Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opavská firma chystá tříkolový skútr se střechou, jeho původ je v Číně

Společnost Motoscoot opavského podnikatele Pavla Brídy uvede za několik týdnů na trh elektrické tříkolky Velor-X-Trike. Vozítka budou mít sice řídítka jako motocykly nebo skútry, ale od těch je bude odlišovat krytá kabina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P80e18t52r 71M28a97r94š83o77u26n 5345828716986

hele, to je ono: http://www.alibaba.com/product-detail/New-Electric-Tricycle_60239795815.html

0/0
7.2.2016 17:14

J81a38k92u33b 72K66o79s 3846322170114

Když tříkolka, tak dvě kola vpředu. Takhle to bude dost nestabilní.

0/0
6.2.2016 19:32
Foto

M21i48r94o87s87l10a57v 47S62t69e42i75n12e24r 6848854503125

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

0/0
5.2.2016 20:05

P27e47t76r 37M96a43r65š61o55u94n 5225808116326

trochu malej tuktuk ne?

0/0
5.2.2016 0:07
Foto

M29i64r27o85s55l88a89v 37S33t35e34i46n21e95r 6268314583805

U Alibaby.com najdete i větší, ale v našem klimatu musí být ten tuktuk uzavřený. Třeba po Praze by to bylo asi zajímavé.

0/0
5.2.2016 19:54
Foto

M92i44r29o88s62l44a21v 96S53t32e48i12n52e50r 6888414533815

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

Tento model bych považoval za vhodný pro Staromák, ukázat turistům starou Prahu. Hlavně je to vozítko obratné a úzké, protáhne se i brankou.

Elektřina nesmrdí, takže by nezatěžovala už tak hustý vzduch v centru.

A cena kolem 25 tisíc Kč také není až tak závratná.

0/0
5.2.2016 20:03

P58e66t98r 93M23a37r20š52o11u72n 5965548656386

běžné tuktuky jsou rozměrově většinou větší.

Asijské tuktuky jsou také uzavíratelné, plachtou... nojo, jenže tam neřeší zimu, max déšť ;-)

Uzavřenost tohoto opavskočínského je na pohled pěkné, ale jaká bude realita? V zimě tam nebude chladno? Čím to vytápíme? Elektrickým topením tou baterii s dojezdem 70km? Jak se to na ní podepíše v zimě? Otázek vymyslím spoustu a byl bych na stav opravdu zvědavý (což myslím vážně, bez sarkasmu)

0/0
7.2.2016 17:07
Foto

M72i62r98o17s86l10a75v 64S51t44e90i46n15e84r 6338804943315

Rozhodně dobrá myšlenka, na akumulátor nic většího nelze realizovat. Po Praze, nebo z předměstí větších obcí přímo ideální na cestu do práce nebo na nákup.

Náklady prakticky jenom na nové akumulátory, ty mají zatím krátkou životnost.

0/0
4.2.2016 23:51
Foto

M64a72r49e98k 23S92o50f16r 9615510918199

Pro město by bylo lepší mít rychlost až 50 km/h, aby se dalo jet v souvislé koloně, jinak super.

0/0
4.2.2016 19:17

J34a55n 77F82r72o79l86í89k 6336650815814

I pro městský provoz potřebujete něco kolem 80 ky. Jinak jste brzda provozu. Ovšem všechny ty udělátory limitují současné lithiové baterie. Navíc je lithium docela nedostatkový kov takže hromadný přechod na elektriku zatím nehrozí.

0/−1
5.2.2016 15:17

A12n57t59o32n89í14n 66D77o91u12b32e10k 3650329639

hura!!! neco podobneho nebo lepe neco jako smart nebo citigi ale bez zadnich dveri a zadniho sloupku az do delky 2,5 metru bych koupil hned!!! pri cene 100.000 - 130.000 pripadne do 150.000 je to do mesta super vec a byl by to hit

citigo je jinak za 200.000 uplne mimo misu a navic za zbytecna zadni sedadla a nejde s nim tak parkovat kolmo

+1/−1
4.2.2016 10:57

A24n22t59o34n66í89n 37D12o59u11b17e41k 3400169679

chystam se koupit zanovni smart do prahy do 150.000 ale nove auto by bylo lepsi :-)

0/−1
4.2.2016 10:59

J26i21ř45í 89Z83ý70k46a 9349403421520

za 150 se dá koupit zmíněný Renault Twizy a to včetně baterií (běžně bývají v pronájmu). Viz tipcars

+1/0
4.2.2016 11:03

V69á58c64l46a73v 76M56r19á53z 9741344936336

Citigo stojí od 180 000Kč. Za 150-160 se dá koupit rok stará předváděčka s najetými 3000km a plnou zárukou na 5 let 100 000 km. A hlavně u citiga se platí za pohodlí, to je spolu s jízdními vlastnostmi o třídu výš než u jiných malých vozítek od fiatu nebo renaultu.

