Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový český supersport Praga je v Praze. Stojí 5,5 milionu

První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz. Podívejte se na nové české supersporty objektivem fotografa Auto.iDNES.cz Lukáše Hrona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A56n78d78r53e48j 43M83a70s39a67r87y31k 9120533276910

.... ocenuju snahu a vse co k tomu patri. Vytvorit auto je asi hodne narocna prace.... ale obavam se toho ze za ty penize se asi kazdy poohledne nekde jinde.... 5,5 milionu je preci jenom vysoka suma ... za auto poskladane byt dobre ale preci jenom to je takova tak trochu pseudo znacka :)

0/0
1.2.2016 10:52

L54u90k16a93s 87H12e43r89m37a32n 3744167864124

No budme realisti: ve svete lux. supersportu to sanci nema (uz vidim jak se z toho souka nakej milionar se starou u nobl restaurece), no u nas by ta skladcka zahranicni techniky a "know how" mohla klidne mit znacku Velorex;-D. Ale bral bych to, je to pekny..

0/0
31.1.2016 8:01

J62i58ř72í 57S43c66h97w30a34c69h 8148824578576

tak toto luxusní supersport k návštěvám restaurací není. Luxus váží spoustu zbytečných kilogramů a tyto pak musí tahat silné motory a v zatáčkách se s nimi musí "prát" podvozek. Toto je pro někoho, jehož prioritou rychlost a "hbitost" v zatáčkách....

0/0
31.1.2016 20:02

E52v36z85e29n 49S23o77u91k98u41p 1127614236478

Sorry, ale nelíbí....

0/0
30.1.2016 18:57

L62e74o96š 20S80m84u93t32n25ý 2307949335362

nevím ale ten design mně osobně nejak nesedí je takový roztříštěný žádné plynulé linie,mnohem víc se mi líbí to nové erko co tady nedávno prezentovali

0/0
30.1.2016 18:33

M29i30r12o20s39l54a89v 63Š51i13m34k91o 7185203632265

Neprodají ani jeden. Za tu cenu je Porsche 911 GT...

0/0
30.1.2016 10:18

J70i95ř30í 28Z45ý55k36a 9599323971620

... což je úplně jiná kategorie sportovních aut. Je to asi jako kdybyste tvrdil, že se neprodá ani jedna Toyota Hilux, když je tu Yeti.

+2/0
30.1.2016 11:46

M34i36r15o90s95l23a92v 57Š88i87m11k57o 7715593952585

Jiná kategorie? Obě auta snad patří do supersportů. Akorát že ta Praga má nulovou hodnotu pro normální používání. A zajímalo by mne srovnání na okruhu, když už by šlo o závodění. Měl jsem na mysli to finanční srovnání.

0/0
30.1.2016 15:06

J49a15n 11M70l30e77z61i29v10a 3752866809916

Porsche 911 GT neexistuje... Porsche Carrera GT stálo v roce 2004 od 800.000 dolarů, teď to bude víc.

0/0
2.2.2016 12:36

M69a78r22t76i30n 62L57a60c17o 7213986598

Čo sa stalo? Ešte nedávno to bol česko-slovenský supersport Praga.;-D

+2/−1
30.1.2016 0:29

R30a75d24e23k 34J70a32h85n 8156317575615

Nezapomeňte na pomlčku!

+6/−1
30.1.2016 1:04

J76i84ř71í 17E15r25b18e41n 1103864206747

On za to nemůže, tu pomlčku bohužel předepisují Pravidlá slovenského pravopisu. A to i zpětně, pro slovenské jazykovědce z Národopisného ústavu Ľudovíta Štúra prostě nic československého neexistovalo...

http://jazykovaporadna.sme.sk/search/československý/

0/0
31.1.2016 20:48

P34e36t18r 11P45o51l38á15k 1507505546628

Zcela vazne rikam, ze jsou to pekny auta a zcela vazne preju dobre prodeje.

