Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Škoda Superb kandiduje na evropské auto roku, toto jsou soupeři

O prestižní titul Auto roku 2016 se utká 35 aut. Vítěz bude známý 29. února. V seznamu semifinálového kola nechybí překvapení: mezi kandidáty není žádné italské auto, vypadla Tesla X jako posel elektromobility. Kvůli nesplnění pravidel chybí také vodíková Toyota Mirai.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T92o95m32á67š 89V23a55l70d32e19r 7363580409

Superbu bych titul přál. Z logického pohledu však nemá nárok na titul. Jsou lepší vozy. Sofistikovanější.

0/0
6.12.2015 20:21

M31a90r16e77k 38K98l67u58f43a 3658774854676

Za mne některý z Japonců (Honda, Mazda, Subaru) nebo z Jaguarů. Možná S-Max.

0/0
5.12.2015 10:34

J50a36n 97L53i77b75i14c40h 9982778255783

Trochu větší kufr, víc místa pro nohy vzadu a praktická stěrka u nádrže a výhra je zaručena, zejména když mediální masáží 90 procent redaktorů lidi utvrzuje, že žádné jiné než švindl auto ze Škodovky není ke koupi vhodné.

0/−1
4.12.2015 23:42

J16i71ř60í 62S65c20h60w20a68c80h 8228384208856

a co deštník? Bez něj ten tvůj "fór" není dostatečně "ftipný"....

0/0
5.12.2015 17:43

J42a36n 76K59l40i54m81a 7310713280712

Třetí místo bych tipoval ;-)

0/0
4.12.2015 21:33

Z77d40e60n54ě98k 32V22a90l98e32n36t17a 3945760548264

Patrioti škodivek budou lajkovat jako vzteklí ;-D.....

Tož Kábátik jim to jejich autí pěkně uplácal i na jízdní režimy se nám v 21 století konečně našel prostor ;-D;-D;-D .... R^

0/0
4.12.2015 20:50

J75i97ř68í 23S69c42h90w42a76c63h 8488474708956

a kdyby to někemu nedošlo, gdy se má jako začít řechtat, tak i pár hentononc smajlíků dáme navrch ....gdyž v tem 21. století smajlíci tak frčí....

0/0
5.12.2015 19:21

R83i98c41h90a87r78d 10K64o69v58a10n47d20a 9636152285800

Nezlobte se na me, ale co to bylo za morony, kteri vybirali tech 35 vozu?

Nedavno me svezl kolega v Jagu Ftype R a muzu Vam s klidnym svedomim rict, ze se jedna o vuz, ze ktereho po projizdce jen tak neusnete :)

0/0
4.12.2015 19:54

J82i84ř37í 15S33c13h14w11a44c48h 8288764448826

myslím, že by tě leckdo (kdo umí) svezl v podstatě v čemkoliv tak, že bys potom neusnul....(tím nemyslím projížďku po dálnici) ;-) ale o tom tato soutěž vůbec není.

0/0
5.12.2015 23:30

R74i29c12h47a37r75d 14K87o75v26a20n37d20a 9236322315370

souhlasim, ze o tom tato soutez neni, ale mne ten Jaguar ve vyberu proste chybi. Mimochodem ten kolega pise recenze na supersporty, jednou za cas na tyden vyfasuje nejake delo, namatkou audi RS7, Maclaren, Lambo, M4, apod...nicmene jsem byl pred trema tydnama ve Walesu opet na WRC, cili troufnu si rict, ze mam trocha vkusu...

0/0
7.12.2015 21:32

M36i58r82o65s62l42a90v 60S95u37c88h52y 5390809870350

Auto roku by mělo být v první řadě o inovacích a trendech pro budoucnost. Bohužel v tom hraje roli i politika. Co se superbu týče, ten vlastně jasně ukazuje trendy: auto segmentu D, tvářící se, jako by patřilo o segment výš, využívající ale motory patřící do segmentu B, snad akceptovatelné v  segmentu C.