0/0
6.2.2016 13:40

M46i81r30o53s54l83a36v 29K87a79š58p31a47r 7650271697696

Kdyby byla cena max.100 a dojezd aspoň 100. Tak tomu dávám šanci, takto myslím, že ne :-/Rv

0/0
4.2.2016 10:55

P69a22v51e58l 63Š21ť56a90s85t40n42ý 6714778244238

V autě maličko znervózním, když se mi rozsvítí hladové oko. A to mám pak dojezd ještě 150 kilometrů. Jaké pocity musí mít řidič u něčeho takového?

0/0
4.2.2016 10:45

J72i40ř41í 62K93o43c73u45r20e63k 6495704845878

Stejné jako řidič fichtla, který má nádrž na dva a půl litru a dokáže s tím dojet maximálně 100-120 km daleko. A teď: Kdo na fichtli jezdí Praha-Brno tak a zpátky za jeden den pracovně?

+2/0
4.2.2016 12:46

J51a39n 90F91r82o15l63í80k 6806870285194

Jako kluk jsem jel o prázdninách za tetou do Prahy. V kapse trenek 10 kčs na benzin a s Jawou 550 mě to stačilo až do Černé v Pošumaví, kde jsme měli povinnou brigádu. Jenže tankování trvalo 5 minut a ne 5 hodin.;-D

+1/0
5.2.2016 15:14

J95o62s96e95f 86B26i11e44l18i74k 6342856178747

Pro mistra na pojíždění po fabrice dobrý. Do města nebrat, a za město nepouštět.

+1/0
4.2.2016 10:33

J36i47ř16í 47K98o70c84u16r97e87k 6135804855408

Ani když dojíždíte na vlakovou zastávku 1,5 km daleko vše ZÓNA 30, autobus tam nejezdí, jelikož pro 6 chalup to nemá cenu a navíc by se na silničku 2,2 m širokou sotva vešel, v zatáčce vůbec?

+1/0
4.2.2016 12:47

R18i18c58h59a73r75d 34T76r81e23f67i62l 4541825539430

Na vlakovou zastávku vzdálenou 1,5 km si nemusím vozit brusel na nějakém přibližovadle, tam dojdu pěšky nebo v nejhorším na kole.

+1/0
4.2.2016 13:32

R64o65b15i74n 39Ž37i43ž74k49a 2288474206566

Nemluvě o faktu, že do vlaku to nevezme a nechat to stát každý den deset hodin někde ve vidlákově před nádražím ve všem počasí...

0/0
4.2.2016 15:36

J97a17n 83F45r25o13l98í65k 6756350435974

Jezdí na kolech zn. Ukrajina a zamykají to k nádražnímu zábradlí.

0/0
5.2.2016 15:20

J12a69n 34U34l41r18i40c32h 8548543486241

Je to paskvil, nema to kapacitu jako auto, a nemuzete tim klickovat v provozu jako na skutru. Takze vysledek je ze mate vlastne neco, co si bere nejhorsi vlastnosti s obou typu. Nac mi bude ze budu stat v kolone a muj radoby skutr bude zabirat jen pulku pruhu?

+1/−1
4.2.2016 9:48

J79i65ř77í 80K25o84c33u56r85e66k 6355244595788

A věříte v existenci vesniček?

+1/0
4.2.2016 12:49

S19t67a49n43i97s89l79a41v 40M34i72l49e24r 5862397790333

Konečně malé elektrické vozítko do města. Pokud ho bude možne parkovat i v modrých zonách jako motorky a dobijet u veřejných nabiječek, tak je to na popojíždění po Praze a nebo jiném městě ideální. Držím palce.:-)

0/0
4.2.2016 9:36

J53o62s45e30f 44N47o31v83á59k 2502199513269

Před časem jsem se zajímal o elektrické skútry na dojíždění do práce. Kromě toho, že cena je příliš vysoká ve srovnání s porovnatelným benzínovým skútrem, mě především odradil fakt, že baterie mají velmi omezenou životnost a jejich výkon - a tím i dojezd - klesá. Navíc udávaný dojezd je značně závislý na stylu jízdy a profilu trati. Zrychlování, vyšší rychlost a kopce baterii vybijí o mnoho dříve, než dosáhnete udávaného dojezdu. Výměna baterie znamená značnou investici, tvoří výraznou část ceny stroje. Takže ojetina s vymlácenýma baterkama bude podle mě poměrně nezajímavá. Když k tomu přidáte omezenou možnost kdykoli bleskově "natankovat" a když si "zelení" uvědomí, co obnáší výroba, distribuce, likvidace baterií a že ta elektřina se někde musí vyrobit (a ze sluníčka a větru toho moc nebude), tak to zas taková pecka není. Byť náklady na provoz jsou nízké.

