Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tajný tip bazarového šmejdila: přehlížený diamant Mitsubishi Lancer

Lancer je přesně ten exot, o kterého obyčejný návštěvník bazaru nezavadí. Ale znalec ví, že to přehlížené mitsubishi je skvělý úlovek. Je to auto ze staré japonské školy, až na trochu větší sklony ke korozi je z hlediska spolehlivosti téměř neprůstřelný. Nejlevnější kousky seženete od 150 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V16l40a52d75a 14S20i80r79o60t78e32k 5414725658690

Problem s LPG u Mitsu je v tom, že tě potom natahnou na servise a cokoliv by si chtel uhrat na zaruku te odpalkuji s tim, že je to opotrebenim. Mam ASX s LPG ) ( stejny motor ) a stači si pročist jejich forum zdvihatka, podlozky vod ventily apod. Hezkou myslenku a napad zazdi tragicky pristup Mitsubishi ...

0/0
28.1.2016 8:56

D34e10n61i88s 20W23i48t10z78k50u 3803791559497

pokud si každých 15 tis km necháš seštelovat ventily, tak by to nemělo dělat problém

0/0
28.1.2016 15:39

J35a86n 91D94l67o84u62h20ý 7194959520879

Dneska ma nejake auto vyrobene po roce 2006 ventily bez hydrostelu ? Tam se nic nesteluje, ale meni se hydrostely a to neni uplne levna zalezitost. Jinak problem toho ASX bude spis v tom, ze tam urcite neni namontovany tzv. "primazavani". Bez diskuze: funguje to a setri to ventily, sedla atd.. Odzkouseno na EcoTecu - po primazavani ma opet motor standartni zvuk a projev pri plnem zatizeni. To same Duratec - bez primazavani se rozlucte s ventily na 1 nebo 4 valci. Oprava cca za 15 tacu. Jeste si vyplati si zaplatit elektronicky rizene - nemusi se to stelovat kazdy 2 mesice, jak to mechanicke.R^

0/0
28.1.2016 17:20

J68a67n 55U65l85m 7380429746872

Proč ne? Ale sen českých rodin je stříbrná škoda octavia combi TDi ;-D

+2/−1
28.1.2016 6:37

P88a34t32r58i31k 67K40o72u35b32a 3392342390345

R^;-D

0/−1
28.1.2016 13:16

J90a39n 46D14l79o16u23h89ý 7644459310539

Ochcafka f TDIcku na hlinach R^

0/−2
28.1.2016 17:21

M79a54r23t64i51n 46V79o61j45á62č69e46k 9463277321476

no na AAA mají v podstatě jen 3 lancery 09-10 a zrovna ty lepší 1,8i s poměrně nízkým nájezdem

0/0
27.1.2016 23:55

M83a73r22e62k 39J43a63n36e49č34k62a 1687746973681

Škoda, kdyby nadále do něj dávali aspoň tu 1.8, tak za ty peníze nemá konkurenci, když pominu některé low-cost parodie. Co by mě ale zajímalo, jestli agresivní sajrajt solanka, coby hlavní prostředek u nás v ČR na udržování sjízdnosti cest v zimě je pouze u nás takový republikový fenomén, nebo celoevropský.

0/0
27.1.2016 22:37

D85e36n76i86s 84W58i70t80z91k53u 3773871379687

přitáhl jsem si Accorda z Itálie, jezdil v Lombardii a ve chvíli, kdy jsem viděl podvozek, tak bylo rozhodnuto. žádná sůl, žádný slaný vzduch od moře a 9 let starý podvozek je takřka netknutý

0/0
27.1.2016 22:41

M98a67r62e83k 74J16a90n33e67č24k46a 1907866253271

Je pravda, že v některé části Itálie auto sníh ani nevidělo. Nicméně co jsem slyšel, tak údajně ani tam, kde v Itálii pravidelně sněží, solanku nepoužívají. V jiných státech netuším. Bonus té solanky je i to, že je tak agresivní, že narušuje i povrchy cest a pak stačí přetížené kamiony a výmoly na cestách se pak objevují jako houby po dešti.

0/0
27.1.2016 23:46

J83a21n 85U47l92m 7820199686392

ale zase jsou to prasata a ty auta jsou většinou brutálně vybydlený

0/−1
28.1.2016 6:41

D47e87n23i92s 29W19i60t54z35k66u 3493661989837

to záleží co kupuješ, když tam jedeš pro low-cost, tak je asi blbost čekat voňavku.