+3/0
29.1.2016 23:17

D48e93n39i52s 10H75u70m21l 4272445905576

Tak to ja si radeji koupim za mene nez polovinu tuhle klasiku

http://byznys.ihned.cz/c1-65141540-fanousci-navratu-do-budoucnosti-se-dockali-delorean-obnovi-vyrobu-slavneho-vozu

0/0
29.1.2016 22:41
Foto

J54i52ř44í 97D79v97o71ř20á10k 5885859250688

Možná pěkný sen . Ale v té ceně se dá asi koupit i pár lepších aut .

+1/0
29.1.2016 20:26

J86i43ř75í 25Z16ý20k32a 9319333221740

kterých?

Napadá mě akorát Ariel Atom V8, 475PS při 10500ot., 550kg, cena cirka 5 mio.

0/0
29.1.2016 21:06

D71e17n64i39s 75H91u40m43l 4782625585106

Ktery ja lehci a ma vyssi vykon, takze jasna volba

0/0
29.1.2016 21:35

J53i58ř17í 78S40c53h72w62a78c69h 8648654988546

ale ten není tak propracovanej po aerodynamické stránce (přítlak), takže na rovince asi rychlejší (akcelerace), v zatáčce asi pomalejší.

+1/0
29.1.2016 21:47

D14e16n22i68s 34H42u76m72l 4902245685956

to tvrdite na zaklade nejakeho mereni, nebo dokazete vycist velikost pritlaku z fotek?

0/0
29.1.2016 21:57

J27i69ř55í 17S62c20h86w89a27c18h 8378794778576

tak ano i z fotek se to dá poznat, že Praga má oproti Atomu kastli mnohem lépe propracovanou. A taky v jednom starším článku se psalo o Pragovce:

"Mimořádná je aerodynamika vozu. Generovaný přítlak mu při rychlosti 200 km/h teoreticky umožňuje jezdit hlavou dolů, což v praxi znamená, že dosahuje velmi vysokých rychlostí při průjezdech zatáčkami."

Tak velkého přítlaku Atom podle mně nedosahuje.

0/0
30.1.2016 0:42

J70a43n 15M17l50e65z84i70v84a 3282736549306

Ariel Atom je open-wheeler, úplně jiná kategorie, nicméně ano, jen od pohledu se dá poznat, který auto bude mít přibližně větší přítlak. Když kouknu na AA V8, vidím relativně velký pevný zadní křídlo a přední spoiler a to je z hlediska přítlaku všechno. Když se kouknu na Pragu R1, vidím obrovskej přední spoiler, nad ním křidýlka. Vidím agresivní postraní sukýnku, vidim veliký nastavitelný zadní křídlo, obrovskej difuzor. Nemluvě o podvozku, kterej asi bude u Pragy zespodu úplně hladkej, což se o Atomu říct nedá. A další věc jsou pneumatiky. Ariel má standardní silniční gumy, R1R má o dost širší a z fotek sice nevyčtu model, ale úplně standardní silniční gumy to nejsou.

Takže v zatáčkách bude ta rychlost na straně R1R, zruchlení bude jasně pro Atom V8.

Tohle auto bych ale na trati spíš porovnával s modelama jako McLaren 675LT, Ferrari 458 Italia, Lamborgini Aventador SV, Porsche 911 GT3 RS, Dodge Viper ACR-X, možná Aston Martin Vantage GT12

0/0
2.2.2016 14:11
Foto

J80i36ř61í 43D48v81o22ř83á27k 5545259590778

Toto má možná homologaci na silnici , ale na běžné silnici se s tím jezdit asi nedá . A na okruh si za ty peníze koupím v GB hejno , nebo stádo m-trojkových bavoráků .

0/0
30.1.2016 13:21

J75i80ř45í 76S36c43h21w62a97c71h 8658494578826

nebo ještě větší hejno Fábií s "přibližně" stejným výsledkem v porovnání na okruhu, tj. až druhý ....;-)

0/0
31.1.2016 1:14

D35a42v51i81d 62N41o38h59e37l 4826692558672

To "stádo" 1 a 3/4 M3, bych chtěl vidět. ;-D

0/0
31.1.2016 20:40
Foto

J93i40ř25í 27D54v38o74ř83á48k 5935589830628

Omlouvám se , vypadlo slovo " ojetých " . Právě proto jsem zmínil GB , kde se kvůli pravostrannému řízení dají pořídit levněji . A možná je větší zábava si s někým na okruhu zazávodit ,

0/0
1.2.2016 16:39

O90n31d19ř70e22j 85M64a55r79e41k 9442910827309

To je vtip a nebo ten hoch něco hulí? To si vážně myslí, že to někdo koupí?