Nicméně úřady to jistě nakoupí. Počítám, že na vozítkách bude nálepka "Spolufinancováno EU" EU

+3/−2
4.2.2016 9:28

J13i97ř20í 80Z38ý31k64a 9149203491340

záleží na tom, co je tam za baterie a jak se k nim chová nabíjecí elektronika. Ano, pokud je elektronika "ždíme na krev", nebo jde o gelové baterie, tak si zajezdíte tak rok dva, než bude potřeba výměna. V případě li-ion baterií s nějakým inteligentnějším nabíjením by neměl být problém dosáhnout 8 leté životnosti, stejně jako je tomu u vozů Tesla.

+1/−1
4.2.2016 9:45

J10a33n 46F56r52o44l18í68k 6556850125694

Zatím kapacitně i ekonomicky nezajímavé. Za 8 let provozu jsem utratil 117 tis. kč za benzín a ujel 75 tis. km. Další provozní náklady jsou téměř shodné (destičky, pneumatiky, pojištění). Mám C1. Malé, lehké, mohu si dovolit v zimě i topit a nikdy mě nedojde energie protože 2 litry v kanistru uvezu. Všude zaparkuji a odvezu 4 lidi. Po dálnici hravě 130.

+1/0
5.2.2016 15:28

O96n42d87ř32e12j 22Z23d39e38r32a88d18i68č51k14a 6164105583678

V Asii se tomu říká tuk-tuk :-P

+1/0
4.2.2016 9:24

V49o51j94t94ě44c23h 83B37á17r15t10e81k 1691265956491

Za mě radši Piaggio APE

+1/−1
4.2.2016 8:27
Foto

M82i95c42h41a11l 97N35a94j70m11a56n 7479823926140

Hmmm. pěkné. Ale pořád většímu rozšíření bude bránit cena... 140 tis. je skoro hranice, za kterou se dá koupit normální malé nové auto.

+1/−1
4.2.2016 7:52

J62i55ř37í 43Z30ý54k46a 9919873871370

Aixamy pro řidiče od 15let stojí 250t Kč a taky se to prodává. U nás v Teplicích to na silnici vídám poměrně často.

A protože tohle dětem kupují movitější rodiče, neměl by být ani problém s nabíjením - nejspíše budou bydlet ve vlastní vilce, takže se zásuvkou a parkovacím místem problém nebude. A ještě ušetří kilíčko v nákupce, něco za servis, PHM, emise ...

0/0
4.2.2016 7:57

P84e31t33r 32R17i47c52h54t63e32r 4146255364470

většina el. skútrů má vyndavací baterii, tady jich může být možná víc, ale nabít by se to dalo i v paneláku. Navíc tam budou prakticky mizivé náklady na údržbu.

0/0
4.2.2016 8:28

L53u68d10v72í22k 36G88a34j22d94o29š24í87k 2625293384582

Už vás vidím, jak z toho denně vyndaváte 100 kg baterií a nosíte to domů nabít. ;-D

+2/0
4.2.2016 17:34

P49e53t22r 69R49i72c47h77t49e10r 4406475494390

nee 8,5 kg

http://www.akumo.cz/lithiovy-akumulator-l45-lifepo4-2

0/0
5.2.2016 14:03

P50a22v17e81l 10M76a91r24e74š 6105955962209

Tohle strčit do zásuvky v klasickém paneláku, tak vám hliníkový dráty vytečou ze zdi. ;-D.

Ve starším činžáku s stačí vhodně zkombinovat mikrovlnku, el. troubu a rychlovarnou konvici a proklíná vás půlka bloku, bo vyletí jistič pro celej dům;-D

0/0
7.2.2016 23:58

P36e86t33r 63R91i44c93h55t74e81r 4346835284370

Je to malej elektrickej TukTuk. Měl by ale bejt levnější :-P.

+1/0
4.2.2016 7:44

M35a43r86e88k 92D73o55s88t72á75l 7551461374807

Cena je podle mě u těchto "autíček" hlavní problém. Skútr pořídím do 20 tisíc, malé ojeté auto v dobrém stavu do 50 tisíc. Takže di to asi koupí jen technický nadšenec, nebo fanda.

0/0
4.2.2016 7:30

J57i38ř46í 68Z53ý74k36a 9519613751760

nebo řidič od 15let, případně senior, kterému stačí, že si dojede nakoupit do města, zajde k lékaři atp.

