Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Roomster: skvělá jízda, chytrý interiér a chyby dané ulítlým designem

Mladoboleslavskému MPV jedni přišli na chuť a druzí jej zatvrzele odmítají. Poukazují přitom na nesourodý design. Ale jsou důležitější věci. Ulítlý design přináší pár chyb v ergonomii. Jízdní vlastnosti jsou však skvělé. Roomster je ovšem hlavně zajímavá ojetina nabízející velmi praktický interiér, hůře se vybírá motor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19a36n 23D71l73o74u81h37ý 7314939530459

Roomster - to je takova vzpominka na facko/felicii. Kazi se na tom stejne veci a treba vtipne je tesneni na prednich dverich okolo okna - naprosto stejne hnusne vymyslene jako u facka ( je to uplne stejny). MPV to neni a nalozit se do toho da to same jako treba do focusu a pritom je to auta "taaak" velke. Pouzite materialy se ohmataji cca po 40 000km ( vlastni zkusenost ). Spotreba u benzinaku je hrozna: cca 7,5l pri jizde okolo 120km/h. 1.4 Duratec z te same doby mi jezdi pri stejne jizde za 6l benzinu. Auto jsem jiz prodal, protoze jsem zjistil po 4 letech, ze to nema naprosto ZADNOU pridanou hodnotu - ani jako pracant.

0/−2
4.2.2016 8:15

M15a89r37t85i66n 43Š79i23m25e97k 4940334868485

Nevím co se Vám nezdá na materiálech, mám FII, což je identické vozidlo a po 137.000 mohu říct, že materiály jsou v naprostém pořádku

+2/0
4.2.2016 12:46

J35a58n 77D64l34o52u87h94ý 7814579170759

Drolici se volant, radici paka se stribrnym motivem se promenila v bilou R^ Tlacitka stahovani oken - zmizele piktogramyR^

0/−3
4.2.2016 14:40

A39n74t84o77n27í21n 73S28e82b18e65r19a 7813118820199

Já mám najeto 175 tisíc s fabii II a nic takového jsem nežažil.

Volant mám kožený a ten se jen tak nerozpadne. Tu řadičku se stříbrem mám taky, ale je pořád ok. A piktogramy taky pořád ok.

Asi máte nějaký toxický pot ;-D

0/0
4.2.2016 15:34

J65a21n 41D89l83o35u48h32ý 7584659680109

Je to mozne, ale u ostatnich aut co mam doma, se nic takoveho nestalo a to maj najeto jiz davno pres 100 000km.

0/0
5.2.2016 8:18

J57i20ř18í 78S78c89h14w14a37c46h 8798824588686

tak jelikož je Roomster o třídu menší auto než Focus a vejde se tam stejně (minimálně stejně), tak to je pro Roomster pochvala.

+2/0
4.2.2016 14:24

J64a26n 92D67l81o33u68h77ý 7384699250279

Vem si metr a bez si to premerit, ty pochvalo! A co je velke minus pro roomster, ze po sklopeni zadnich sedadel se do nej vejde to same, co do Opelu Agila/Suzuki Wagon R+. Cili zadna pochvala, to auto jenom "vypada" jako velke, ale v praxi se tam nic nevejdeRv

0/−3
4.2.2016 14:42

J91i14ř35í 61S28c60h51w72a69c72h 8108854408916

takže jen tvrdíš, že do Focusu se vejde tolik co do Agily... a já s tím s souhlasím, Agila je v tomto směru dobře udělaná.

a jelikož Agila má po sklopení sedadel k dispozici 1250 litrů a Roomster 1800 litrů, tak těma báchorkama můžeš balamutit někoho kdo Roomstera viděl maximálně na monitroru a ne někoho kdo s ním 6 let vozil metráky hroznů, jablek a hrušek z velké zahrady.....

+1/0
4.2.2016 15:45

J95a78n 80D29l40o57u41h25ý 7694329390909

Ty jses zaslepenej skodovkar, ja narozdil od tebe jsem mel Roomstera/focuse/agilu/felicii. Jedine co z toho slo z domu, protoze to bylo slapnuti vedle, je ten roomster. Ve vsech autech jsem vozil/vozim motokolobezku - nejvetsi vopich to dat do roomstera nebo felicie. Dvoumetrove lyze za zadni sedadla se vejdou pouze do agily, nalozit pracku,mycku lze jednoduse pouze do agily atd. To jsou me vlastni zkusenosti. Ostatni auta mam, roomster je pryc a misto neho zvazuji ted koupi mazdy mx-5 (pro radost z jizdy).

