- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pekny to je ale ten zadek je jak z jineho auta...
tak nevím, sice se pláče po šestiválci, jakože pro jeho "sametový běh" aby následně v 90% padla volba na diesel.....jehož běh je proti čtyřválcovému benzínu poněkud traktorový , že by ten "samet" nebyl až tak prioritní?
Ten zadek by meli prepracovat. Sestivalec je povinnost. Ja bych slavnou EU obesel. Vyrobim a prodam auto bez motoru a motor prodavam jako dcerina spolecnost zvlast ( ta auto zkompletuje ). Fyzicky ale auto bez motoru jiz bude zakaznika. Automobilka tim splni emisni limity na celou flotilu a zakaznik si koupi bez bruseli 6 valec. Divne, ze na to jeste neprisli!!!
EU přece žádný šesti či osmiválce nezakazuje......
Auto je pekné, už len treba vyskúšať....ale myslím si že švédi nepustia do sveta nepodarok...
Hmmmm ...... to se Číňanům povedlo!!!
Volvo vzkvétá více než pod Fordem.
1. Design povedený až na zadek. Sice originální, ale těžký trochu mimo celkový design, který je lehký a dynamický.
2. Interier povedený místy trochu monolit bez detailu.
3. Motor sice downsize, ale podle parametrů povedenej. V provozu se uvidí.
4. Konkurence BMW 5, MB E, Audi A6 jsou v celkové vyladěnosti vč. motorů dál.
5. Typický zákazník Volva - ( zubař, právník :-) ) , starší, usedlý, praktický, zajištěný rodinný typ, trochu maloměšťák, který stojí nohama na zemi a chce za svoje peníze co nejvíce a nemá důvod bažit po prémiovkách, protože mu to přijde jako vyhazování peněz. :-) na tenis, golf a výlet na kolech si zajede i v tomhle a má pocit dobře utracenejch peněz.
6. Celkově bych známkoval 2 až 2- ( BMW5 Audi A6 MB E = 1-)
Mno volvo neni premiovka poze tehdy, pujdeteli si koupit novy lonsky model...
V moderních časech jsou menší firmy, jako Volvo spíše outsideři. Za mého mládí, kdy větžšina vozů rezavěla už na prospektech, bývalo Volvo a Saab vzorem vozidla, vzdorujícího soli.
To je už dávná minulost, mezitím Švédové rezavějí také, motory kupují tam, kde se jich vyrábí velké množství a nanejvýše něco vytůní na příslušenství.
Šnace malých, k těm počítám zatím i Škodu, je mít něco jiného, než konkurence- svého vlastního tvůrčího ducha. Pak se najdou i lidé, kteří jsou ochotní zaplatit o trochu víc ale odlišit se od té masy, která holduje korejskému nebo bavorskému baroku.
Bohužel, chybičky se vloudily- většina vozů, Šance malých, ale snad bylo jasné co míním.
Nová Volva se mi líbí, ale ty motory patří spíš do Oktávky než do "prémiového" vozu..
no tak holt Oktávka má motory jako prémiovka