Diskuze
Škodovky s cinklými TDI do servisu nemusí, není způsob, jak to nařídit
Děkujeme za pochopení.
M42i58r78o93s30l59a96v 52S71t66e47i36n68e54r
Normální auto na testovací stolici nikdy stát nebude. Ta část programu, která je součástí obvinění, má význam výhradně při testování v Anglii podle toho předepsaného testu. V STK se měří jenom mikročástice, nějaké kyselé složky jako NOx tam měřit nelze. Ostatně auta se neměří při zatížení, ale jenom ve volnoběhu na plné otáčky.
Opravený software se u STK ani na silnici nijak neprojeví- je to zbytečná hyperaktivita hypochondrů.
R61a13d98o93m34í12r 19A93l85b94e83r46t
Že není způsob jak to zařídit? Světová média, organizace pro ochranu životního prostředí, všechny matky světa vivinou takový tlak na ty zločince, co jezdí v těch cinklých autech že dobrovolně a za své, si ty úpravy těch motorů provedou.
M44a78r29e82k 77M38a46r19t19i49n
A to neveděli dřív? Nejdřív okázalé výzvy, jak si na to stát došlápne, jak Ťokův úřad nažene lidi na povinné prohlídky, aby po pár týdnech zjistili, že na to není zákonná opora? Dobře vy tam. Příště se zeptejte právníků, možná vám to řeknou rovnou.
J18o48h63a43n 54Z25i14n16g93e12l
Ťok je další z ministrů, který jsou úplně mimo realitu. Ostatně jako všichni z ANO.
M71i82c19h82a58l 43K87r93č29á36l
Takže to vlastně znamená, že je úplně jedno jaké motory montuje automobilka do aut a jaké plní emise. Důležité je aby motor který poslala na homologaci emise plnil a co se děje potom už nikoho nezajímá.
Z31d43e26n26ě34k 79W21e55r73n72h83a76r55t
ale ten motor emise plní, i když ten SW není aktivní. Evropské normy ano, americké ne. Pro evropu to tam vůbec nemuseli dávat, NOx se tady neměří.
V74i97k46y29r 19B61o42h14u20m32i88l 71S94t19r98a29n94s57k24y
A je to! Pravili Mat a Pat...
C88y22r86i15l 46P27a30v44e92l59k30a
JE TO CHYBA. Vše způsobila nenažranost a arogance koncernu VW. Má to být povinné, protože pak si lidé rozmyslí kupovat věc na základě lži, když za to, že ji vlastní, budou vlastně potrestáni. Koupí si příště něco jiného a to je ten správný trest pro podvodníky od VW.
J38a63n 94F37r43o84l22í23k
Jasně. Zakážeme kouřit v soukromých hospodách, TP budou povinné kdykoliv si kdokoliv vzpomene a ještě mě chybí povinná účast v průvodu na 1. máje.
P78e42t86r 32M20i20c37h54a38l
To bylo celkem jasné. Když stát neumí zasáhnout proti demontérům DPF, tak na tohle prostě nedosáhne ani omylem. Neříkám že je dobře, že auty vypouští víc emisí NOx, ale jsou i jiné a možná horší věci.
J87a91n 10D12l87o26u49h53ý
Jenom pro upresneni: Tok o nicem nerozhoduje. Nastesti stale mame pravni stat a uz pri prvnim blabolenim pana Toka bylo jasne, ze nas "skvely" politik nezna ceske zakony v teto oblasti i kdyz je sam ministrem dopravy!!! Zadne auto po udeleni homologace nemuze byt zakazane, protoze neplni homologaci :-) . Uvedu jiny priklad (kdy se vozidlo zakaze): u nas muzete legalne jezdit s VW golf II, zakoupenem v evrope pred xy lety. Pokud si stejne vozidlo ( nove 2015 ) koupite v brazilii za cca 100 000kc neprihlasite ho protoze vozidlo jako "nove" musi plnit Euro6 ;-)
M89a92r34e76k 67M75a23r17t80i78n
Nejen toto, ale i jiné věci (mýto, registr, nynější problém s motorkami v autoškolách, veřejné zakázky, ...) jasně dokazují, že je Ťok úplně mimo. No, tak hlavně že vede důležitý úřad.
P12e88t75r 93N18i72v91n73i80c32k51ý
Když v Německu je třeba povinných úprav v servise, ale u nás ne, mohou s takovým autem následně vyjet do Německa?
J47a77n 30D26l12o76u69h93ý
Dan tok je blbec! To jsme vsichni vedeli jeste drive, nez ten podrztaska blabolil nesmysly v TV. Ma takovej amater byt ministrem?!
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč