Diskuze

Do sedanu od Chrysleru se špatně nastupuje. Jsou to pitomci, zlobí se šéf

Krásný americký sedan Chrysler 200 má jednu závažnou chybu, špatně se do něj nastupuje na zadní sedadla. Podobný neduh je vlastní mnoha modelům s klasickou tříprostorovou karoserií, kterým se automobilky snaží dát sportovní nádech. Šéf koncernu FCA se kvůli tomu rozzlobil na své designéry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O těch dětech vzadu trochu pochybuju. Kdo v USA vozí děti vzadu, nekoupí si sedan.

0 0
možnosti

V8 v Mustangu má město přes 20l na100

0 0
možnosti

hmm....tak toto patřilo trochu jinam.....

0 0
možnosti

P57e28t24r 76N23o97v64á14k

29. 1. 2016 0:00

nafoukaný idiotský hňup který si hraje na managera ...

0 0
možnosti

Ten kdo ho platí, má asi jiný názor ;-)

0 0
možnosti

M28a20r98e83k 91K73l59u98f88a

28. 1. 2016 20:43

Když se podívám na tohle a na Jeep Grand Cherokee, musím konstatovat, že proti Jeffovi Hammoudovi je i Chris Bangle umělec a pan designér.

0 0
možnosti

ale zrovna mě se tohle i cherokee líbí, konečně zmizela ta jeho hranatost

0 0
možnosti
Foto

Když jsem před téměř třemi roky bádal nad nástupcem mého Mercedesa E270CDIT, řešil jsem hlavně nastupování pro moji silně invalidní choť. Mercedes byl pro ni příliš nízko, nastoupit znamenalo spustit se dost dolů, vystoupit bylo pak gymnastické cvičení. Synův VW Pasát byl o dost lepší, ale také ne optimální. Mluvím ovšem o sedadle spolujezdce.

Zkoušel jsem Dacii Duster, Nissan Quaškaj, BMW X3, BMW X5, všude byl pro málo pohyblivou ženu s polyartritidou vstup velmi obtížný, u BMW X docela nemožný, příliš krátký odstup sedadla od předního sloupku karoserie.

Skončil jsem u Škody Yeti, ta má podobně, jako VW Golf Plus a VW Tiguan poměrně velký vstupní otvor karoserie u předních dveří, i výška je optimální. VW jsou ovšem o dobrých 30% dražší, takže z toho vyšla ta Škoda. Po najetých ca. 45 tis. km. musím sdělit, že jsem tu volbu nikdy nelitoval. Pro nás nešlo o krásu, nebo reprezentaci, ale o všestranně využitelné, kompaktní a přesto uvnitř prostorné vozidlo. Kvůli barokním formám jsou vzadu mrňavá okénka a nízká střecha, obávám se, že následovníci Yetiho budou tím korejským barokem deformováni až příliš.

4 0
možnosti

že toho yetiho nacpeš i sem, to jsem fakt nečekal

8 2
možnosti

Takových modelu se špatným nastupováním vzadu je dost i u nás. ....

0 0
možnosti

Tam je ale budíků. Kolikpak se jich využívá ?

0 0
možnosti

To je u sedanu asi stejná hovadina jako české kritérium "velikost zavazadlového prostoru". Stejně jak 95% se v kufru veze kufřík, tak 95% nepojede v zadu dospělý.

Kdo chce přepravovat dospělé koupí si mikrobus a kdo chce stavět tak dodávku. S tímto bude povětšině jezdit do práce jen kus a občas rodinka na výlet.

2 1
možnosti

Jako za kulomet. Přikrčit a mírně zaklonit. ;-)

8 0
možnosti