Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: V Česku je už třetí LaFerrari. Fotili jsme bílou perlu

LaFerrari svou výjimečnost vyjadřuje už jménem. Je to vrchol toho, co dnes umí automobilky vyvinout a vyrobit. Do Česka dorazil už třetí kousek. Perleťově bílý automobilový klenot fotil pro iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39i17c45h32a46e20l 16K57o50n17e55č14n10ý 6232143499699

Krásný auto a pěkný fotky a ta zde tolik diskutovaná cena. Je na světě spousta lidí kteří si na to vydělali a rádi dotoho ty prachy uloží (cena takových aut se stářím neklesá), tak co je za problém, Nikdo nikoho nenutí to kupovat? ;-)

0/0
4.2.2016 7:26

P88a43t60r15i12k 36S65v80o84b24o13d20a 3509381206675

Pan Vinš se prostě má za úkol pohádat s někým, kdo si dovolí vyjádřit své "zaprděné čecháčkovství". Viz jakákoliv předchozí diskuze o této značce. Naletěl jsem, kaju se :) Já a podobní nýmandi, škodováci, pivaři, ubozí závistivci. Lidé, co si nedokážou užívat života a závidí lidem, kteří to s noblesou dokážou. Díky, už sem nepolezu a svůj čas využiji užíváním si života :)

0/−1
3.2.2016 18:25

R73a47d34e10k 85V90i28n66š 2940563481

No vidíte, aspoň nějak jsem vás inspiroval ;-)R^

+1/0
3.2.2016 20:37

P95a93t61r61i91k 97K40o96u77b39a 3242362800785

Byl jste dokonale odhalen, tak zas jinde a jinde ;-)

0/0
4.2.2016 15:04

R51o60m95a13n 47P10y78t45e46l 4359759793483

A má ho LaFata.

0/0
3.2.2016 18:09

M83a97r24e92k 19J54a87n68e86č32k61a 1207226193401

Pěkné, což o to, ale za 35 mega a ještě k tomu neskutečné podmínky prodeje (vlastnictví aspoň 5 vozu zn. Ferrari a něco záslužného udělat pro značku Ferrari), tohle fakt nechápu, vždyť je to stále jenom auto. Ale na druhou stranu, za co by pak mohli zbohatlíci utrácet, kdyby nebylo takovéto zboží na trhu. Nicméně jsou i hezčí sportovní vozy a přitom s rozumnější cenovkou a hlavně podmínkami prodeje.

+1/0
3.2.2016 16:57

R42a37d58e20k 53V31i44n39š 2320633571

Můžete si být jistý, že lepší hypersport na planetě v současnosti není ;-) Peníze nepeníze, podmínky nepodmínky. To auto stojí za každou korunu, vzhledem k tomu co umí, navíc se ihned po pořízení hodnota několikrát násobí.

K těm podmínkám - nemusíte dělat nic záslužného pro Ferrari, stačí jen dodržet úmluvu, že auto ihned nepřeprodáte nebo že se neuzavře na 10 let do garáže.

Za danou cenu není lepší auto. Vlastně není lepší auto i bez ohledu na cenu, zatím se mu nedokázalo ve všech podstatných faktorech nic vyrovnat. Za tu cenu Ferrari prodává nejenom ultimativní auto, bez nadsázky nejlepší stroj, co kdy vyrobilo, ale i odkaz, historii a prostě kus té aury, kterou kolem sebe tato elitní italská značka má. Nadšenci moc dobře chápou.

0/0
3.2.2016 20:34

J56i69ř60í 56S35c85h22w58a56c98h 8628464158816

Veyron je jako auto lepší. Sice to není takový "oční výtěr" ale jede stále stejně rychle, má k dispozici stále stejný výkon, nehrozí mu totiž, že se mu vybijí baterky....;-)

0/0
3.2.2016 21:37

O92n19d64ř37e43j 91Č35a89p47k13a 6181751643364

Veyron má zase 300 kilo navíc. Ve sprintu a na maximální rychlost nemá moc konkurence (4x4 je obrovská výhoda), ale na Nordschleife mu 458 Italia i Enzo daly docela na budku ;-) Čas LaFerrari jsem nenašel (ani nevím, jestli se oficiální test už dělal), ale podle fabriky je rychlejší než Enzo...

