Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotky nového roomsteru, který se nebude vyrábět. Zařízli ho na startu

Projekt Roomster zrušila sama Škoda, místo něj budou až tři SUV. Druhá generace malého MPV neměla být tak avantgardní jako předchůdce. Auta už mířila do výroby, Škoda ovšem celý projekt na poslední chvíli odpískala. Na Instagramu se objevily fotky Roomsteru II z depozitáře automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85e97t55r 77Č29e85r95m65á84k 9428655679330

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře.

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-)

+3/0
5.1.2016 16:38

M72í20r62a 95K16r72a77t93o37c33h28v87í83l 8346109814274

to co píšete je rozumné a vcelku s vámi souhlasím, ale tomu češtinovi dáváte na prdel;-D

0/0
7.1.2016 11:23

P39e61t58r 38Č42e51r49m37á95k 9558235859290

Smysl textu je předání informace, pokud se toto splnilo tak je vše v pořádku R^

0/0
8.1.2016 22:06

V70i62l65é30m 23P40ř68í70h51o31d23a 2444579743377

První Roomster mě vždycky připadal s těmi velkými zadními okny jak pohřebák pro děti. Jinak pochybuji, že by český řemeslník volal po koncernovém užitkovém voze, když má velký výběr jiných značek.

+1/0
4.1.2016 15:19

T88o45m60á95š 82V67e13s13e18l94ý 5405678230689

nemluvě o tom, že český řemeslník už dávno jezdí transporterem ;-)

+2/0
6.1.2016 15:31

J20a27k64u17b 17N61o64v32á63k 8210683220562

No, když mohli tenkrát udělat z VW -> Seat, aby ho zase zpátky upravili na VW, viz: http://www.autowp.ru/pictures/volkswagen/caddy/autowp.ru_volkswagen_caddy_(argentinian_market)_1.jpg tak uvidíme, jak to dopadne. To asi tedy nebude ani nový Seat Inca.

0/0
4.1.2016 12:48

M86i40l45a92n 83L76a22š47ť59o93v27k13a 8612664583568

Tak nový HNUSter se nebude vyrábět, není to důvod pro vyhlášení státního smutku?

0/−6
4.1.2016 8:28

S35t82a72n55i11s41l13a58v 36T50o22r71o66s 7809496369693

škoda, že Škoda neumí vyrobit užitečné autíčko s ohromným kufrem jako je stará Dacia Logan MCV. To bych jako řemeslník bral radši než nějaké SUV. :-(

0/0
2.1.2016 16:34

V20i26l72é72m 11K55l89i11k30a 5593325476141

Dobrá snůška keců.. Samozřejmě, že je to důsledek "Dieselgate" - veškeré investice v Škodě se následkem VW šlendriánu přehodnotily a částečně pokrátily..Projekty SUV v Kvasinách (Seat, Snowman a nový Yeti v jedné lince) se rozhodly už před cca rokem a půl..(to jen k tomu "soustředění"..).

+1/0
1.1.2016 20:46

J55a94k15u75b 37N37o95v66á54k 8540373850662

Stejně je zajímavé, proč se to stoplo, když už je vlastně všechno připravený a auto hotový. Většina dílů shodná s Caddy a svou cílovou skupinu by si to taky našlo. Je to opravdu jen o nákladech?

0/0
4.1.2016 9:54

V43i64l49é80m 78K54l89i43k50a 5503855826331

Máte pravdu, náklady by to byly minimální, asi v tom je i ješitnost VW a snaha vymačkat ze Škodovky co nejvíc za co nejmíň..

0/0
4.1.2016 12:51

P37e81t53r 79Č80e79r21m32á93k 9268665899520

To by potom bylo právě naopak a vyrábělo by se to, potože na roomsteru vyráběném v závodě VW by vydělávalo přdevším VW.

0/0
4.1.2016 12:58

V21i40l12é64m 70K44l85i44k21a 5353605496801

Ale jděte.. Vy si vážně myslíte, že na nějaké škodovce vydělává Škoda? Veškeré výdělky Škody jdou do Wolfsburgu, tam se přerozdělí a pak jde něco (co němci uznají za vhodné) zpátky..

