Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tajný tip bazarového šmejdila: přehlížený diamant Mitsubishi Lancer

Lancer je přesně ten exot, o kterého obyčejný návštěvník bazaru nezavadí. Ale znalec ví, že to přehlížené mitsubishi je skvělý úlovek. Je to auto ze staré japonské školy, až na trochu větší sklony ke korozi je z hlediska spolehlivosti téměř neprůstřelný. Nejlevnější kousky seženete od 150 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V40l83a61d53a 65S28i14r27o76t21e38k 5614835858250

Problem s LPG u Mitsu je v tom, že tě potom natahnou na servise a cokoliv by si chtel uhrat na zaruku te odpalkuji s tim, že je to opotrebenim. Mam ASX s LPG ) ( stejny motor ) a stači si pročist jejich forum zdvihatka, podlozky vod ventily apod. Hezkou myslenku a napad zazdi tragicky pristup Mitsubishi ...

0/0
28.1.2016 8:56

D91e86n64i54s 71W14i81t77z93k94u 3283911229947

pokud si každých 15 tis km necháš seštelovat ventily, tak by to nemělo dělat problém

0/0
28.1.2016 15:39

J77a62n 48D14l89o52u37h62ý 7104869640609

Dneska ma nejake auto vyrobene po roce 2006 ventily bez hydrostelu ? Tam se nic nesteluje, ale meni se hydrostely a to neni uplne levna zalezitost. Jinak problem toho ASX bude spis v tom, ze tam urcite neni namontovany tzv. "primazavani". Bez diskuze: funguje to a setri to ventily, sedla atd.. Odzkouseno na EcoTecu - po primazavani ma opet motor standartni zvuk a projev pri plnem zatizeni. To same Duratec - bez primazavani se rozlucte s ventily na 1 nebo 4 valci. Oprava cca za 15 tacu. Jeste si vyplati si zaplatit elektronicky rizene - nemusi se to stelovat kazdy 2 mesice, jak to mechanicke.R^

0/0
28.1.2016 17:20

J57a21n 56U38l77m 7630179906152

Proč ne? Ale sen českých rodin je stříbrná škoda octavia combi TDi ;-D

+2/−1
28.1.2016 6:37

P60a84t58r14i98k 47K10o89u19b65a 3592862650565

R^;-D

0/−1
28.1.2016 13:16

J47a95n 64D82l85o72u77h34ý 7144889490389

Ochcafka f TDIcku na hlinach R^

0/−2
28.1.2016 17:21

M62a76r87t55i51n 23V25o35j54á10č44e77k 9773977481906

no na AAA mají v podstatě jen 3 lancery 09-10 a zrovna ty lepší 1,8i s poměrně nízkým nájezdem

0/0
27.1.2016 23:55

M33a76r25e57k 26J43a97n24e77č22k67a 1807456483171

Škoda, kdyby nadále do něj dávali aspoň tu 1.8, tak za ty peníze nemá konkurenci, když pominu některé low-cost parodie. Co by mě ale zajímalo, jestli agresivní sajrajt solanka, coby hlavní prostředek u nás v ČR na udržování sjízdnosti cest v zimě je pouze u nás takový republikový fenomén, nebo celoevropský.

0/0
27.1.2016 22:37

D21e80n59i78s 57W25i59t60z74k67u 3963631939547

přitáhl jsem si Accorda z Itálie, jezdil v Lombardii a ve chvíli, kdy jsem viděl podvozek, tak bylo rozhodnuto. žádná sůl, žádný slaný vzduch od moře a 9 let starý podvozek je takřka netknutý

0/0
27.1.2016 22:41

M57a38r80e82k 72J54a10n82e90č73k19a 1907796333311

Je pravda, že v některé části Itálie auto sníh ani nevidělo. Nicméně co jsem slyšel, tak údajně ani tam, kde v Itálii pravidelně sněží, solanku nepoužívají. V jiných státech netuším. Bonus té solanky je i to, že je tak agresivní, že narušuje i povrchy cest a pak stačí přetížené kamiony a výmoly na cestách se pak objevují jako houby po dešti.

0/0
27.1.2016 23:46

J29a36n 54U51l49m 7560869466922

ale zase jsou to prasata a ty auta jsou většinou brutálně vybydlený

0/−1
28.1.2016 6:41

D67e55n72i26s 49W89i29t78z14k69u 3303831859977

to záleží co kupuješ, když tam jedeš pro low-cost, tak je asi blbost čekat voňavku.