0/0
4.2.2016 14:50

J27i49ř67í 91S39c61h97w28a18c39h 8968754978626

nj ta vyšší hmotnost je velký minus pro Veyron, 4x4 naopak plus, to však zase přináší nějaký ten metrák navíc. Mě samotnému jsou bližší koncepce, kde se preferuje minimalizace hmotnosti. Proto přeju úspěch té nové Pragovce.

Časy na Nordschleife jsou pro mě celkem "nezávazná" čísla, je tam příliš mnoho neznámých proměnných počínaje "sériovostí" auta, pneumatikami atd. a konče třeba počasím a kvalitou a formou pilota....

Ten čas Veyronu na Nordschleife co figuruje v tabulkách je snad hned s první sérií Veyronu a kdo to organizoval a zajel netuším, od té doby byly snad další tři "modernizace". A myslím, že možnostech toho auta je o dost lepší čas.

LaFerrari snad zatím (kupodivu) nikde nefiguruje, jen jsem zahlídl cosi o tom, že se pokusí překonat absolutní rekord. Ale nemá to být seriovkou ale jakýmsi LaFerrari XX.

0/0
4.2.2016 21:46

R62a41d78e90k 53V38i59n21š 2780113871

Jéžiš, vy jste zase ''odborník''. Veyron je auto dělané jen pro maximální rychlost a čísla na papíře. Maximální rychlosti dosáhne jen na testovací dráze VW v Ehra-Lessien, nikde jinde ne. Není to žádný hypersport, ale přemotorované GT, které vešlo do obecné známosti jen díky papírovým parametrům. V reálu se to má tak, že je auto na trati mizerné, na okreskách ještě horší, hmotnost je na takové auto extrémní, motor nemá žádný zvuk, auto má obří turbolag, není vůbec pro řidiče, ale spíš pro pasažéry a pozéry. Naprosto diametrálně odlišné auto v porovnání s LaFerrari, které je puristickým nástrojem pro nadšence a pravé řidiče, které má 100% závodní DNA, atmosférický motor V12 jak má být a k tomu jízdní vlastnosti, schopnosti a emoce, které žádné jiné auto nenabídne. Veyron nemá sebemenší šanci, je proti LaFerrari zastaralý a z pohledu filosofie a reálných schopností je úplná nicka.

Ferrari je nejlepší jízdně, motorově, technicky, aerodynamicky, po stránce reakcí motoru na plyn, má lepší brzdy, podvozek a řízení z jiného světa, zní jako superauto a vypadá jako superauto. A má neskutečný charakter a vzbuzuje adrenalin. Navíc je rychlejší než Veyron z nuly na sto, z 0-200 i z 0-300. Na trati zvítězí LaFerrari ohromným rozdílem a vyhraje na okresce i ve sprintu. Prostě Bugatti je rozdrceno na celé čáře.

0/0
4.2.2016 17:43

J70i32ř65í 31S57c48h58w30a84c41h 8178404708166

božínku, ty jsi lepší plkač než Sládek ;-D

0/0
4.2.2016 21:01

J52i82ř74í 11S35c40h66w93a71c37h 8158334278326

Když jsi takový pohádkář a lidový vypravěč, tak mi řekni ve které pohádce ti nakukali že:

2,9 je méně než 2.5,

15 je méně než 14,6

a "nekonečno" je méně než 55? ;-)

0/0
4.2.2016 21:26

R36a75d15e69k 66V13i68n39š 2410953591

Tak si pusť to video dole co jsem postoval ;-D Aha, koukám, že jsi to zahrál do outu, no jo, porážka se těžce uznává ;-) A i když sám píšeš, že tě okruhové časy a proměnné údaje nezajímají, hrotíš papírové údaje do extrému. Přitom jak vidíš, nic to v reálu neznamená a Veyron dostane na prdku. A když si pustíš video od Solomondrina, tak LaFerrari tam bugatku zesměšní rozdílem třídy. Nejdůležitější jsou ale komplexní kvality...a v testech a srovnáních Ferrari jasně dokázalo, že je prostě po všech stránkách nejlepším vozem. Ať už je to jízda na okresce, okruhu, technická úroveň a jízdní schopnosti, design, aero, zvuk, vyváženost, odezva, jízda na limitu, dostupnost výkonů, motor, emoce, propojení s řidičem a aura výjimečnosti, prostě to tam všechno je na plné kule. Dokonalé a výjimečné superauto bez kompromisů, které se dá ale využít naplno kdykoliv a kdekoliv a dá se s ním relativně snadno žít.

