Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotky nového roomsteru, který se nebude vyrábět. Zařízli ho na startu

Projekt Roomster zrušila sama Škoda, místo něj budou až tři SUV. Druhá generace malého MPV neměla být tak avantgardní jako předchůdce. Auta už mířila do výroby, Škoda ovšem celý projekt na poslední chvíli odpískala. Na Instagramu se objevily fotky Roomsteru II z depozitáře automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P98e84t90r 55Č45e93r30m89á64k 9598785979890

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře.

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-)

+3/0
5.1.2016 16:38

M38í50r77a 94K36r57a94t65o12c48h59v80í33l 8196789164444

to co píšete je rozumné a vcelku s vámi souhlasím, ale tomu češtinovi dáváte na prdel;-D

0/0
7.1.2016 11:23

P51e10t58r 12Č63e88r53m54á48k 9218985519620

Smysl textu je předání informace, pokud se toto splnilo tak je vše v pořádku R^

0/0
8.1.2016 22:06

V83i59l44é74m 47P15ř80í67h76o88d33a 2714969463417

První Roomster mě vždycky připadal s těmi velkými zadními okny jak pohřebák pro děti. Jinak pochybuji, že by český řemeslník volal po koncernovém užitkovém voze, když má velký výběr jiných značek.

+1/0
4.1.2016 15:19

T74o21m83á50š 82V30e18s77e49l86ý 5735608330499

nemluvě o tom, že český řemeslník už dávno jezdí transporterem ;-)

+2/0
6.1.2016 15:31

J86a46k94u23b 48N63o10v45á57k 8710723350752

No, když mohli tenkrát udělat z VW -> Seat, aby ho zase zpátky upravili na VW, viz: http://www.autowp.ru/pictures/volkswagen/caddy/autowp.ru_volkswagen_caddy_(argentinian_market)_1.jpg tak uvidíme, jak to dopadne. To asi tedy nebude ani nový Seat Inca.

0/0
4.1.2016 12:48

M73i20l34a39n 66L52a21š79ť37o36v57k67a 8422754803948

Tak nový HNUSter se nebude vyrábět, není to důvod pro vyhlášení státního smutku?

0/−6
4.1.2016 8:28

S86t72a54n56i28s89l52a37v 57T57o82r41o39s 7639226779573

škoda, že Škoda neumí vyrobit užitečné autíčko s ohromným kufrem jako je stará Dacia Logan MCV. To bych jako řemeslník bral radši než nějaké SUV. :-(

0/0
2.1.2016 16:34

V67i24l57é16m 18K21l69i58k19a 5473555166871

Dobrá snůška keců.. Samozřejmě, že je to důsledek "Dieselgate" - veškeré investice v Škodě se následkem VW šlendriánu přehodnotily a částečně pokrátily..Projekty SUV v Kvasinách (Seat, Snowman a nový Yeti v jedné lince) se rozhodly už před cca rokem a půl..(to jen k tomu "soustředění"..).

+1/0
1.1.2016 20:46

J29a49k69u97b 28N77o57v83á66k 8960813190682

Stejně je zajímavé, proč se to stoplo, když už je vlastně všechno připravený a auto hotový. Většina dílů shodná s Caddy a svou cílovou skupinu by si to taky našlo. Je to opravdu jen o nákladech?

0/0
4.1.2016 9:54

V79i49l72é24m 79K20l87i41k22a 5803395656451

Máte pravdu, náklady by to byly minimální, asi v tom je i ješitnost VW a snaha vymačkat ze Škodovky co nejvíc za co nejmíň..

0/0
4.1.2016 12:51

P44e57t40r 43Č89e12r50m93á22k 9888925239580

To by potom bylo právě naopak a vyrábělo by se to, potože na roomsteru vyráběném v závodě VW by vydělávalo přdevším VW.

0/0
4.1.2016 12:58

V78i95l59é10m 26K74l96i49k41a 5293855936661

Ale jděte.. Vy si vážně myslíte, že na nějaké škodovce vydělává Škoda? Veškeré výdělky Škody jdou do Wolfsburgu, tam se přerozdělí a pak jde něco (co němci uznají za vhodné) zpátky..

