Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate je ve Francii. Renault zkontroluje až 700 tisíc aut

Renault se do dieselgate namočil ještě víc, než se zdálo. Do servisu na kontrolu by mohl svolat až 700 tisíc aut. Původně oznámené svolávání 15 tisíc aut nesplňujících za určitých podmínek emisní limity už běží. Renault ví, že nesplňuje emisní limity od loňského července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a35n 50F30r12o26l90í53k 6416370125694

Pikantní na tom je, že polostátní automobilku potápí jejich ministryně. Při tom Renault nemá podvodný systém rozeznávající test a je tedy trošičku v jiné pozici jako VW.

0/0
20.1.2016 14:12

P18e85t77r 14M10i42c20h98a25l 2260234771592

Pán je zaměstnancem vývoje Renaultu?

0/0
23.1.2016 0:01

M19a54r74e46k 70H96r79u71b90y 6137822791988

Hmm, nefunguje pri teplotach pod 17 stupnu a pri "vysokych" (25+?) 8-o Takze jenom shodou nahod funguje pri teplotach beznych v laboratori :-P

0/0
20.1.2016 10:35

V56e71r68o97n12i23k13a 23L53a53c98n89á 6784488354501

Kdo další??

0/0
20.1.2016 3:04

P53e59t21r 71M69i91c71h25a16l 2700404311962

Řekl bych, že pořadí si klidně můžou vylosovat. :-)

+1/0
20.1.2016 6:51

P26e82t93r 34M11i85c47h40a26l 2240104731452

A je to tady. :-D

0/0
19.1.2016 22:36

J65a10n 75L56u91d57y 6539310479

Ty emisní normy jsou již nereálné. Bramboru do výfuku ;-)

+2/0
19.1.2016 22:05

M53i70c17h39a63l 10F52r91ý41d81a 1802259363702

Pokud má problém Renault, tak jej má i Dacia a Nissan. Jejda...

+3/0
19.1.2016 21:51

O14n65d77ř62e87j 19L36o45š21o96t34h 1365705495591

A Mercedes.

Jen u Renaultu spíš věřím tomu, že to půjde doladit, protože na rozdíl od VW nešetří na katalyzátorech.

0/0
21.1.2016 1:20

P78e82t76r 75M78a38r33e27č70e31k 1473871349818

"Chyba řídící jednotky .. " ;-D to je náhodička , že jako na potvoru způsobuje zvýšené emise NOx !

+2/0
19.1.2016 20:32

L27a92ď29a 39M38a70y89e23r 7942651210217

Myslím si že nejde o emise ale novináři za peníze VW to nafoukli

0/−3
19.1.2016 18:59

L18a59ď19a 14M37a38y12e42r 7622981140497

A proč by to Renault dělal když nemusí VW svolávat?

+1/0
19.1.2016 18:57

L56a42d80i47s16l40a50v 31M11i62k92a 1141149954414

Radší bych poslal na kontrolu každého ekopošuka a toho co ty emise od stolu vymýšlí, s hlavou..

+3/0
19.1.2016 18:21

M78a68r64t86i21n 63S67e30d72o18n66a 2935186846919

Logictejsi by bylo auto co nesplnuji emise proste nevyrabet. Na jihu Evropy ma diesel silnou prevahu a ve mestech s velkou hustotou aut je velmi spatne ovzdusi.

0/0
19.1.2016 19:45

M29a28r87e79k 81D95r88a52š17a64r 9255885194545

To je nezáviděníhodná situace... tím spíš, že u VW byly podstatou problému vybíhající motory pro normu EU 5 (pravda ve výsledku zase v úplně jiném počtu z několikaleté produkce). U Renaultu se to zřejmě týká aktuálních EU 6 a to je nepříjemné. To by mohlo zpochybnit nebo dokonce ohrozit aktuální produkci a nemoct prodávat aktuální modely,...

+1/−1
19.1.2016 17:50

P65e14t10r 40S95e32d73i97v21y 6917848885217

To ne. V evrope musite vyhovet popsanemu procesu a to Renault vyhovel. Ten púroces bezi za jasne danych teplot. Motory evidentne nesplnuji v jinem teplotnim rezimu, ale ne proto, ze by to Renault osulil, spise proto, ze to neresil, protoze nebylo treba. Rozdil prusvihu VW a Renaultu je v tom, ze VW podvadel cilene, bylo to umyslne jednani. A co se tyce EU6, i tam ma VW problem...

