepředu: Sklo pod velkým úhlem a za dne v tom vidíte odraženou palubní desku - lišty výdechů ventilace a repráčky - opruz furt ve skle koukat na svou palubku. V noci jsou v čelním skle zase vidět svítící budíky a plačítka na panelu - opruz nadruhou. U spolujezdce nebylo výškově stavitený sedadlo a k tomu nízká střecha = pro osobu max výšky 180 cm - vyšší = smůla.  Toliko k Citroenu - více nikdy!

0/0
30.11.2015 10:25
Foto

V41l15a42d88i54m72í78r 31V58o35l60k12o 6940402357459

Citron bych si nekoupil, ale přiznám, překvapen jsem spíš pozitivně.....nečekal jsem ale zázrak. Ten tmavý model má šmrnc. Technické parametry neposuzuji, nechce se mi to hledat a porovnávat s konkurencí (neb stejně nekoupím). Design OK.

0/0
29.11.2015 21:47

J56o82s18e51f 72K52r78o56u27p81a 1499852606958

Hézké fotky, škoda, že na nich není ten automobil;-)

+1/0
29.11.2015 21:38

M74i69c93h94a87l 20T76r97i94s50k11a 2460917792487

Sem se tesil na fotky aut a vidim rukavice, brejle, hodinky a babu na strese.

+8/0
29.11.2015 19:01

J33i80ř95í 92E33r53b94e51n 1273824876367

Módní fotograf Pavel Hejný, styling Bohumila Čiháková, make-up Michaela Ohemová...

.

Hernajs, neměla by se rubrika Auto věnovat spíš autům než nějakým nagelovaným tentononcům, které bych se bál potkat po setmění na ulici?

+11/−1
29.11.2015 16:59

L84e71o72š 32S92m70u61t59n90ý 2187989515242

symbol dnešní doby,aneb jak praví klasik není důležité co umí, ale jak při tom vypadá

+3/0
29.11.2015 16:39

J68i57ř87í 66N50e36u60m97e18i92s11t53e91r 2362525793281

Ten fotograf to zazdil. Ruku v ruce s nějakým tím stylistou, nebo kdo ty hadry vybíral. To mi nikdo nevymluví.

+3/0
29.11.2015 14:48

A75l22e10š 83J91a35n32á28č18e74k 3403294576243

Kde jsou ty časy kdy citroen dělal pěkná a technicky zajímavá auta. To co se v současnosti prezentuje pod DS je hnus velebnosti, dle mě jedny z nejošklivějších aut. Poslední co se mi u citronu libí je asi C5.

+1/−9
29.11.2015 14:19

M80a53r78c63e94l 16P83a75v55l37í37k 7751774708789

tie rukavice sú na práce v domácnosti?

+3/0
29.11.2015 12:42

J10a43n 18N79o71v41á85k 9515408764325

Citroen začal místo technických řešení prodávat naleštěné prdy.

Za hlavní vlastnost auta považuje vzhled interiéru a přitom taková kvalitní řešení, jako je hydropneumatický podvozek (tedy to co mu podle mě udělalo jméno), opouští.

+8/0
29.11.2015 10:03

K64a48r42e61l 30V78a59c78h29u98t 9233712569723

Tento podvozek se uplatní jen v zemích bývalé vých.Evropy, kde se dodnes silnice dělají z "perníku", tedy nic nevydrží a jsou furt samá díra... ;-€  Všude jinde jsou silnice tak KVALITNÍ, že tento typ podvozku strácí smysl... ;-)

+1/−6
29.11.2015 11:18
Foto

M44a98r66t71i55n 25K56o60u49b17e40k 3319497858826

Já si troufám tvrdit, že třeba v New Yorku jsou silnice tak hrozný, že tady by se to muselo pod tíhou stížností okamžitě zalátat. Na Brooklynským mostě se jezdě po železný síti, co drží beton, vozovka je pryč.

0/−1
29.11.2015 11:59

J94i12ř47í 86K72o50c45u43r93e17k 6585254985518

Vozovka tam byla vždycky dělaná tou "železnou sítí" a není to jediný takový most. Jde o proudění vzduchu, aby vítr nerozkýval most tak, že to nevydrží. Jako se už stalo - Tacoma bridge

+1/0
29.11.2015 15:06

V78l85a71s61t16i36m41i29l 78T83e60n74c14e98r 4340300977380

Nesouhlasím. Provozuji Xantii s hydractivem. Doporučuji vyzkoušet na vlastní kůži. Lahůdka, nedám na ten systém dopustit.

+6/0
29.11.2015 17:02

J73o94z34e96f 75H83r82i31c97i65š72i64n 4963980570196

Ok, ale skuste si dnes nové auto na urovni Superbu a srovnejte treba s C5. 

Kdyby ten systém byl tak zázračný tak by ho lidi kupovali.

Proč je model 508 prodáváný ve 2násobných objemech proti konstrukčne identickému C5 když v C5 mužete mít navác hydractive?

Protože ten rozdíl neoceníte cenou která stoví výrobce aby to přidal do toho auta,

Je to néco jako Saaby. To vám každý fanda aut pochválil ale nikto si to nekoupil.

+2/0
29.11.2015 23:13

D70o31m68i69n43i58k 50C74e32r62n35y 5975463464189

No když jsem v létě jel do Skotska na dovolenou, tak ta kvalita byla poměrně srovnatelná a za citroen jsem byl rád a v některých městech UK to kolikrár není o moc lepší.

