Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velká škodovka do přírody se má jmenovat Kodiak

Sedmimístné SUV, jehož výroba bude probíhat v Kvasinách, se podle informací německého magazínu Auto Bild bude jmenovat Kodiak. Nový model Škody se představí na podzim 2016, prototypy teď testují na českých silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B75r78o63n13i40s36l14a26v 47P18l62á20š67e38k 9602630522818

tak protáhlý Yeti-opravdu nové auto;-(8-o

+1/−1
29.12.2015 15:58

J48a67n 31K35o53h12l 4533817571924

A článek jste četl?

0/0
31.12.2015 12:17

D26a63l64i69b73o24r 91H81o73d17i63s 1493436445833

Takový auto by si zasloužilo posuvné zadní dveře.

0/0
29.12.2015 11:37

T75o15m13á85š 67B38a34u46e31r 5296603190499

Tato zrůdnost ,,maskovaná" za Yetiho se může jmenovat Yeti XL. Pokud trvají na jménu Kodiak, tak by se mini yeti na podvozku fábie mohl jmenovat ,,BRTNÍK" ;-D

+3/−1
28.12.2015 22:12
Foto

B35r60ň59á58k 78M20a10z82z53y 3919466533453

Zajimavy je i novej Seat P......s :)

0/0
25.12.2015 13:33

J77a89n 45H27a98l34i85k 8516765956499

Včera jsem tohle auto potkal u pekáren Odkolek na butovicích a kromě toho že je to prodloužený yeti to teda moc velká pecka není. A jestli se to bude jmenovat Kodiak tak teda potěš.... co třeba rovnou Kozačka nebo Nimrod? Za mne pro škodovku krok do prázdna. Kdo má být cílovým zákazníkem? A nebo budeme zase bojovat cenou a bude z toho lepší Duster? Čili krok zpět..... palec dolůRv

0/−3
24.12.2015 10:39

R94o89b64e90r26t 42P49a22c14i51n56a 7224579155701

Už se to tu psalo xkrát, ale evidentně marně. To co jste mohl potkat je skutečně upravená kastle z Yetiho. Je napasovaná na testovaný podvozek a s designem nového auta nemá co dělat.

+3/0
27.12.2015 22:20

J32a44n 10D31l23o66u42h31ý 7604439110139

A co treba Skoda Hermelin :-D pohodlnejsi nez Niva :-D

0/0
23.12.2015 8:52

J29a36n 33D97l57o64u19h62ý 7874559190669

Hura! Oktavka v litru, to bude delo! Sen kazdeho ridice! Ja myslim, ze to je stale moc, takovej pullitr by byl lepsi, dalo by se to aspos srovnavat s motorkama :-D

+1/0
23.12.2015 8:40
Foto

P21a51v33e48l 92S30t77r86a22k38o11š 6517511550825

Krabice... nuda... v roce 2016 to bude mít tenhle design na trhu těžké.

0/−1
22.12.2015 17:22

J82i62ř68í 13S56c24h38w29a85c80h 8538974568476

tedy až na to, že to auto bude vypadat poněkud jinak, chtělo by to číst člákek celý a vnímat čtené....;-)

+2/0
22.12.2015 21:42

J51a81k75u34b 42F20e70i43f93a37r 7399659246909

A bude se umět Kodiak postavit na zadní? :-P

+6/0
22.12.2015 13:26

J90a34n 80G56o12e81t36z 5100293527619

Mně se líbí Citigo a Rapid.

+2/−2
22.12.2015 12:44

J51a81n 31D46l66o49u32h31ý 7484699560359

Citigo neni spatne, ale kdyz jsem ho chtel koupit, tak po testovaci jizde a detailnimu srovnani na papire je to auto horsi nez 12 let stara Agila ve 4 valci 1.2l. Citigo je zdechle, spotrebu mensi nema, kufr je mensi, zadni sedadla nejdou sklopit do roviny, sedadla nemaji posuvne operky. Nejak me presla chut, davat za horsi auto pres 200000kc. Agila stala v plne palbe 250 s dph. Zatim v tomto segmentu je nejlepsi suzuki Splash

0/0
23.12.2015 8:48

Z26d18e45n22ě49k 68H41a72n90z10l 1471386612984

Nakonec bude vše jinak

0/−1
22.12.2015 12:01

Z95d95e74n20ě51k 62H32a71n90z37l 1481956362864

Lepší než číslice

0/−1
22.12.2015 9:21

P17e44t74r 30M43i97c64h48a65l 2690864401872

Po přečtení nadpisu jsem si vzpomněl na Pelíšky ... :-)