0/0
28.1.2016 7:17

J98a91n 76D62l68o62u49h93ý 7714549620189

Tak jedno moje auto je Opel z roku 2003 a jezdenej kazdou zimu, kazdy den (auto v zime zasadne nikdy nemeju) a i dnes je podvozek stale jako novy. Ani zrnko koroze. Jedine co je rezave jak leseni na stavbe je koule na vozejk;-D

0/0
28.1.2016 17:24

J42i90ř50í 44S85c88h97w33a46c86h 8928974138586

je to fenomén tam kde prostě sněží a solí se....takže určité části Evropy to není problém

0/0
27.1.2016 22:50

M62a91r64e30k 74J60a83n36e86č54k25a 1297506163881

Neřekl bych, že v jiných státech je sůl na cesty automaticky pravidlem.

0/0
27.1.2016 23:47

J52a26n 67D39l21o76u69h14ý 7904799590679

I v cesku je to region od regionu. U nas se soli jenom kdyz je naledi, jinak se jenom prohrnuje. Ale jakmile se dostanu na silnici 1. tridy, tak je vzdy nasoleno.R^

0/0
28.1.2016 17:26

V75o47j22t98ě78c59h 20T98r57u38h50l78á12ř 2335159136

Mám sedan v 1.6. Ano není to zrovna nejvýkonější, ale zase to tolik nežere a rozhodně nemůžu říct, že by to bylo líné právě naopak.

Největší výhodou je určitě pohodlí cestujících. Každy kdo mi do toho sednul především na zadní sedačky, tak hned jak je to hrozně pohodlné a několikrát mi tam i usli. Do té doby než jsem za to zatáhl.

r.v. 2010 a ano je to jenom 5-6 let staré auto 150k najeto, ale bez problémů.

Příští bude opět Mišák.

0/0
27.1.2016 14:32

V94o28j65t48ě90c43h 92T70r34u68h90l81á91ř 2875729496

Jinak dodatek se sklopenýma zadníma sedačkama jsem narval celé dveře.na délku

0/0
27.1.2016 14:33

V25o91j18t88ě74c55h 46T69r40u17h41l24á74ř 2875369876

Ale víte co je nejlepší na mitsubishi? Ta přední Maska (to je orgasmus).

+1/−1
27.1.2016 14:34

P70a65t18r72i24k 21K76o42u54b51a 3732202670375

Rozhodne lepsi volba jak tupa Octavie s Fabii.

+5/−3
27.1.2016 14:10

Z16b69y64n11ě63k 20H25o26l38í49k 1807957185830

jasne, do 3 tisíc ot/min mají tyhle miciny dynamiku jako htpéčka a když to točíš, tak to žere 10 litrů. auta k ničemu.

+1/−3
27.1.2016 17:56

J11i78ř94í 45S41c13h20w36a78c10h 8358144248746

Zbyňku s tou haťapou to zase nepřeháněj ;-)

Tato Micina s 1.6/86kW je na tom s dynamikou podobně jako "tupa" Fabia/Rapid s 1.2 TSI/66kW.

.....ale samozřejmě "tupa" Fabia/Rapid s 1.2TSI/81kW tomu spolehlivě "napráskají", ať Báča trolí jak chce, je mu to prd platný....

+1/−1
27.1.2016 22:47

Z43b33y80n35ě11k 12H10o71l58í73k 1347267715540

tyhle středně-výkonný atmosféry jsou dole totálně mrtvý, a vytáčení je tak na víkendovou zábavu s kamarády ze střední :-)

na běžný použití pro dospělý lidi totální opruz.

0/0
28.1.2016 18:59

J36a68n 90U27l12m 7910409756552

To ani nelze porovnávat, to je 100 a 1

+1/0
28.1.2016 6:43

T38o78m64á27š 79C89h64r74a59s94t49n81ý 2151674541933

No jo, prej je vošklivej. Je svůj, je jedinečný, a hlavně, je to výkonné jako svého času Zero od stejného producenta. Upřímně, 1.6 BEZ TURBA s 86kw? Tolik nedosahovala ani 1.6 FSI od VW s milovaním turbíčkem...

0/−3
27.1.2016 12:34

J15i82r39i 30F31i21n25k 6407649987208

1.6 FSI byla atmosféra bez turba. Měla ale už přímý vstřik...

+1/0
27.1.2016 12:47

T18o17m11á32š 44C67h76r52a56s46t83n30ý 2801924971733

Tak na stránkách motorů píšou že 1.6 FSI (EA211)má turbokompresor :/ Nevím, ostatně, její 70KW vs. 85/6 Lanceru je trochu rozdíl.