0/0
5.2.2016 0:09

J90i47ř55í 22S30c55h10w18a83c10h 8548844198536

Tvrdíš, že píšu, že mně okruhové časy nezajímají? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF je rychlejší z nuly na 100, na 200 na 300? Lžeš!

Tvrdíš, že Veyron má obří turbolag? Lžeš!

Tvrdíš, Veyron je úplná nicka? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF "je pro nadšence a pravé řidiče"? Nó to dokázal ten blb v Budapešti, byl to "nadšenec" jako ty anebo "pravý řidič"? ;-D

0/0
6.2.2016 0:05

J69i31ř75í 59S38c26h33w31a36c93h 8198354468736

přidám jednu "nakládačku" od Veyronu ve sprintu tomu "nejlepšímu autu na planetě a okolním vesmíru":

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
3.2.2016 21:56

R66a47d23e51k 77V50i43n92š 2210803501

Tak se podíváme, jak LaFerrari rozcupuje tu přemotorovanou kraksnu na hadry: http://www.youtube.com/watch?v=YDXiB7oTzrU

A to má LaFerrari výkonový deficit, má atmosférický V12, nikoliv W16 s turby, nemá 4x4 a není dělané jen na tupou rychlost v přímce, jako Bugatti. To dokazuje, že je Veyron o ničem, LaFerrari jakožto okruhový a silniční vládce dokazuje, že je nejvíce ultimativním současným autem. Ferrari vždycky bralo věci vážně a komplexně, jejich auta excelovala vždy na silnici i na okruhu, Bugatti neumí pořádně nic. Na okruhu i na silnici propadák a ke své maximálce potřebuje několikakilometrové rovinky a ta jediná je v podstatě na jediném místě na světě.

0/0
4.2.2016 17:49

J80i15ř25í 42S31c80h89w95a25c95h 8818914788126

jen mu nesmi dojít baterky.....;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
4.2.2016 20:57

J79i35ř69í 21S61c13h93w18a36c50h 8468864138166

jo a ještě musím dodat, že Báčovo-Koubovo "zetko" je samozřejmě taky lepčí než nějaký ferárko.....to je přece samosebou ;-)

0/0
3.2.2016 22:00

J67i19r76i 19K94u18c57e20r18a 5877140226282

nemám na to prachy ani vzdáleně ;-) ale nevadí, nelíbí :-/

+1/−1
3.2.2016 14:56

P39a30t77r84i55k 43K48o97u25b73a 3802592770565

Sportaky miluji, ale tohle uprimne nevypada az tak uzasne, ze by melo stat 30 mega.

S Lambem za 5 bych udelal stejnou paradu :-)

+5/0
3.2.2016 14:51

R71a77d73e94k 44V77i82n37š 2160283711

Nenechte se zmást barvou a najděte si článek z roku 2014, který ukazuje vůz v červené ;-) Bílá bianco je krásná, ale poněkud decentní, v červené rosso vynikne krása a elegance LaFerrari naplno.

+1/0
3.2.2016 14:59

R95a70d54e68k 27V80i17n48š 2830633861

Zde červené LaFerrari pana Macha ;-)

http://auto.idnes.cz/laferrari-v-praze-0zt-/automoto.aspx?c=A140708_093200_automoto_fdv

+1/0
3.2.2016 15:07

I57v64a90n 52M63a17r52e45k 6954598262

Opravdu krásné,suprovní a . . . . . k čemu je to dobré ? ! 8-o

0/−4
3.2.2016 14:45

R61a84d41e43k 92V68i43n45š 2120243591

Má zejména schopnost lákat do diskuzí automobilové nýmandy jak tak vidím ;-)

+6/0
3.2.2016 14:49

P23a58t72r93i39k 96K92o73u20b92a 3912832300195

Jsou tady spis zvykli na ty svoje Fabie no ;-)

+1/0
3.2.2016 14:52

J14i91ř24í 74H83u70d31e21c 4782181689362

Bral spíš bych LaDacia :-)

+1/−1
3.2.2016 14:40

P82e87t47r 14M48a61r72š97á51l41e78k 9685772544519

Pěkné, ale mě se víc líbí Ferrari s V12 vepředu. Především F12Berlinetta je nádherná.R^

+3/0
3.2.2016 14:25

P32a48v33e69l 10K21h34a87i76l 2298699282538

Nádhera! R^

+4/0
3.2.2016 14:16

P37a11t78r64i34k 13S24v15o35b16o54d39a 3219311666715

Nevím. Jednou za pět let si zaplatím obyčejné Ferrari na okruh, zablbnu si a basta. V pohodě stačí....co si tímhle vlastnictvím člověk dokáže? Za to by bylo rozzářených dětských očí.....

