Diskuze

Komentář: Za aféru dieselgate může hlavně amatérská komunikace VW

Ke skandálu s emisemi vedl řetězec chyb, tvrdí Volkswagen. Aféra dieselgate však hlavně odhalila nepřipravenost firmy na krizové situace. Automobilka, která se vezla na vlně úspěchů na pozici největšího výrobce aut světa, vůbec nemyslela, že může nastat nějaký problém.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J84a41n 68H95o78r70y33n88a

12. 12. 2015 22:55

Takto pomyleny a naivni clanek jsem necetl uz dlouho. 

Doporucuji se lepet seznamit s pravnimi realiemi USA, a pak mozna pochopite jak strasnou blbost jste napsal. 

Ale je mi jasne, ze kdyby v managementu VW byl nejaky cesky vykuk, tak by na to urcite vyzral. A proto asi v tom managementu neni...

1 0
možnosti

Holt budem jezdit na kole

0 0
možnosti

Je to Škoda, že se ta chyba stala,protože auta od VW jsou fakt kvalitní.

2 3
možnosti

L21u51b55o 57M98a98c25h75o

14. 12. 2015 0:56

co sa prejavilo aj preskakujucimi rozvodmi na benzinovych TSI ..

0 1
možnosti

Jedna nepresnost a jedna chyba:

"Pak sám přišel zcela nepochopitelně s prohlášením, že odhalil nesrovnalosti u benzinových motorů ve vykazovaných emisích oxidu uhličitého CO2."

To prohlaseni se tyce i naftovych motoru.

"Pandořinu skříňku popsanou CO2. O oxidech dusíku se přitom v souvislosti s kauzu zpočátku přímo nemluvilo. Celá záležitost rozpoutaná v zámoří se točí kolem emisí oxidů dusíku (NOx)."

Patrne tam melo byt: O oxidech UHLIKU se přitom v souvislosti s kauzu zpočátku přímo nemluvilo.

0 0
možnosti

Za vše může nenažranost, které podřizují vše. Lžou, podvádějí, uplácejí, jen aby víc vydělali a získali víc ovcí. Blbý je, že naši novináři jsou tak hloupý, že ani moc uplácet nepotřebují! Jak to, že v ČR pozoruji daleko víc shovívavosti k těmto podvodníkům než v Německu?

2 1
možnosti

Kecy v kleci. VW nedělalo nic co by nebylo v tomto odvětví běžné, a právě německé úřady konstatovaly že nic nelegálního se nestalo. Naopak čeští novináři opět projevili svou "odbornost" a papouškujou kdejakej nesmysl a akorát tím straší lidi.

0 5
možnosti

J92i95ř67í 74K68o54č91í

12. 12. 2015 10:51

Problém je,že právě VW podporoval neustálé zvyšošování ECO nesmyslů a norem aby byl "jako" nejekologičtější,opak je však pravdou.Prostě stále lhát a lhát je naučil už ministr propagandy.Dnes jsem viděl Oktávii nějakého prodejce poleponou nápisama ECO po celém autě.Občas se ale lhaní nevyplácí a dopadne to jak domeček z karet.Už jenom to stálé vyřvávání že jsou ve všem "nej" mě naprosto odrazovalo od této značky.

4 1
možnosti
Foto

Ja na tuto aferu kašlu. Právě znovu kupuju škodovku v naftě, ve spotřebě, spolehlivosti a výkonu se motorům vw nic nevyrovná. A jakej je v jednotce software je mi jedno, protože si motor stejně nechám načipovat a vypnout agr ventil, takže se na ty zelený opatření můžu zvysoka...

5 13
možnosti

Za aféru Volskwagenu může prolhanost a nenažranost jeho manažerů (a hloupost jejich podřízených). 

Měli se držet přísloví "když už žereš, aspoň nemlaskej" :-/

11 3
možnosti

M81a90r50e14k 66H73r33u34b73y

11. 12. 2015 21:37

A ja uz jsem se bal, ze chyba je ve dodavani vymyslenych vysledku, nebo dokonce (zdraham se pomyslet) v Bruselu a jejich snaze narizenim porusovat prirodni zakony.8-o

A ona je chyba jenom v marketingu. Vazne se mi ulevilo.:-P

Takze staci vytisknout par barevnych plakatu, objednat par jasavych televiznich reklam a problem zmizi ;-)

11 1
možnosti

ano může se stát, že vhodným postupem se technický problém vyřeší, ale nevhodným postupem vznikly mediální "problémy", které jsou logickým či technickým způsobem neřešitelné......

5 0
možnosti

P55e19t27r 34Č85e47r93m25á73k

11. 12. 2015 21:35

Pravdou je že mediální výstupy VW na začátku téhle anabáze logiku postrádají... Z ryze lokálního problému na us trhu (který se navíc netýkal funkce toho sw jako takové, ale toho že nebyla řádně popsána) nechal media vytvořit celou kauzu a výrazně tím uškodil svému jménu. 

To co dělají teď už logiku má - to že z hlediska legality není v evropě vw za co postihovat tak nějak potvrdily už všechny důležité instituce, takže zbývá ten mediální obraz, a tomu je jejich postup adekvátní - aktualizace sw (což je jinak běžná záležitost) se označí za řešení, a celý příběh tak vlastně končí stejně jako začal - na stránkách medií. R^EU

4 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!