Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velká škodovka do přírody se má jmenovat Kodiak

Sedmimístné SUV, jehož výroba bude probíhat v Kvasinách, se podle informací německého magazínu Auto Bild bude jmenovat Kodiak. Nový model Škody se představí na podzim 2016, prototypy teď testují na českých silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B16r18o58n53i30s40l27a13v 85P53l73á31š59e20k 9462540832318

tak protáhlý Yeti-opravdu nové auto;-(8-o

+1/−1
29.12.2015 15:58

J54a41n 81K66o37h38l 4123727281734

A článek jste četl?

0/0
31.12.2015 12:17

D41a53l48i32b75o62r 83H13o97d82i56s 1933436335223

Takový auto by si zasloužilo posuvné zadní dveře.

0/0
29.12.2015 11:37

T33o63m89á28š 73B41a32u64e56r 5986873660499

Tato zrůdnost ,,maskovaná" za Yetiho se může jmenovat Yeti XL. Pokud trvají na jménu Kodiak, tak by se mini yeti na podvozku fábie mohl jmenovat ,,BRTNÍK" ;-D

+3/−1
28.12.2015 22:12
Foto

B80r30ň50á56k 22M52a71z41z15y 3519546953353

Zajimavy je i novej Seat P......s :)

0/0
25.12.2015 13:33

J43a55n 11H73a60l96i57k 8546135746219

Včera jsem tohle auto potkal u pekáren Odkolek na butovicích a kromě toho že je to prodloužený yeti to teda moc velká pecka není. A jestli se to bude jmenovat Kodiak tak teda potěš.... co třeba rovnou Kozačka nebo Nimrod? Za mne pro škodovku krok do prázdna. Kdo má být cílovým zákazníkem? A nebo budeme zase bojovat cenou a bude z toho lepší Duster? Čili krok zpět..... palec dolůRv

0/−3
24.12.2015 10:39

R53o54b42e19r88t 90P32a87c95i44n32a 7774419985811

Už se to tu psalo xkrát, ale evidentně marně. To co jste mohl potkat je skutečně upravená kastle z Yetiho. Je napasovaná na testovaný podvozek a s designem nového auta nemá co dělat.

+3/0
27.12.2015 22:20

J90a61n 79D27l21o45u32h47ý 7974759630819

A co treba Skoda Hermelin :-D pohodlnejsi nez Niva :-D

0/0
23.12.2015 8:52

J94a76n 54D39l13o66u20h62ý 7524239280669

Hura! Oktavka v litru, to bude delo! Sen kazdeho ridice! Ja myslim, ze to je stale moc, takovej pullitr by byl lepsi, dalo by se to aspos srovnavat s motorkama :-D

+1/0
23.12.2015 8:40
Foto

P10a90v20e76l 68S73t77r16a95k73o84š 6627751310175

Krabice... nuda... v roce 2016 to bude mít tenhle design na trhu těžké.

0/−1
22.12.2015 17:22

J44i42ř35í 19S83c96h86w48a54c32h 8128954258806

tedy až na to, že to auto bude vypadat poněkud jinak, chtělo by to číst člákek celý a vnímat čtené....;-)

+2/0
22.12.2015 21:42

J74a29k26u14b 44F69e23i51f64a53r 7659779626359

A bude se umět Kodiak postavit na zadní? :-P

+6/0
22.12.2015 13:26

J46a80n 69G97o10e60t56z 5430403117239

Mně se líbí Citigo a Rapid.

+2/−2
22.12.2015 12:44

J23a74n 28D63l40o49u25h64ý 7154789200109

Citigo neni spatne, ale kdyz jsem ho chtel koupit, tak po testovaci jizde a detailnimu srovnani na papire je to auto horsi nez 12 let stara Agila ve 4 valci 1.2l. Citigo je zdechle, spotrebu mensi nema, kufr je mensi, zadni sedadla nejdou sklopit do roviny, sedadla nemaji posuvne operky. Nejak me presla chut, davat za horsi auto pres 200000kc. Agila stala v plne palbe 250 s dph. Zatim v tomto segmentu je nejlepsi suzuki Splash

0/0
23.12.2015 8:48

Z57d18e17n14ě32k 54H39a39n17z57l 1241836192314

Nakonec bude vše jinak

0/−1
22.12.2015 12:01

Z63d79e97n28ě85k 85H12a31n55z48l 1331116232254

Lepší než číslice

0/−1
22.12.2015 9:21

P61e96t30r 28M35i80c22h88a91l 2560344871112

Po přečtení nadpisu jsem si vzpomněl na Pelíšky ... :-)