0/−3
3.2.2016 14:13

R23a54d96e38k 28V98i72n55š 2480683241

Asi nejste ve správné diskuzi. Pokud za vším hledáte to, co si tím člověk dokázal a jakékoliv jiné formy alibismu, tak musíte mít smutný život...vlastnictví tohoto auta je o čisté radosti, nadšení a o vztahu k řízení a automobilismu obecně, o respektu a obdivu ke značce Ferrari a jejímu odkazu a historii. Je to komplexní set emocionálních pohnutek, z racionálních můžeme jmenovat třeba fakt, že ojeté LaFerrari má již nyní trojnásobnou hodnotu oproti původní ceně pořizovací. Nad tímto ovšem majitel nepřemýšlí, ten si ho chce náležitě užít se vším všudy.

+1/−1
3.2.2016 14:20

P57a98t70r84i77k 42S28v69o50b62o24d43a 3739401466955

Vidíte, a další pod váma píše, že se s tímto nejezdí, jako se investiční víno nepije. Sto lidí, sto názorů.

0/0
3.2.2016 14:21

R42a77d39e88k 88V67i25n62š 2730713891

Z vašich příspěvků lze cítit závist. Každopádně vás nebudu soudit. Tohle není o mém nebo vašem názoru, faktem je, že majitelé těchto vozů s nimi jezdí po celé Evropě, po závodních okruzích a okreskách a celkový nájezd za rok se pohybuje okolo 8 000-12 000 km ročně. A vidíte, přitom všem stíhají ignorovat všechny ty internetové bychaře a teoretiky v diskuzích, kteří tvrdí, že jejich investice nemá opodstatnění, auta nevyužívají adekvátně a dělají to špatně ;-D

0/0
3.2.2016 14:31

P35a38t38r32i25k 65S88v66o15b63o31d76a 3969921606265

Ne, já nezávidím nikomu. Peníze už vůbec ne, auta domy, fakt ne:)

0/0
3.2.2016 14:34

J19i97ř20í 33B96a80r12t39á77k 9180795348894

to myslis vazne?? vis kolik tohle auto rozzari detskych oci, kdyz to nekde uvidi?

+1/0
3.2.2016 15:56

D17o20m15i52n92i41k 21H40e97r77z84á73n 1419415213

Je skvělý, že víme, jakej tvar mají zoubky na klíči k tomuhle autu.... nic snažšího, než si vyrobit kopii... V

0/0
3.2.2016 14:11
Foto

V11l42a94d37i50m16í64r 62K48r91o53u35p97a 8537168851632

8-o;-D

0/0
3.2.2016 15:59
Foto

V75l30a56d20i70m53í10r 29K14r78o10u42p48a 8337498691282

Marně si lámu hlavu nad tím, k čemu jsou na autě aerodynamické prvky, klapky pro rozvod vzduchu pod vozem atd. když je u nás maximálka 130km/h;-D

+1/−6
3.2.2016 13:28

R76a75d83e95k 48V77i52n56š 2650603481

Co třeba na okruh, přirozené to prostředí pro tento stroj? To vás nenapadlo?

+7/0
3.2.2016 13:31
Foto

V16l23a85d90i90m30í96r 20K84r10o39u87p94a 8187468361642

Dát 30 mega za možnost jezdit s tím občas jen po okruzích, mně přijde ještě větší hloupost, jako jezdit s takovým autem po našich dálnicích. Ano, může si zajet zařádit za hranice, ale on, pokud vím, má to auto tady... Prostě to považuju za obyčejnou snobárnu:-)