0/0
5.2.2016 8:16

J82i45ř41í 78S80c47h63w60a97c10h 8788754278296

....a to že do kufru Roomstera nedáš dvoumetrové lyže znamená, že je to auto na nic? Vždyť takové lyže nedáš do kufru naprosté většiny i mnohem větších aut (a kdo dnes jezdí na dvoumetrových lyžích?). To že se ti tam něco hůře nakládalo a zřejmě neumíš pořešit hranu kufru je tvůj problém.... stejně toto vše nemění nic na tom že prostor v Roomsteru je mnohem větší, než v Agile natož ve Focusu. Mají v agile třeba lidi na zadních sedadlech tolik místa na nohy jako v Roomsteru? Asi těžko. Pro někoho kdo jezdí ve třech nebo čtyřech lidech je Roomster rozhodně lepší řešení než Agila.

A vzhledem k tomu, že jsi do toho poněkud nelogicky zamíchal tu "náhradu" MX5, která vlastně není vůbec žádnou náhradou, protože se do ní nevejde nic z toho, co jsi tu uvedl, tak je mi jasné, jaký hlavní důvod byl proč jsi prodal právě toho Roomstera. Tím důvodem (možná podprahovým) je jeho slaboučký motor HTP....;-)

0/0
5.2.2016 12:25

J40a84n 97D90l25o17u36h89ý 7364899960199

Je to jednoduche: pokud proste mam problem s nakladanim bagaze do konkretniho auta pro konkretni ucel, tak je mi to auto k nicemu. 2 metrove lyze mam a proste na nich lyzuji. Ja uvadim ciste moje subjektivni duvody proc to auto slo z domu. Agila je miniMPV a k memu udivu plni roli danou tohoto segmentu: auto pro 2 az 3 lidi s moznosti jednoducheho rozsireni nakladniho prostoru. Vzadu samozreme musi byt mene mista pro nohy, nez v Roomsteru ( to ale plati pouze kdyz predni pasazer meri 190cm a vice ). Ve predu je vice mista nez v Roomsteru - neomezuji me zadne plasty ani zleva, ani zprava. Ps.: ty lyze jsem take vezl u kamarada v opelu meriva ( cistokrevne MPV ) a svete div, vesly se tam stejne jako do agily!

0/0
6.2.2016 10:41

P38e66t85r 75S43e13d32l37á76č16e41k 8901906610322

Mám Roomstra 1.4 í 16V a jezdím za 6 l a to moc nešetřím.

0/0
4.2.2016 18:41

J79a93n 95D98l15o11u21h27ý 7554279780169

Mam na mysli motor 1.2 htp 3 valec.

0/0
5.2.2016 8:07

V32á63c92l18a50v 81N71ě18m95e74c 1311658

Proč by měla platit za článek o autě, které se již téměř rok neprodává.

+4/0
3.2.2016 18:39

M74a53r88e51k 33J52a17n10e63č84k56a 1947406893911

Koukám, že to auto má více nedostatků než předností. Jako auto pro řemeslníka, viz palubovka, volant, švihadla si to dovedu ještě představit, protože tady vůz dostává často zabrat a nějaké měkčené materiály jsou spíše v interiéru na škodu (rychleji se poničí), ale jako rodinný vůz typu menšího MPV, to ani omylem. Jasným favoritem v této kategorii je Honda Jazz, která má i základní výbavu úplně někde jinde.

0/−2
3.2.2016 17:11

P17a27t49r39i57k 64K95o10u73b83a 3972892180295

Kolik za tohle skodovka idnesu plati?

Nevic jeslti je vic trapne to PR nebo to auto.

+2/−8
3.2.2016 14:36

J52i35ř14í 71E39r33b61e21n 1683924136207

Protože se roomster už skoro rok nevyrábí a nástupce mít nebude, je zjevné, že jste ze sebe veřejně udělal pěkného blbce :-)

+4/0
4.2.2016 16:17

Z78b52y47n16ě96k 77H60o88l63í90k 1567447725110

tohle je stylovější ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=bQR83gR61Wk

0/0
3.2.2016 13:51

S78t52a25n67d35a 61C97h79v20o58s51t 1332108

Meli jsme ve firme Roomstera Praktika 1.2 HTP - desne neprakticky auto...