+4/0
22.12.2015 9:05

J79a70n 51K44o92n84v67a52l36i55n37k28a 5920121541265

Kodiak? Už vidím ty přezdívky - nejspíše to bude Kaďák. K Fóbii, Koktě, Supovi a Goučku se to bude hodit ;-D

0/0
22.12.2015 8:15

T17o72m52á42š 53V65e56s34e26l93ý 5625448570399

také mě hneed napadlo, že k renaultímu Kaďarovi přibude škodováckej Kaďák ;-D

0/0
22.12.2015 10:28

D15e33n20i74s 52W11i49t92z55k21u 3673431799877

postrádám smysl toho článku, zřejmě je potřeba splnit určitý počet článků do konce roku, jinak nebudou vyplaceny provize za reklamu

0/−2
22.12.2015 7:26

L46u12k50á95š 20C31a58b95r44n97o43c23h 4245268278976

tipnu si - ze by proto, ze nejvetsi ceska firma chysta novy typ auta, co jeste nevyrabela a podle diskuze to zajima dost lidi?

+3/0
22.12.2015 9:16

D31e33n94i96s 50W14i18t28z58k52u 3763231279407

a proto musí být článek každý týden? chystáme velkého SUV, už víme jak se bude jmenovat, unikla fotka levého předního světla, unikla fotka pravého předního světla, unikla fotka držáku na deštník atd.nic jiného než reklama to není, pro fandy do aut nemá článek žádnou hodnotu a jako reklamní by měl být i označen

0/−2
22.12.2015 12:06

L73u19k84á67š 87C24a53b66r34n35o79c18h 4885218408396

jenze on kazdy tyden neni, tak neplacejte nesmysly ....

+2/0
22.12.2015 12:09

D85e32n75i56s 88W44i48t82z47k42u 3933311469667

7.12. článek, 14.12. článek, teď je to po osmi dnech, tak to se omlouvám, tentokrát přesně týden nenaplnili

0/0
22.12.2015 14:19

P54e45t77e13r 33S33e38s56t38a13k 2532643978688

Mam takovy dojem, ze nazev Kodiak ma uz zaregistrovany Chevrolet/GMC.

0/0
22.12.2015 1:15

D26e41n25i95s 86W29i65t54z47k70u 3503391709117

to máte jedno, u VW se vždycky kradli cizí nápady

+1/−3
22.12.2015 7:24

D29e54n29i32s 30W66i80t44z40k84u 3863161109397

chrysler 300M -Passat cc,Chrysler Vision-seat Toledo čumák a Vision C název atd

0/0
22.12.2015 12:09

K93r71y12š34t45o78f 66L16a26n97í43k 1269100985965

blby jmeno. proc ne rovnou grizzly?

0/−2
21.12.2015 23:47

L17u61k93á62š 36C36a82b82r31n44o41c87h 4815118398186

musite hledat vyznam za tim jmenem ...

0/0
22.12.2015 9:23

M79i28c35h60a74l 67M26o92t90y44č23k38a 4313870131669

presne tak https://cs.wikipedia.org/wiki/Medv%C4%9Bd_kodiak

0/0
22.12.2015 11:25

L80u46k32á33š 92C53a73b13r20n87o79c89h 4145908838146

tak schvalne jestli na to Lanik prijde, proc kodiak a ne grizzly ;-D

0/0
22.12.2015 12:07

M86a89r62e96k 73J48a32n49e45č11k71a 1907226543611

Co je tohle za odpornou krabici, že by nataženej Yeti? Pohledné SUV dělá očividně Škodovce problém.

0/−11
21.12.2015 23:36
Foto

I42v40a74n 16K44o77p15t25a 5367542311497

Ze by mula?

+7/0
22.12.2015 0:13

M85i86c35h87a98l 59M19o50t41y35č15k91a 4413240821879

u kazdyho clanku o tomhle prototypu se objevi chytrak, kterej ten clanek asi ani necetl, achjo.