0/0
5.1.2016 7:20

P45e28t56r 16Č68e40r41m82á43k 9988525339170

Vy si pletete VW jako značku a VW Group jako vlastníka koncernu. A tady v tom případě se bavíme o vztahu dvou divizí - VW jako značky a Škody jako značky. Takže kdyby VW Group chtělo být ješitné a preferovat svojí divizi VW, roomster by se vyráběl, protože zisk by šel do VW.

0/0
5.1.2016 11:29

V78i67l73é66m 60K78l11i30k40a 5913805226631

Já si nic nepletu - vy tady měníte názory jak na kolotoči. Shodneme se ale na tom, že veškeré zisky jdou stejně do VW a míra ješitnosti koncernu je proměnlivá (zřejmě dle nejvyššího vedení). Na jednu stranu jim prodej škodovek nese prachy, na druhou jim ubírá prestiž a prodeje VW (momentálně např. nový Superb).

+1/0
5.1.2016 12:52

P63e68t95r 13Č38e54r48m32á65k 9328475169300

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-) ;-)

0/0
6.1.2016 10:37

V62i80l75é45m 95K17l75i19k94a 5393745736681

No, mrkat umíte opravdu výtečně.. O ostatním však mnoho nevíte. Já už nějaký rok ve Škodě dělám - konkrétně v investicích do nových projektů (např. za rok 2015 jsem zařídil nákup nových zařízení za cca 20 mil. €) - tj. o penězích investovaných ve Škodě něco vím.. Nikdy jsem neřekl, že škodovky snižují prestiž VW koncernu (zřejmě nechápete psané slovo), ba právě naopak.. VW v celkovém objemu prodává více, protože má více divizí a více fabrik (po celém světě - samozřejmě vím i o Škodě v Indii, Číně a Rusku/Ukrajině).. Např. co se týká VW Wob - linka na Passat je (co se týče produkce) prakticky stejná, jako naše A7 v Boleslavi - to, že je Superb v Kvasinách uměle oslaben (co se týče kusů za den) je opět práce VW..

0/0
7.1.2016 20:05

P16e92t45r 14Č35e74r93m14á75k 9728865399700

Kdo jste je vcelku jedno, vůbec nevíte s kým mluvíte takže se jenom směju ;-)

Je ovšem s podivem že ve vašem domnělém postavení formulujete větu tak že vyznívá zcela jinak než myslíte. Každopádně ani jedna varianta není správná - škodovka nijak nesnižuje prestiž vw a ani vw nijak nesnižuje prestiž škodě (nemá odkud, v rámci komcernu má z hlediska prestiže škoda to nejnižší postavení).

To proč prodává VW jako značka tolik kolik prodává víme všichni dobře, nic nelogického. Nicméně debata byla o tom že kdyby se Roomster II vyráběl, vydělávala by právě naopak divize VW.

0/0
8.1.2016 22:06

J97a83n 83D23l44o36u60h40ý 7264299540939

Je uplne jedno jestli to ma znak VW nebo Skoda, jakmile je v tom TSI, ruce pryc od toho! VW Caddy je super auto ale v atmo 1.6 uz to clovek nove nekoupi...

+4/−3
30.12.2015 12:17

P94e73t45r 53H67o38r30á38k 1699473559854

A pročpak to? Nejede to? Kolik jsi najezdil s TSI?

0/−1
1.1.2016 13:58
Foto

M61i95r71o21s25l86a18v 87S15t35e18i90n35e81r 4940482220376

Řekl bych, že Kvasiny jedou naplno, mezi Yetim a Touaregem od VW je dost místa- ne každý stojí o takový tank. Takže u mírně vzrostlého Yeti s až 7 sedadly (jistě okoukané u Nissana, ten sklízí úspěchy s jeho kvaškaj a kvaškaj plus) se očekává stejně velký zájem. Roomster jako přeštítkovaný VW Caddy by zřejmě nezískal popularitu u mladých zákazníků, je to ten odér dodávky. Ale i Caddy existuje jako 4x4, jenomže se tím dostává do cenové oblasti, kde jsou už usazení jiní žraloci.