+1/0
4.12.2015 19:03

J74o34e 27H18r26o77z52a 8757933184202

Výběr je opravdu zvláštní až nepochopitelný. Z jakého důvodu tam jsou jsou Honda Jazz, Honda HR-V, Opel Karl, Kia Sorento, Mazda 2, SsangYong Tivoli, Suzuki Vitara? Ostatní auta dejme tomu nabízí něco zajímavého v technice nebo designu, tím myslím i superb, který leckdo kritizuje, že je to v technice low cost VW; designově ale podle mě lepší než passat i A4 a ani výbavou a jízdními vlastnostmi to rozhodně není žádná prohra.

0/0
4.12.2015 16:07

R94a94d91a89n 78K22u21b90a28n61t 1263220869210

2,5 litrový šestiválec, tím bych prosím začal. A pak k tomu doplníme auto.

0/0
4.12.2015 15:53

P86e41t47r 25M44i45c44h32a12l 2440884141232

To by mě zajímalo, jak k tomu doplníš třeba Corsu. ;-D

0/0
5.12.2015 2:42

J20i57ř15í 16S70c53h31w94a64c13h 8478204408286

Corse by dal dozadu ještě jeden ;-)

0/0
5.12.2015 17:46

P88a68v72e57l 22O40d95r39a46z15i60l 6584729757720

Anketa nedává žádný smysl, nebo si snad někdo kupuje auto podle toho, jestli je to někde vyhlášené jako "auto roku"? Zvlášť s ohledem na pestrost výběru "Chtěl jsem X1, ale když vyhrála R8, tak jdu do ní.";-D

Superb byl nádhernej na fotkách. V reálu je to těžké zklamání.

+1/0
3.12.2015 10:31

L91a57d11i73s97l11a43v 22M54i55k67a 1641269314374

Je to takové splácané dohromady, jako když pejsek a kočička pekli dort,,,,,,,

0/0
3.12.2015 13:41

G10e15o14r27g 54K62o38m85b75e73r27e80c 9214101546221

X1 xDrive R^ doporucuji. Mam druhym rokem a maximalni spokojenost.

+1/0
4.12.2015 8:59

B79a55r31t72o55l46o45m41ě26j 55K56u28s 2125536741793

Náhodou ano. Člověk, který se v autech moc nevyzná má často pocit, že porota prestižní soutěže zvážila kritéria, která by jeho ani nenapadla. Pokud ještě nemá vybráno, pouze ví jakou chce kategorii a přibližně cenu, může na umístění dost záležet.

0/0
4.12.2015 14:26

O17n19d14ř55e53j 55M30a20r62e70k 2342987802295

za mě ta škodule, ty holky co u ní stojí jsou pěkný ;-)

0/−2
3.12.2015 8:04

P32a21v98e43l 87O18d93r58a80z62i68l 6724109987150

Proto je tam dávaj, aby připoutaly pozornost na sebe a působily na zákazníky prostřednictvím těch nejnižších pudů.

0/0
3.12.2015 10:29

J20a83n 32K97o47n73v11a94l98i67n34k35a 5210191841215

Nový Superb je pěkné auto. Škoda jen toho, že nedosáhne na takový ten prémiový šmak, který má třeba příbuzné Audi. Taky nabídka motorů, kde chybí šestiválec, je bídná. Je vidět, jaké má Škoda v rodině VW postavení. 

Můj favorit je nové BMW 7. V

+4/0
3.12.2015 7:50

D46e59j96a33n 44T28a68d65i66c 7842576377507

Presne tak R^

+1/0
3.12.2015 8:33

P86e79t54r 30M14i52c86h11a10l 2430554301252

Souhlas. I když on Superb trochu toho prémiového šmaku má - doma v Česku. :-)

0/0
3.12.2015 12:22

D10e74n62i82s 81W49i95t51z32k23u 3123741699917

sorry ale audi a škoda už moc příbuzné nejsou. to byste mohl psát, že nedostane prériový šmak jako na Bentley

0/0
3.12.2015 13:41

J24a66n 41K61o25n73v54a22l86i79n14k16a 5660961201455

Příbuzné jsou díky příslušnosti do portfolia VW. Zaručeně se najde aspoň pár komponent, které má Audi a škoda shodné. Svou kategorií patří Superb k Passatu a někam mezi A4 a A6. Je z nich však největší socka a to zcela plně v souladu s VW filosofií. Tak nějak to vnímám jako Renault a Dacia - není to úplně stejné příbuzenství, ale to směřování je jasné - Škoda + Seat dole, VW totéž ale trochu výš, Audi ještě výš a pak Bentley.