0/0
5.1.2016 7:20

P77e56t70r 14Č54e28r91m14á10k 9248225739730

Vy si pletete VW jako značku a VW Group jako vlastníka koncernu. A tady v tom případě se bavíme o vztahu dvou divizí - VW jako značky a Škody jako značky. Takže kdyby VW Group chtělo být ješitné a preferovat svojí divizi VW, roomster by se vyráběl, protože zisk by šel do VW.

0/0
5.1.2016 11:29

V56i74l43é48m 47K82l89i35k42a 5583405856781

Já si nic nepletu - vy tady měníte názory jak na kolotoči. Shodneme se ale na tom, že veškeré zisky jdou stejně do VW a míra ješitnosti koncernu je proměnlivá (zřejmě dle nejvyššího vedení). Na jednu stranu jim prodej škodovek nese prachy, na druhou jim ubírá prestiž a prodeje VW (momentálně např. nový Superb).

+1/0
5.1.2016 12:52

P51e96t88r 25Č55e92r40m10á12k 9638615899710

Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.

Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře

Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.;-) ;-)

0/0
6.1.2016 10:37

V47i97l48é21m 26K88l89i96k86a 5213115726871

No, mrkat umíte opravdu výtečně.. O ostatním však mnoho nevíte. Já už nějaký rok ve Škodě dělám - konkrétně v investicích do nových projektů (např. za rok 2015 jsem zařídil nákup nových zařízení za cca 20 mil. €) - tj. o penězích investovaných ve Škodě něco vím.. Nikdy jsem neřekl, že škodovky snižují prestiž VW koncernu (zřejmě nechápete psané slovo), ba právě naopak.. VW v celkovém objemu prodává více, protože má více divizí a více fabrik (po celém světě - samozřejmě vím i o Škodě v Indii, Číně a Rusku/Ukrajině).. Např. co se týká VW Wob - linka na Passat je (co se týče produkce) prakticky stejná, jako naše A7 v Boleslavi - to, že je Superb v Kvasinách uměle oslaben (co se týče kusů za den) je opět práce VW..

0/0
7.1.2016 20:05

P77e58t55r 45Č97e39r28m74á76k 9948255839670

Kdo jste je vcelku jedno, vůbec nevíte s kým mluvíte takže se jenom směju ;-)

Je ovšem s podivem že ve vašem domnělém postavení formulujete větu tak že vyznívá zcela jinak než myslíte. Každopádně ani jedna varianta není správná - škodovka nijak nesnižuje prestiž vw a ani vw nijak nesnižuje prestiž škodě (nemá odkud, v rámci komcernu má z hlediska prestiže škoda to nejnižší postavení).

To proč prodává VW jako značka tolik kolik prodává víme všichni dobře, nic nelogického. Nicméně debata byla o tom že kdyby se Roomster II vyráběl, vydělávala by právě naopak divize VW.

0/0
8.1.2016 22:06

J29a43n 72D54l21o80u58h74ý 7444919850309

Je uplne jedno jestli to ma znak VW nebo Skoda, jakmile je v tom TSI, ruce pryc od toho! VW Caddy je super auto ale v atmo 1.6 uz to clovek nove nekoupi...

+4/−3
30.12.2015 12:17

P42e50t94r 81H63o84r86á52k 1679243819544

A pročpak to? Nejede to? Kolik jsi najezdil s TSI?

0/−1
1.1.2016 13:58
Foto

M65i65r31o71s95l69a13v 33S37t58e69i56n33e42r 6108294233225

Řekl bych, že Kvasiny jedou naplno, mezi Yetim a Touaregem od VW je dost místa- ne každý stojí o takový tank. Takže u mírně vzrostlého Yeti s až 7 sedadly (jistě okoukané u Nissana, ten sklízí úspěchy s jeho kvaškaj a kvaškaj plus) se očekává stejně velký zájem. Roomster jako přeštítkovaný VW Caddy by zřejmě nezískal popularitu u mladých zákazníků, je to ten odér dodávky. Ale i Caddy existuje jako 4x4, jenomže se tím dostává do cenové oblasti, kde jsou už usazení jiní žraloci.

