Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidičská univerzita: šofér rollsu musí být extratřída plynulé jízdy

Řídit luxusní limuzínu Rolls-Royce není jen tak. Aby si majitel neudělal ostudu, chování za volantem musí být opravdu vybrané. Automobilka dokonce nabízí školení, které naučí šoféra nejen etiketě, ale i správné technice jízdy. Z některých rad se může poučit v podstatě každý řidič.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F48r72a68n72t84i72š32e57k 48V97á36c21l29a42v92í72č19e14k 4505263461934

Soudruzi, v našich zeměpisných končinách je levo a pravo opačně, tedy muž vlevo vzadu a dáma vpravo vzadu :-)

0/0
24.3.2016 13:14

M98a93r91t27i68n 72K71ř55í37ž 9853962680367

Nevíte, kdo je ta holka, co tam v autě tak způsobně sedí? Je mi povědomá, jenom si nemůžu zaboha vzpomenout, odkud...

0/0
28.1.2016 14:24

T57o43m44á55š 21B68í18l90ý 2155470197

Školení tohoto typu provádí více automobilek, nejenom RR. Ale ze zkušeností mohu říci, že pokud tato vozidla řídí někdo, kdo se na křižovatce rejpe v nose, je to většinou majitel ;-)

0/0
25.1.2016 23:19

J33i35ř98í 66J68e48z51d15i87n44s32k51ý 8358892733379

O plynulosti si můžou mluvit jak chci, ale když to někdo na značce zadupne na 40 tak i s úžasným odestupem prostě na tu brzdu budete muset šlápnout taky...

0/0
25.1.2016 20:02

J64o30s39e62f 49P72o15l17í75v49k76a 1922817126479

jj, hlavně odstupy. Dneska jsem se dobře bavil. Přede mnou náklaďák v místech, kde nebylo rozumné předjíždět. A přestože mezera přede mnou (ale kvůli nervózovi za mnou) celkem kolísala, já jel naprosto rovnoměrně. Je pravda, že tu trasu znám, a tak jsem věděl, že stylem "brzda/plyn" si nijak nepomůžu. A byl jsem v pohodě, bez skla ohozeného koly náklaďáku a bez vrčení, že se za ním chvílemi musím táhnout jak šnek (a bez nutnosti mít neustále oči na jeho brzdových světlech).

0/0
25.1.2016 19:31

J86a35n 83P35a62l35á62t 3325122868406

Ja mam oktavku v nafte na hlinach a mym cilem je projet vsechny useky co nejrychleji to jde.

+3/0
25.1.2016 18:54

D98a87n15i37e56l 21B87a26ž81a10n41t 4199530125940

Váš příspěvek by také mohla být jakási "poslední věta před smrtí".........:-/

+2/0
25.1.2016 19:15

J45o26s95e43f 44P39o48l66í39v68k33a 1522857126809

To mým cílem je dojet vcelku ;-)

+1/0
25.1.2016 19:32

J94i75ř37í 85Z50ý13k30a 9449493881860

srabe ;-D

0/0
25.1.2016 21:39

J54a54k35u98b 19K11u35b31a 5258184294165

Bych ho chtel videt ve meste, metr od obrubniku, obihani auta a otevirani dveri do koran, nejdrive jet rovne a pak az teprve tocit volantem pri vyparkovavani...

+1/0
25.1.2016 18:22

M50a23r13t54i69n 97L18a54c58o 7563586578

Som rád, že niečo robím rovnako, ako Andi. Nechávam si dostatočný odstup od auta pred sebou.

Ten Trabant proste nebrzdíííí, len spomaľuje.;-D

+7/0
25.1.2016 17:45
Foto

K54a17r72e17l 29M18a40l54ý 6396244940971

Myslím, že za pár let budou všichni mít jiné starosti.

+9/0
25.1.2016 17:39

J76i51ř24í 77Z26ý86k91a 9799683541210

jak nemám rád všemožná školení, tak na tohle bych si rád zašel R^ Ale RR nemám, asi mít nebudu, nebo že by si to pořídil šéf firmy a nechal se vozit je také silně nepravděpodobné.

0/0
25.1.2016 17:11

J77i31ř95í 78P30e45l44n27á56ř 6465803506619

Já myslel že po ničem jiném než po olítaném Volvu netoužíš a ejhle, pán pošilhává po Tesle a v nejhorším by se spokojil i s Charlesem Henrym... ;-)

0/0
25.1.2016 17:16

J51i77ř75í 18Z45ý21k86a 9429823581240

zcela upřímně, člověk má mít nějaké sny, mít se za čím hnát, jinak zakrní. Že si ty "přemrštěné" sny nejspíše nesplní? No, i to je možné. Ale při cestě k nim zaznamená třeba dílčích úspěchů. Proto olítané Volvo, které se mi také líbí, plně mi vyhovuje, a ne nová Tesla, nebo RR. Další moje auto bude nejspíše opět olítané Volvo, ať s biturbo šestiválcem (V70 T6?, XC60 T6?) nebo stále skvělým pětiválcem (V70 2.5FT?). No a kdyby se náhodou dařilo lépe, ale Tesla, nebo RR bylo stále daleko, tak je tu ještě Jaguar s V8 :-P

Nemít žádné sny, jen tak plout životem, tak mám nejspíše dvojkovou oktávku v naftě jako tucty lidí kolem a nadávám, jak je ten život nespravedlivý, že ...