+4/0
22.12.2015 9:05

J71a15n 64K59o43n53v19a84l44i65n85k91a 5330961351615

Kodiak? Už vidím ty přezdívky - nejspíše to bude Kaďák. K Fóbii, Koktě, Supovi a Goučku se to bude hodit ;-D

0/0
22.12.2015 8:15

T68o79m30á41š 23V76e20s37e95l57ý 5385198730879

také mě hneed napadlo, že k renaultímu Kaďarovi přibude škodováckej Kaďák ;-D

0/0
22.12.2015 10:28

D51e93n97i84s 40W26i90t87z89k56u 3143391269407

postrádám smysl toho článku, zřejmě je potřeba splnit určitý počet článků do konce roku, jinak nebudou vyplaceny provize za reklamu

0/−2
22.12.2015 7:26

L43u35k11á83š 85C37a32b75r13n56o86c93h 4945368638846

tipnu si - ze by proto, ze nejvetsi ceska firma chysta novy typ auta, co jeste nevyrabela a podle diskuze to zajima dost lidi?

+3/0
22.12.2015 9:16

D24e98n21i56s 24W91i93t48z65k19u 3693791899727

a proto musí být článek každý týden? chystáme velkého SUV, už víme jak se bude jmenovat, unikla fotka levého předního světla, unikla fotka pravého předního světla, unikla fotka držáku na deštník atd.nic jiného než reklama to není, pro fandy do aut nemá článek žádnou hodnotu a jako reklamní by měl být i označen

0/−2
22.12.2015 12:06

L37u83k60á78š 93C69a56b54r32n46o64c75h 4905508978466

jenze on kazdy tyden neni, tak neplacejte nesmysly ....

+2/0
22.12.2015 12:09

D31e64n34i14s 41W14i28t69z26k51u 3413621279767

7.12. článek, 14.12. článek, teď je to po osmi dnech, tak to se omlouvám, tentokrát přesně týden nenaplnili

0/0
22.12.2015 14:19

P66e52t84e39r 29S13e42s25t42a92k 2382693768738

Mam takovy dojem, ze nazev Kodiak ma uz zaregistrovany Chevrolet/GMC.

0/0
22.12.2015 1:15

D91e47n10i52s 50W29i87t15z54k84u 3413321649897

to máte jedno, u VW se vždycky kradli cizí nápady

+1/−3
22.12.2015 7:24

D62e51n38i92s 36W54i78t22z90k61u 3313931139157

chrysler 300M -Passat cc,Chrysler Vision-seat Toledo čumák a Vision C název atd

0/0
22.12.2015 12:09

K31r41y75š71t36o53f 76L77a50n87í22k 1969880605965

blby jmeno. proc ne rovnou grizzly?

0/−2
21.12.2015 23:47

L98u97k95á47š 51C61a89b64r44n43o31c93h 4795568488316

musite hledat vyznam za tim jmenem ...

0/0
22.12.2015 9:23

M55i25c81h82a23l 19M68o95t20y23č83k10a 4493790381659

presne tak https://cs.wikipedia.org/wiki/Medv%C4%9Bd_kodiak

0/0
22.12.2015 11:25

L27u25k90á63š 35C55a60b53r40n75o40c38h 4145598968316

tak schvalne jestli na to Lanik prijde, proc kodiak a ne grizzly ;-D

0/0
22.12.2015 12:07

M12a66r66e80k 17J77a82n89e38č98k37a 1387776893251

Co je tohle za odpornou krabici, že by nataženej Yeti? Pohledné SUV dělá očividně Škodovce problém.

0/−11
21.12.2015 23:36
Foto

I64v14a65n 75K63o65p84t94a 5987642371517

Ze by mula?

+7/0
22.12.2015 0:13

M46i77c40h90a60l 25M62o96t81y23č56k58a 4493410111349

u kazdyho clanku o tomhle prototypu se objevi chytrak, kterej ten clanek asi ani necetl, achjo.