Caddy za cenu někdejšího Renaulta 4CV by i s deštníkovým řazením mohl být kultovním vozem. Dokonce i papež prý jezdí takovým kočárkem s 34 HP.

Protože Kvasiny nejsou nafukovací, musí se soustředit na výnosné projekty a těmi je jak stále modernizovaný Yeti, tak i jeho vzrostlejší ale stejně obratné verze.

+4/0
29.12.2015 21:41

D88e73n90i20s 40W11i57t59z17k44u 3653111109597

ajéjé,Míra nesmí zapomenout zmínit jeho Yeti 1.4TSI

0/0
29.12.2015 22:21

Z38d96e60n47ě63k 48H24a39n20z65l 1871686642534

to je pěkný brkoR^

0/0
1.1.2016 13:24

H28o84n43z81a 25V41o57r81á94č50e65k 6695636646787

Nebyl Renault 4 CV náhodou ta kulatá želvička s motorem vzadu?

0/0
29.12.2015 22:34

M73a32r14t34i57n 62F37r30a56n83t72i23š59e62k 7345310703465

to byl 2CV, kachna. 4 byla taková v rozích zaoblená krabice

0/0
4.1.2016 1:44

J14o40s31e11f 82P84r68o12c55h11á19z81k92a 7846596608464

Ano, byla.

2CV = kachna, 4CV = želva

0/0
13.1.2016 20:09

T43o83m43á16š 89P90í63c85l 3976513281977

Větší Yeti by byl knockautem pro Touran (ano, vím, že ta auta jsou z jiných kategorií, ale je to tak).

0/−1
29.12.2015 23:32

V29l70a29s93t33i58m33i56l 71T48e28n65c55e16r 4350200747900

Vtipálku ;-D

+1/−1
30.12.2015 10:34

R35a13d73o93v64a77n 59S83ý64k52o21r16a 6634645974130

Pro Touran ??? Touran je výhradně na silnici, tedy úplně jinak zaměřený vůz.

+1/0
2.1.2016 10:11

V81i67l92é45m 83P88ř56í63h84o24d52a 2794949303867

Yeti je do terénu?;-D

+1/0
4.1.2016 15:22

P61e37t94r 50V94o81ň58k79a 2397843249133

HAHAHAHA taky způsob jak kulantně říci že jim matka zatrhla výrobu, protože by tím podřízli vlastní výrobek VW Caddy, už neuměj ani pořádně lhát zmetci;-D

0/−7
29.12.2015 20:09

Z77d78e85n15ě32k 59H17a29n75z89l 1511246262404

Vždyť Škodovku vlastní. Jen by se to teď finančně nevyplatí.

+2/0
29.12.2015 21:23

P78e62t17r 14Č68e32r33m84á12k 9368125629840

Zajimavá myšlenka, ale nesmyslná. Nový roomster by se vyráběl v závodě VW, takže by na něm vydělávalo především VW a nikoliv Škodovka.

+4/0
29.12.2015 22:28

Z10d19e22n16ě97k 74H53a84n16z38l 1461566452224

V obouch případech VW

0/0
30.12.2015 20:36

P67e55t70r 85Č80e33r64m12á94k 9728345259900

Myšleno VW coby divize, samozřejmě ve výsledku vždy profit pro VW Group.

0/0
30.12.2015 21:22

V79l92a76d59i12m69í74r 17H20a62v83r52á48n72e54k 7726346690567

Škoda si podobně jako das Auto tahá triko a jsou předražené...děkuji, je dostatek jiných značek za rozumnou cenu. !!

+9/−5
29.12.2015 18:25

J33a19r64o39m40í49r 31F38o30b96e24r 3498801824827

Jo plno značek Vám vyzdobí palubku cypovinami, jak vánoční stromek, venku přidají nějakou dizajnovou vlnku, ale se* se Vám to po pár kilometrech...

Nu proti gustu, mě navadí strohý vzhled škodovek, je to přeci maskovaný němec, já mám s nima pouze dobré zkušenosti :-).