+1/−1
19.1.2016 18:14

M17a39r49t45i42n 45H19o43u74b25a 6333241459888

podstata problemu je ovsem nekde uplne jinde. vw naprogramoval ridici jedniotku tak, aby se chovala jinak za bezne jizdy a jinak za testovaci jizdy. konostrukce celeho motoru byla pro tento podvod uzposobena, proto neni jednoduche reseni. vw se priznal k podvodu.

renault ma drobnou chyby, ale ne podvod. chybu, kterou lze jednoduse opravit

0/0
20.1.2016 21:46

K25a56m32i94l 74D58o74l17e13z65e63l 6212626274312

Renault ma vyhodu , ze jejich super nekvalitni auta se moc neprodavaji, takze jich svola pouze nekolik tisicovek

+8/−9
19.1.2016 16:21

M16a95r93e91k 84S80v22o67b28o82d52a 7986214906876

Ano, proto je na třetím místě v Evropě v pololetí 2015.;-D

+11/0
19.1.2016 16:34

J75a26r60o42s57l50a88v 96D20r40o45z10d 6353829810307

Podle prodejů je Renault v Evropě dvojka po VW (občas trojka po VW a Fordu), takže nevím, o čem mluvíte.

Respektive - nevíte, o čem mluvíte.

+10/0
19.1.2016 16:34

M82i90l21o67š 29B39o31u59k18a13l 8883137223314

...a jak dělá kozička???:-P

+3/0
19.1.2016 16:37

V58l63a26s25t88i47m59i29l 69T79e26n97c83e61r 4480800857830

Ze super nekvalitním Renaultem jsem musel za 8 let do servisu jen na výměnu oleje, brzdovky a kontrolu rozvodů.

0/0
19.1.2016 20:55

M46a61r69t17i98n 32K67o46l93a10c34e53k 5609847843873

a servis je 20km a máte najeto 40 km ročně? Pokud budete mít nájezd 100 000 km ročně, tak na rozvody budete častěji a to myslím výměnu

0/0
19.1.2016 23:03

J81a81n 83S20v92o43b70o63d31a 3417504309543

Většina řidičů nejezdí se svým autem 100 tisíc ročně, ale tak 15 - 20.

A výměna rozvodů se třeba u Megana dělá po 120 tisících, nebo případně pěti letech. Nevidím tedy důvod, proč by pan Tencer neměl pravdu. Já jsem na tom vlastně stejně jako on.

Ne, kécám. Musel jsem měnit jednu cívku a rozvody :D

0/0
20.1.2016 19:52

M69i21c37h27a15l 65K59u61c50h63t93a 6563524524582

Je jasné. že "koncern" v tom není sám. Je tu ale přeci jen rozdíl, Renault ty emise dokáže splnit pouze v "laboratorních podmínkách" (jako všichni) ale na rozdíl od VW asi bez podpory chytrého softwaru. To by němečtí soudruzi z DUH jistě odhalili a nenechali by si to pro sebe...

+5/−3
19.1.2016 14:30

J93o25s28e41f 23V94a79l66a 9950743893123

v evropskych podminkach splnuji udajne jak VW, tak Renault vsechny testy i bez cinkleho SW. VW ma problem pouze v Kalifornii a to pri nestandardnim testu

0/0
19.1.2016 22:19

M90a15r85t67i80n 46H91o34u88b96a 6363551299348

tak asi vite vic, nez predstavitele vw, kteri se k podvodu priznali

0/0
20.1.2016 21:49

M36i40r27o88s63l50a90v 21J69a15r22o19š 6160582889537

Podívejme se, to je ale překvapení8-o

Jinými slovy nám řekli, že homologací prošli, lae v reálném provozu jsou emise někde jinde. Myslím, že by si VW měl nechat patentovat to zázračné sítko na úpravu emisí, protože o něj bude asi brzy velký zájem.

Pokud mají úpravy souvislost s teplotou, co budou dělat v létě, když teď nastaví něco na teploty do 10 stupňů ;-D

0/0
19.1.2016 12:11

M51a24r62t68i55n 64K95a23r19á60s27e69k 9958883728218

Tak ono nastaveni motoru se operativne meni podle podminek.... takze tam asi akorat upravi nejake mapy pro studene starty a provoz pri nizsi teplotach...

0/0
19.1.2016 15:34

J88o68s48e49f 17B21i49e21l78i45k 6792556708397

Kdo jsi bez viny - hoď katalizátorem.

+18/0
19.1.2016 12:05

M42a44r45t66i84n 41H65o65r80ň74á31k 7751531892

spousta lidí katalyzátory vyházelo, ale asi ne proto že jsou bez viny

+4/0
19.1.2016 12:12

V73i51k72y26r 49B97o27h89u50m14i33l 39S73t51r88a19n84s50k52y 9787278816339

Ale hodně měkkým;-D

0/0
19.1.2016 13:48

J39a13n 40D55l33o86u73h28ý 7404679590479

Poslal bych tu royalovou primo do brusele v litrovym tei hrnku bez topeni!!!!

0/0
19.1.2016 12:02

J36a72n 63D16l71o22u52h93ý 7414439540669

Tri hrnku

0/0
19.1.2016 12:03

M23i75c71h89a80l 33H73r71u90b27o43š 4220187512935

Nie je to pre ňu príliž silný motor? ;-)

+2/0
19.1.2016 12:04

M12i75c85h91a71l 24P14a61v46l31á44t 9793663734869

Segolina muze jit do brusele i pesky, ne?

0/0
19.1.2016 12:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.