Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hipíci budou hi-tech. Legendární bus nově jako elektromobil

Těžko říct, jestli je to náhoda, nebo tentokrát oddělení vymýšlející u VW jména modelů a dohlížející na jejich korektnost přimhouřilo oči. Česky mluvícím automobilistům každopádně připravil milou jazykovou hříčku. Volkswagen Budd-e v prodeji opravdu bude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R64a81d62i78m 28K24r82o39u55t77i93l 7800251666679

No, ještě čekám, že mi palubní deska ukáže, kdy synovi skončila platnost legitky MHD, kdy mám zaplatit daň z příjmu, kdy manželce skončí cyklus a jestli máme ještě dost sena pro králiky.

Jako hračka fajn, designově to auto vypadá dobře, když odmyslím asijské blikací a svíticí manýry a palubní desku, která vypadá jako pracoviště na americké burze...

0/0
9.1.2016 11:08

M12i98c26h94a32l 45P47a82v28l28á28t 9683743424529

Ta palubni deska, to je vyslovene ztelesneni hruzy. :o)

0/0
8.1.2016 17:15

J76i56ř83í 20S98c90h66w50a50c47h 8958144488776

Celkem nic proti elektromobilům celkem nemám, 317 kW z toho udělá dělo, tedy pokud hmotnost nebude atakovat hodnoty vysoko nad 2 tuny. Ovšem cena bude asi astronomická.

Malý výpočet nákladů na "palivo":

Pokud vezmu kapacitu 100 kWh po cca 4 Kč, účinnost dobíjení 90% a zreálním dojezd na 400 km tak ekvivalentní spotřeba v benzínu (naftě) při průměrné ceně 30 Kč/l vychází 3,3 litru / 100 km

0/0
8.1.2016 12:19

M20a70r98t47i11n 33V76o79k18o75u76n 9278983443606

nocni proud je o dost levnejsi

0/0
8.1.2016 16:55

T98o54m17á95š 12C10h47r95a15s66t75n44ý 2581754561353

Už vím co budu chtít na Vánoce.

Ano, Ford F-350XL SuperDuty...ne tenhle chcípák ;-D

0/−1
8.1.2016 10:38

M40a97r14t17i56n 29V31o72k19o75u96n 9478173423816

tohle natrhne v pruznem zrychleni vasemu nakladaku zadnici kdykoli se mu zachce :))

+2/0
8.1.2016 16:55
Foto

O91n32d88r50e92j 88V18a45l76o72u73s92e79k 4350871277131

Mrzí mě, že autor nezmínil ty fotočlánky na střeše. Třeba by mě zajímalo, jak dlouho by to auto muselo stát na parkovišti, aby se mu samy dobyly baterky :-)

0/0
8.1.2016 9:20

T60o50m46á28š 93V37e13s79e33l43ý 5855368130989

Když zanedbáme všechny nedůležité a pravděpodobně i většinu důležitých okolností, troufnu si odhadnout zhruba tohle:

na střechu se mu vejde tak 1 kWp, na 100 km si vezme dejme tomu 20 kWh. Za dva až tři dny stání na sahaře ujedete 100 km. V Evropě tak za měsíc... :-)

0/0
8.1.2016 10:03

F88r72a84n83t22i68š34e63k 46K31ý62h36o43s 8828351503476

nějaký malý, ne?

+1/0
8.1.2016 9:11

J31a57n 92H85a66v95r62d96a 3946854692686

Možná bude VW "odsouzen" velkým bratrem za emisní "podvod" k výrobě nějakého das auta-e a jeho prodeji za občanskou cenu.

0/0
8.1.2016 8:36
Foto

V54o31j19t73ě72c83h 30P94a50v75l58í78k 5964141244658

Jak může "Budd-e" naznačovat, že by se mohla prodávat verze bez "-e"? Je to jasná slovní hříčka na "buddy", tedy kamarád. Bez "-e" by to nedávalo žádný smysl.

0/0
8.1.2016 7:56

T66o92m29a54s 82A94p64l 4786196223320

Z tohoto by byl teda lepší Roomster II než z té Caddyny...

+2/0
8.1.2016 7:51

M76i32c86h26a82l 64S94t91r10a53k62a 5701971158547

Tohle nebude mít s hippeace nic společného a nakonec to ještě zabije cena.

+6/0
8.1.2016 7:37

J96a54n 97H24l88a62v80a95t39ý 7119652257858

Spíš Hipstříci, než Hipíci ocení :D

+4/0
8.1.2016 7:30

M58i66r39e63k 59T61u53r72e62č58e75k 4233112220242

A vyhřívaní a klimatizace bude ?

0/0
8.1.2016 2:00

A22l14e32š 31Z49e37l97i19n79k93a 1334692946

chcete tam dojet nebo se ohřát?

+10/0
8.1.2016 2:34

D35a56n24i26e49l 19M42a42c23á97k 2209464606811

R^;-D

+1/0
8.1.2016 7:48
Foto

V43o95j32t11ě86c50h 66P83a35v78l44í74k 5574601564598

Pokud tam dají tepelné čerpadlo, tak by to neměl být problém. Na takhle velké auto vystačí cca 1kW chladícího či topicího příkonu, což baterie dají, aniž by to zásadním způsobem snížilo dojezd. Navíc ty elektromotory stejně potřebují být chlazeny.

+1/0
8.1.2016 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.