- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Evidentně pletete. Zisky zůstávají primárně v té divizi která ho vyvořila, a pouze čás se vyplatí nebo jinak přeleje akcionáři (VW Group). Z toho plyne pochopitelná rivalita mezi jednotlivými značkama, protože podle výsledků své divize jsou jednak pochopitelně hodnoceny v rámci odměn a mezd, a jednak v rámci koncernu.
Míra profilování jednotlivých značek je pochopitelně na vůli VW Group, a jelikož ještě nedávno byli největší automobilovou skupinou světa tak to evidentně dělají dobře.
Škodovky prestiž VW opravdu nijak nesnižují (ani nemohou, v rámci koncernu je škoda značkou která se naopak profiluje jako nejméně prestižní), a prodeje taktéž nikoliv, VW prodává cca 4-5x tolik co Škoda.
to co píšete je rozumné a vcelku s vámi souhlasím, ale tomu češtinovi dáváte na prdel
První Roomster mě vždycky připadal s těmi velkými zadními okny jak pohřebák pro děti. Jinak pochybuji, že by český řemeslník volal po koncernovém užitkovém voze, když má velký výběr jiných značek.
nemluvě o tom, že český řemeslník už dávno jezdí transporterem
No, když mohli tenkrát udělat z VW -> Seat, aby ho zase zpátky upravili na VW, viz: http://www.autowp.ru/pictures/volkswagen/caddy/autowp.ru_volkswagen_caddy_(argentinian_market)_1.jpg tak uvidíme, jak to dopadne. To asi tedy nebude ani nový Seat Inca.
Tak nový HNUSter se nebude vyrábět, není to důvod pro vyhlášení státního smutku
škoda, že Škoda neumí vyrobit užitečné autíčko s ohromným kufrem jako je stará Dacia Logan MCV. To bych jako řemeslník bral radši než nějaké SUV.
Dobrá snůška keců.. Samozřejmě, že je to důsledek "Dieselgate" - veškeré investice v Škodě se následkem VW šlendriánu přehodnotily a částečně pokrátily..Projekty SUV v Kvasinách (Seat, Snowman a nový Yeti v jedné lince) se rozhodly už před cca rokem a půl..(to jen k tomu "soustředění"..).
Stejně je zajímavé, proč se to stoplo, když už je vlastně všechno připravený a auto hotový. Většina dílů shodná s Caddy a svou cílovou skupinu by si to taky našlo. Je to opravdu jen o nákladech?
Je uplne jedno jestli to ma znak VW nebo Skoda, jakmile je v tom TSI, ruce pryc od toho! VW Caddy je super auto ale v atmo 1.6 uz to clovek nove nekoupi...
A pročpak to? Nejede to? Kolik jsi najezdil s TSI?
Řekl bych, že Kvasiny jedou naplno, mezi Yetim a Touaregem od VW je dost místa- ne každý stojí o takový tank. Takže u mírně vzrostlého Yeti s až 7 sedadly (jistě okoukané u Nissana, ten sklízí úspěchy s jeho kvaškaj a kvaškaj plus) se očekává stejně velký zájem. Roomster jako přeštítkovaný VW Caddy by zřejmě nezískal popularitu u mladých zákazníků, je to ten odér dodávky. Ale i Caddy existuje jako 4x4, jenomže se tím dostává do cenové oblasti, kde jsou už usazení jiní žraloci.
Caddy za cenu někdejšího Renaulta 4CV by i s deštníkovým řazením mohl být kultovním vozem. Dokonce i papež prý jezdí takovým kočárkem s 34 HP.
Protože Kvasiny nejsou nafukovací, musí se soustředit na výnosné projekty a těmi je jak stále modernizovaný Yeti, tak i jeho vzrostlejší ale stejně obratné verze.
ajéjé,Míra nesmí zapomenout zmínit jeho Yeti 1.4TSI
HAHAHAHA taky způsob jak kulantně říci že jim matka zatrhla výrobu, protože by tím podřízli vlastní výrobek VW Caddy, už neuměj ani pořádně lhát zmetci
Vždyť Škodovku vlastní. Jen by se to teď finančně nevyplatí.
Škoda si podobně jako das Auto tahá triko a jsou předražené...děkuji, je dostatek jiných značek za rozumnou cenu.
Jo plno značek Vám vyzdobí palubku cypovinami, jak vánoční stromek, venku přidají nějakou dizajnovou vlnku, ale se* se Vám to po pár kilometrech...
Nu proti gustu, mě navadí strohý vzhled škodovek, je to přeci maskovaný němec, já mám s nima pouze dobré zkušenosti :-).