Diskuze

Škodovky s cinklými TDI do servisu nemusí, není způsob, jak to nařídit

Ministr dopravy Dan Ťok po návštěvě u britského protějšku prohlásil, že servisní prohlídky pro vozy Škoda, kterých se týká kauza dieselgate, zřejmě nebudou povinné, nejsou k tomu zákonné prostředky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Normální auto na testovací stolici nikdy stát nebude. Ta část programu, která je součástí obvinění, má význam výhradně při testování v Anglii podle toho předepsaného testu. V STK se měří jenom mikročástice, nějaké kyselé složky jako NOx tam měřit nelze. Ostatně auta se neměří při zatížení, ale jenom ve volnoběhu na plné otáčky.

Opravený software se u STK ani na silnici nijak neprojeví- je to zbytečná hyperaktivita hypochondrů.

2 0
možnosti
RA

Že není způsob jak to zařídit? Světová média, organizace pro ochranu životního prostředí, všechny matky světa vivinou takový tlak na ty zločince, co jezdí v těch cinklých autech že dobrovolně a za své, si ty úpravy těch motorů provedou. ;-)

0 2
možnosti
JD

J37a51n 62D62l39o85u89h28ý

18. 12. 2015 17:36

V cele sdruzeni "Prazske Matky"

0 0
možnosti
MM

A to neveděli dřív? Nejdřív okázalé výzvy, jak si na to stát došlápne, jak Ťokův úřad nažene lidi na povinné prohlídky, aby po pár týdnech zjistili, že na to není zákonná opora? Dobře vy tam. Příště se zeptejte právníků, možná vám to řeknou rovnou.

2 0
možnosti
JZ

Ťok je další z ministrů, který jsou úplně mimo realitu. Ostatně jako všichni z ANO.

1 0
možnosti
MK

Takže to vlastně znamená, že je úplně jedno jaké motory montuje automobilka do aut a jaké plní emise. Důležité je aby motor který poslala na homologaci emise plnil a co se děje potom už nikoho nezajímá.

0 0
možnosti
ZW

ale ten motor emise plní, i když ten SW není aktivní. Evropské normy ano, americké ne. Pro evropu to tam vůbec nemuseli dávat, NOx se tady neměří.

8 0
možnosti
VBS
CP

JE TO CHYBA. Vše způsobila nenažranost a arogance koncernu VW. Má to být povinné, protože pak si lidé rozmyslí kupovat věc na základě lži, když za to, že ji vlastní, budou vlastně potrestáni. Koupí si příště něco jiného a to je ten správný trest pro podvodníky od VW.

0 8
možnosti
JF

J88a45n 30F85r95o54l60í54k

16. 12. 2015 12:48

Jasně. Zakážeme kouřit v soukromých hospodách, TP budou povinné kdykoliv si kdokoliv vzpomene a ještě mě chybí povinná účast v průvodu na 1. máje.

3 0
možnosti
PM

P66e67t29r 14M87i26c92h64a56l

16. 12. 2015 11:46

To bylo celkem jasné. Když stát neumí zasáhnout proti demontérům DPF, tak na tohle prostě nedosáhne ani omylem. Neříkám že je dobře, že auty vypouští víc emisí NOx, ale jsou i jiné a možná horší věci.

2 0
možnosti
JF

J96a93n 46F94r46o62l80í60k

16. 12. 2015 12:49

Od toho má povinné TP.

0 0
možnosti
JD

J80a40n 59D75l64o74u61h25ý

16. 12. 2015 9:57

Jenom pro upresneni: Tok o nicem nerozhoduje. Nastesti stale mame pravni stat a uz pri prvnim blabolenim pana Toka bylo jasne, ze nas "skvely" politik nezna ceske zakony v teto oblasti i kdyz je sam ministrem dopravy!!! Zadne auto po udeleni homologace nemuze byt zakazane, protoze neplni homologaci :-) . Uvedu jiny priklad (kdy se vozidlo zakaze): u nas muzete legalne jezdit s VW golf II, zakoupenem v evrope pred xy lety. Pokud si stejne vozidlo ( nove 2015 ) koupite v brazilii za cca 100 000kc neprihlasite ho protoze vozidlo jako "nove" musi plnit Euro6 ;-)

3 1
možnosti
MM

Nejen toto, ale i jiné věci (mýto, registr, nynější problém s motorkami v autoškolách, veřejné zakázky, ...) jasně dokazují, že je Ťok úplně mimo. No, tak hlavně že vede důležitý úřad.

1 0
možnosti
PN

Když v Německu je třeba povinných úprav v servise, ale u nás ne, mohou s takovým autem následně vyjet do Německa?

0 0
možnosti
JD

J40a48n 66D68l98o68u78h73ý

16. 12. 2015 7:23

Dan tok je blbec! To jsme vsichni vedeli jeste drive, nez ten podrztaska blabolil nesmysly v TV. Ma takovej amater byt ministrem?!

3 0
možnosti
JF

J32a69n 25F28r92o41l73í55k

16. 12. 2015 12:49

ÁNO, řekl majitel tohoto serveru.;-D

1 0
možnosti