0/0
28.1.2016 7:17

J72a93n 17D37l88o84u69h65ý 7454359390559

Tak jedno moje auto je Opel z roku 2003 a jezdenej kazdou zimu, kazdy den (auto v zime zasadne nikdy nemeju) a i dnes je podvozek stale jako novy. Ani zrnko koroze. Jedine co je rezave jak leseni na stavbe je koule na vozejk;-D

0/0
28.1.2016 17:24

J40i51ř22í 54S96c70h90w87a25c27h 8808834428116

je to fenomén tam kde prostě sněží a solí se....takže určité části Evropy to není problém

0/0
27.1.2016 22:50

M54a39r86e20k 13J47a42n38e81č57k41a 1297966613331

Neřekl bych, že v jiných státech je sůl na cesty automaticky pravidlem.

0/0
27.1.2016 23:47

J12a19n 47D85l93o58u76h66ý 7584729580919

I v cesku je to region od regionu. U nas se soli jenom kdyz je naledi, jinak se jenom prohrnuje. Ale jakmile se dostanu na silnici 1. tridy, tak je vzdy nasoleno.R^

0/0
28.1.2016 17:26

V97o82j54t22ě32c93h 87T40r39u77h34l31á91ř 2225129696

Mám sedan v 1.6. Ano není to zrovna nejvýkonější, ale zase to tolik nežere a rozhodně nemůžu říct, že by to bylo líné právě naopak.

Největší výhodou je určitě pohodlí cestujících. Každy kdo mi do toho sednul především na zadní sedačky, tak hned jak je to hrozně pohodlné a několikrát mi tam i usli. Do té doby než jsem za to zatáhl.

r.v. 2010 a ano je to jenom 5-6 let staré auto 150k najeto, ale bez problémů.

Příští bude opět Mišák.

0/0
27.1.2016 14:32

V64o22j77t73ě39c63h 22T17r43u96h48l51á77ř 2725379466

Jinak dodatek se sklopenýma zadníma sedačkama jsem narval celé dveře.na délku

0/0
27.1.2016 14:33

V53o54j43t55ě36c44h 18T34r18u31h93l33á83ř 2255939816

Ale víte co je nejlepší na mitsubishi? Ta přední Maska (to je orgasmus).

+1/−1
27.1.2016 14:34

P55a17t12r46i94k 84K62o44u69b47a 3772342550465

Rozhodne lepsi volba jak tupa Octavie s Fabii.

+5/−3
27.1.2016 14:10

Z61b65y50n86ě77k 46H77o55l42í29k 1137527645180

jasne, do 3 tisíc ot/min mají tyhle miciny dynamiku jako htpéčka a když to točíš, tak to žere 10 litrů. auta k ničemu.

+1/−3
27.1.2016 17:56

J68i88ř32í 28S13c66h94w70a69c90h 8518684918986

Zbyňku s tou haťapou to zase nepřeháněj ;-)

Tato Micina s 1.6/86kW je na tom s dynamikou podobně jako "tupa" Fabia/Rapid s 1.2 TSI/66kW.

.....ale samozřejmě "tupa" Fabia/Rapid s 1.2TSI/81kW tomu spolehlivě "napráskají", ať Báča trolí jak chce, je mu to prd platný....

+1/−1
27.1.2016 22:47

Z85b88y65n82ě77k 71H68o37l82í96k 1477567135100

tyhle středně-výkonný atmosféry jsou dole totálně mrtvý, a vytáčení je tak na víkendovou zábavu s kamarády ze střední :-)

na běžný použití pro dospělý lidi totální opruz.

0/0
28.1.2016 18:59

J73a81n 42U51l29m 7540749796242

To ani nelze porovnávat, to je 100 a 1

+1/0
28.1.2016 6:43

T59o31m88á50š 90C94h58r45a18s54t78n69ý 2521624291743

No jo, prej je vošklivej. Je svůj, je jedinečný, a hlavně, je to výkonné jako svého času Zero od stejného producenta. Upřímně, 1.6 BEZ TURBA s 86kw? Tolik nedosahovala ani 1.6 FSI od VW s milovaním turbíčkem...

0/−3
27.1.2016 12:34

J92i49r41i 16F35i79n56k 6627949957878

1.6 FSI byla atmosféra bez turba. Měla ale už přímý vstřik...

+1/0
27.1.2016 12:47

T57o10m48á47š 33C15h74r16a61s87t31n76ý 2411334601383

Tak na stránkách motorů píšou že 1.6 FSI (EA211)má turbokompresor :/ Nevím, ostatně, její 70KW vs. 85/6 Lanceru je trochu rozdíl.

0/0
27.1.2016 13:00

P11a33v39e31l 29L22o75h36b65e43r73g88e78r 5736351540945

FSI - atmosféra s přímým vstříkem. TFSI- přímý vstřik s turbem. Oboje katastrofa na tvorbu karbonu.

+3/0
27.1.2016 13:03

J17i10ř44í 69S17c54h63w77a56c66h 8858714718986

co je na tom výkonu extrémního? Honda před 20 lety dostávala ze sériové atmo 1.6 okolo 110-120 kW, u vrcholných verzí až 135 kW ;-)

+1/0
27.1.2016 13:12

M33a32r26e68k 93H77r75u52b71y 6557242631928

Jenze to uz nekoupite, protoze Euro6.

Znate to o holubech na strese, ze?;-)

0/0
27.1.2016 13:38

Z89b24y37n29ě95k 88H30o48l64í45k 1567357645310

a těch 86kW má kde? v 7000 ot/min?;-D;-D;-D

0/0
27.1.2016 17:59

L91u29d78v33í94k 89G75a59j57d82o60š60í88k 2305953894832

Za mě:

Je to nízký sedan, takže NEZÁJEM. Kdo jednou vyzkouší nastupování do vyššího vozu, už nikdy nízký vůz chtít nebude i kdyby byl supervýhodný. Možná ještě kombík, ale sedan určitě ne.

+3/−1
27.1.2016 11:11

J57i87r56i 50F70i98n68k 6657869607838

Za mě:

Auto je od toho jezdilo a aby jezdilo dobře. Vysoké auto s vyšším těžištěm nikdy nebude mít tak dobré jízdní vlastnosti jako obdobné auto klasické koncepce. Vyšší spotřeba u vyšších aut je jen bonus.

Až si budu vybírat auto podle toho že se mi do něj době nastupuju, tak si budu muset přiznat že jsem:

a) starej

b) tlustej

c) prostě zchátralej a zdevastovanej (třebas i v mladém věku)

+8/−1
27.1.2016 11:18

L66u79d21v68í23k 53G60a52j75d89o68š12í67k 2405663544682

Jen by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že nižší auto má i nižší spotřebu. Moje vysoké auto, co momentálně mám, má zatím nejnižší spotřebu ze všech aut co jsem dosud měl.

Elektronika dnes výhody nízkého těžiště prakticky anuluje a pokud nejezdíte na silniciích formuli, tak jízdní vlastnosti vysokého auta nejsou žádné omezení. S a), b), c) máte jistě pravdu. Na druhou stranu člověk je tvor od přírody pohodlný a od lepšího k horšímu se vrací opravdu nerad. Možná když budete jezdit trochu déle s vyšším autem, tak pochopíte, že to není jen o stáří a zchátralosti. Krom toho to stáří nakonec čeká na každého (pokud nejezdí jako magor a do té doby se za volantem nezabije).

+2/0
28.1.2016 11:38

J45i98ř98í 52S74c60h98w46a17c80h 8308304208676

dovolím si odpovědět za kolegu:

1. vyšší auto = vyšší hmotnost, větší čelní plocha = vyšší aerodynamický odpor to vše dohromady = vyšší spotřeba (při stejném motoru, což asi není váš případ porovnávání vašich aut)

2. je nutno předpokládat, že nižší auto má stejnou elektroniku, takže auto s vyšším těžištěm bude na tom vždy hůře, vyšší těžiště a vyšší hmotnost se nakonec vždy nějak negativně projeví, fyzikální zákony nedokáže eliminovat žádná elekronika.

0/−1
28.1.2016 12:40

J18i39ř90í 91S76c70h90w46a45c69h 8528234938886

nejsem mladý, pár let jsem jezdil i v autě s vyšším posezem, kam se pohodlně nastupovalo. Ale nyní na "stará kolena" jsem se vrátil k autu "nízké konstrukce", do kterého sice cca 5 sekund "obtížněji" nasedám a 5 sekund "obtížněji" vystupuji, abych mezitím dlouhé minuty či hodiny využíval (při stejné nákupní ceně) jistějšího kontaktu se silnicí, vyšší dynamiky, při menší spotřebě.

