Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate je ve Francii. Renault zkontroluje až 700 tisíc aut

Renault se do dieselgate namočil ještě víc, než se zdálo. Do servisu na kontrolu by mohl svolat až 700 tisíc aut. Původně oznámené svolávání 15 tisíc aut nesplňujících za určitých podmínek emisní limity už běží. Renault ví, že nesplňuje emisní limity od loňského července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a16n 75F72r83o69l50í52k 6906650335424

Pikantní na tom je, že polostátní automobilku potápí jejich ministryně. Při tom Renault nemá podvodný systém rozeznávající test a je tedy trošičku v jiné pozici jako VW.

0/0
20.1.2016 14:12

P77e71t86r 90M54i77c42h79a81l 2150184791542

Pán je zaměstnancem vývoje Renaultu?

0/0
23.1.2016 0:01

M78a16r17e47k 54H35r38u14b58y 6537182121638

Hmm, nefunguje pri teplotach pod 17 stupnu a pri "vysokych" (25+?) 8-o Takze jenom shodou nahod funguje pri teplotach beznych v laboratori :-P

0/0
20.1.2016 10:35

V16e43r48o32n21i38k19a 76L55a36c46n68á 6694408434121

Kdo další??

0/0
20.1.2016 3:04

P94e86t96r 95M27i15c63h42a15l 2460404931372

Řekl bych, že pořadí si klidně můžou vylosovat. :-)

+1/0
20.1.2016 6:51

P29e27t77r 87M89i70c98h41a59l 2920794691772

A je to tady. :-D

0/0
19.1.2016 22:36

J32a78n 69L77u84d94y 6949110629

Ty emisní normy jsou již nereálné. Bramboru do výfuku ;-)

+2/0
19.1.2016 22:05

M66i20c16h45a10l 79F15r26ý74d97a 1252489353182

Pokud má problém Renault, tak jej má i Dacia a Nissan. Jejda...

+3/0
19.1.2016 21:51

O67n79d78ř68e43j 70L44o92š27o35t49h 1815835725361

A Mercedes.

Jen u Renaultu spíš věřím tomu, že to půjde doladit, protože na rozdíl od VW nešetří na katalyzátorech.

0/0
21.1.2016 1:20

P60e45t98r 36M65a60r66e81č54e69k 1293361429288

"Chyba řídící jednotky .. " ;-D to je náhodička , že jako na potvoru způsobuje zvýšené emise NOx !

+2/0
19.1.2016 20:32

L80a54ď39a 95M70a11y97e16r 7352601400277

Myslím si že nejde o emise ale novináři za peníze VW to nafoukli

0/−3
19.1.2016 18:59

L92a79ď95a 28M94a41y89e23r 7622251210697

A proč by to Renault dělal když nemusí VW svolávat?

+1/0
19.1.2016 18:57

L57a10d96i34s97l23a43v 12M74i45k80a 1191849234714

Radší bych poslal na kontrolu každého ekopošuka a toho co ty emise od stolu vymýšlí, s hlavou..

+3/0
19.1.2016 18:21

M37a54r19t47i95n 47S87e73d12o57n51a 2345936526159

Logictejsi by bylo auto co nesplnuji emise proste nevyrabet. Na jihu Evropy ma diesel silnou prevahu a ve mestech s velkou hustotou aut je velmi spatne ovzdusi.

0/0
19.1.2016 19:45

M28a38r27e36k 23D10r10a81š37a47r 9955255974575

To je nezáviděníhodná situace... tím spíš, že u VW byly podstatou problému vybíhající motory pro normu EU 5 (pravda ve výsledku zase v úplně jiném počtu z několikaleté produkce). U Renaultu se to zřejmě týká aktuálních EU 6 a to je nepříjemné. To by mohlo zpochybnit nebo dokonce ohrozit aktuální produkci a nemoct prodávat aktuální modely,...

+1/−1
19.1.2016 17:50

P98e85t42r 81S69e61d67i53v76y 6257318685367

To ne. V evrope musite vyhovet popsanemu procesu a to Renault vyhovel. Ten púroces bezi za jasne danych teplot. Motory evidentne nesplnuji v jinem teplotnim rezimu, ale ne proto, ze by to Renault osulil, spise proto, ze to neresil, protoze nebylo treba. Rozdil prusvihu VW a Renaultu je v tom, ze VW podvadel cilene, bylo to umyslne jednani. A co se tyce EU6, i tam ma VW problem...

