Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový český supersport Praga je v Praze. Stojí 5,5 milionu

První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz. Podívejte se na nové české supersporty objektivem fotografa Auto.iDNES.cz Lukáše Hrona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A81n11d60r25e47j 35M73a75s79a44r76y16k 9740693746200

.... ocenuju snahu a vse co k tomu patri. Vytvorit auto je asi hodne narocna prace.... ale obavam se toho ze za ty penize se asi kazdy poohledne nekde jinde.... 5,5 milionu je preci jenom vysoka suma ... za auto poskladane byt dobre ale preci jenom to je takova tak trochu pseudo znacka :)

0/0
1.2.2016 10:52

L34u97k69a27s 19H38e63r86m97a35n 3544497364884

No budme realisti: ve svete lux. supersportu to sanci nema (uz vidim jak se z toho souka nakej milionar se starou u nobl restaurece), no u nas by ta skladcka zahranicni techniky a "know how" mohla klidne mit znacku Velorex;-D. Ale bral bych to, je to pekny..

0/0
31.1.2016 8:01

J89i36ř49í 46S57c64h95w27a53c17h 8458854758166

tak toto luxusní supersport k návštěvám restaurací není. Luxus váží spoustu zbytečných kilogramů a tyto pak musí tahat silné motory a v zatáčkách se s nimi musí "prát" podvozek. Toto je pro někoho, jehož prioritou rychlost a "hbitost" v zatáčkách....

0/0
31.1.2016 20:02

E83v88z79e91n 66S49o89u60k76u30p 1317824746158

Sorry, ale nelíbí....

0/0
30.1.2016 18:57

L75e20o46š 82S48m39u96t28n51ý 2787519305122

nevím ale ten design mně osobně nejak nesedí je takový roztříštěný žádné plynulé linie,mnohem víc se mi líbí to nové erko co tady nedávno prezentovali

0/0
30.1.2016 18:33

M88i21r92o20s34l48a83v 94Š40i85m64k88o 7585673682525

Neprodají ani jeden. Za tu cenu je Porsche 911 GT...

0/0
30.1.2016 10:18

J74i41ř81í 53Z58ý44k14a 9769473671340

... což je úplně jiná kategorie sportovních aut. Je to asi jako kdybyste tvrdil, že se neprodá ani jedna Toyota Hilux, když je tu Yeti.

+2/0
30.1.2016 11:46

M37i42r67o77s13l54a55v 79Š35i37m46k36o 7525873492865

Jiná kategorie? Obě auta snad patří do supersportů. Akorát že ta Praga má nulovou hodnotu pro normální používání. A zajímalo by mne srovnání na okruhu, když už by šlo o závodění. Měl jsem na mysli to finanční srovnání.

0/0
30.1.2016 15:06

J61a77n 24M95l64e65z45i96v29a 3172266349506

Porsche 911 GT neexistuje... Porsche Carrera GT stálo v roce 2004 od 800.000 dolarů, teď to bude víc.

0/0
2.2.2016 12:36

M53a68r82t91i79n 15L90a84c40o 7843626308

Čo sa stalo? Ešte nedávno to bol česko-slovenský supersport Praga.;-D

+2/−1
30.1.2016 0:29

R31a41d98e85k 90J93a91h80n 8306177225815

Nezapomeňte na pomlčku!

+6/−1
30.1.2016 1:04

J31i36ř18í 34E51r52b61e11n 1863954426567

On za to nemůže, tu pomlčku bohužel předepisují Pravidlá slovenského pravopisu. A to i zpětně, pro slovenské jazykovědce z Národopisného ústavu Ľudovíta Štúra prostě nic československého neexistovalo...

http://jazykovaporadna.sme.sk/search/československý/

0/0
31.1.2016 20:48

P40e44t66r 57P64o33l40á55k 1827965776738

Zcela vazne rikam, ze jsou to pekny auta a zcela vazne preju dobre prodeje.