0/0
27.1.2016 13:00

P30a32v72e31l 10L45o33h96b19e10r55g34e26r 5636331620795

FSI - atmosféra s přímým vstříkem. TFSI- přímý vstřik s turbem. Oboje katastrofa na tvorbu karbonu.

+3/0
27.1.2016 13:03

J79i56ř66í 58S72c14h24w38a24c97h 8568304628576

co je na tom výkonu extrémního? Honda před 20 lety dostávala ze sériové atmo 1.6 okolo 110-120 kW, u vrcholných verzí až 135 kW ;-)

+1/0
27.1.2016 13:12

M36a32r47e93k 18H91r77u19b71y 6837132221438

Jenze to uz nekoupite, protoze Euro6.

Znate to o holubech na strese, ze?;-)

0/0
27.1.2016 13:38

Z21b52y36n92ě23k 31H49o11l46í41k 1257577275570

a těch 86kW má kde? v 7000 ot/min?;-D;-D;-D

0/0
27.1.2016 17:59

L91u85d47v75í75k 55G52a28j11d78o68š25í69k 2125703834822

Za mě:

Je to nízký sedan, takže NEZÁJEM. Kdo jednou vyzkouší nastupování do vyššího vozu, už nikdy nízký vůz chtít nebude i kdyby byl supervýhodný. Možná ještě kombík, ale sedan určitě ne.

+3/−1
27.1.2016 11:11

J54i59r70i 12F84i87n14k 6437979227568

Za mě:

Auto je od toho jezdilo a aby jezdilo dobře. Vysoké auto s vyšším těžištěm nikdy nebude mít tak dobré jízdní vlastnosti jako obdobné auto klasické koncepce. Vyšší spotřeba u vyšších aut je jen bonus.

Až si budu vybírat auto podle toho že se mi do něj době nastupuju, tak si budu muset přiznat že jsem:

a) starej

b) tlustej

c) prostě zchátralej a zdevastovanej (třebas i v mladém věku)

+8/−1
27.1.2016 11:18

L89u90d32v45í89k 43G84a32j33d17o37š66í90k 2915503574332

Jen by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že nižší auto má i nižší spotřebu. Moje vysoké auto, co momentálně mám, má zatím nejnižší spotřebu ze všech aut co jsem dosud měl.

Elektronika dnes výhody nízkého těžiště prakticky anuluje a pokud nejezdíte na silniciích formuli, tak jízdní vlastnosti vysokého auta nejsou žádné omezení. S a), b), c) máte jistě pravdu. Na druhou stranu člověk je tvor od přírody pohodlný a od lepšího k horšímu se vrací opravdu nerad. Možná když budete jezdit trochu déle s vyšším autem, tak pochopíte, že to není jen o stáří a zchátralosti. Krom toho to stáří nakonec čeká na každého (pokud nejezdí jako magor a do té doby se za volantem nezabije).

+2/0
28.1.2016 11:38

J96i60ř47í 40S61c57h69w96a56c55h 8168964438416

dovolím si odpovědět za kolegu:

1. vyšší auto = vyšší hmotnost, větší čelní plocha = vyšší aerodynamický odpor to vše dohromady = vyšší spotřeba (při stejném motoru, což asi není váš případ porovnávání vašich aut)

2. je nutno předpokládat, že nižší auto má stejnou elektroniku, takže auto s vyšším těžištěm bude na tom vždy hůře, vyšší těžiště a vyšší hmotnost se nakonec vždy nějak negativně projeví, fyzikální zákony nedokáže eliminovat žádná elekronika.

0/−1
28.1.2016 12:40

J76i43ř94í 38S20c55h33w34a36c26h 8478594748276

nejsem mladý, pár let jsem jezdil i v autě s vyšším posezem, kam se pohodlně nastupovalo. Ale nyní na "stará kolena" jsem se vrátil k autu "nízké konstrukce", do kterého sice cca 5 sekund "obtížněji" nasedám a 5 sekund "obtížněji" vystupuji, abych mezitím dlouhé minuty či hodiny využíval (při stejné nákupní ceně) jistějšího kontaktu se silnicí, vyšší dynamiky, při menší spotřebě.