0/−1
27.1.2016 12:38

T85o88m20á14š 53V98e29s86e60l41ý 5915298210319

já čekal, že za 5 sekund tam máte stovku ;-)

+2/0
27.1.2016 20:01

J15a72n 40K31o64n31v59a71l75i47n88k82a 5760971631395

Zase řeči ve stylu - mám to tak já, takže je to pravda - blábol. Vyšší auta mají své výhody pro osoby, které mají sníženou pohyblivost nebo díky jiným svým neduhům potřebují sedět výše než ostatní. Já osobně si ve vyšším autě připadám jako bych seděl na záchodě nebo na posedu. Kdykoliv jedu v manželčině Fusionu, který je oproti podobným autům o něco vyšší, připadám si jako v dodávce. Moje auto je nízké díky sníženému podvozku a sedadlo mám až dole. Jedině tak se dá skvěle vnímat odezva kol od vozovky. Ale každý, jak chce, že...

0/−1
27.1.2016 13:50

M98a61r66e19k 60J28a69n25e75č20k47a 1317786583101

A sedany jsou jako automaticky nižší než kombíky? :-) Koukám, že podle vás automaticky všichni chtějí vysoký vůz, další blud. Tak třeba v mém případě to mám přesně opačně, protože ve vysokých vozech si automaticky připadám jako v dodávce, protože mi tam chybí ten kontakt s vozovkou a navíc vysoké sezení mě vysloveně vadí.

0/−1
27.1.2016 22:22

J57a58n 69U40l72m 7390319576712

Taky jsem zvyklej na MPV, ale do takovýho nízkýho Ferrari bych se klidně nechal zlákat...

0/0
28.1.2016 6:46

M38i23r22o71s25l70a32v 31Š33i30m41k40o 7615123692855

Jak zabránit korozi podvozku za pár korun a věnovat tomu jenom trochu času? Zakonzervovat ho vazelinou, vydrží to pěkných pár let. Kupuji ojetiny celý život a funguje to !

0/0
27.1.2016 11:07

D12e24n54i54s 83W38i92t27z47k41u 3333161669897

já mám doma kýbl tlumexu a je to lepší než vazelína

+1/0
27.1.2016 11:23

J10i77ř13í 94S79c47h16w96a10c15h 8868264978576

Denisi a v jak širokém okruhu ten "tlumex v kýblu" antikorozně působí? ;-)

0/0
27.1.2016 22:55

D27e69n94i56s 98W53i69t24z75k13u 3863101299947

přes okraj kýblu to nepřeleze ;-)

0/0
27.1.2016 23:05

T34o82m46á25š 63V42e30s63e36l66ý 5315328790159

"Lancer má asi jediný plošně známý neduh, a to je náchylnost ke korozi podvozku, což je vlastní více japonským vozům poslední dekády."

No nevím, já tedy u aut považuji stav absolutně bez koroze za nejdůležitější kritérium při výběru - cokoli jiného se dá vcelku levně vyměnit, jen ta kastle zůstává...

+2/0
27.1.2016 11:00

A23l49e66š 66B40e45n98e77š 3466755172237

Jo, přesně - pokud koupím ojetinu za 150 000Kč která je 8 let stará a za 2 roky vykvete, tak je to prakticky neprodejný. Pak se nikdo nemůže divit, že si toho v bazaru nikdo nevšimne. Sám jsem za podobný prachy kupoval ojetinu a prví co bylo, aby to mělo dobře antikorozně vyrobenou karoserii.

+1/0
27.1.2016 14:06

M29a84r11e10k 17H79r27u21b72y 6267672701628

Koukam, ze Lancer muze byt zajimavy spis jako funglovka ;-)R^

0/0
27.1.2016 10:09

J64i36ř63í 42S37c35h75w73a64c10h 8368454308696

ano ty akční ceny jsou nyní dost zajímavý, ale jen pro "klidné" řidiče, kteří se spokojí s průměrnou dynamikou. Pokud by někdo chtěl výkonnější benzín, než 1.6/86 kW, má smůlu

+2/0
27.1.2016 10:30

M83a94r56e46k 70H18r50u23b44y 6617362591508

1.6/86 kW atmo benzin v priblizovadle za tuhle cenu temer nema konkurenci. Nebude to srdcovka, ale dric treba na kazdodenni dojizdeni do prace.R^

0/0
27.1.2016 13:36

A14n67t42o96n80í94n 14K74ř18á45p 8444187503401

Na přelomu 2014/2015 se dal nový sehnat pod 300tisíc. Dala se i uhádat drobná sleva (metalíza zdarma). Motor 1.6 vůbec není špatný!! Jen je třeba se s ním naučit. Sám Lancera používám pro dojíždění do práce (20km) a koncem roku 2014 jsem nenašel auto s lepším poměrem cena - užitná hodnota. Zatím jsem maximálně spokojen.

0/0
28.1.2016 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.