0/0
4.2.2016 7:53

P55a15v44e94l 46M34a57r26e57š 6635885412239

Ten senior má auto z let kdy nebýval senoirem, nebo si koupí za půlku ceny tohoto slušný lehce olítaný Citigo, Fiat 500, Mikru, nebo něco podobného

0/0
8.2.2016 0:01

P16e14t46r 80J97a59k86u 7452978663730

Porovnavejte porovnatelne. trikolka je NOVA, mala a elektricka.

to ze koupite ojete auto za 50k je sice mozna pro vas fakt (pro mne napr. je to uplne mimo, kupiji ojetiny za 300 a vyse) ale neni to prima konkurence i kdyz se to tak zdanlive jevi.

0/0
4.2.2016 8:59

R26o53b86i24n 74Ž62i98ž91k34a 2228264276496

Píšete "porovnávejte porovnatelné" a pak do jedné věty fláknete ojetou střední třídu za 300K se Sparkem :D

.

Konkurence se nebere podle adjektiv, ale podle účelu. A zamýšlený účel se u tohohle vozítka a ojetého městského malého auta hodně překrývá.

+1/0
4.2.2016 15:40

P54a77v39e31l 87M20a32r93e49š 6155555472709

Za stopade koupíte velmi slušné ojeté auto nižší nebo nižší střední třídy, které vám při troše péče bude sloužit s minimálními náklady deset let. narozdíl od tohohle bazmeku to může být vaše jediné auto, protože si s tím můžete troufnout na dálnici, nebo dál za město mimo civilizaci, kde třífázových rychlonabíjecích zásuvek obvykle moc nebývá. natankováno máte za pět minut, ujedete na jedno natankování 1000 km a provozní náklady na palivo budou kolem 1.2 na kilometr ( nafta je levná , dnes jsem bral za 22.9, plná nádrž pod tisícovku...)

0/0
8.2.2016 0:09

T88o70m63á26š 88P19í17c76l 3306293791697

Konečně to nějaký výrobce zkusil bez machrování s nejrůznějšími vychytávkami a bez šponování ceny. Pro mě to auto zatím není, ale přeji mnoho prodejních úspěchů.

+7/0
4.2.2016 6:46

J12i82ř11í 89Z49ý88k92a 9879283401520

něco podobného dělá Renault ... Twizy. Akorát to má hloupě vyřešené dveře.

Nicméně to má lepší dojezd, cenu podobnou. Prodeje nic moc, kolem 2500ks ročně.

Držím palce, ať je to alespoň nepoloží.

+2/0
4.2.2016 1:00

P81a57v24e19l 56F51o32l13t80á68n 4360912194

Ano, "Prodeje nic moc" – ale proč?

Můžu jít do prodejny a prohlédnout/objednat/koupit si Twizy? NE.

Ale skuhrat nad nízkými prodeji výrobci budou, na to jsou machři.

+1/−2
4.2.2016 1:51

M30a69r95e36k 17J42a76n56e19č50k28a 1187486913591

Nevidím v tom žádný prodejní potenciál, tím spíše, že rychlost se pohybuje mezi 45, max. 55km/hod a dojezd pouze 70km. Za tuhle cenu si každý raději koupí klasický skutr. Jinak na rozvoz pizzy si každý raději koupí nějakou ojetou nákupní tašku, protože dojezd 70km na den by jim opravdu nestačil a určitě taky nebudou řešit jestli jsou eko. To je od pana podnikatele - nadšence trochu naivní představa, tím spíše, že lidé čím dál více blbnou s auty typu SUV i do města a půjdou do přerostlého dětského kočárku. V Číně je navíc úplně odlišný trh a klimatické podmínky.

+6/−4
4.2.2016 0:49

J65i65ř53í 81K70o40c21u44r41e94k 6975304785958

No vidíte. Máma jezdí 3x týdně do města. Chodí přes kilometr pěšky na vlak, nemá totiž řidičák a autobus zastavuje taky hned vedle.

Získat papíry na malé auto a jezdit v "provozu", který se počítá na 10 aut za den, by zvládla. Na vlak ji to doveze a narozdíl od terénního quadu nezmokne cestou. Přecejenom máti už má roky a vnučku ... takže by to měl kdo podědit, kdyby se máti přestala citít, že to zvládá.

+1/−1
4.2.2016 12:59

R76o88b42i56n 19Ž80i28ž28k96a 2608204966746

No od toho je v nabídce ta ojetá nákupní taška. Za cenu tohohle vozu se dá zaplatit její koupě + pět let vámi popsaného provozu.

+1/0
4.2.2016 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.