Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Roomster: skvělá jízda, chytrý interiér a chyby dané ulítlým designem

Mladoboleslavskému MPV jedni přišli na chuť a druzí jej zatvrzele odmítají. Poukazují přitom na nesourodý design. Ale jsou důležitější věci. Ulítlý design přináší pár chyb v ergonomii. Jízdní vlastnosti jsou však skvělé. Roomster je ovšem hlavně zajímavá ojetina nabízející velmi praktický interiér, hůře se vybírá motor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28a63n 17D42l16o38u62h60ý 7234269950109

Roomster - to je takova vzpominka na facko/felicii. Kazi se na tom stejne veci a treba vtipne je tesneni na prednich dverich okolo okna - naprosto stejne hnusne vymyslene jako u facka ( je to uplne stejny). MPV to neni a nalozit se do toho da to same jako treba do focusu a pritom je to auta "taaak" velke. Pouzite materialy se ohmataji cca po 40 000km ( vlastni zkusenost ). Spotreba u benzinaku je hrozna: cca 7,5l pri jizde okolo 120km/h. 1.4 Duratec z te same doby mi jezdi pri stejne jizde za 6l benzinu. Auto jsem jiz prodal, protoze jsem zjistil po 4 letech, ze to nema naprosto ZADNOU pridanou hodnotu - ani jako pracant.

0/−2
4.2.2016 8:15

M39a27r84t20i83n 24Š22i28m55e83k 4530944218975

Nevím co se Vám nezdá na materiálech, mám FII, což je identické vozidlo a po 137.000 mohu říct, že materiály jsou v naprostém pořádku

+2/0
4.2.2016 12:46

J25a38n 78D76l78o63u31h85ý 7624949690559

Drolici se volant, radici paka se stribrnym motivem se promenila v bilou R^ Tlacitka stahovani oken - zmizele piktogramyR^

0/−3
4.2.2016 14:40

A86n39t88o60n73í89n 65S95e31b72e66r33a 7503248290979

Já mám najeto 175 tisíc s fabii II a nic takového jsem nežažil.

Volant mám kožený a ten se jen tak nerozpadne. Tu řadičku se stříbrem mám taky, ale je pořád ok. A piktogramy taky pořád ok.

Asi máte nějaký toxický pot ;-D

0/0
4.2.2016 15:34

J12a43n 19D21l30o17u23h34ý 7814459460419

Je to mozne, ale u ostatnich aut co mam doma, se nic takoveho nestalo a to maj najeto jiz davno pres 100 000km.

0/0
5.2.2016 8:18

J78i52ř63í 88S50c38h36w82a39c94h 8208634398256

tak jelikož je Roomster o třídu menší auto než Focus a vejde se tam stejně (minimálně stejně), tak to je pro Roomster pochvala.

+2/0
4.2.2016 14:24

J76a51n 70D55l35o64u44h32ý 7834299850579

Vem si metr a bez si to premerit, ty pochvalo! A co je velke minus pro roomster, ze po sklopeni zadnich sedadel se do nej vejde to same, co do Opelu Agila/Suzuki Wagon R+. Cili zadna pochvala, to auto jenom "vypada" jako velke, ale v praxi se tam nic nevejdeRv

0/−3
4.2.2016 14:42

J34i79ř25í 64S77c37h53w33a27c78h 8188764818226

takže jen tvrdíš, že do Focusu se vejde tolik co do Agily... a já s tím s souhlasím, Agila je v tomto směru dobře udělaná.

a jelikož Agila má po sklopení sedadel k dispozici 1250 litrů a Roomster 1800 litrů, tak těma báchorkama můžeš balamutit někoho kdo Roomstera viděl maximálně na monitroru a ne někoho kdo s ním 6 let vozil metráky hroznů, jablek a hrušek z velké zahrady.....

+1/0
4.2.2016 15:45

J87a45n 68D16l32o54u81h15ý 7404719620359

Ty jses zaslepenej skodovkar, ja narozdil od tebe jsem mel Roomstera/focuse/agilu/felicii. Jedine co z toho slo z domu, protoze to bylo slapnuti vedle, je ten roomster. Ve vsech autech jsem vozil/vozim motokolobezku - nejvetsi vopich to dat do roomstera nebo felicie. Dvoumetrove lyze za zadni sedadla se vejdou pouze do agily, nalozit pracku,mycku lze jednoduse pouze do agily atd. To jsou me vlastni zkusenosti. Ostatni auta mam, roomster je pryc a misto neho zvazuji ted koupi mazdy mx-5 (pro radost z jizdy).

