Diskuze

OBRAZEM: Volvo S90 je zhmotnění krásy, pod kapotou má jen čtyřválce

Největší a nejhonosnější volvo se představuje. Výrazný sošný design vyšperkovaný propracovanými detaily z něj dělá sochu na kolech. Nepřehlédnutelný koráb ukrývá moderní techniku, která klade důraz hlavně na bezpečnost. Pod kapotou jsou výhradně čtyřválce, tak už to u moderních volv chodí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pekny to je ale ten zadek je jak z jineho auta...

0 0
možnosti

M13a15r84e89k 82H13r55u87b12y

4. 12. 2015 23:26

Tak trochu jine Audi ;-) Sestivalec chybi Rv

0 1
možnosti

tak nevím, sice se pláče po šestiválci, jakože pro jeho "sametový běh" aby následně v 90% padla volba na diesel.....jehož běh je proti čtyřválcovému benzínu poněkud traktorový ;-), že by ten "samet" nebyl až tak prioritní? ;-)

1 0
možnosti

J53a85n 53D57l21o95u86h55ý

4. 12. 2015 8:18

Ten zadek by meli prepracovat. Sestivalec je povinnost. Ja bych slavnou EU obesel. Vyrobim a prodam auto bez motoru a motor prodavam jako dcerina spolecnost zvlast ( ta auto zkompletuje ). Fyzicky ale auto bez motoru jiz bude zakaznika. Automobilka tim splni emisni limity na celou flotilu a zakaznik si koupi bez bruseli 6 valec. Divne, ze na to jeste neprisli!!!

2 1
možnosti

EU přece žádný šesti či osmiválce nezakazuje...... ;-)

0 1
možnosti

Auto je pekné, už len treba vyskúšať....ale myslím si že švédi nepustia do sveta nepodarok...:-P

1 0
možnosti

Hmmmm ...... to se Číňanům povedlo!!!

Volvo vzkvétá více než pod Fordem.

2 0
možnosti

J81a88n 83N87o56v44á11k

3. 12. 2015 21:00

1. Design povedený až na zadek. Sice originální, ale těžký trochu mimo celkový design, který je lehký a dynamický.

2. Interier povedený místy trochu monolit bez detailu.

3. Motor sice downsize, ale podle parametrů povedenej. V provozu se uvidí.

4. Konkurence BMW 5, MB E, Audi A6 jsou v celkové vyladěnosti vč. motorů dál.

5. Typický zákazník Volva - ( zubař, právník :-)  ) , starší, usedlý, praktický, zajištěný rodinný typ, trochu maloměšťák, který stojí nohama na zemi a chce za svoje peníze co nejvíce a nemá důvod bažit po prémiovkách, protože mu to přijde jako vyhazování peněz. :-) na tenis, golf a výlet na kolech si zajede i v tomhle a má pocit dobře utracenejch peněz. 

6. Celkově bych známkoval 2 až 2- ( BMW5 Audi A6 MB E = 1-)

0 5
možnosti

J65a21n 40D59l90o94u43h84ý

4. 12. 2015 8:20

Mno volvo neni premiovka poze tehdy, pujdeteli si koupit novy lonsky model...

1 0
možnosti
Foto

V moderních časech jsou menší firmy, jako Volvo spíše outsideři. Za mého mládí, kdy větžšina vozů rezavěla už na prospektech, bývalo Volvo a Saab vzorem vozidla, vzdorujícího soli.

To je už dávná minulost, mezitím Švédové rezavějí také, motory kupují tam, kde se jich vyrábí velké množství a nanejvýše něco vytůní na příslušenství.

Šnace malých, k těm počítám zatím i Škodu, je mít něco jiného, než konkurence- svého vlastního tvůrčího ducha. Pak se najdou i lidé, kteří jsou ochotní zaplatit o trochu víc ale odlišit se od té masy, která holduje korejskému nebo bavorskému baroku.

0 2
možnosti
Foto

Bohužel, chybičky se vloudily-  většina vozů, Šance malých, ale snad bylo jasné co míním.

0 0
možnosti

Nová Volva se mi líbí, ale ty motory patří spíš do Oktávky než do "prémiového" vozu..

1 1
možnosti

no tak holt Oktávka má motory jako prémiovka ;-)

0 0
možnosti