- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U Renaultu se vyplatí kupovat modely po faceliftu. před ním se vychytávají všechny problémy a platí to už od R19. Zajímavé. Řídil jsem Clio Wiliams 1.8, báječné autíčko, tvrdá spojka. radost s ním jezdit.
redaktor-jakou pochroumanou pověst značky renault máš na mysli???odpověz ty pisálku hloupej
vyssi cetnost poruchovosti elektroniky (motorky u oken a vnejsich zrcatek), nahodne vypnuti motoru pri zavedeni hand-free karet, nizka kvalita prvnich TFT obrazovek, 1,5dci motor. Ale primarnim problemem je nizka kvalita znackovych servisu teto automobilky.
Twe jdete s temi evropskymi srac... nekam. Kdo chce velke auto koupi si ameriku a prekope si ji na plyn.
:D A proč si kupují něco na co nemají????
Takovouhle palubní desku kdyby mělo moje auto, tak se každé ráno pozvracím.
Tyhle recenze kdy se ptají bazarníků na kvalitu, spolehlivost auta miluju. Logicky i ten největší sr.c vychválí až do nebe aby jej prodali.... Zeptejte se mechaniků...
kdo chce spolehlivost, najde si ten šestivál a na traktor se vykašle, ne nadarmo je ten šestivál vyhlášený v USA už několik let po sobě
Hele ja ho mam uz 7 let ( r.v.2008) a jsem nadmiru spokojen. 2.0 dci a bez jedineho problemu. O problemech s mazanim slysim prvne. Naopak i v renaultu mi rikali, ze motory delali od roku 20006, kdy se tam dvolitry dodavaji asi dva kusy.
a ještě třeba dodat, že Renaulty mají z evropských aut snad nejlepší antikorozní úpravu. I na desetiletých autech nic nenajdete, o čemž by si němci v čele s Mercedesem mohli nechat jen zdát.
Osobně bych doporučil Karosa ŠL11 nebo Škoda 706 RTO, případně pro větší rodiny kloubový Ikarus 280. Spolehlivé autobusy bez elektroniky.
To by mě zajímalo, jak může parní lokomotivě bouchnout kotel. Žádná leelktřina tam není, natož elektronika.
Vlastníme Lancia Phedra automat 3l na LPG spotřeba cca 12l, už 3 roky. Jednou jsme měnili cívku na 3 válci, jinak výborný.
Hezký den