+3/0
29.1.2016 23:17

D50e15n47i86s 18H21u67m31l 4412745675386

Tak to ja si radeji koupim za mene nez polovinu tuhle klasiku

http://byznys.ihned.cz/c1-65141540-fanousci-navratu-do-budoucnosti-se-dockali-delorean-obnovi-vyrobu-slavneho-vozu

0/0
29.1.2016 22:41
Foto

J62i38ř83í 53D87v29o73ř90á95k 5425389360698

Možná pěkný sen . Ale v té ceně se dá asi koupit i pár lepších aut .

+1/0
29.1.2016 20:26

J60i34ř47í 20Z44ý18k80a 9309693471430

kterých?

Napadá mě akorát Ariel Atom V8, 475PS při 10500ot., 550kg, cena cirka 5 mio.

0/0
29.1.2016 21:06

D41e93n79i54s 31H74u28m77l 4152825145766

Ktery ja lehci a ma vyssi vykon, takze jasna volba

0/0
29.1.2016 21:35

J14i66ř64í 85S64c49h47w79a53c23h 8498964768596

ale ten není tak propracovanej po aerodynamické stránce (přítlak), takže na rovince asi rychlejší (akcelerace), v zatáčce asi pomalejší.

+1/0
29.1.2016 21:47

D50e21n15i29s 93H30u44m14l 4972655545546

to tvrdite na zaklade nejakeho mereni, nebo dokazete vycist velikost pritlaku z fotek?

0/0
29.1.2016 21:57

J23i89ř58í 33S59c65h93w69a60c55h 8938694108756

tak ano i z fotek se to dá poznat, že Praga má oproti Atomu kastli mnohem lépe propracovanou. A taky v jednom starším článku se psalo o Pragovce:

"Mimořádná je aerodynamika vozu. Generovaný přítlak mu při rychlosti 200 km/h teoreticky umožňuje jezdit hlavou dolů, což v praxi znamená, že dosahuje velmi vysokých rychlostí při průjezdech zatáčkami."

Tak velkého přítlaku Atom podle mně nedosahuje.

0/0
30.1.2016 0:42

J55a97n 45M63l43e39z42i26v54a 3332566709786

Ariel Atom je open-wheeler, úplně jiná kategorie, nicméně ano, jen od pohledu se dá poznat, který auto bude mít přibližně větší přítlak. Když kouknu na AA V8, vidím relativně velký pevný zadní křídlo a přední spoiler a to je z hlediska přítlaku všechno. Když se kouknu na Pragu R1, vidím obrovskej přední spoiler, nad ním křidýlka. Vidím agresivní postraní sukýnku, vidim veliký nastavitelný zadní křídlo, obrovskej difuzor. Nemluvě o podvozku, kterej asi bude u Pragy zespodu úplně hladkej, což se o Atomu říct nedá. A další věc jsou pneumatiky. Ariel má standardní silniční gumy, R1R má o dost širší a z fotek sice nevyčtu model, ale úplně standardní silniční gumy to nejsou.

Takže v zatáčkách bude ta rychlost na straně R1R, zruchlení bude jasně pro Atom V8.

Tohle auto bych ale na trati spíš porovnával s modelama jako McLaren 675LT, Ferrari 458 Italia, Lamborgini Aventador SV, Porsche 911 GT3 RS, Dodge Viper ACR-X, možná Aston Martin Vantage GT12

0/0
2.2.2016 14:11
Foto

J15i20ř58í 21D51v95o15ř25á87k 5235589520878

Toto má možná homologaci na silnici , ale na běžné silnici se s tím jezdit asi nedá . A na okruh si za ty peníze koupím v GB hejno , nebo stádo m-trojkových bavoráků .

0/0
30.1.2016 13:21

J81i89ř49í 44S58c31h58w66a10c73h 8648484108306

nebo ještě větší hejno Fábií s "přibližně" stejným výsledkem v porovnání na okruhu, tj. až druhý ....;-)

0/0
31.1.2016 1:14

D65a29v79i28d 48N17o82h28e63l 4506782818852

To "stádo" 1 a 3/4 M3, bych chtěl vidět. ;-D

0/0
31.1.2016 20:40
Foto

J27i12ř19í 93D80v53o88ř97á67k 5325749880698

Omlouvám se , vypadlo slovo " ojetých " . Právě proto jsem zmínil GB , kde se kvůli pravostrannému řízení dají pořídit levněji . A možná je větší zábava si s někým na okruhu zazávodit ,

0/0
1.2.2016 16:39

O14n49d71ř57e89j 84M76a34r96e49k 9162750347339

To je vtip a nebo ten hoch něco hulí? To si vážně myslí, že to někdo koupí?

