- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, doufám, že za ty prachy to má aspoň větší kufr než Oktávka v kombajnu, jinak je to neprodejný
Tvrzení, že k přechodu na turbomotory Porsche donutil (jenom) tlak na snižování emisí je IMHO poněkud mylné....
Zajímalo by mě, pokud to tady někdo ví, o kolik se asi sníží ten poplatek za CO2, když výrobce jako je Porsche, Ferrari, Bentley, Lamborghini sníží papírovou spotřebu o nějakých 5-10%? Jak se to u auta, co stojí okolo tři miliónů, asi tak může projevit. Podle mně naprosto zanedbatelně. Takže tento přechod na turbomotory má nějaké další důvody a to především technické. Například potřeba u nových generací neustále o něco navyšovat výkon má u 6 válcové (relativně nízkootáčkové) atmosféry taky nějaké hranice....
Porsche na každé základní 911 ušetří oproti atmosféře něco přes 2000 euro za vyrobený vůz, jestli jsem teda našel správné údaje. Samozřejmě, že tlak na emise nemusí být jediným faktorem, který je k tomu nutí, ale zcela jistě je to faktor hlavní, ty jejich motory měly ještě stále celkem velkou výkonovou rezervu ostatně maj atmosférický V6, který má ještě o nějakých 100 koní více. Do příštího Boxsteru/Caymanu údajně plánují dát oturbené čtyřválce a to určitě nedělají kvůli tomu, že by z té atmosféry už nemohli dostat větší výkon.
Nic není jako dřív, nic není jak bejvávalo...
No drive mely sportovni auta casto motory s turbem, adorace atmosfer prisla az v poslednich desetiletich....
Konecne volant s padly a ovladanim radia i tel. na volantu , dosud byl multifunkcni volant jen v nehezkem provedeni s tlacitky +- na kazde strane volantu
Je to pořád klasika, nádherná, ale model 2015 se mi líbil víc. Tím, že natáhli ty vnější klíny karoserie, to působí příliš agresívně. To nemá Porsche 911 zapotřebí:)
ty obslehnuty zadni lampy z Astonu si mohli vymyslet svoje na prvni pohled to trkne do oci.
Vypadá pořád krásně. Co se mi nelíbí jsou ta turba a downsizing. Příští generace bude mít motor 2.0 a tři turba
Souhlas, stejně je to jen honba za tabulkovými spotřebami a emisemi, které pak nemají s realitou pranic společného.
V Kotvě se teda práší koukám!
Jinak facelift decentní, nicméně povedený. Jsem zvědavý naživo. Ohledně motoru - těžko soudit.