+1/0
22.12.2015 11:26

J35i28ř31í 74P50a60n75t33l48í82k 8423653274713

Vzdycky dostanu facku pri cteni o skodovkach - v dobrem slova smyslu. Pokukuju po novem Subaru outback a mam chvile, kdy premyslim jestli neporidit misto zakladniho motoru 2.5 vetsi 3.6 (v USA) . Tak se zase klonim k 2.5 ted - kdyz skodovka muze jezdit z 1.0

0/0
21.12.2015 23:02

Z66b26y78n35ě45k 21H96o18l75í23k 1257917425500

Outback 2,5 l: 1-100 km/h za 10,2 s, kombi spotřeba 7,0 l/100km

Octavia 1,2 l: 1-100 km/h za 10,3 s, kombi spotřeba 4,9 l/100km

+1/−1
21.12.2015 23:15

T56o16m36á31š 64V59e68s79e42l62ý 5115858120169

jasně, Octavia s 1.2 určitě bude mít reálnou spotřebu 4,9 ;-D

+4/0
21.12.2015 23:19

Z51b77y81n95ě79k 20H55o40l79í24k 1957887375270

pro všechna auta prodávaná v evropě se používá normovaná spotřeba podle NEDC (New European Driving Cycle) 93/116/ECE.

to znamená, že se mohou lišit od spotřeby v reálném provozu, ale budou se za stejných podmínek lišit všechna auta stejně

0/0
21.12.2015 23:26

T51o18m59á57š 28V34e76s41e56l20ý 5115678120869

to je ale zásadní omyl - srovnatelné to je u motorů se stejnou technologií, jinak se to liší velmi výrazně. S osmiventilovým atmosférickým dvoulitrem celkem pohodlně dosáhnete toho co je k němu uváděno, s moderním turboprckem se ani nepřiblížíte nejen k tomu co je u něj uváděno, ale s dost vysokou pravděpodobností ani k tomu dvoulitru.

+3/0
21.12.2015 23:40

Z82b26y33n59ě19k 89H65o97l40í28k 1217317935250

proč?

0/0
21.12.2015 23:41

T36o21m35á74š 31V51e37s34e12l52ý 5665768390209

to já nevím, nejsem motorář. Ale vzhledem k tomu že největší skok nastal při přechodu ze dvou na čtyři ventily na válec předpokládám, že problém bude v nutnosti moderní motory mnohem víc točit.

0/0
22.12.2015 11:36

J30i70ř94í 22S18c68h56w63a89c46h 8798474608536

S tím točením je to přesně naopak

je to hlavně způsobu využití, při malém zatížení jsou novější t-motory schopny více šetřit. Potřebný výkon leckdy dodají hluboko pod 2000 ot. NEDC je právě o velmi malém zatížení. Takže když se pojede pianko s turbem tak se spotřeba stlačí např na 5-6, starý osmiventil pojede za 7-8. Pokud se na to šlape tak oba pojedou za cca stejnou spotřebu, třeba 10....přičemž turbo se bude točit do cca 4500 a stará atmosféra do cca 6000 ot. Samozřejmě u obou není problém dostat spotřebu ještě výše

+1/0
22.12.2015 15:49

J77i41ř46í 95S39c60h14w44a84c35h 8458594588586

omluva-oprava: výše se psalo o Octavii, já ji zaměnil za Fabii, která je díky ještě o něco menší hmotnosti na tom s dynamikou ještě lépe

0/0
22.12.2015 16:06

J23i80ř91í 41S60c55h77w68a32c98h 8238354688726

sorry a ještě to pošlu do špatného vlákna, to patřilo Pantíkovi o vlákno níže.....

0/0
22.12.2015 16:14

T30o88m93á83š 89V83e56s70e16l70ý 5465778150859

asi mám trochu problém s tím "malým zatížením" ;-)

0/0
22.12.2015 22:17

J85i69ř76í 57S19c96h49w19a53c47h 8868154748186

malé zatížení = malý "odběr výkonu" = piánko jízda s minimální dynamikou a vytáčením motoru, jízda alias "důchodce" ;-)

0/0
23.12.2015 10:02

T18o46m82á14š 91V41e23s94e40l60ý 5695738120529

no právě ;-D

0/0
23.12.2015 10:16

J73i31ř94í 81S50c90h81w62a31c64h 8258704338206

to nic ale nemění na tom, že srovnatelná atmosféra se pro "vydolování" koníků z motoru musí točit vice než ten turbomotor

0/0
28.12.2015 0:21

Z44b55y96n84ě18k 47H61o68l86í42k 1857737715890

něco kategoricky tvrdíte a na dotaz "proč" odpovíte, že nevíte... to je fakt mazec;-D

0/0
22.12.2015 19:18

T38o25m87á45š 94V96e45s32e52l14ý 5635838350559

no a teď si představte, že poznám křivou zeď, přestože ji neumím postavit.

+2/0
22.12.2015 22:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.