+1/0
29.1.2016 20:09

L10u13m17í63r 27V55i22t63h85a 2567847666792

když to bude mít příběh...

0/0
29.1.2016 20:20

J77a54r76o58s75l77a76v 58D91r42o86b25n80ý 6416798507777

byla jednou jedna V3Ska

+2/0
29.1.2016 21:14

L92u76m45í35r 80V22i20t21h13a 2237297826902

Nepatří náhodou Praga polákům?

0/0
29.1.2016 20:01

L79u44m18í27r 58V29i71t56h82a 2907467836322

nepatří, jen tam chtěli postavit továrnu

0/0
29.1.2016 20:19

J74i82ř75í 76K36r70u18t20i58l 2840674660438

Ukázka že nemusíme být je montovnou Evropy.

+2/−1
29.1.2016 18:06

D72e45n55i93s 84H78u56m34l 4682665615696

Nejdrazsi ctyrvalec na svete?

0/0
29.1.2016 17:16

J32i66ř86í 48S18c54h69w51a14c44h 8828504948136

Tady je drahé hlavně to, co je okolo toho čtyřválce

Ale jeden čtyřválec byl ještě mnohem dražší. Bavorák 1500 ccm co jezdil F1 někdy v 80-90.letech

0/0
30.1.2016 0:47
Foto

R69a96d32e23k 11V44o81j12á34č85e77k 5363659763274

Ta R4S vypadá skvěle. Celkem by mě zajímaly časy obou na Nordschleife.

+4/0
29.1.2016 14:29

J69a15r60o19s89l86a61v 62D49r17o80b32n82ý 6926778427857

1:02:13.3

0/−2
29.1.2016 21:15

R96o61s65t55i88s86l64a36v 82M54a40j30e71r 2903832649908

Stojí 5,5 mega, ale může na silnice do normálního provozu? :)

0/−5
29.1.2016 13:38

J94a54n 95M87a41c62h62a26c10e39k 1176661499252

No, hned u prvni fotky je popis: "První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz." Tedy ano, muze.

+8/0
29.1.2016 15:20

M37i33l22a79n 75P88o62k42o32r15a 6779692254702

Na silnice může, ale ne na ty české, to by potřebovalo tlumiče nejmíň o 15 cm výš ;-D

+4/0
29.1.2016 16:14

P77a84l25o 84M77a86k14y 7456789338791

Praga V3S malo aspoň nejaký zmysel.

+6/−2
29.1.2016 13:26

P61e35t47r 32K47e48i98s58l42e59r 6531812372504

A mají šperky nějaký smysl?... Přiznávám se, že kdyby se u mne zbytečně "válelo" 5,5 miliónů, tak bych si toto auto koupil... a ani ne tak na ježdění (asi bych se bál toho výkonu), ale jako jakýsi "šperk" či "obraz", na který se pohledem můžu kochat...

+10/0
29.1.2016 15:46

J41i84ř26í 83K79o27c62u77r46e40k 6315514135308

Tak to uděláme jednoduše: Potptáme se všech zcela jistě moudrých, co podle nich nemá smysl a pak ten sezname zprocesujeme. Vše, co je na něm bude zrušeno a firmy zavřeny. To bude skvělé řešení.

0/0
29.1.2016 18:51

L69u91m56í71r 85V42i53t51h24a 2427737726282

To neříkejte dvakrát! Ten, komu patří tyhle noviny, by se toho mohl chytit, a po zestátnění fotbalové ligy a snížení DPH na točené pivo by ho mohlo napadnout leccos...

+1/0
29.1.2016 20:00

T25o42m42á36š 52Z39e67m92a16n 3865828114855

A Palo Maky bude na seznamu;)

0/0
29.1.2016 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.