0/−2
3.2.2016 15:56

R30a10d67e14k 64V79i76n40š 2120673371

Létají z vás jen samé předsudky a stereotypy, protože o autě (a autech obecně) nevíte absolutně nic :-) Vidíte placatý, nízký hypersport, takže si automaticky řeknete, že na naše silnice (jak já tu ohranou a neplatnou hlášku nesnáším) se auto nehodí. Opak je samozřejmě pravdou, auto si poradí díky nejpokrokovějšímu podvozku s magneteorologickými tlumiči i s tou nejrozbitější silnicí. Stačí si na volantu zmáčknout tlačítko pro rozbité silnice a je to. Poté je jízdní komfort srovnatelný jako se sedanem vyšší třídy. Když najedete na lepší silnici, dáte si tam režim sport a race, auto se zpevní, ztuhne, ožije vám pod rukama a je připraveno na plnou palbu. Takže opět nemáte pravdu, za 30 milionů máte auto, se kterým můžete jezdit kdekoliv a kdykoliv, i naplno, pokud se odvážíte :-) Díky systému Manettino na volantu, kterým ovládáte nastavení (naprosto špoičkového) podvozku je připravené na všechno. A je logické, že na okruhu předvede to nejlepší. Pan Pergl má okruh Most asi hodinu jízdy a pak má ještě Brno, kde bude do dvou hodin. A naše dálnice zvládne jak nic, přežehlí je bez povšimnutí.

Dejte sbohem a šáteček předsudkům a začněte se o auta zajímat, pokud se chcete vyjadřovat v diskuzích a neprojevovat se jako balíček plný neplatných stereotypů a ohraných klišé. A ten dodatek se snobárnou je tak omezený, jak jen může být.

+2/0
3.2.2016 16:23

O52n13d63ř14e92j 60Č22a89p92k18a 6501271363384

Já to považuju za rozumnou investici. Auta, jako jsou Ferrari z limitovaných sérií, získávají na ceně, i když se s nimi jezdí - takže pokud to někde na okruhu nepošle ve 200 do bariéry, v dlouhodobém horizontu vydělá a ještě si užije spoustu zábavy.

0/0
3.2.2016 18:13

J84o28s47e87f 87B86i11e50l87i35k 6652916438507

Ono se s tím autem nesmí do zahraničí?

+1/0
3.2.2016 13:34

R43a19d60e88k 62V69i67n80š 2450343931

Pán si asi ani neuvědomuje, že většina kusů LaFerrari z celkového počtu 499 položek v zahraničí končí ;-D

Zejména v Itálii, Velké Británii, Německu, Francii, USA a Holandsku. A tam všude mají závodních tratí kolik chtějí, nebo jako alternativu volí kvalitní okresky a dálnice bez limitu. Aerodynamika u LaFerrari funguje již v relativně malých rychlostech, mechanická přilnavost je cítit v jakékoliv situaci.

+1/0
3.2.2016 13:52

J43i94ř55í 43S55c79h81w41a75c79h 8618384518246

tak tady v "této (jakékoliv) situaci" ta mechanická přilnavost asi moc "cítit" nebyla ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=RSrEbv8RSrQ

0/0
3.2.2016 21:48

R79a35d12e25k 37V48i10n27š 2710563821

950 koní a nezodpovědný majitel, který neví, co má pod zadkem :-) Vážně si myslíte, že po přehnaném přidání plynu s takovým autem se nic nestane? S tím nemá v prvé řadě nic společného přilnavost, ať už mechanická nebo aerodynamická. Naučte se něco člověče...

0/0
4.2.2016 17:51

J57i60ř64í 65S69c13h81w22a92c53h 8918554168416

já se nic učit nemusím, mně by se to nestalo, dřív by se to měl naučit ten "nezodpovědný majitel" co sice má 5 dalších Ferrari, ale přesto s nimi neumí jezdit i když je v nich "mechanická přilnavost cítit v jakékoliv situaci ";-D;-D;-D

0/0
4.2.2016 20:52

O55n82d60ř66e70j 81Č79a18p74k82a 6431651653174

Na Nordschleife jste podle předpisů za 6 hodin. A člověk, co si může dovolit auto za milión euro, nebude mít problémy ani s tím, aby si s pár kamarády s podobným koníčkem pronajali na den třeba Brno nebo Most včetně traťáků a časomíry.

+4/0
3.2.2016 14:08

D84e93n26i33s 98W59i97t28z27k74u 3153751789257

a taky ten kufr, tam se asi nevejde 5 pytlů cementu

+1/0
3.2.2016 14:26

J58i69ř86í 79B94a82r81t65á49k 9590105748134

povazujete se za inteligentniho cloveka, kdyz si lamate hlavu timto?

0/0
3.2.2016 15:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.