Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolka pro dospěláky. Vyzkoušeli jsme driftovací velorex

Slingshot, což v překladu znamená prak, se díky speciální konstrukci se třemi koly řadí někam mezi auto a motocykl. S historickým Velorexem má stejný jen počet kol. Tahle věc má totiž přes 170 koní a díky manuální převodovce umí do zatáček jezdit krásně bokem. Na český trh tato tříkolka přijela z Ameriky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K39a72r70e91l 49P31a78n67c61e79r 7211190488664

Problem s motorem spravi hlinikovy ( slitina Alu, Mn ++) setrvacnik, mam to v Preludu a je to rozdil.

0/0
17.1.2016 7:48

J51i88ř87í 46Š17e88j81n52o23h94a 4192833324423

Geniání projekt sloučil nevýhody auta i motorky do jednoho stroje.

Máte problém projet ucpaným městem a s náledným parkování jako v autě ale v dešti zmoknete a při nehodě si natlučete jako na motorce.

Přitom spotřeba a cena je také vysoká jako u auta.

No nekupte to !:-)

+1/0
15.12.2015 15:07

P76e91t44r 18M72a78l14i17š85k70a 6651115981363

Mě se to moc nelíbí. Je to takový divný slepenec. Čumák celkem pěkný designovaný pak dvě sedačky a zbytek někdo odřezal.

+2/0
11.12.2015 17:47

J41a19k82u67b 62K69o12s 3946212110334

Jednu jistotu člověk má, když si tuhle nepraktickou a předraženou blbost koupí. Každej kanál je jeho :-)

+2/0
11.12.2015 17:40

J52i85ř85í 59Š75e82j65n98o45h89a 4682453134453

A taky už to asi nikdy neprodáte.

+1/0
15.12.2015 15:08

J68i62n43d12ř26i80c16h 88S54t21i13b22ů51r30e61k 2398811796421

Velorex jsme doma měli. Na tu dobu OK. Ale tohle...ač to vypadá hezky, tak pořád nevidím důvod to koupit. Když chci velký výkon na malou váhu, koupím motorku. Když chci drift, koupím postarší benzínové BMW s větším obsahem a se zadním náhonem, kde díky dvěma zadním gumám zažiju, kromě driftu, i celkem slušný odpich se zabořením do sedačky. Tenhle hybrid ale musí klouzat jak na sněhu v podstatě nonstop.

0/0
11.12.2015 14:56

J83a30n 92N27o57v19á87k 4986127633459

A víte, proč to v každé zatáčce jede bokem?? Protože to má vzadu jen jednu pneumatiku. Osobně bych tam dal alespoň 315 mm širokou "botu".

0/−1
11.12.2015 12:28

P71e73t78r 31D93o17u67p91a93l 5301278625419

Za 800 tisíc mám už 2016 Mustang.

+1/−1
11.12.2015 11:08

V74á55c63l40a44v 46M15a18š88e12k 5290246752448

Neuvěřitelné, kolik lidí tady kritizuje cenu a nepraktičnost téhle hračky. Ale nebojte, svoje kupce si to najde. Já, kdybych už nezvládal motorku, tak do toho jdu.

+1/0
11.12.2015 10:37

J85a92k37u80b 13F34e18i48f39a42r 7299369546719

Hračka, nic víc.

0/0
11.12.2015 10:16

K89a85r22e65l 67H60o52r12á55k 2578639643583

Ale také nic míň.

0/0
25.12.2015 11:22

J37a82r70o58s17l27a71v 81K98a65d48l23e37c 5321359252301

Proč? V kabrioletu nepotřebuji helmu a pokud ji někdo vyžaduje, pak si ji může nasadit i v Meďáku... slepá vývojová ulička, nic víc.

+2/0
11.12.2015 9:20

P21e17t91r 43P28a12l89e63č56e24k 3900835464792

Nějak nevím....driftovat po kruháči nepotřebuju, to považuju za zbytečné frajeřinky.....navíc je to i docela předražené....Kdybych chtěl hračku na výlety a nevěděl co s penězi tak mne by zajímal spíše Monotracer.

0/−2
11.12.2015 8:47

D26a48v75i80d 65R67y82c21h18e81t88s90k29ý 9736511390380

To je hrozný jak neefektivní je ten přenos výkonu na silnici, proč to někdo vyrobil?

Tak jak to vypadá? 

No šéfe dali jsme tam nejširší gumu a pořád to hrabe, dokonce i na tempomat. 

Perfektní! Ihned od výroby!

+1/−1
11.12.2015 8:43

V27l85a34d46i55m72í24r 19H79a80v94r60á13n80e96k 7616856310747

Není to moc Antone Pavloviči....? :-)

+1/−1
11.12.2015 8:39

J57a46n 98D98l19o53u37h82ý 7254219260849

Mno nevim nevim, jako imagovka je to zajimave, ale 820 tacu? To radsi KTM

+1/−1
11.12.2015 8:07

J97a22n 43G70o74e60t70z 5840853877609

To bych si tedy nekoupil ...

0/−1
11.12.2015 8:02
Foto

L15u11k90á38š 42N51o75v77o86t57n37ý 6866467568638

Za 820 tisíc... No a v čem je to lepší než špičková motorka, která stojí třetinu? 8-o

0/−2
11.12.2015 7:52

J70i81ř96í 64Š82e44j28n16o98h48a 4522603104983

Když je řidič "na šrot", tak na semaforech nepadá s nebudí nežádoucí pozornost policie.

Nic jiného mě nanapadá.

Jakékoli auto to ale zařídí taky.

0/0
15.12.2015 15:12

J79i83ř70í 58Š47e93j18n61o97h49a 4732453474963

Řidič nemusí mít smysl pro rovnováhu a přitom si užívá "vítr kolem přilby".

Sěmjmem s e tomu, ale v seniorském věku to nemusí být úplně marné. Když o tom, a o sobě, tak přemýšlím.

0/0
15.12.2015 15:15

T26o69m34á95š 23B21u89r88a 4872306144

Tedy nerad bych se mýlil, ale otevřená (!) tříkolka (kam se to hrabe na zavřený Velorex džínový) s obstarožní pohonnou jednotkou vpředu (!!) s designem rybářské plastové pramice bratru za 850 tisícovek - to asi nezaznamená dle mého ve zdejší kotlině a přilehlých úvalech nějak oslnivé prodejní výsledky. Už jenom pro tu cenu, za kterou lze pořídit slušný a o mnoho pohodlnější klasický sedan. Nebo přepočtem zhruba deset oněch dvoutaktních textílií.

+1/−2
11.12.2015 7:22

R26a85d94i91m 89H89a90v75l78í17č72e65k 7380980628558

Autore: PRO dospěláky, ne po...

0/0
11.12.2015 6:36

J56o90s47e95f 30D89o39u23d55e47r87a 5184890956507

Hlavně aby s tím nepotkal Mr. Beana. Ten je na tříkolky pes:-P

+2/0
11.12.2015 6:22

J53a30n 17K22a69l18a59b81z68a 6682891528139

Nějak pořád nechápu k čemu je toto vozítko dobré? Pro invalidy co nemohou na motorku?

+1/−1
11.12.2015 6:21

M95a96r59t65i81n 16Č40e38r66n30ý 7651154611

Když pominu fakt, že je to  příšerně hnusny tak na blbnuti to bude fajn. Jen si myslím, že vzhledem k motoru vpředu a hnanemu zadnímu kolu vás do krizovky dostane každá prudci akcelerace a nebo zrnko písku u silnice.

+1/−1
11.12.2015 0:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.