+1/0
29.1.2016 20:09

L27u47m97í75r 30V68i48t79h47a 2807267366742

když to bude mít příběh...

0/0
29.1.2016 20:20

J73a44r41o83s66l29a71v 20D28r87o25b96n14ý 6106878617957

byla jednou jedna V3Ska

+2/0
29.1.2016 21:14

L32u43m34í20r 37V85i71t72h88a 2447817526502

Nepatří náhodou Praga polákům?

0/0
29.1.2016 20:01

L92u44m46í21r 30V23i94t74h25a 2307727126392

nepatří, jen tam chtěli postavit továrnu

0/0
29.1.2016 20:19

J31i10ř70í 30K79r86u83t25i46l 2900254470868

Ukázka že nemusíme být je montovnou Evropy.

+2/−1
29.1.2016 18:06

D71e67n93i31s 46H28u69m35l 4532785845836

Nejdrazsi ctyrvalec na svete?

0/0
29.1.2016 17:16

J85i91ř86í 79S11c70h32w80a15c84h 8118524188576

Tady je drahé hlavně to, co je okolo toho čtyřválce

Ale jeden čtyřválec byl ještě mnohem dražší. Bavorák 1500 ccm co jezdil F1 někdy v 80-90.letech

0/0
30.1.2016 0:47
Foto

R97a37d13e11k 29V98o33j57á54č11e52k 5773129133764

Ta R4S vypadá skvěle. Celkem by mě zajímaly časy obou na Nordschleife.

+4/0
29.1.2016 14:29

J85a52r24o86s43l87a10v 13D23r75o68b43n41ý 6116708257847

1:02:13.3

0/−2
29.1.2016 21:15

R73o47s90t65i33s34l78a60v 35M40a90j43e11r 2983662549948

Stojí 5,5 mega, ale může na silnice do normálního provozu? :)

0/−5
29.1.2016 13:38

J62a70n 23M19a30c57h93a24c37e41k 1846661329862

No, hned u prvni fotky je popis: "První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz." Tedy ano, muze.

+8/0
29.1.2016 15:20

M39i25l77a40n 21P47o52k61o72r62a 6609122964652

Na silnice může, ale ne na ty české, to by potřebovalo tlumiče nejmíň o 15 cm výš ;-D

+4/0
29.1.2016 16:14

P11a23l19o 23M48a78k40y 7566169648261

Praga V3S malo aspoň nejaký zmysel.

+6/−2
29.1.2016 13:26

P52e75t37r 90K48e22i38s48l11e74r 6641702872294

A mají šperky nějaký smysl?... Přiznávám se, že kdyby se u mne zbytečně "válelo" 5,5 miliónů, tak bych si toto auto koupil... a ani ne tak na ježdění (asi bych se bál toho výkonu), ale jako jakýsi "šperk" či "obraz", na který se pohledem můžu kochat...

+10/0
29.1.2016 15:46

J12i43ř88í 17K62o16c33u90r91e10k 6285274465878

Tak to uděláme jednoduše: Potptáme se všech zcela jistě moudrých, co podle nich nemá smysl a pak ten sezname zprocesujeme. Vše, co je na něm bude zrušeno a firmy zavřeny. To bude skvělé řešení.

0/0
29.1.2016 18:51

L90u39m33í60r 61V86i44t19h61a 2227607346222

To neříkejte dvakrát! Ten, komu patří tyhle noviny, by se toho mohl chytit, a po zestátnění fotbalové ligy a snížení DPH na točené pivo by ho mohlo napadnout leccos...

+1/0
29.1.2016 20:00

T11o31m10á40š 35Z88e21m14a88n 3335938984405

A Palo Maky bude na seznamu;)

0/0
29.1.2016 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.