Diskuze
Komentář: Za aféru dieselgate může hlavně amatérská komunikace VW
Děkujeme za pochopení.
J84a41n 68H95o78r70y33n88a
Takto pomyleny a naivni clanek jsem necetl uz dlouho.
Doporucuji se lepet seznamit s pravnimi realiemi USA, a pak mozna pochopite jak strasnou blbost jste napsal.
Ale je mi jasne, ze kdyby v managementu VW byl nejaky cesky vykuk, tak by na to urcite vyzral. A proto asi v tom managementu neni...
Z59d83e97n82ě42k 50H42a52n31z12l
Je to Škoda, že se ta chyba stala,protože auta od VW jsou fakt kvalitní.
L21u51b55o 57M98a98c25h75o
co sa prejavilo aj preskakujucimi rozvodmi na benzinovych TSI ..
P51e27t24r 66S45t74e77j82s69k95a19l
Jedna nepresnost a jedna chyba:
"Pak sám přišel zcela nepochopitelně s prohlášením, že odhalil nesrovnalosti u benzinových motorů ve vykazovaných emisích oxidu uhličitého CO2."
To prohlaseni se tyce i naftovych motoru.
"Pandořinu skříňku popsanou CO2. O oxidech dusíku se přitom v souvislosti s kauzu zpočátku přímo nemluvilo. Celá záležitost rozpoutaná v zámoří se točí kolem emisí oxidů dusíku (NOx)."
Patrne tam melo byt: O oxidech UHLIKU se přitom v souvislosti s kauzu zpočátku přímo nemluvilo.
C83y31r81i47l 80P93a94v16e11l98k28a
Za vše může nenažranost, které podřizují vše. Lžou, podvádějí, uplácejí, jen aby víc vydělali a získali víc ovcí. Blbý je, že naši novináři jsou tak hloupý, že ani moc uplácet nepotřebují! Jak to, že v ČR pozoruji daleko víc shovívavosti k těmto podvodníkům než v Německu?
P62e36t48r 30Č76e46r38m76á54k
Kecy v kleci. VW nedělalo nic co by nebylo v tomto odvětví běžné, a právě německé úřady konstatovaly že nic nelegálního se nestalo. Naopak čeští novináři opět projevili svou "odbornost" a papouškujou kdejakej nesmysl a akorát tím straší lidi.
J92i95ř67í 74K68o54č91í
Problém je,že právě VW podporoval neustálé zvyšošování ECO nesmyslů a norem aby byl "jako" nejekologičtější,opak je však pravdou.Prostě stále lhát a lhát je naučil už ministr propagandy.Dnes jsem viděl Oktávii nějakého prodejce poleponou nápisama ECO po celém autě.Občas se ale lhaní nevyplácí a dopadne to jak domeček z karet.Už jenom to stálé vyřvávání že jsou ve všem "nej" mě naprosto odrazovalo od této značky.
P48a32v15e58l 79J46o43s46e80f 39A13b73e63r13l92e
Ja na tuto aferu kašlu. Právě znovu kupuju škodovku v naftě, ve spotřebě, spolehlivosti a výkonu se motorům vw nic nevyrovná. A jakej je v jednotce software je mi jedno, protože si motor stejně nechám načipovat a vypnout agr ventil, takže se na ty zelený opatření můžu zvysoka...
M50i25c86h63a17e78l 36M11e56n83s95i50k
Za aféru Volskwagenu může prolhanost a nenažranost jeho manažerů (a hloupost jejich podřízených).
Měli se držet přísloví "když už žereš, aspoň nemlaskej"
M81a90r50e14k 66H73r33u34b73y
A ja uz jsem se bal, ze chyba je ve dodavani vymyslenych vysledku, nebo dokonce (zdraham se pomyslet) v Bruselu a jejich snaze narizenim porusovat prirodni zakony.
A ona je chyba jenom v marketingu. Vazne se mi ulevilo.
Takze staci vytisknout par barevnych plakatu, objednat par jasavych televiznich reklam a problem zmizi
J13i86ř94í 27S58c27h32w34a47c61h
ano může se stát, že vhodným postupem se technický problém vyřeší, ale nevhodným postupem vznikly mediální "problémy", které jsou logickým či technickým způsobem neřešitelné......
P55e19t27r 34Č85e47r93m25á73k
Pravdou je že mediální výstupy VW na začátku téhle anabáze logiku postrádají... Z ryze lokálního problému na us trhu (který se navíc netýkal funkce toho sw jako takové, ale toho že nebyla řádně popsána) nechal media vytvořit celou kauzu a výrazně tím uškodil svému jménu.
To co dělají teď už logiku má - to že z hlediska legality není v evropě vw za co postihovat tak nějak potvrdily už všechny důležité instituce, takže zbývá ten mediální obraz, a tomu je jejich postup adekvátní - aktualizace sw (což je jinak běžná záležitost) se označí za řešení, a celý příběh tak vlastně končí stejně jako začal - na stránkách medií.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!