Diskuze
Číňané mají auto, které lze ovládat myšlenkami, zatím neumí zatáčet
Děkujeme za pochopení.
J67a35r72o56s30l85a70v 56K35y16s25e15l43á40k
To nic není. Můj praděda vymyslel elektřinu a když sešel poprvé z hor do města, tak zjistil, že mu ten nápad někdo ukradl. Můj děda se zase snažil vypěstovat speciální druh krávy, která by nepotřebovala dostávat žrádlo. Pokus byl ve stádiu úspěšného předvedení výsledku speciální komisi JZD ale bohužel jak na potvoru ta kráva v ten den zcipla. Otce neznám a já sám se do ničeho raději již nepletu.
J93a45r27o52s91l60a92v 26D54r13o42b22n93ý
jo taková myšlenka "zajeď ke kadeřníkovi" nebo "zajeď do obchodu pro nové botičky" bude výzva
V89l59a54d54i61m30i96r 12F43a79r95k39a
INFORMACE V ČLÁNKU NENÍ PRAVDIVÁ
Omlouvám se, ale ačkoli se můj "titulek" nevztahuje k článku, musím reagovat.
Jde o to, že v nedávném článku o vydávání nových registračních značek na přání, na které si může majitel vozidla dát nějaký text autor píše, že mají být vydávány podle německého vzoru.
Není to pravda, protože v Německu si majitel může zvolit ZDARMA pouze část této značky, a to za předpokladu, že výsledná kombinace není zatím v registru. Třeba auta z města Freiburg mají pevně dané FR a pak dvě volná místa na písmena a tři na číslice. Takže si můžu zvolit třeba FR EE 111 a další třeba FR EE 123 atd. Naprosto demokratický přístup, bez korupce.
I54v46a63n 86M37i61n47á66ř
V padesátých letech se objevovaly podobné zprávy v komunistickém tisku. Například jak vědci v SSSR dokázali - okovat blechu !
K57a90t81e59ř22i32n39a 43V36ý56b74o65r75n60á
My měli za komunistů také většinou auta o kterých jsme jen snili
P69e53t23r 43H90a11n47á55č61e55k
Češi mají také své auto, které levně montují Němcům. České v něm zůstaly akorát potahy na sedačky.
L47á78ď90a 26V15r60a56n71ý
Trpíte sebemrskačstvím.
Vítejte v globální ekonomice.
Položím vám jednoduchou otázku: "Za jak dlouho by socialistická českosloveská Škoda (auto) dohnala německý VW?"
J76a41n 67Č71e94r48m97á66k
musí být ty Novoroční vtípky v každé sekci?...
J67o17s33e30f 72K38r92o76u20p73a
Což auto, ale kdyby tak něco podobného vymysleli na ovládání manželky
M69a46t29ě71j 95C44h44l79á31d
Mě by určitě po chvilce napadla nějaká pí.....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...