+3/0
25.1.2016 21:38

J54i12ř19í 77P16e41l79n40á67ř 6245913476739

Hm, jenže jak to tak vypadá, tak u Volva si člověk bude muset vystačit se čtyřválcem a Jaguar už taky zrovna moc osmiválců nenabízí.

0/0
25.1.2016 21:56

J95i61ř33í 43Z45ý74k61a 9419343671410

jo, je to hrozné, ale ještě pár let se snad bude dát vybrat. Snad v tom eurojackpotu vyhraju ;-D dřív než přestanou dělat tyhle víceválcové motory. Čtyřválec bych asi na přechodnou dobu ještě zkousnul. Pak raději ten "elektrobzučák" než tříválec se dvěma (elektro)turby, boost-vzdušníkem nebo co to k tomu všechno chtějí montovat.

+1/0
25.1.2016 23:42

P45a46v39e37l 90O77b12d41r19ž19á46l46e86k 6306714538362

A stále platí, že RR nemá ve výbavě tažné lano, aby ho nebylo možné na ulici vidět tažené jiným autem? A naopak plachtu na okamžite zakrytí v případě naložení na odtahovku jak se tradovalo?

+9/0
25.1.2016 16:57

J12i43ř30í 70P46e17l93n53á72ř 6225453316359

Já to lano taky nemám, protože mrcasit se s EPR, dokovat klíč a pak se podle manuálu smět nechat táhnout maximálně 0,8 kilometru mi nestojí za námahu.

+1/0
25.1.2016 17:38

P80e19t37r 57S46u81c73h48ý 1948319834636

To já jsem měl v autoškole otázku, jaká je vzdálenost jednotlivých aut při tažení auta na tyči ..... už tehdy mi to přišlo jako blbost a doteď jsem nikdy ještě neviděl, že by někdo někoho táhl na tyči .... ale v předpisech to je jako možnost.

0/0
25.1.2016 19:58

V56á94c92l29a23v 33P98o37u74s20t61k24a 3140421122

Na tyči se tahají náklaďáky.

+3/0
25.1.2016 20:09

P19e65t53r 70S18u87c45h96ý 1108259604496

no nevím .... to si myslím, že by nezkoušeli při zkouškách na řidičák B (stejně jako nezkoušejí couvání s návěsem a další věci speciálně pro NA)

0/0
25.1.2016 20:27

J62i25ř78í 65P61e56l32n51á84ř 6205883266269

Existují i tažné tyče pro osobáky. Prý je to lepší jak lano, ale osobní zkušenost nemám...

+1/0
25.1.2016 20:28

J51i11ř22í 56J20u10n81e35k 6301585448613

Ano, opravdu je to lepší :-) Mám zkušenost jako "tahač". A i kamarád, co jsem ho táhnul si to pochvaloval, že není ve stresu, jestli to dobrzdí.

0/0
26.1.2016 7:25

K29r73y96š12t34o84f 41M76a36l97o21c23h 2705984978347

Lano třeba nesmíte použít v případě, že taženému autu nefungují brzdy

0/0
25.1.2016 21:26

P76a50v62e43l 12O84b97d98r29ž79á57l24e48k 6926514258962

Na tyči se tahají vozidla, kterým nefunguje brzda. Takže třeba ty náklaďáky a autobusy, když nejede motor, neběží kompresor a nejdou brzdy.

I u osobáku je to dobrá varianta, nehrozí, že ten, koho potáhnete, nezvládne včas zabrzdit (nebo si neuvědomí, že nemá posilovač) a napere to do kufru.

+3/0
25.1.2016 21:00

V40í41t 96B87r89z65o45b91o23h90a65t69ý 7440302213871

i auto tažené na tyči může "naprat" do kufru a to velmi jednoduše, ona ta tyč je totiž na obou stranách otočná do stran, výhoda tažení na tyči je zejména v tom, že nejsou namáhány tolik nápravy, protože zejména rozjíždění je rovnoměrné a "necuká"

0/0
25.1.2016 22:40

J67a64r30o60s19l83a77v 21Č62e10r49v86e41n56k55a 1501968748768

A jak byste táhnul auto, kterému nefungují brzdy!? :-)

0/0
26.1.2016 23:33

J56a81n 37S46l19á65m55a 5214282613171

;-D jojo, Andy by mel davat pozor na ubuti

+1/0
25.1.2016 16:39

J16a87n 90K54u14r71d39í37k 3381744

Spíš se naučit čistit boty - reprezentant.

0/0
25.1.2016 20:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.