0/0
3.12.2015 13:59

M26a51r13e28k 27Š92t12ě83t12k18a 4401988632663

Nejsem sice vysloveně příznivec Škody, ale jaký model má Dacie jako svojí vlajkovou loď? Duster, nebo snad dokonce Logan? Oproti nim je Superb přeci jenom někde jinde. Jinak to pořadí v koncernu vypadá opravdu následovně: Audi, VW, Seat a až na samém konci Škoda, byť momentálně v nabídce luxusnější model než Seat.

0/0
3.12.2015 14:10

J51a55n 43K59o71n44v68a80l39i55n70k87a 5870821771755

To s tou Dacií tam bylo jako příměr. Renault má Low-cost odnož  a VW taky - Škodu a Seat, i když to není lowcost, který by jakkoliv dehonestoval majitele, což se u Dacie říct nedá.

0/0
3.12.2015 14:13

D82e98n41i86s 95W60i71t51z73k30u 3633571589177

pár komponent se nejde i mezi Fabií,Sharanem a Bentley, co já vím, tak bovdeny jim dodává jedna firma. i když na novou Fabii asi už kontrakt nemají

0/0
3.12.2015 14:47

J43a54n 57D29l37o58u71h16ý 7344749750449

Nove XC90 je nejvetsi pecka za poslednich x let. Na paty mu slape pouze BMW 7. Zbytek je nuda.

+4/−1
3.12.2015 6:44

J22a56n 56D38l15o29u16h36ý 7354419670769

Ve verzi 1.4 TSI to je doslova TERNO ( ironie) :-D to musi mit kazdej hujer z bruseli.

+1/0
3.12.2015 6:39

J70a90n 82K91o85n51v80a21l31i32n22k26a 5400671541285

U takového auta je cokoliv pod dva (spíš pod 2.5) litry výsměch. A je úplně jedno, kolik dokáží soudruzi z Boleslavi z těch pidimotůrků vyždímat. K charakteru auta by daleko lépe pasoval šestiválcový třílitrový motor s 200 KW a klidným projevem než nahoněný čtyřválec, co v chladném ránu drndá jak Zetor.

+3/0
3.12.2015 8:02

P13a75v73e65l 20O60d48r24a93z44i25l 6434519327810

To jsou jen řeči.

0/0
3.12.2015 10:32

J11a85n 79K58o46n75v79a30l82i93n64k23a 5880441401975

Aha. A zdůvodnění? 

Co je jako blbě? Že do velkého auta patří velký motor? Že 1.4 nebo 1.6 působí pod kapotou Superba legračně? Že čtyřválcové TDi za studena kadlá jako traktor? Že je dneska možné z malých objemů získat velký výkon? Když už něco rozporuji, měl bych mít pro to argument. :-/

+1/0
3.12.2015 10:52

M46a74r86e33k 58Š67t12ě66t19k51a 4681978502353

Tak nevím, ale třeba nový Renault Talisman - tedy protějšek, nebo chcete-li konkurent Superbu, má také benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru a to dokonce jako svůj vrchol, u Superbu můžete mít ještě 2,0TSI;-)

0/0
3.12.2015 14:00

J46a68n 98K50o20n40v59a19l17i52n33k55a 5890711541475

Vůbec se o tom nepřu. Velká auta dostávají teď malé motory. Mediálně je to komunikováno jako bezvadná věc. Někteří nebožáci i věří tomu, že ty malé strojky zvládnou stejnou službu jako dřívější velké stroje. Každému co jeho jest. Já osobně vnímám malý motor v autě (vyšší) střední třídy jako něco, co se nesluší. Zřejmě jsem staromódní, ale považovat pětimetrové auto s jednašestkou či dokonce jednačtyřkou za plnohodnotné nedokážu.

+2/0
3.12.2015 14:09

M58a78r62e46k 78Š68t63ě98t32k43a 4831238492933

Pravda je, že Superb nebo Talisman není možné obecně vnímat jako prémiová auta, byť se jim v mnohém začínají blížit. Na pováženou je dávat např. naftový čtyřválec o objemu 2,2 litru třeba do Jaguaru XF, tam pak opravdu nechápu na jaké zákazníky automobilka cílí, každopádně tím tak trochu ztrácí onen punc prémiového vozu:-/

0/0
3.12.2015 14:16

J16o80s79e57f 56D94o24l48e33ž10a47l 1366667441

Jenže taková je bohužel doba, čtyřválec diesel má i A6 nebo 5er...