Caddy za cenu někdejšího Renaulta 4CV by i s deštníkovým řazením mohl být kultovním vozem. Dokonce i papež prý jezdí takovým kočárkem s 34 HP.

Protože Kvasiny nejsou nafukovací, musí se soustředit na výnosné projekty a těmi je jak stále modernizovaný Yeti, tak i jeho vzrostlejší ale stejně obratné verze.

+4/0
29.12.2015 21:41

D42e65n68i24s 64W88i32t92z23k19u 3373401989157

ajéjé,Míra nesmí zapomenout zmínit jeho Yeti 1.4TSI

0/0
29.12.2015 22:21

Z60d28e87n54ě58k 85H77a74n87z62l 1921826802474

to je pěkný brkoR^

0/0
1.1.2016 13:24

H57o30n84z67a 38V54o80r25á84č51e10k 6425486136557

Nebyl Renault 4 CV náhodou ta kulatá želvička s motorem vzadu?

0/0
29.12.2015 22:34

M93a95r95t58i64n 95F14r53a54n69t36i44š67e77k 7165310803175

to byl 2CV, kachna. 4 byla taková v rozích zaoblená krabice

0/0
4.1.2016 1:44

J84o44s92e33f 68P12r54o33c44h43á46z54k26a 7476746298934

Ano, byla.

2CV = kachna, 4CV = želva

0/0
13.1.2016 20:09

T65o95m34á26š 51P52í76c40l 3966113201237

Větší Yeti by byl knockautem pro Touran (ano, vím, že ta auta jsou z jiných kategorií, ale je to tak).

0/−1
29.12.2015 23:32

V47l77a30s28t34i63m67i62l 69T36e93n14c40e60r 4700160987530

Vtipálku ;-D

+1/−1
30.12.2015 10:34

R88a69d48o82v50a34n 56S90ý42k90o25r92a 6704105434190

Pro Touran ??? Touran je výhradně na silnici, tedy úplně jinak zaměřený vůz.

+1/0
2.1.2016 10:11

V95i65l26é36m 90P83ř16í65h33o39d12a 2304849893817

Yeti je do terénu?;-D

+1/0
4.1.2016 15:22

P69e40t53r 22V50o74ň64k37a 2947703429303

HAHAHAHA taky způsob jak kulantně říci že jim matka zatrhla výrobu, protože by tím podřízli vlastní výrobek VW Caddy, už neuměj ani pořádně lhát zmetci;-D

0/−7
29.12.2015 20:09

Z75d46e76n64ě92k 69H30a63n15z89l 1721626152624

Vždyť Škodovku vlastní. Jen by se to teď finančně nevyplatí.

+2/0
29.12.2015 21:23

P81e58t20r 31Č36e16r51m19á54k 9618275879910

Zajimavá myšlenka, ale nesmyslná. Nový roomster by se vyráběl v závodě VW, takže by na něm vydělávalo především VW a nikoliv Škodovka.

+4/0
29.12.2015 22:28

Z44d41e38n30ě64k 57H62a39n28z56l 1731186592634

V obouch případech VW

0/0
30.12.2015 20:36

P36e76t79r 66Č90e16r86m92á15k 9268735449360

Myšleno VW coby divize, samozřejmě ve výsledku vždy profit pro VW Group.

0/0
30.12.2015 21:22

V77l66a91d24i47m15í77r 85H32a76v68r18á14n52e33k 7626116460227

Škoda si podobně jako das Auto tahá triko a jsou předražené...děkuji, je dostatek jiných značek za rozumnou cenu. !!

+9/−5
29.12.2015 18:25

J75a51r25o42m73í94r 36F80o14b51e35r 3218561294307

Jo plno značek Vám vyzdobí palubku cypovinami, jak vánoční stromek, venku přidají nějakou dizajnovou vlnku, ale se* se Vám to po pár kilometrech...

Nu proti gustu, mě navadí strohý vzhled škodovek, je to přeci maskovaný němec, já mám s nima pouze dobré zkušenosti :-).

