Diskuze

Pozor, aplikace na sledování radarů jsou v Německu zakázané

V Německu se v poslední době staly velmi populární aplikace, které varují řidiče před rychlostními radary. Netrvalo dlouho a bylo rozhodnuto, že používání těchto aplikací se bude trestat pokutou. Pokud však někdo varuje ostatní řidiče před radary přes rádio, žádná pokuta mu nehrozí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Říkalo se že v Rusku je všechno možné. Nevím jestli je to změnou klimatu, ale Německo to rychle dohání, od přijímání uprchlíků, dieselgate až po takovýhle nesmysly.

4 0
možnosti

Staci jezdit dle predpisu a takove blb*sti nemusim resit... :-/

0 0
možnosti

Žejo. Pak vás zastaví, běžná silniční kontrola. Všecko máte vpořádku, zadní žárovky jste během jízdy kontroloval, jestli nepraskly, gumy mají 5 mm vzorek ikdyž jsou letní. Je plka července. POlicajt nikdy nepoužije odhad k tomu, aby řekl, že 5 mm je méně než 1,6 mm a tudíž okometricky a mylšenkovým mozkem NIKDY nedojde k závěru, že pneu je sjetá.

Ano, stačilo podle předpisu přijít na roh ulic a odevzdat doklady. Pak byl dotyčný podle předpisu zastřelen. Bylo to podle předpisu, takže to bylo zcela určitě správně.

3 0
možnosti

Koukam opet je hlavni problem v diskuzi jestli je potreba dodrzovat povolenou rychlost a jestli teda rychle jedouci auto je nejak nebezpecne nebo ne.

Rekneme ze hlavni duvod pro omezeni rychlosti neni ten, ze by clovek jedouci rychle mel vyrazne vetsi pravdepodobnost nehody - vetsinou jezdi rychle ridici, kteri vicemene maji nejakou zkusenost a riziko ze to kvuli vyssi rychlosti do neceho napali je minimalni. Pokud by na cestach jedili jenom sami zkuseni a vyjezdeni ridici (a idelani i mladsiho veku, nez zacnou zpomalovat reflexy) tak by pro nejake omezeni rychlosti ani nebyly moc duvody (mimo treba obce kde se pohybuji chodci).

Hlavni duvod pro omezeni rychlosti je ten, aby v dusledku vasi rychlosti nezpusobil nehodu nekdo jiny - at uz duvodu toho ze je slabsi ridic a vasi vysokou rychlost neumi odhanout, nebo proste jedete prilis rychle na neprehlednem miste a nekdo vam vjede pred auto. Ono je to velmi dobre videt napriklad na nehodach motorkaru - velka cast nehod je neni zpusobena tim, ze by motorkar nevladl rizeni, ale tim ze ho pri jeho rychle jizde nekdo prehlidne a trefi autem.

Zkratka omezeni rychlosti je potreba kvuli tomu, aby se na silnicich mohli pohybovat vsichni ridici od zacatecniku pres vyjezdene profiky pro svatecne jezdici duchodce. I kdyz verim ze sposuta lidi je schopna jezdit bezpecne a zaroven vyrazne rychleji nez dovoluji predpisy, tak tim snizuje bezpecnost provozu protoze tim prave zvysuji riziko ridicske chyby mene zdatnych ridicu.

Pak je tu jeste dalsi faktor a to ten, ze i dobry a zkuseny ridic obcas narazi na nepredvidatelnou situaci kterou potrebuje rychle vyresit - a kazdy ridic to vyresi snaze v 80 km/h nez ve 130 km/h. Takove situace se obcas stavaji - mne takhle treba jednou necekane vysprintoval chodec uplne mimo prechod primo pred auto - jel jsem tehda asi tesne pod 50 a nastesti jsem se mu vyhnul (i kdyz jsem mel malem v kalhotech...), vyhnul bych se mu i v 70? mozna jo, mozna ne....

1 0
možnosti

Pak je tu jeste dalsi faktor a to ten, ze i dobry a zkuseny ridic obcas narazi na nepredvidatelnou situaci kterou potrebuje rychle vyresit

A proto je na rovném úseku silnice I. třídy omezení na 50 km/h, viditelné ze vzdálenosti půl kilometru. Protože i dobrému a zkušenému řidiči se může z ničeho nic na autobusové zastávce (jenom tyčka s JŘ, bez přístřešku) zničeho nic materializovat chodec přebíhající před autobusem, který tam po celou dobu, co se řidič blížil, nestál. MAterializovali se tam totiž jak chodec, tak i ten autobus.

Problém nastane, když pak člověka policejní transit vyložene nutí k porušení předipsů, protože jede NECELÝ METR za zadkem, takže zpomalení na 50 km/h znamená šlápnout na berzdu a to znamená mít bouračku. Můžete tomu nevěři, ale bohužel nemám v autě kameru, jen zpětné zrcátko.

0 1
možnosti
Foto

A aplikace získávají data jak? Telepaticky a nebo přes rádio?

1 0
možnosti

nejak se nam ta evropa fasizuje

3 0
možnosti

A jak vidím,

i hloupne;-D

0 0
možnosti
Foto

J25i46ř32í 56Č78e86c30h

5. 1. 2016 22:50

a teď tu o té červené karkulce...

0 0
možnosti

L53a21d75a 68N72o44v51a37k

5. 1. 2016 22:45

by do toho někdo u nás musel cpát data.. a ještě ne falešný..., což se do česka moc nehodí...

0 0
možnosti

L52a80d18a 20N59o57v11a27k

5. 1. 2016 22:31

a co když mam aplikaci s hlasovým ovládáním a když mě zastaví policajti použiju formulku "neplecha ukončena" a ona se odinstaluje...?

0 0
možnosti

J84a74n 57H12a67v26r11d17a

5. 1. 2016 20:49

Nemci jako lidri EU jsou hodne tragicti.

11 0
možnosti

A není jednodužší do té aplikace přidat funkci navigace. A nebo přidat tam oblíbená místa benzínky, hotely a radary.

0 0
možnosti

Nejjednodušší je jezdit podle předpisů.

3 5
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...