0/0
3.12.2015 22:34

J98i13ř76í 39S21c70h92w88a44c14h 8568774158986

trojkový báwa mají i tříválce, 

vlajková loď Volva má jenom čtyřválce,

takže podle počtu válců je v podstatě superb prémiovka.....;-)

0/0
4.12.2015 0:01

J27i76ř56í 46S69c23h45w51a75c42h 8248584338196

Ano Jene jsi staromódní, z podvědomí ti neustále vylézají vzpomínky, kde jsi co přečetl, .....že pětimetrová auta váží skoro 2 tuny a 1.2 v žigulíku tvýho táty měla  60 koní, takže 1,4 bude mít o něco více, ale to na tak velký (téměř dvoutunový) auto přece nemůže stačit.  

Jenže suberb má včetně řidiče jen 1400 kg a ten "motůrek" má 150 koní. Což dává výhodnější poměr kg/k než třeba u Subaru Outback! A to jsme jen u základní motorizace.;-)

0/−1
4.12.2015 0:54

J55o62s97e51f 11D29o98l28e65ž53a12l 1776117271

Tak ale to je spíš problém obecně segmentu ve kterém Superb je, asi jediný šestiválec, na který si takhle z hlavy vzpomenu je Insignia OPC a to v podstatě taky není moc konkurent Superba a 1.4-1.6 je v této kategorii základ (bohužel) už skoro standartně.

0/0
3.12.2015 23:00

J46i74ř10í 77S89c24h31w56a52c11h 8668534978576

Jene, agresor tě zdraví!

Samozřejmě, že jsou to jen řeči. A máš tam blbě skoro všechno. Chceš zdůvodnění?

Protože něco podobného bys mohl pronášet na motorem BMW co měl jen 4 válce a 1500ccm, jako že se to do formule 1 vůbec nehodí vždyť tam jezdí 8-válce a 12-válce co mají tři litry, ten přece nemá šanci!  A je jedno co z něj soudruzi v Bavorsku vyždímají. A byl bys k smíchu! Protože ten pidimotor jim nejen stačil, on je porážel....

A co tam máš jako blbě? Toto:

1. Do velkého auta patří dostatečně výkonný motor, to že musí být velký je podmínka dnes naprosto nepovinná.....chiméra, (před 60 lety by do takového auta dávali asi tak desetilitr V12 a dle tvého názoru by se muselo u této velikosti navždy zůstat)

2. Že "nahoněný čtyřválec" (ano nenapsal jsi diesel) kadlá jako zetor? Samozřejmě benzíny nekadlají.

3. 1.4 působí stejně "legračně" jako ta baworácká čtyřválcová 1.5 ve formuli 1 vedle třílitrovýho dvanáctiválcovýho monopostu.

4. Z výše uvedeného vyplývá, že samozřejmě není jedno co soudruzi v Boleslavi z toho vyždímají.

0/0
4.12.2015 0:36

J37a44n 25K61o47n82v43a80l15i15n76k84a 5980971201125

Už jsem ti to, Jiříku, řekl jednou a dost jasně (Pokud nepamatuješ, tak je to ten příspěvek, ve kterém jsem ti napsal, kam máš jít). 

Mám svou vizi a ty tu svou. Já nikdy nebudu obdivovat auta s malými motory a ty zřejmě nikdy nepochopíš, že diskuse nejsou závod o to, kdo si rychleji a lépe vymasturbuje ego. 8-o

0/0
4.12.2015 7:29

J44i90ř21í 28S14c10h41w45a68c18h 8878974198956

Jene a přitom stačilo napsat "já mám svoji vizi a ty máš svou" a debata by byla u konce, ale ty mě přece  "rád provokuješ", že?