+1/0
22.12.2015 11:26

J90i81ř82í 90P64a36n47t58l39í84k 8493363804733

Vzdycky dostanu facku pri cteni o skodovkach - v dobrem slova smyslu. Pokukuju po novem Subaru outback a mam chvile, kdy premyslim jestli neporidit misto zakladniho motoru 2.5 vetsi 3.6 (v USA) . Tak se zase klonim k 2.5 ted - kdyz skodovka muze jezdit z 1.0

0/0
21.12.2015 23:02

Z36b52y52n98ě45k 61H19o22l71í40k 1137137305170

Outback 2,5 l: 1-100 km/h za 10,2 s, kombi spotřeba 7,0 l/100km

Octavia 1,2 l: 1-100 km/h za 10,3 s, kombi spotřeba 4,9 l/100km

+1/−1
21.12.2015 23:15

T34o81m73á29š 94V27e33s54e70l40ý 5835598490759

jasně, Octavia s 1.2 určitě bude mít reálnou spotřebu 4,9 ;-D

+4/0
21.12.2015 23:19

Z58b24y20n81ě69k 66H98o62l49í42k 1787307775770

pro všechna auta prodávaná v evropě se používá normovaná spotřeba podle NEDC (New European Driving Cycle) 93/116/ECE.

to znamená, že se mohou lišit od spotřeby v reálném provozu, ale budou se za stejných podmínek lišit všechna auta stejně

0/0
21.12.2015 23:26

T19o52m87á61š 16V39e34s56e20l30ý 5405628500809

to je ale zásadní omyl - srovnatelné to je u motorů se stejnou technologií, jinak se to liší velmi výrazně. S osmiventilovým atmosférickým dvoulitrem celkem pohodlně dosáhnete toho co je k němu uváděno, s moderním turboprckem se ani nepřiblížíte nejen k tomu co je u něj uváděno, ale s dost vysokou pravděpodobností ani k tomu dvoulitru.

+3/0
21.12.2015 23:40

Z80b21y24n84ě21k 42H63o56l29í30k 1437627185710

proč?

0/0
21.12.2015 23:41

T42o41m50á73š 48V54e44s28e51l32ý 5535198510119

to já nevím, nejsem motorář. Ale vzhledem k tomu že největší skok nastal při přechodu ze dvou na čtyři ventily na válec předpokládám, že problém bude v nutnosti moderní motory mnohem víc točit.

0/0
22.12.2015 11:36

J14i89ř51í 16S26c27h80w37a28c92h 8188454248626

S tím točením je to přesně naopak

je to hlavně způsobu využití, při malém zatížení jsou novější t-motory schopny více šetřit. Potřebný výkon leckdy dodají hluboko pod 2000 ot. NEDC je právě o velmi malém zatížení. Takže když se pojede pianko s turbem tak se spotřeba stlačí např na 5-6, starý osmiventil pojede za 7-8. Pokud se na to šlape tak oba pojedou za cca stejnou spotřebu, třeba 10....přičemž turbo se bude točit do cca 4500 a stará atmosféra do cca 6000 ot. Samozřejmě u obou není problém dostat spotřebu ještě výše

+1/0
22.12.2015 15:49

J32i67ř27í 52S31c62h23w77a78c65h 8248944468626

omluva-oprava: výše se psalo o Octavii, já ji zaměnil za Fabii, která je díky ještě o něco menší hmotnosti na tom s dynamikou ještě lépe

0/0
22.12.2015 16:06

J69i90ř41í 12S90c61h51w39a78c36h 8468894898156

sorry a ještě to pošlu do špatného vlákna, to patřilo Pantíkovi o vlákno níže.....

0/0
22.12.2015 16:14

T23o56m64á13š 39V80e95s82e14l10ý 5875888860359

asi mám trochu problém s tím "malým zatížením" ;-)

0/0
22.12.2015 22:17

J20i84ř91í 30S79c28h66w36a61c16h 8538624208916

malé zatížení = malý "odběr výkonu" = piánko jízda s minimální dynamikou a vytáčením motoru, jízda alias "důchodce" ;-)

0/0
23.12.2015 10:02

T88o90m16á40š 71V18e64s32e10l20ý 5645648660859

no právě ;-D

0/0
23.12.2015 10:16

J85i40ř24í 12S73c26h29w92a44c26h 8198704478856

to nic ale nemění na tom, že srovnatelná atmosféra se pro "vydolování" koníků z motoru musí točit vice než ten turbomotor

0/0
28.12.2015 0:21

Z94b58y58n76ě70k 13H93o23l93í56k 1267787705870

něco kategoricky tvrdíte a na dotaz "proč" odpovíte, že nevíte... to je fakt mazec;-D

0/0
22.12.2015 19:18

T83o80m64á25š 61V79e49s30e91l51ý 5875938720949

no a teď si představte, že poznám křivou zeď, přestože ji neumím postavit.

+2/0
22.12.2015 22:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.