Diskuze

Konečně bezpečný dotykový displej. Má tlačítka, která nahmatáte

Dotykové displeje do auta nepatří, řidiče hodně rozptylují, ale zákazníci je žádají a srovnávají s chytrými telefony. Ovládání dotykáče vyžaduje vždy oční kontrolu, nový vynález firmy Bosch by to měl změnit. Z obrazovky „vystoupí“ tlačítka, která nahmatáte.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J90a59n 90D88l32o40u87h36ý

6. 1. 2016 9:41

Zakaznici chteji "dotykace" v aute. No minimalne evropske automobilky se neptaji, ale diktuji! Dotykac v aute na ovladani radio,kamera,klima,esp,abs, rezim jizdy bych nechtel ani zadarmo!

3 0
možnosti

Tohle už nějaká firma prezentovala před 4 lety prezentovala u mobilů nějaká firma s tím, že "příští rok se začne vyrábět". Od té doby na to čekám a furt nic, tak uvidíme co Bosch.

0 0
možnosti
DW

tak jsem schválně zjišťoval kolikrát za jízdy šáhnu na dotykáč a zjistil jsem, že ani jednou. navigaci používám v telefonu, tam je kvalitnější a aktuálnější

1 0
možnosti
FT

Což o to, ani by mi nevadilo, že na to musím koukat (upřímě, kdo ovládá mechanické rádio opravdu poslepu?).

Jenže na našich silnicích se dotykáč nedá za jízdy ovládat ani z pozice spolujezdce. Chybí zpětná vazba, chybí možnost tlačítko nahmatat a pak teprve zmáčknout.

Chcete přiblížit navigaci? Drc! Přepli jste rádio. Chcete přeladit rádio zpět? Drc! Voláte tchýni...

4 0
možnosti

Spíš mi povězte kdo se potřebuje na mechanické rádio koukat. Mám tam nějakou složitost a stejně používám jen pět tlačítek. A nemluvě o situaci, kdy máte ovlada na volantu.

2 0
možnosti
JK

Dotykové ovládání je moderní, ale zrovna při obsluze strojů je pěkně debilní. Nikdy jsem nechápal ty stesky "redaktorů" motoristických magazínů, že je všude moře tlačítek. Ergonomicky dobře zpracovaná palubní deska s dobře podsvětlenými tlačítky je daleko lepší než obludárium s gigantickým tabletem. Jedinou alternativu vidím v hlasovém ovládání.

8 0
možnosti
RK

Přesně tak na tlačítka nedám dopustit a štvaly mě stejné výtky v některých testech.

3 0
možnosti
MM

A nebylo by rozumnější spíše vyvíjet hlasové asistenty jako v mobilech a info zobrazovat na přístrojích nebo promítat na čelní sklo?A pokud by se to bralo do důsledku tak mimo nastavování teploty a usměrnění vzduchu nemá co kdo za jízdy někde něco vyťukávat.

1 0
možnosti
LS

Renault Koleos - muze si o Renaultech rikat kdo chce co chce, ale krome dotykoveho displeje se daji vsechny funkce ovladat joystykem a tlacitky v miste, kde byva rucni brzda. Je to krasne intuitivni, na nauceni mi stacilo par km. Ovsem je treba obrazovku sledovat, ale to se musi i pri ovladani klasickych tlacitek.

0 0
možnosti
Foto

Už o tom čtu pár let; konečně.

Až to bude v mobilech a za přijatelnou cenu, asi si pořídím první dotykáč. Zatím spokojeně odolávám.

1 0
možnosti
MJ

Dotykáč do auta ani zadarmo. Zlatá klasická tlačítka. Cokoliv dotykového je problém nastavovat za jízdy, i když ta jednotlivá fiktivní tlačítka budou měnit strukturu povrchu, ale bude v nich stále spřaženo více funkcionalit s rozdílem tlaku nebo doby stisku, takže to bude to samé v bledě modrém, jako klasický dotykáč. Obávám se, že přichází doba, kdy se bude připlácet za klasické tlačítka v autě místo standardně dodávaného dotykáče na všechno.

5 0
možnosti
MK

Fuj, proboha nestrašte! ;-(

Ale ano, zlatá tlačítka, aby člověk opravdu cítil, že něco zmáčkl, a ne se jen dohadoval...

1 0
možnosti
MK

V autě by podle mě neměl být žádný ovládací prvek, který vyžaduje víc pozornosti než je nutné. Čili ani tlačítka která po stisknutí nezústanou zamáčknutá, ale rozsvítí se na nich kontrolka. I to vyžaduje víc pozornosti, než něco, co zůstane ve stisknuté poloze a při dalším stisku zase vyleze. Teda jsou věci u kterých se tlačítko snese, jako je autorádio, kde odezvu slyším a které nemusím používat ve chvíli, kdy musím věnovat pozornost něčemu jinému. Ale blinkry u opelu astra H, spožděné a nespolehlivé reakce na ovládací prvky tempomatu a dalších levných řešení v tomtéž autě, nebo potřeba chodit do menu kvůli zapnutí klimatizace, to byl podle mě prů.er jak mraky. Kopat ze schodů člověka co to vymyslel a hned za ním všechny co mu to dovolili dotáhnout až na silnici.

Jo a rádio dotykovým displayem, co se dává do VW a škodovek, tak s jeho autory naložit stejně.

2 0
možnosti
MP

Vse dulezite mate stejne na volantu a jeste navic dostupne i pres hlasove ovladani.

0 0
možnosti