0/0
5.2.2016 8:16

J20i80ř96í 55S67c44h13w92a13c56h 8678734268826

....a to že do kufru Roomstera nedáš dvoumetrové lyže znamená, že je to auto na nic? Vždyť takové lyže nedáš do kufru naprosté většiny i mnohem větších aut (a kdo dnes jezdí na dvoumetrových lyžích?). To že se ti tam něco hůře nakládalo a zřejmě neumíš pořešit hranu kufru je tvůj problém.... stejně toto vše nemění nic na tom že prostor v Roomsteru je mnohem větší, než v Agile natož ve Focusu. Mají v agile třeba lidi na zadních sedadlech tolik místa na nohy jako v Roomsteru? Asi těžko. Pro někoho kdo jezdí ve třech nebo čtyřech lidech je Roomster rozhodně lepší řešení než Agila.

A vzhledem k tomu, že jsi do toho poněkud nelogicky zamíchal tu "náhradu" MX5, která vlastně není vůbec žádnou náhradou, protože se do ní nevejde nic z toho, co jsi tu uvedl, tak je mi jasné, jaký hlavní důvod byl proč jsi prodal právě toho Roomstera. Tím důvodem (možná podprahovým) je jeho slaboučký motor HTP....;-)

0/0
5.2.2016 12:25

J20a15n 96D96l42o92u72h22ý 7764979630779

Je to jednoduche: pokud proste mam problem s nakladanim bagaze do konkretniho auta pro konkretni ucel, tak je mi to auto k nicemu. 2 metrove lyze mam a proste na nich lyzuji. Ja uvadim ciste moje subjektivni duvody proc to auto slo z domu. Agila je miniMPV a k memu udivu plni roli danou tohoto segmentu: auto pro 2 az 3 lidi s moznosti jednoducheho rozsireni nakladniho prostoru. Vzadu samozreme musi byt mene mista pro nohy, nez v Roomsteru ( to ale plati pouze kdyz predni pasazer meri 190cm a vice ). Ve predu je vice mista nez v Roomsteru - neomezuji me zadne plasty ani zleva, ani zprava. Ps.: ty lyze jsem take vezl u kamarada v opelu meriva ( cistokrevne MPV ) a svete div, vesly se tam stejne jako do agily!

0/0
6.2.2016 10:41

P95e40t75r 28S49e52d11l51á27č71e35k 8701206730732

Mám Roomstra 1.4 í 16V a jezdím za 6 l a to moc nešetřím.

0/0
4.2.2016 18:41

J88a18n 41D77l93o88u49h44ý 7754179420399

Mam na mysli motor 1.2 htp 3 valec.

0/0
5.2.2016 8:07

V68á62c96l14a98v 91N89ě47m72e26c 1831168

Proč by měla platit za článek o autě, které se již téměř rok neprodává.

+4/0
3.2.2016 18:39

M24a71r73e64k 47J78a36n86e67č29k83a 1147456303681

Koukám, že to auto má více nedostatků než předností. Jako auto pro řemeslníka, viz palubovka, volant, švihadla si to dovedu ještě představit, protože tady vůz dostává často zabrat a nějaké měkčené materiály jsou spíše v interiéru na škodu (rychleji se poničí), ale jako rodinný vůz typu menšího MPV, to ani omylem. Jasným favoritem v této kategorii je Honda Jazz, která má i základní výbavu úplně někde jinde.

0/−2
3.2.2016 17:11

P87a56t94r98i20k 17K23o41u88b29a 3662362780295

Kolik za tohle skodovka idnesu plati?

Nevic jeslti je vic trapne to PR nebo to auto.

+2/−8
3.2.2016 14:36

J36i11ř71í 34E34r63b31e24n 1833954956807

Protože se roomster už skoro rok nevyrábí a nástupce mít nebude, je zjevné, že jste ze sebe veřejně udělal pěkného blbce :-)

+4/0
4.2.2016 16:17

Z54b71y49n77ě92k 68H78o32l12í90k 1767267735980

tohle je stylovější ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=bQR83gR61Wk

0/0
3.2.2016 13:51

S11t40a84n45d80a 52C57h66v41o28s21t 1792208

Meli jsme ve firme Roomstera Praktika 1.2 HTP - desne neprakticky auto...

