Diskuze

Tajný tip bazarového šmejdila: přehlížený diamant Mitsubishi Lancer

Lancer je přesně ten exot, o kterého obyčejný návštěvník bazaru nezavadí. Ale znalec ví, že to přehlížené mitsubishi je skvělý úlovek. Je to auto ze staré japonské školy, až na trochu větší sklony ke korozi je z hlediska spolehlivosti téměř neprůstřelný. Nejlevnější kousky seženete od 150 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Problem s LPG u Mitsu je v tom, že tě potom natahnou na servise a cokoliv by si chtel uhrat na zaruku te odpalkuji s tim, že je to opotrebenim. Mam ASX s LPG ) ( stejny motor ) a stači si pročist jejich forum zdvihatka, podlozky vod ventily apod. Hezkou myslenku a napad zazdi tragicky pristup Mitsubishi ...

0 0
možnosti
DW

pokud si každých 15 tis km necháš seštelovat ventily, tak by to nemělo dělat problém

0 0
možnosti
JU

J18a45n 28U50l58m

28. 1. 2016 6:37

Proč ne? Ale sen českých rodin je stříbrná škoda octavia combi TDi ;-D

2 1
možnosti
MV

no na AAA mají v podstatě jen 3 lancery 09-10 a zrovna ty lepší 1,8i s poměrně nízkým nájezdem

0 0
možnosti
MJ

Škoda, kdyby nadále do něj dávali aspoň tu 1.8, tak za ty peníze nemá konkurenci, když pominu některé low-cost parodie. Co by mě ale zajímalo, jestli agresivní sajrajt solanka, coby hlavní prostředek u nás v ČR na udržování sjízdnosti cest v zimě je pouze u nás takový republikový fenomén, nebo celoevropský.

0 0
možnosti
DW

přitáhl jsem si Accorda z Itálie, jezdil v Lombardii a ve chvíli, kdy jsem viděl podvozek, tak bylo rozhodnuto. žádná sůl, žádný slaný vzduch od moře a 9 let starý podvozek je takřka netknutý

0 0
možnosti
VT

Mám sedan v 1.6. Ano není to zrovna nejvýkonější, ale zase to tolik nežere a rozhodně nemůžu říct, že by to bylo líné právě naopak.

Největší výhodou je určitě pohodlí cestujících. Každy kdo mi do toho sednul především na zadní sedačky, tak hned jak je to hrozně pohodlné a několikrát mi tam i usli. Do té doby než jsem za to zatáhl.

r.v. 2010 a ano je to jenom 5-6 let staré auto 150k najeto, ale bez problémů.

Příští bude opět Mišák.

0 0
možnosti
VT

Jinak dodatek se sklopenýma zadníma sedačkama jsem narval celé dveře.na délku

0 0
možnosti
PK

Rozhodne lepsi volba jak tupa Octavie s Fabii.

5 3
možnosti
ZH

jasne, do 3 tisíc ot/min mají tyhle miciny dynamiku jako htpéčka a když to točíš, tak to žere 10 litrů. auta k ničemu.

1 3
možnosti
Foto

No jo, prej je vošklivej. Je svůj, je jedinečný, a hlavně, je to výkonné jako svého času Zero od stejného producenta. Upřímně, 1.6 BEZ TURBA s 86kw? Tolik nedosahovala ani 1.6 FSI od VW s milovaním turbíčkem...

0 3
možnosti
JF

J23i67r41i 19F63i38n62k

27. 1. 2016 12:47

1.6 FSI byla atmosféra bez turba. Měla ale už přímý vstřik...

1 0
možnosti
LG

Za mě:

Je to nízký sedan, takže NEZÁJEM. Kdo jednou vyzkouší nastupování do vyššího vozu, už nikdy nízký vůz chtít nebude i kdyby byl supervýhodný. Možná ještě kombík, ale sedan určitě ne.

3 1
možnosti
JF

J89i78r47i 22F59i22n10k

27. 1. 2016 11:18

Za mě:

Auto je od toho jezdilo a aby jezdilo dobře. Vysoké auto s vyšším těžištěm nikdy nebude mít tak dobré jízdní vlastnosti jako obdobné auto klasické koncepce. Vyšší spotřeba u vyšších aut je jen bonus.

Až si budu vybírat auto podle toho že se mi do něj době nastupuju, tak si budu muset přiznat že jsem:

a) starej

b) tlustej

c) prostě zchátralej a zdevastovanej (třebas i v mladém věku)

8 1
možnosti

Jak zabránit korozi podvozku za pár korun a věnovat tomu jenom trochu času? Zakonzervovat ho vazelinou, vydrží to pěkných pár let. Kupuji ojetiny celý život a funguje to !

0 0
možnosti
DW

já mám doma kýbl tlumexu a je to lepší než vazelína

1 0
možnosti
TV

"Lancer má asi jediný plošně známý neduh, a to je náchylnost ke korozi podvozku, což je vlastní více japonským vozům poslední dekády."

No nevím, já tedy u aut považuji stav absolutně bez koroze za nejdůležitější kritérium při výběru - cokoli jiného se dá vcelku levně vyměnit, jen ta kastle zůstává...

2 0
možnosti
AB

A25l62e24š 82B66e83n73e40š

27. 1. 2016 14:06

Jo, přesně - pokud koupím ojetinu za 150 000Kč která je 8 let stará a za 2 roky vykvete, tak je to prakticky neprodejný. Pak se nikdo nemůže divit, že si toho v bazaru nikdo nevšimne. Sám jsem za podobný prachy kupoval ojetinu a prví co bylo, aby to mělo dobře antikorozně vyrobenou karoserii.

1 0
možnosti