Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opel zametá stopy. Svolává diesely a přehrává jim software

Aféra dieselgate odhalující potíže výrobců aut s plněním emisních limitů v reálném provozu odstartovala před 4 měsíci. Od začátku se čeká, kdy se k pranýřovanému Volkswagenu přidají další značky. Trvalo to déle, než se čekalo. Renault oznámil, že svolá do servisu až 700 tisíc aut. Další na řadě bude podle všeho Opel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27o82s72e20f 69L67i88n10h72a92r47t 8886893800182

Pokud někdo chce platit o 60kč na sto km víc, je to jeho volba. Navíc o velkém rozdílu škodlivosti benzinů i dieselů by se dalo s úspěchem polemizovat.

Nezaměřujte se jen na jednotlivé prvky chemické tabulky, ale na to, že spalujete a spotřebováváte kyslík. Nižší spotřeba paliva má za následek i nižší spotřebu kyslíku.

Dokud nebudou na silnicích bez vyjímky elektromobily, budou mezi fanoušky dieselu a benzínu vždy rozpory. Zbytečně.

Pokud to shrnu do závěrečné věty, nafťáky jsou jako vozy robustnější,trvanlivější, odolnější. Ekologická stopa je po nich menší, neboť životnost dvou nafových vozů odpovídá životnosti tří benzínových.

Eko-stopa totiž vzniká především vyrobením nového vozu.

+1/−1
22.1.2016 12:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.