0/0
29.11.2015 18:51

J72o18z29e50f 13H27r80i20c86i77š83i37n 4753560230866

No jestli je 100 000ks ročně skvělý výsledek se 3mi modely tak to si nejsem úplně jistý.

Například jenom bmw x5 se prodá řádově stejně tolik. a to nemluvým o klasické 5ce nebo 3ce.

0/−1
29.11.2015 9:34

J61o27s94e38f 13Z60d37r94á25h54a58l 2730220581848

Ale BMW je trosku nekde jinde kvalitativne a hlavne se prodava po celem svete coz se o citroënu rici neda takze srovnavate hrusky s jablkama...

0/0
29.11.2015 19:14

J84o61z56e98f 56H76r57i53c90i88š20i81n 4913580300736

Krome severni ameriky se prodava DS vsude. 

DS ma ambici byt premiovou znackou a tak alespon v nekterych trzich musi drzet krok a to se nedeje a ani jim to tam moc nesmeruje, Stavili vsechno na Cinu co je asi logicky krok ale ani tam a ani ve Francii neprodavaji nejvice aut ve svem segmentu.

0/0
29.11.2015 23:03

D28a19n75i73e80l 51S18v15o21b79o34d35a 6585672161979

Dokud ta auta nebudou mít jiný dynamický základ a kvalitu budou stále jen naleštěný citroen.

+4/0
29.11.2015 9:19

T38o91m98á75š 28D57v65o19ř13á73k 3135483916786

Francouzi se rozhodli, že jejich nová značka bude luxusní. Hmmm.

Že to ale maskují, co?:-):-):-)

+3/−3
29.11.2015 9:03

M45a45r94t80i40n 64H45e83j14d43u53k 7517860750512

Tihleti metrosexuální dřevorubci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

+3/−1
29.11.2015 8:15

M32a94r33t81i22n 52H10e59j53d54u70k 7527660700172

Tihleti metrosexuální dřevorubnci začínají vyskakovat snad za každým rohem, nejlepší je, když pak člověk potká na ulici hejno a jeden je opravdu jak druhý, hošíci přes kopírák.

0/0
29.11.2015 8:14

J47a68n 22H42r44z88a40n 9774378510623

Takovy Trabant v kuzi :-/:-/Rv

+1/−2
29.11.2015 7:34

M53a86r65c31e76l 70P89a66v79l78í79k 7651794358459

trabi mal / má textilné poťahy, slušne priedyšné, žiadna "koženka". a minimalistické vybavenie - tachometer s kontrolkou svetiel, dva "vypínače pre svetlá a stierače, skrinku pre kľúčil zapaľovania a štartovania. prepínač svetiel, smeroviek a klakson. tri pedále, páka ručnej brzdy. úplne postačovalo.

skrátka automobil(ík) presne podľa zadania, ktoré predurčilo 2CV.

0/0
29.11.2015 13:11

V85l50a35s69t21i78m22i96l 94T83e39n53c41e62r 4910260947400

A taky měl sytič - to už dnes málokdo ví, co to je. ;-D

+4/0
29.11.2015 17:13

M59i98c22h92a32l 77H10r62u98b89o38š 4670137412165

Trabant mal aj kožu - seria 444 a aj koženku - DeLuxe ;-)

0/0
29.11.2015 19:19

V97l12a88s51t67i39m82i40l 89T70e47n47c26e57r 4140870617830

Takový jízlivý dotaz - jel jste někdy ve skutečném Trabantu, nebo jenom tak blábolíte?

+3/0
29.11.2015 17:10

J35a30r36e32k 92B28o56h68d58a78l 5315684364

Dávám jim rok, maximálně dva! S jejich cenovou politikou půjdou rychle k zemi, teda jestli to Citroen nebude dotovat, pak je otázkou jak dlouho to vydrží. Přišli na trh v blbé době.

+1/0
29.11.2015 7:29

J80o96s47e43f 60V12a74l36a 9100753673323

nehodlam komentovat techniku - ale zajedte si nekam do Francie, DSky se nedaji prehlednout, designove jsou opravdu skvele.....a kdyby mi zamestnavatel chtel koupit auto a platil i opravy, tak by DSka byla jednou z variant. Francouzi si to kupuji........

+1/0
29.11.2015 21:01

J32a83n 40S83l15a94v12í75k 2821779210786

Toto nové DS je tragedie a basta (ani náhodou to není jako origo DS z ´60 let...).

+2/0
29.11.2015 7:04

V74l19a70d93i97m80í13r 18Z30a43u65š49k77a 5241522847853

Bohužel módní fotograf - hlavně z interiéru není téměř nic vidět, pozornost na sebe strhávají modelové. Myslel, jsem že článek je o autech.

+7/0
29.11.2015 6:24

J57o34s54e68f 10S69v43o26b84o52d83a 7296912539134

Hogo Fogo..Citroen ....:-P

+10/0
29.11.2015 3:58

K85a67r67e50l 41J79o38a28c71h58i11m87s28t89á15l 8906512277896

abych pravdu řekl furt vidím citroen v designu tak jaká pak značka a navíc opět Francouz elektronika katastrofa a nacou tma každou blbost která je ráda že funguje protože se zrovna vyvinula

+2/−1
29.11.2015 0:19

L35a52d65i20s73l48a37v 76K22v37a29s88n38i89č62k63a 1193557123535

Tohle všechno se dá poznat z několika fotografií ?

+2/0
29.11.2015 3:39

T16o28m15á81š 19D98v80o25ř36á79k 3615423126126

Jo.

+2/0
29.11.2015 9:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.