+8/−2
29.12.2015 18:31

P73e91t38r 77M44a86r70š15á57l91e86k 9425412594199

V této kategorii nedělá karoserie s vlnkami nikdo. Všichni výrobci ctí především praktičnost, proto všechny dodávky vypadají jako krabice.

Zbytek nemá cenu komentovat, jsou to bláboly fanatického fanouška značky.

+4/−3
29.12.2015 19:01

P38e69t12r 77F90r81a24n62c 9457191808408

Pred vanocemi me take jeden kolega presvedcoval o nesmrtelnosti a kvalite skodovek podporenou vlastni zkusenosti. Vlastni osmym rokem Octavii (od novoty) a s autem ma najetych neuveritelnych skoro 80000 km. Prislo mi to smesne.

+1/−3
29.12.2015 20:30
Foto

M53i19r95o22s12l69a65v 98S62t43e55i35n69e62r 4130172460526

Můj soused má na Oktávii II najeto hodně přes 200 tisíc a jede to pořád. Jenom lakýrník musí trochu šmirglovat a odrezovat, kupodivu ne dole, ale kolem oken. Centrální zamykání jde už jenom na klíč, na tlačítka už nezabírá. Libuje si, má nízkou spotřebu (1,9 TDI).

+1/0
29.12.2015 21:48

J17i88ř78í 20S68c53h47w12a90c11h 8598384918686

jestli by to nechtělo vyměnit baterii v DO ;-)

+1/0
29.12.2015 22:08

D63e56n26i95s 61W78i83t72z75k60u 3563931239767

kterej němec si nechává auto,které už má nalítáno přes 200?

0/0
29.12.2015 22:23

J18a38n 77C16h26o92b12o91t 5613438509517

Myslíte Němce, nebo obyvatele Německa? Ani v Německu nemá každý co druhý rok novou káru a starých "vraků", i když zcela jiné kvality, je na silnici vidět dost.

Ale k vaší poznámce - je škoda a zhouba dnešní doby, že už to nikdo nedělá a namísto toho je modlou růst i za cenu rozebírání nových vozů na šrot, protože neprodané kusy samozřejmě nesmí být vidět, nebo se nedejbože dostat na trh a kazit ceny. Pak existují specializované firmy, které ty neprodané vozy pro výrobce "řeší". A potom, při tak zhůvěřilém plýtvání prostředky, někdo řeší trošku směšných oxidů dusíku navíc.

0/0
1.1.2016 10:41

T74o98m78á64š 48V33e50s86e70l23ý 5455178550679

viděl jsem v německu prodávat T4 s ~2000000 ;-)

A v provozu spoustu dvacetiletejch aut, naopak taky čtyři babky, co vyskákaly na poli z nový s-klassy, z kufru vytáhly hrábě a šly hrabat ;-D

0/0
6.1.2016 15:39

P68e43t22r 27S63t73e40j69s93k61a32l 3529228984666

Je libo trojuhelnicek (na kufru) nebo (zadni) svitilny C?

Spolehlivost dosazena pouzitim vyzkousene==stare techniky - motory, platforma a pripadne jednoduche==bytelne konstrukce.

+1/0
29.12.2015 20:32

P71a93t82r54i19k 13K83o93u21b22a 3332522360155

Hlavne ze skodovky a VW jsou neporuchovy ;-D

+1/−1
29.12.2015 21:15

Z93d91e70n60ě57k 33H67a78n44z78l 1761216142154

Jaké

0/0
29.12.2015 18:50

L26a41d94i20s51l29a98v 28M62i61k45a 1631839494104

Zajímavé, že dle prodejů si to moc lidí nemyslí, když je Škodovka momentálně nejúspěšnější automobilkou v Evropě.

+2/0
29.12.2015 18:53

P15e40t30r 14M63a98r68š61á91l63e75k 9975912594139

Škodovka je nejúspěšně značka v Evropě?

+4/0
29.12.2015 19:02

Z77d97e97n78ě76k 78H26a22n11z16l 1161756392184

Pán má na mysli VW tam je i Škoda

0/0
29.12.2015 19:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.