0/−1
27.1.2016 12:38

T92o78m19á44š 40V80e46s46e73l26ý 5375428610479

já čekal, že za 5 sekund tam máte stovku ;-)

+2/0
27.1.2016 20:01

J43a87n 77K35o89n75v59a32l94i63n40k11a 5100721341315

Zase řeči ve stylu - mám to tak já, takže je to pravda - blábol. Vyšší auta mají své výhody pro osoby, které mají sníženou pohyblivost nebo díky jiným svým neduhům potřebují sedět výše než ostatní. Já osobně si ve vyšším autě připadám jako bych seděl na záchodě nebo na posedu. Kdykoliv jedu v manželčině Fusionu, který je oproti podobným autům o něco vyšší, připadám si jako v dodávce. Moje auto je nízké díky sníženému podvozku a sedadlo mám až dole. Jedině tak se dá skvěle vnímat odezva kol od vozovky. Ale každý, jak chce, že...

0/−1
27.1.2016 13:50

M91a11r81e52k 14J76a45n71e66č62k94a 1397686783101

A sedany jsou jako automaticky nižší než kombíky? :-) Koukám, že podle vás automaticky všichni chtějí vysoký vůz, další blud. Tak třeba v mém případě to mám přesně opačně, protože ve vysokých vozech si automaticky připadám jako v dodávce, protože mi tam chybí ten kontakt s vozovkou a navíc vysoké sezení mě vysloveně vadí.

0/−1
27.1.2016 22:22

J76a93n 84U90l47m 7470229696982

Taky jsem zvyklej na MPV, ale do takovýho nízkýho Ferrari bych se klidně nechal zlákat...

0/0
28.1.2016 6:46

M66i69r82o55s14l38a79v 73Š22i52m33k35o 7595193432655

Jak zabránit korozi podvozku za pár korun a věnovat tomu jenom trochu času? Zakonzervovat ho vazelinou, vydrží to pěkných pár let. Kupuji ojetiny celý život a funguje to !

0/0
27.1.2016 11:07

D52e16n67i37s 79W29i62t26z62k62u 3173251819857

já mám doma kýbl tlumexu a je to lepší než vazelína

+1/0
27.1.2016 11:23

J82i79ř41í 82S84c44h93w88a67c37h 8818314278266

Denisi a v jak širokém okruhu ten "tlumex v kýblu" antikorozně působí? ;-)

0/0
27.1.2016 22:55

D55e74n27i83s 51W34i94t41z53k41u 3283461169667

přes okraj kýblu to nepřeleze ;-)

0/0
27.1.2016 23:05

T91o51m31á64š 90V35e68s52e93l76ý 5335988710629

"Lancer má asi jediný plošně známý neduh, a to je náchylnost ke korozi podvozku, což je vlastní více japonským vozům poslední dekády."

No nevím, já tedy u aut považuji stav absolutně bez koroze za nejdůležitější kritérium při výběru - cokoli jiného se dá vcelku levně vyměnit, jen ta kastle zůstává...

+2/0
27.1.2016 11:00

A47l40e55š 58B12e45n69e87š 3446325722567

Jo, přesně - pokud koupím ojetinu za 150 000Kč která je 8 let stará a za 2 roky vykvete, tak je to prakticky neprodejný. Pak se nikdo nemůže divit, že si toho v bazaru nikdo nevšimne. Sám jsem za podobný prachy kupoval ojetinu a prví co bylo, aby to mělo dobře antikorozně vyrobenou karoserii.

+1/0
27.1.2016 14:06

M89a51r36e98k 63H48r37u36b96y 6267152261398

Koukam, ze Lancer muze byt zajimavy spis jako funglovka ;-)R^

0/0
27.1.2016 10:09

J90i57ř13í 80S50c60h52w61a42c93h 8238854698446

ano ty akční ceny jsou nyní dost zajímavý, ale jen pro "klidné" řidiče, kteří se spokojí s průměrnou dynamikou. Pokud by někdo chtěl výkonnější benzín, než 1.6/86 kW, má smůlu

+2/0
27.1.2016 10:30

M70a95r14e16k 98H90r44u44b27y 6257932221838

1.6/86 kW atmo benzin v priblizovadle za tuhle cenu temer nema konkurenci. Nebude to srdcovka, ale dric treba na kazdodenni dojizdeni do prace.R^

0/0
27.1.2016 13:36

A71n44t65o31n34í38n 29K20ř87á66p 8174937703301

Na přelomu 2014/2015 se dal nový sehnat pod 300tisíc. Dala se i uhádat drobná sleva (metalíza zdarma). Motor 1.6 vůbec není špatný!! Jen je třeba se s ním naučit. Sám Lancera používám pro dojíždění do práce (20km) a koncem roku 2014 jsem nenašel auto s lepším poměrem cena - užitná hodnota. Zatím jsem maximálně spokojen.

0/0
28.1.2016 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.