Diskuze

Frčí lépe než na benzin, tankuje totiž u zásuvky. Ale stojí majlant

Zero je první opravdu použitelný elektrobike, který má srovnatelnou dynamiku, hmotnost i dojezd na jedno nabití jako benzinové motorky. Stále však naráží na hlavní problém elektrických vozidel: místo rychlého načerpání benzinu trvá „tankování“ elektřiny minimálně pár hodin a hned tak se to nezmění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J29a61n 12K67r86p79e50c

30. 12. 2015 8:46

na baterky mají být vibrátory a ne motorky. je to podobná hovadina jako dělat vibrátory na benzín.

0 4
možnosti

Přinejmenším u krosky nebo endura to má něco do sebe, toho zvuku je škoda, ale spoustu tratí zařízli právě kvůli hluku. Tohle není o moc hlučnější, než horský kolo.

A pak samozřejmě skútry.

0 0
možnosti

Spíš "mixérocykl". Nebo - když vidím ten sekundární převod jak u bubnu tatramatky - tak úplně nejpřesněji

PRAČKOCYKL ;-D

2 2
možnosti

Prozatím vhodné jen pro pozéry co neví za co utratit peníze. Ten stroj se nemůže amortizovat za rozumné peníze. Elektromotor je fajn, bohužel baterie v současné podobě je zoufalost. Kdyby tak existovalo něco jako na velkých lodích a ponorkách kdy palivo mění po 20. letech použitelné pro běžná vozidla.

0 0
možnosti

Motocykl se nekupuje z důvodu amortizace ale pro požitek z jízdy.

5 0
možnosti

J22o23s82e71f 62V61a11l32a

28. 12. 2015 20:46

Baterie je přitom stavěná na zhruba deset tisíc nabíjecích cyklů. ...tak dobre, ale skutecne vydrzi ta baterie kolik ? mozna 500x do 80% vybiti ? Technickych udaju akumulatoru uz jsem videl desitky a zadne z nich neodpovidaly skutecnosti

1 0
možnosti

To jsou většinou údaje pro provoz za ideálních podmínek, ty ovšem nejsou v praxi dosažitelné:-/ proto pak vydrží méně a vybijí se rychleji:-/

0 0
možnosti

J76i65ř54í 86S36o75c84h65o76r

28. 12. 2015 20:35

Za tu cenu tam již mohli dát světlomet LED a ne archaickou H4.

1 0
možnosti

M16a92r32t82i12n 39L13a16c58o

28. 12. 2015 19:48

To je blbosť;-D Za tú cenu mám 100+ HP šesťstovku a benzín na 250 tisíc kilometrov.

Mimochodom, tichá motorka je NEBEZPEČNÁ.

3 2
možnosti

M64a41r64t58i82n 70L88a73c73o

28. 12. 2015 21:16

Kubiš junior, máš nejaký názor? Alebo išiel tatko na WC?

1 1
možnosti

To je elektřina tak levná, že náklady na 100 km jsou jen pár desetihaléřů, jak se píše v článku?

3 1
možnosti

J89a86n 81T51a25r28a86b66a

28. 12. 2015 21:28

Jo. Vysoká účinnost pohonu a žádná spotřební daň.

0 0
možnosti

Za tu cenu se to vyplati az kdyz najedu nejakych 150.000 km. No snad pujde cena casem dolu.

1 0
možnosti

Pokud vám ale neodejdou ty baterky.

0 0
možnosti

Kdyby byly akumulátory lehce vyměnitelné,tak není třeba čekat na dobití.U dobíjecích stojanů jsou pro jeden model na Tchiawanu už připraveny nabité akumulátory.Jenom se po zaplacení vymění a jede se dál.Celá operace trvá 1-2 min.V hlavním městě Tchai-pei bylo těch stanic na podzim přes 250.

0 0
možnosti

M60a42r26e56k 25G60a58j92d12a

28. 12. 2015 13:14

Nevím, jestli někdo jezdí víc jak 250km denně na motorce. U auta bych tento argumet chápal.

1 0
možnosti

Ten řidič má dva metry, nebo je ta motorka taková malá?

Jinak ano, motorka, tedy stroj, kde se tahá oproti autu minimum kg navíc, je vozidlo, kde smysl elektropohonu uznávám. Zde je to 180 kg. U běžného auta je to téměř 10x tolik.

0 0
možnosti

P30e30t31r 69M47u59n33z61a19r

28. 12. 2015 15:12

Taky se neřeší klima nebo vyhřívání.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...