- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyšetřování VW i Renault a možná další budoucí jsou jen cíleným útokem na evropskou ekonomiku.
Nic objektivne nemame, ale projistotu udelame razii - babisuv sen ;-)
A co kdo čekal? Po vypuknutí aféry VW a totálního mlčení u konkurence bylo jasné, že mají máslo na hlavě všichni.
a proto u renaultu nic co by ukazovalo na podvody neobjevili, to dává logiku
Trhlá ministryně životního prostředí Ségolene Royalová by měla ze svého zaplatit akcionářům ztrátu z poklesu ceny akcií. Kadit do vlastního hnízda umí jen zelení. Asi se nechce připustit, že je placena z daní i této francouzské firmy.
Držet akcie je spekulantsví a nikdo nikomu nemlže nikdy zaručit jejich hodnotu.
Obzvlášť tehdy, když tu hodnotu akcií tvoří další spekulanti.
ano je špatně porušovat pravidla, ale zcela otevřeně...ten "boj" proti emisím z osobních aut je stupidita....je to asi stejný jako hasit lesní požár čůráním, podíl osobní automobilové dopravy na celkových emisích je v řádu jednotek procent. To, že je zde lobbing ze strany ekofanatiků netřeba mluvit.
nejde o to že je zanedbatelný z hlediska velikosti ... jde o to že naprosto zbytečně používáte tunu a půl železe aby jste skrz město převezl sto kilo masa, lodě a nákladní vozy se z velké většiny provozují mimo lidská obydlí a přesun materiálu je snad jasný prostě je to potřeba pokud chcete mít k dispozici něco víc než jablka a brambory protože zde prostě nejsou suroviny a možnosti jak vyrábět spotřební věci které si současná populace žádá, princip MHD vám snad vysvětlovat nemusím tam i malému dítěti dojde že je lepší převést deset lidí jedním strojem než deset lidí deseti stroji ! lidi jsou nuceni dýchat jedovatý sajrajt kvůli vašemu pohodlí ... to je to co ekoteroristům vadí ... a mě osobně taky, a ne nejsem socka, jenom jsem natolik uvědomělí že po městě autem prostě nejezdím a skousnu trochu nepohodlí v MHD na úkor toho že ostatní můžou lépe dýchat ! je to úplně primitivní
skandál pro koho.Pro úředníky,aby měli co dělat_
Emisní limity jsou už tak přísně nastavené že současné technologie nejsou schopné je víc snížit,proto si automobilky pomáhají podvody.
Já bych si klidně koupil auto na elektřinu ale nesmělo by stát tři mega jako tesla a muselo by být použitelné.Všichni tomu tleskáme jak si konečně úřady došláply na ty smraďochy ale alternativa není.Biosložky do benzínu nafty ničí motory,všude žlutá pole řepky místo obilí.To taky není cesta.Počkejte jakej šikan nás čeká s měřením emisí online od nového roku,lambda sondy katalyzátory za balík do starého auta jinak to neprojde.
Já jsem pro zrušme diesely i benzíny ale co místo toho?Koně?Kolo? Už to vidím jak táhneme z lídlu nákup na kole :)
Tak MĚŘO , které se ?ekologicky? přidává do nafty zvedá objem NOX . Někdy v roce 1999 plus mínus rok dělala jedna automobilka testy (snad Scania ) .Výsledek : Při přidání 5% motor EURO 2 neodpovídal u NOX ani EURO 0 . Nové motory to možná odbourají močovinou . Ale co ty starší , kterých jezdí ještě dost. A napole dovezeme dusíkaté hnojivo z Argentiny.
Je třeba pomatené Zelené odstavit v Evropě od moci. Mají svědomí všechna ta zvěrstva, kvůli nimž se musí vyrábět malé turbomotůrky, nesmí se prodávat žárovky, vysavače do 1600W a další blbosti. Ale hlavně způsobili zavšivení Evropy slimáky, dosáhli naprosté zaslepenosti médií a západní společnosti v rámci hyperkorektní multikulti rétoriky.
ideální věc, mít dost peněz a ráno prodat akcie renaultu na pokles, poté tam poslat policajty a odpoledne je lacině koupit...a máte vydělaný do konce života
A když v poklesu nikdo neprodá, akcie se vrátí na původní hodnotu.
Ktora automobilka je bez viny, nech hodi vyfukom...
Zkusil bych nějakou, které dodává pouze na ruský trh. Tam chtějí EURO 3