+2/−1
3.2.2016 13:48

J65i40ř94í 58S55c36h47w85a53c61h 8668854308396

Design Roomsteru je originální, netradiční a pokud někdo lpí na "konzervě" vzhledu s nutnosti, že linie na sebe musí bezpodmínečně harmonicky navazovat....budiž je to jeho právo. Mně se ta originalita Roomsteru celkem líbí. Moderní hudba taky využívá "disharmonie" a proto se leckomu líbit nemusí. Co se týká prostoru uvnitř, tak ten je ohledně toho, jak je zvenku auto "malé", velmi dobrý a klidně se může nazývat rodinným automobilem, protože tří či čtyřčlenným rodinám (tedy cca 80% rodin) v pohodě vyhoví. Roomster samozřejmě spadá do kategiele "malých MPV", takže je jasné, že existují MPV větší a i mnohem větší. Velikost kufru je tak nějak "akorát", protože se jeho velikost neřeší na úkor prostoru pro cestující na zadních sedadlech. Ti mají podélně (díky rozvoru) více místa než ve většině kombíků nižší střední třídy. Posez na nich je pěkně vysoký, umožňující pohodlný nástup a výstup třeba starším lidem. Samozřejmě manipulací se sedadly se dá kufr hódně modifikovat....

Jízdní vlastnosti naprosto v pohodě, samozřejmě úměrné ceně vozu....

+11/0
3.2.2016 12:17

D29e64n61i78s 69W97i38t54z18k95u 3113671509217

řekneme si to na rovinu, auto je to úplně k ničemu, pokud nesklopím zadní sedačky, tak kufr je naprostá nula a ještě to topí jak šáde z dob socializmu

+2/−7
3.2.2016 13:07

J97i42ř87í 64S73c76h93w58a67c42h 8108184358256

Denisi, na rovinu. Nemáš pravdu. Jezdil jsem v něm 6 let a s topením jsem neměl nikdy problém. Kufr vždy dostatečně posloužil a to jsem v něm bez sklopení sedaček převážel třeba motorový rosič na záda + několik bedýnek s ovocem....

Ano sklopení sedadel razantně jeho kapacitu navýší. Po sklopení sedadel se do něj vešlo 12 vysokých červených beden (tzv. masovky) plných hroznů (cca po 25 kg) a ještě zbylo místo na nějakou tašku.

Roomster je tzv malé MPV tedy něco jako Opel Meriva, nebo ix20. A těmto prostorem konkuruje více než zdatně. Srovnávat ho s velkými MPV nebo kombíky střední třídy je trochu mimo. I když si myslím, že do toho kombíku se těch "masovek" vejde taky jen 12. a do některých jen 8.

+5/0
3.2.2016 13:59

D34e89n57i81s 14W32i78t25z57k79u 3813341719207

taky píšou, že ten co sedí vpředu problém s topením nemá. a co se týče kufru, když nesklopíš sedačky, kolik se tam vejde sudů piva? mě do limuzíny dva a ještě sele mezi ně

0/0
3.2.2016 14:12

J32i97ř57í 87S85c35h86w21a73c12h 8218524458706

sudy piva jsem nepřevážel, ale myslím že dva sudy se tam vejdou taky, třicítky určitě, a padesátky nejspíše taky, možná se bude muset trochu snížit sklon zadních opěradel, které mají více aretovaných poloh. A sele se položí na ty sudy ;-)

+3/0
3.2.2016 14:20

J95a29n 77F60r72o22l30í27k 6486290625274

Tak auto, které má v 21. století airbagy jen na okrasu se hodí snad jen na převoz těch sudů s pivem.;-D

0/−2
3.2.2016 15:44

J42i82ř83í 18S81c49h15w82a35c68h 8848224328986

možná na tom nejsou hůře než "samostříly" od Takaty ;-)

+2/0
3.2.2016 16:29

D37e23n26i55s 69W61i86t17z28k38u 3113301609587

to nebyl samostříl, ale kovové kousky z toho lítali, každopádně už proběhla svolávačka, což se u Roomsteru říct nedá

+1/0
3.2.2016 16:54

J89i15ř59í 38S34c67h92w14a36c65h 8298714478616

no ty svolávačky ještě probíhají a množina aut kterých se to týká neustále narůstá....

na rozdíl o několika "zastřelených Takatou" jsem neslyšel, že by někomu v provozu ten airbag v Roomsteru selhal....

+1/0
3.2.2016 17:13

D44e36n44i65s 38W73i83t16z10k92u 3583111409347

za 15 let deset mrtvých a dali to do xx milionů aut, takže v přepočtu 1 mrtvý na xx aut, tolik se ani Roomsterů neprodalo. a to ještě není jistota, že za ty mrtvé opravdu může patrona od Takaty

+1/0
3.2.2016 18:01

D63e55n16i60s 88W55i91t30z19k56u 3863631169337

no vidíš a já tam dám dvě padesátky, sele a nějaký tvrdý chlast, do auta naložím 5 dospělých dvou metrových chlapů a na dálnici to rozpálíme na 220 km/h

0/0
3.2.2016 16:57

J86i60ř35í 96S23c34h72w90a92c45h 8918854748836

a stála ta limuzína v novotě cca 300 tisíc?;-)

0/0
4.2.2016 14:15

P14e66t78r 33N36o67v49á79k 6582686821913

srovnávat limuzínu a roomstra je tak trochu mimo mísu stejmě jako tvé příspěvky, nicméně když se chceš "prsit" do roomstru po vyložení dvou zadních sedaček naložíš tři dospělé a tři kola. Dokáže to ta tvá "limuzína"?

