Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legenda Dakaru opět na startu. Japonský důchodce to chce natřít synovi

Yoshimasa Sugawara toho pamatuje opravdu hodně. Narodil se pár měsíců před bombardováním Pearl Harboru, ale na klidný odpočinek se v roce 2016 rozhodně nechystá. Místo péče o bonsaje a věnování se vnoučatům opět zasedne za volant svého kamionu Hino a vrhne se na Rally Dakar, pravděpodobně vůbec nejnáročnější motoristický závod světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R44a77d85i57m 82T60r73á36z54n15í26k 6299397290784

To musí bejt slušnej samorost.

0/0
2.1.2016 14:04

J26o93s61e52f 59M45i59k13u88l75í91k 8944577146

Tohle je borec a ne jak noufukaný Karel L. Ten vypadá dobře tak v TV, ale jinak co jsem ho viděl, nebrat.

+1/−7
1.1.2016 10:02
Foto

M94i54c88h41a83l 56N81a84j74m75a43n 7429763716100

K. Lopraise si brát nemusíte, nikdo Vás k tomu nenutí. K. Loprais byl ve své době fenoménem dakaru a jeho vysledek z roku 94 těžko někdo překoná.

+4/0
1.1.2016 10:49

V82r23a10t17i66s47l78a74v 21B36e49n97e27š 9822688173680

Karel Loprais teda rozhodne neni nafoukany. Alespon co jsme mel moznost ho poznat. A jednou pro vzdy je legenda Dakaru. Stejne jako Mr. Sugawara.

+1/0
1.1.2016 14:05

K77a78r50e20l 70T40e97s44t32e43r 9197850761266

Kdyby v dobách KL postupně nezakázali odpružené sedačky, třeba by ještě jezdil. Takhle si zničil záda - tatrovka měla posádku přímo nad kolem a pevnou kabinu. Rány jako z .... přímo do páteře.

0/0
2.1.2016 12:39

P13e82t40r 87Č91e78r94m50á47k 9568755239290

To jste sice dokonale opsal slova z jeho rozhovoru, ale je to do jisté míry výmluva - tyto podmínky mají všichni identické, a jak vidno tak je zvládají i starší lidé než je Loprais.

0/0
3.1.2016 15:55

K57a16r82e66l 90T17e35s73t97e91r 9597720511696

Jo, z rozhovoru někdy v letech 2003-2004. Podmínky nejsou identické, Tatra tehdy měla konstrukci, které se prostě pro jízdu bez odpružených sedadel nehodila. Tak to ještě jednou zkusil a pak prostě usoudil, že na to už zdravotně nemá. Ostatně 2003 (nevím?) měl zlomené obratle...

0/0
3.1.2016 20:46

P18e32t25r 44Č65e34r59m33á94k 9448515799240

Podmínky jsou identické, tatrovácká konstrukce nemá žádný vliv na to že při skoku jsou rázy přenášeny do kabiny, to je u všech kamionů stejné.

Ano obratle zlomené měl a zcela chápu jeho osobní rozhodnutí toho nechat, ale svádět to na odpruženou sedačku je prostě z jeho strany výmluva...

0/0
4.1.2016 10:46

P89a82v38e12l 62R93o26s77e85c25k60ý 6526935681899

Také se někdy cítím na 61:-). Hlavně dnes po ránu.

Ale je to borec! Tu vitalitu mu může leckdo o padesát let mladší závidět.

+10/0
1.1.2016 7:58

L38u83k48á38š 28M36e34d41v25ě41d 5412578949973

Smekám klobouček:-)R^

+12/0
1.1.2016 6:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.