+2/−1
3.2.2016 13:48

J65i46ř72í 71S97c13h39w61a51c91h 8218364968576

Design Roomsteru je originální, netradiční a pokud někdo lpí na "konzervě" vzhledu s nutnosti, že linie na sebe musí bezpodmínečně harmonicky navazovat....budiž je to jeho právo. Mně se ta originalita Roomsteru celkem líbí. Moderní hudba taky využívá "disharmonie" a proto se leckomu líbit nemusí. Co se týká prostoru uvnitř, tak ten je ohledně toho, jak je zvenku auto "malé", velmi dobrý a klidně se může nazývat rodinným automobilem, protože tří či čtyřčlenným rodinám (tedy cca 80% rodin) v pohodě vyhoví. Roomster samozřejmě spadá do kategiele "malých MPV", takže je jasné, že existují MPV větší a i mnohem větší. Velikost kufru je tak nějak "akorát", protože se jeho velikost neřeší na úkor prostoru pro cestující na zadních sedadlech. Ti mají podélně (díky rozvoru) více místa než ve většině kombíků nižší střední třídy. Posez na nich je pěkně vysoký, umožňující pohodlný nástup a výstup třeba starším lidem. Samozřejmě manipulací se sedadly se dá kufr hódně modifikovat....

Jízdní vlastnosti naprosto v pohodě, samozřejmě úměrné ceně vozu....

+11/0
3.2.2016 12:17

D55e27n44i33s 54W59i35t61z90k39u 3483251539337

řekneme si to na rovinu, auto je to úplně k ničemu, pokud nesklopím zadní sedačky, tak kufr je naprostá nula a ještě to topí jak šáde z dob socializmu

+2/−7
3.2.2016 13:07

J86i39ř31í 66S23c57h22w85a38c28h 8788234438466

Denisi, na rovinu. Nemáš pravdu. Jezdil jsem v něm 6 let a s topením jsem neměl nikdy problém. Kufr vždy dostatečně posloužil a to jsem v něm bez sklopení sedaček převážel třeba motorový rosič na záda + několik bedýnek s ovocem....

Ano sklopení sedadel razantně jeho kapacitu navýší. Po sklopení sedadel se do něj vešlo 12 vysokých červených beden (tzv. masovky) plných hroznů (cca po 25 kg) a ještě zbylo místo na nějakou tašku.

Roomster je tzv malé MPV tedy něco jako Opel Meriva, nebo ix20. A těmto prostorem konkuruje více než zdatně. Srovnávat ho s velkými MPV nebo kombíky střední třídy je trochu mimo. I když si myslím, že do toho kombíku se těch "masovek" vejde taky jen 12. a do některých jen 8.

+5/0
3.2.2016 13:59

D59e48n72i18s 82W93i11t49z95k94u 3653291849147

taky píšou, že ten co sedí vpředu problém s topením nemá. a co se týče kufru, když nesklopíš sedačky, kolik se tam vejde sudů piva? mě do limuzíny dva a ještě sele mezi ně

0/0
3.2.2016 14:12

J54i43ř32í 82S58c15h73w21a69c54h 8238494458696

sudy piva jsem nepřevážel, ale myslím že dva sudy se tam vejdou taky, třicítky určitě, a padesátky nejspíše taky, možná se bude muset trochu snížit sklon zadních opěradel, které mají více aretovaných poloh. A sele se položí na ty sudy ;-)

+3/0
3.2.2016 14:20

J88a25n 54F41r26o87l12í52k 6656390415584

Tak auto, které má v 21. století airbagy jen na okrasu se hodí snad jen na převoz těch sudů s pivem.;-D

0/−2
3.2.2016 15:44

J31i47ř42í 36S10c93h72w18a40c93h 8958944638376

možná na tom nejsou hůře než "samostříly" od Takaty ;-)

+2/0
3.2.2016 16:29

D72e47n77i28s 94W43i58t41z59k80u 3493341129967

to nebyl samostříl, ale kovové kousky z toho lítali, každopádně už proběhla svolávačka, což se u Roomsteru říct nedá

+1/0
3.2.2016 16:54

J73i47ř44í 97S10c88h87w61a85c75h 8908744168386

no ty svolávačky ještě probíhají a množina aut kterých se to týká neustále narůstá....

na rozdíl o několika "zastřelených Takatou" jsem neslyšel, že by někomu v provozu ten airbag v Roomsteru selhal....

+1/0
3.2.2016 17:13

D12e53n63i53s 46W68i44t73z75k66u 3303131659607

za 15 let deset mrtvých a dali to do xx milionů aut, takže v přepočtu 1 mrtvý na xx aut, tolik se ani Roomsterů neprodalo. a to ještě není jistota, že za ty mrtvé opravdu může patrona od Takaty

+1/0
3.2.2016 18:01

D56e24n81i46s 37W39i57t52z98k93u 3473261569777

no vidíš a já tam dám dvě padesátky, sele a nějaký tvrdý chlast, do auta naložím 5 dospělých dvou metrových chlapů a na dálnici to rozpálíme na 220 km/h

0/0
3.2.2016 16:57

J37i11ř30í 10S76c26h14w22a43c77h 8948394728676

a stála ta limuzína v novotě cca 300 tisíc?;-)

0/0
4.2.2016 14:15

P40e79t85r 31N11o94v28á75k 6922696101863

srovnávat limuzínu a roomstra je tak trochu mimo mísu stejmě jako tvé příspěvky, nicméně když se chceš "prsit" do roomstru po vyložení dvou zadních sedaček naložíš tři dospělé a tři kola. Dokáže to ta tvá "limuzína"?