+1/−1
19.1.2016 18:14

M94a75r56t88i48n 58H69o26u51b91a 6583981709378

podstata problemu je ovsem nekde uplne jinde. vw naprogramoval ridici jedniotku tak, aby se chovala jinak za bezne jizdy a jinak za testovaci jizdy. konostrukce celeho motoru byla pro tento podvod uzposobena, proto neni jednoduche reseni. vw se priznal k podvodu.

renault ma drobnou chyby, ale ne podvod. chybu, kterou lze jednoduse opravit

0/0
20.1.2016 21:46

K72a81m10i10l 31D89o26l12e71z18e51l 6342896464742

Renault ma vyhodu , ze jejich super nekvalitni auta se moc neprodavaji, takze jich svola pouze nekolik tisicovek

+8/−9
19.1.2016 16:21

M61a12r14e53k 73S15v16o79b57o56d65a 7376404576936

Ano, proto je na třetím místě v Evropě v pololetí 2015.;-D

+11/0
19.1.2016 16:34

J83a81r97o34s94l70a75v 25D98r78o20z91d 6133479470247

Podle prodejů je Renault v Evropě dvojka po VW (občas trojka po VW a Fordu), takže nevím, o čem mluvíte.

Respektive - nevíte, o čem mluvíte.

+10/0
19.1.2016 16:34

M68i32l51o88š 88B53o55u96k31a66l 8113527523654

...a jak dělá kozička???:-P

+3/0
19.1.2016 16:37

V61l85a54s76t34i68m35i65l 51T13e84n86c14e73r 4630220127420

Ze super nekvalitním Renaultem jsem musel za 8 let do servisu jen na výměnu oleje, brzdovky a kontrolu rozvodů.

0/0
19.1.2016 20:55

M20a41r96t15i87n 67K14o40l36a11c12e38k 6695339714430

a servis je 20km a máte najeto 40 km ročně? Pokud budete mít nájezd 100 000 km ročně, tak na rozvody budete častěji a to myslím výměnu

0/0
19.1.2016 23:03

J27a33n 46S35v23o77b88o12d80a 3477144129483

Většina řidičů nejezdí se svým autem 100 tisíc ročně, ale tak 15 - 20.

A výměna rozvodů se třeba u Megana dělá po 120 tisících, nebo případně pěti letech. Nevidím tedy důvod, proč by pan Tencer neměl pravdu. Já jsem na tom vlastně stejně jako on.

Ne, kécám. Musel jsem měnit jednu cívku a rozvody :D

0/0
20.1.2016 19:52

M80i43c18h63a68l 41K21u67c55h96t86a 6723924424332

Je jasné. že "koncern" v tom není sám. Je tu ale přeci jen rozdíl, Renault ty emise dokáže splnit pouze v "laboratorních podmínkách" (jako všichni) ale na rozdíl od VW asi bez podpory chytrého softwaru. To by němečtí soudruzi z DUH jistě odhalili a nenechali by si to pro sebe...

+5/−3
19.1.2016 14:30

J62o23s43e60f 24V69a55l39a 9740753283423

v evropskych podminkach splnuji udajne jak VW, tak Renault vsechny testy i bez cinkleho SW. VW ma problem pouze v Kalifornii a to pri nestandardnim testu

0/0
19.1.2016 22:19

M52a93r33t50i62n 12H90o54u67b92a 6733101919608

tak asi vite vic, nez predstavitele vw, kteri se k podvodu priznali

0/0
20.1.2016 21:49

M75i70r36o59s62l29a44v 64J49a67r14o52š 6860772359147

Podívejme se, to je ale překvapení8-o

Jinými slovy nám řekli, že homologací prošli, lae v reálném provozu jsou emise někde jinde. Myslím, že by si VW měl nechat patentovat to zázračné sítko na úpravu emisí, protože o něj bude asi brzy velký zájem.

Pokud mají úpravy souvislost s teplotou, co budou dělat v létě, když teď nastaví něco na teploty do 10 stupňů ;-D

0/0
19.1.2016 12:11

M43a86r49t98i67n 72K32a56r33á69s12e87k 9658683488428

Tak ono nastaveni motoru se operativne meni podle podminek.... takze tam asi akorat upravi nejake mapy pro studene starty a provoz pri nizsi teplotach...

0/0
19.1.2016 15:34

J68o63s93e84f 13B25i23e98l96i87k 6542646458207

Kdo jsi bez viny - hoď katalizátorem.

+18/0
19.1.2016 12:05

M25a23r29t63i59n 85H59o92r92ň12á48k 7781351922

spousta lidí katalyzátory vyházelo, ale asi ne proto že jsou bez viny

+4/0
19.1.2016 12:12

V27i56k97y79r 28B70o82h32u82m49i10l 27S73t50r11a78n28s66k20y 9237548886689

Ale hodně měkkým;-D

0/0
19.1.2016 13:48

J12a18n 62D81l75o70u91h45ý 7334899300809

Poslal bych tu royalovou primo do brusele v litrovym tei hrnku bez topeni!!!!

0/0
19.1.2016 12:02

J49a89n 73D46l74o36u91h39ý 7784629420219

Tri hrnku

0/0
19.1.2016 12:03

M18i90c23h82a80l 67H22r48u38b87o95š 4700657872175

Nie je to pre ňu príliž silný motor? ;-)

+2/0
19.1.2016 12:04

M61i90c14h76a36l 53P69a61v88l54á30t 9453853614589

Segolina muze jit do brusele i pesky, ne?

0/0
19.1.2016 12:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.