+8/−2
29.12.2015 18:31

P83e71t36r 41M36a12r81š77á14l98e21k 9575852634629

V této kategorii nedělá karoserie s vlnkami nikdo. Všichni výrobci ctí především praktičnost, proto všechny dodávky vypadají jako krabice.

Zbytek nemá cenu komentovat, jsou to bláboly fanatického fanouška značky.

+4/−3
29.12.2015 19:01

P39e13t78r 60F67r84a62n33c 9277291208348

Pred vanocemi me take jeden kolega presvedcoval o nesmrtelnosti a kvalite skodovek podporenou vlastni zkusenosti. Vlastni osmym rokem Octavii (od novoty) a s autem ma najetych neuveritelnych skoro 80000 km. Prislo mi to smesne.

+1/−3
29.12.2015 20:30
Foto

M72i44r95o64s21l88a83v 67S60t36e69i20n20e93r 6738214423625

Můj soused má na Oktávii II najeto hodně přes 200 tisíc a jede to pořád. Jenom lakýrník musí trochu šmirglovat a odrezovat, kupodivu ne dole, ale kolem oken. Centrální zamykání jde už jenom na klíč, na tlačítka už nezabírá. Libuje si, má nízkou spotřebu (1,9 TDI).

+1/0
29.12.2015 21:48

J46i49ř26í 50S21c31h42w95a60c45h 8318484198226

jestli by to nechtělo vyměnit baterii v DO ;-)

+1/0
29.12.2015 22:08

D25e77n18i42s 17W44i10t68z12k95u 3123121439687

kterej němec si nechává auto,které už má nalítáno přes 200?

0/0
29.12.2015 22:23

J49a72n 21C50h90o63b81o70t 5183318329737

Myslíte Němce, nebo obyvatele Německa? Ani v Německu nemá každý co druhý rok novou káru a starých "vraků", i když zcela jiné kvality, je na silnici vidět dost.

Ale k vaší poznámce - je škoda a zhouba dnešní doby, že už to nikdo nedělá a namísto toho je modlou růst i za cenu rozebírání nových vozů na šrot, protože neprodané kusy samozřejmě nesmí být vidět, nebo se nedejbože dostat na trh a kazit ceny. Pak existují specializované firmy, které ty neprodané vozy pro výrobce "řeší". A potom, při tak zhůvěřilém plýtvání prostředky, někdo řeší trošku směšných oxidů dusíku navíc.

0/0
1.1.2016 10:41

T32o24m37á48š 46V22e27s56e94l41ý 5855408130979

viděl jsem v německu prodávat T4 s ~2000000 ;-)

A v provozu spoustu dvacetiletejch aut, naopak taky čtyři babky, co vyskákaly na poli z nový s-klassy, z kufru vytáhly hrábě a šly hrabat ;-D

0/0
6.1.2016 15:39

P61e77t47r 30S48t18e86j72s55k87a33l 3799578544406

Je libo trojuhelnicek (na kufru) nebo (zadni) svitilny C?

Spolehlivost dosazena pouzitim vyzkousene==stare techniky - motory, platforma a pripadne jednoduche==bytelne konstrukce.

+1/0
29.12.2015 20:32

P69a86t20r42i22k 85K41o63u58b88a 3842862720175

Hlavne ze skodovky a VW jsou neporuchovy ;-D

+1/−1
29.12.2015 21:15

Z47d91e12n14ě32k 86H81a23n85z58l 1671496242664

Jaké

0/0
29.12.2015 18:50

L64a71d26i50s71l97a30v 69M85i75k45a 1831709594334

Zajímavé, že dle prodejů si to moc lidí nemyslí, když je Škodovka momentálně nejúspěšnější automobilkou v Evropě.

+2/0
29.12.2015 18:53

P10e98t48r 10M52a41r64š52á35l31e81k 9145952554629

Škodovka je nejúspěšně značka v Evropě?

+4/0
29.12.2015 19:02

Z27d91e48n91ě33k 23H69a32n44z87l 1591766162354

Pán má na mysli VW tam je i Škoda

0/0
29.12.2015 19:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.