+1/0
3.2.2016 20:05

D53e11n64i58s 97W52i87t95z47k65u 3103121889437

když sundám kola,sedačku spolujezdce šoupnu hodně dopředu,že nepojede s nataženýma nohama,rámy hodím za něj a kola do kufru,tak odvezu 3 kola a 4 dospělé

0/0
3.2.2016 21:31

J85i43ř80í 14E50r97b66e89n 1223284186267

Tvoje limuzína má taky 4,2 m na délku a 1,7 m na šířku jako ten roomster? :-)

0/0
4.2.2016 16:19

J24a61n 58D61l18o59u10h88ý 7714139570849

To auto jsem mel a slo z domu pac to je fakt hrkava koza do ktery se poradne nic nevejde, stejne jako do "klasickeho auta". Cili privlastek mpv u tyhle veci je mimo.

0/0
4.2.2016 7:55

J78i51ř51í 75L29e74b78d82u42š66k18a 7840943874296

Sedadla a přístrojovka mají původ ve fabii druhé generace... Roomster - 2006, Fabia II - 2007. Teoreticky se dá říci, že je to vlastně naopak....

+1/0
3.2.2016 10:07

A12n30t63o88n45í49n 81S38e35b47e85r57a 7493128980709

To jsou stejné auta, stejný podvozek a přístrojovka, technika.

Jen Roomster má jinou kastli.

0/0
4.2.2016 11:53

J81o85s94e34f 97B55i90e69l46i49k 6342826568537

Ty AAA to tu maj dobře předplacený.;-D

+1/−1
3.2.2016 10:00

L73u66k29a40s 96V68o18l24f 4219442968235

Já jsem asi divnej, ale mě se Roomster libí :-) Jako jediná Škodovka ukazuje alespoň nějakou nápaditost. Ačkoliv mě se líbí i Multipla (ta první) ;-)

+15/0
3.2.2016 9:25

R25o38m43a26n 39V79a43v95ř35í97č98e63k 7306555398924

a tím se to celé vysvětluje.

+15/0
3.2.2016 9:45

L51u95k25a98s 80V81o72l29f 4379192148405

;-)

+1/0
3.2.2016 9:57

P62e67t74r 60M37i84c39h61a36l 2300194531492

;-D

0/0
3.2.2016 14:20

J60a27r74o66s64l20a51v 39P24e72l24d29a

Uživatel požádal o vymazání
+2/0
3.2.2016 9:52

L97u42k43a64s 24V87o30l74f 4129432678335

Multipla a FRV jsou jediné 3+3 jiné se nedají sehnat a dle mě je to škoda. S Multiplou jsem najezdil x km a ten vnitřní prostor je skoro tak dobrý jak v Espace co mám teď R^

+2/0
3.2.2016 9:59

J47i36ř45í 25E76r66b30e85n 1703584296637

Mě jako pasažéra nadchlo, že mám dolní hranu oken kousek nad pasem a tudíž vynikající výhled ven, jako z autobusu.

0/0
4.2.2016 16:23

P97a61t72r98i62k 10K47o93u59b41a 3382512950965

Tak to jste asi prvni clovek co jsem potkal, co rika, ze se mi libi ten hnus jmenem Multipla :-)

0/−2
3.2.2016 15:46

M22a41r88e77k 46J27a59n51e28č38k74a 1357616563511

U Staré Multiply nejde ani tak o ten šeredný vzhled, jako spíše o ten obrovský prostor uvnitř vozu a je celkem kupodivu i spolehlivá.

+1/0
3.2.2016 17:18

P38a58v48e22l 79Š66e61d25l31b22a12u94e72r 7728161962925

Proč kupodivu? Mam čtvrtého firemního Fiata, denně jezdí a bez potíží. O spolehlivosti Fuatů si může tzv. "koncern" nechat jen zdát...

0/−1
3.2.2016 19:32

P29a79v54e88l 95Š91e22d12l13b55a43u43e34r 7378481902515

...Fiatů...

0/0
3.2.2016 19:32

M31a82r89e38k 25J40a60n25e67č65k44a 1327866773221

Vzhledem ke statistikám poruchovosti vozů na tom není Fiat zrovna nejlépe a bývá často až ke konci seznamu, nic víc, nic míň...

+1/0
3.2.2016 21:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.