1. Ano Jene dobře si pamatuju, že jsi mě poslal do haj*lu a nyní tak činíš podruhé (a asi se za to stydíš). Stejně si pamatuju, že ses o mně vyjádřil jako o "latentním agresorovi" (jasně studovals psychologii). Položils na diskuzním fóru otázku "a zdůvodnění? Co je na tom blbě? Když už něco rozporuji, měl bych mít pro to argument." Já ti jen slušně odpověděl včetně argumentů, zatímco tobě nějak došly. K jakému typu agresora by ses potom přirovnal ty ve výše uvedeném kontextu?

2. Masturbaci svého ega tu provádějí především vlastníci vylítaných ojetin s "velkými motory" tím, že tu celkem trapně dehonestuji nové menší motory o kterých většinou téměř nic neví a své postřehy staví na jakýchsi doměnkách. Pro mně za mně ať si své miláčky, zbožňují ale, ať se neztrapňují nesmysly o "vysavačích" nebo "sekačkách" nebo jaký objem a jaký počet válců kam patří. Protože  při takovém přístupu bychom tu museli mít ve velkých autech předválečné 10-12 litry a sekačka by byla ta jejich 6 litrova V8 (o 6-válcovém třílitru se ani nezmiňuji, to by asi byl motorek ke stěračům;-)

3. Uvědomuješ si vůbec že ten tvůj dieselový třílitr je v podstatě downsizingový motor, jen tato etapa downsizingu začala v době, kdy sis (možná) hrál v uhláku na havíře? 

4. Poznámka na závěr k tomu "kadlání": Samozřejmě i tvůj dieselový šestiválec za studena taky kadlá jako traktor jen trochu rychleji než čtyřválec. A i když je v dieselech v tomto ohledu špička, tak do sametového běhu čtyřválcového benzínového 2.0 TSI má stále daleko. ;-)

0/0
4.12.2015 10:22

J83a57n 31K50o90n30v38a49l40i28n83k65a 5690941111145

Hm. :-/ Takového času jsi promrhal nad tím svým moudrem. Škoda ho. Kdybys radši pořádně makal a šetřil si korunky na nějaké bezvadné auto s pořádně downsizingovým a oturbeným supermotorem, aby sis ho pak mohl koupit a rozdávat ještě větší moudra než teď.

0/0
4.12.2015 11:32

J24i32ř45í 50S66c75h41w78a53c37h 8128784928386

proč? Já si našetřil na svou novou atmosféru a ta mi vydrží mých obvyklých 10 let, tato současná možná i déle (samozřejmě na tvůj "oturbený supermotor" zdaleka nemá). Od rozdávaní "mouder o oturbených supermotorech" tu mám tebe. Já ta tvá "moudra" na úrovni tvých pocitů jen upřesňuji fakty, zvláště když to výslovně vyžaduješ. Sice ti pak  nějak "dojde dech", takže na moje otázky neodpovídáš, ale to je jenom tvůj problém, já se s tím už nějak srovnám.;-)

0/0
4.12.2015 12:20

J93a44n 70K19o31n28v63a58l17i88n73k93a 5590921441485

No to si piš, že ta tvoje atmo-šikmoočka rozhodně nemá na můj třílitrový šestivál s turbem. Konečně něco, s čím se dá souhlasit a ne šaškárny a hraní si se slovíčky.

0/0
4.12.2015 13:24

J39i46ř44í 63S92c65h62w68a38c17h 8258514968626

Jene jsem rád, že jsem konečně tvoje ego potěšil (čili jak píšeš "vymasturboval") ;-) ....na tvoje downsizing turbo moje atmosférická japonská šikmoočka výkonově opravdu nemá, tedy kromě toho, že po nastartování "nekadlá" jak traktor. ;-)

S mými argumenty sice jako nesouhlasíš, ale protože argumenty nemáš, tak jen mlčíš nebo mlžíš jakýmsi "hraním se slovíčky"....OK, kdo si hraje nezlobí....;-)

0/0
4.12.2015 18:48

M28a58r55e11k 33J48a93n59e73č81k49a 1657246553751

A není to jedno, jaké auto vyhraje, protože podle toho si snad auto nikdo nekupuje, ale má vlastní hlavu a preference :-)

+1/0
3.12.2015 0:45

M71i25c48h44a14e96l 65M44e38n44s38i80k 8111796230132

Škoda! Dobří komici ;-D

Asi budu kandidovat na Muže roku!

+3/−1
2.12.2015 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.