Diskuze
Do sedanu od Chrysleru se špatně nastupuje. Jsou to pitomci, zlobí se šéf
Děkujeme za pochopení.
P26e32t38r 71K49o10n24í50č92e18k
O těch dětech vzadu trochu pochybuju. Kdo v USA vozí děti vzadu, nekoupí si sedan.
J36i34ř11í 20S32c87h31w27a71c94h
V8 v Mustangu má město přes 20l na100
J50i13ř81í 34S14c43h78w95a61c42h
hmm....tak toto patřilo trochu jinam.....
P60e97t30r 18N74o31v93á49k
nafoukaný idiotský hňup který si hraje na managera ...
M84a91r97e91k 70K57l79u74f28a
Když se podívám na tohle a na Jeep Grand Cherokee, musím konstatovat, že proti Jeffovi Hammoudovi je i Chris Bangle umělec a pan designér.
D65e45n53i40s 75W15i38t14z92k45u
ale zrovna mě se tohle i cherokee líbí, konečně zmizela ta jeho hranatost
M81i53r15o61s56l27a16v 58S67t21e92i13n63e50r
Když jsem před téměř třemi roky bádal nad nástupcem mého Mercedesa E270CDIT, řešil jsem hlavně nastupování pro moji silně invalidní choť. Mercedes byl pro ni příliš nízko, nastoupit znamenalo spustit se dost dolů, vystoupit bylo pak gymnastické cvičení. Synův VW Pasát byl o dost lepší, ale také ne optimální. Mluvím ovšem o sedadle spolujezdce.
Zkoušel jsem Dacii Duster, Nissan Quaškaj, BMW X3, BMW X5, všude byl pro málo pohyblivou ženu s polyartritidou vstup velmi obtížný, u BMW X docela nemožný, příliš krátký odstup sedadla od předního sloupku karoserie.
Skončil jsem u Škody Yeti, ta má podobně, jako VW Golf Plus a VW Tiguan poměrně velký vstupní otvor karoserie u předních dveří, i výška je optimální. VW jsou ovšem o dobrých 30% dražší, takže z toho vyšla ta Škoda. Po najetých ca. 45 tis. km. musím sdělit, že jsem tu volbu nikdy nelitoval. Pro nás nešlo o krásu, nebo reprezentaci, ale o všestranně využitelné, kompaktní a přesto uvnitř prostorné vozidlo. Kvůli barokním formám jsou vzadu mrňavá okénka a nízká střecha, obávám se, že následovníci Yetiho budou tím korejským barokem deformováni až příliš.
D88e50n50i42s 55W75i57t15z17k30u
že toho yetiho nacpeš i sem, to jsem fakt nečekal
D62a19n69i47e42l 39B49a91ž14a20n26t
Takových modelu se špatným nastupováním vzadu je dost i u nás. ....
A75l35e25š 86S62l59a89v34í44k
Tam je ale budíků. Kolikpak se jich využívá ?
P75e46t83r 71D92v18o45ř20á34k
To je u sedanu asi stejná hovadina jako české kritérium "velikost zavazadlového prostoru". Stejně jak 95% se v kufru veze kufřík, tak 95% nepojede v zadu dospělý.
Kdo chce přepravovat dospělé koupí si mikrobus a kdo chce stavět tak dodávku. S tímto bude povětšině jezdit do práce jen kus a občas rodinka na výlet.
J80i53n21d59ř39i72c97h 32H23r55a35d69e38c61k78ý
á, pán je vegetarián!
V49l86a82d53a59n 78Č79e58r67n69ý
Jako za kulomet. Přikrčit a mírně zaklonit.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...