+1/0
3.2.2016 20:05

D69e23n27i87s 77W73i67t60z29k49u 3663601879167

když sundám kola,sedačku spolujezdce šoupnu hodně dopředu,že nepojede s nataženýma nohama,rámy hodím za něj a kola do kufru,tak odvezu 3 kola a 4 dospělé

0/0
3.2.2016 21:31

J61i71ř61í 69E68r12b79e18n 1263514766637

Tvoje limuzína má taky 4,2 m na délku a 1,7 m na šířku jako ten roomster? :-)

0/0
4.2.2016 16:19

J36a47n 82D16l11o66u24h30ý 7644589730159

To auto jsem mel a slo z domu pac to je fakt hrkava koza do ktery se poradne nic nevejde, stejne jako do "klasickeho auta". Cili privlastek mpv u tyhle veci je mimo.

0/0
4.2.2016 7:55

J27i28ř24í 64L64e98b27d45u30š16k76a 7270873984806

Sedadla a přístrojovka mají původ ve fabii druhé generace... Roomster - 2006, Fabia II - 2007. Teoreticky se dá říci, že je to vlastně naopak....

+1/0
3.2.2016 10:07

A22n61t96o75n20í24n 47S29e76b22e47r10a 7463668500129

To jsou stejné auta, stejný podvozek a přístrojovka, technika.

Jen Roomster má jinou kastli.

0/0
4.2.2016 11:53

J97o56s12e50f 82B65i52e60l51i59k 6282156418157

Ty AAA to tu maj dobře předplacený.;-D

+1/−1
3.2.2016 10:00

L66u43k18a13s 61V96o93l52f 4799972468515

Já jsem asi divnej, ale mě se Roomster libí :-) Jako jediná Škodovka ukazuje alespoň nějakou nápaditost. Ačkoliv mě se líbí i Multipla (ta první) ;-)

+15/0
3.2.2016 9:25

R97o79m77a78n 13V77a70v84ř58í96č55e18k 7456335598954

a tím se to celé vysvětluje.

+15/0
3.2.2016 9:45

L41u87k70a34s 34V43o13l58f 4479502118615

;-)

+1/0
3.2.2016 9:57

P59e70t84r 28M11i44c52h78a50l 2360374361272

;-D

0/0
3.2.2016 14:20

J36a18r46o61s94l25a72v 43P56e48l20d75a

Uživatel požádal o vymazání
+2/0
3.2.2016 9:52

L26u90k64a76s 28V41o62l76f 4189352868215

Multipla a FRV jsou jediné 3+3 jiné se nedají sehnat a dle mě je to škoda. S Multiplou jsem najezdil x km a ten vnitřní prostor je skoro tak dobrý jak v Espace co mám teď R^

+2/0
3.2.2016 9:59

J37i16ř11í 80E80r55b14e59n 1433174966357

Mě jako pasažéra nadchlo, že mám dolní hranu oken kousek nad pasem a tudíž vynikající výhled ven, jako z autobusu.

0/0
4.2.2016 16:23

P65a96t52r34i37k 27K12o31u74b51a 3832522870115

Tak to jste asi prvni clovek co jsem potkal, co rika, ze se mi libi ten hnus jmenem Multipla :-)

0/−2
3.2.2016 15:46

M31a94r74e59k 18J11a30n34e34č87k23a 1917626113431

U Staré Multiply nejde ani tak o ten šeredný vzhled, jako spíše o ten obrovský prostor uvnitř vozu a je celkem kupodivu i spolehlivá.

+1/0
3.2.2016 17:18

P59a41v19e92l 39Š21e31d87l38b49a89u33e64r 7458841322575

Proč kupodivu? Mam čtvrtého firemního Fiata, denně jezdí a bez potíží. O spolehlivosti Fuatů si může tzv. "koncern" nechat jen zdát...

0/−1
3.2.2016 19:32

P92a78v33e19l 84Š83e97d95l14b40a71u64e20r 7448631102875

...Fiatů...

0/0
3.2.2016 19:32

M24a20r74e58k 57J89a10n16e45č20k27a 1767646873481

Vzhledem ke statistikám poruchovosti vozů na tom není Fiat zrovna nejlépe a bývá často až ke konci seznamu, nic víc, nic míň...

+1/0
3.2.2016 21:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.