Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opavská firma chystá tříkolový skútr se střechou, jeho původ je v Číně

Společnost Motoscoot opavského podnikatele Pavla Brídy uvede za několik týdnů na trh elektrické tříkolky Velor-X-Trike. Vozítka budou mít sice řídítka jako motocykly nebo skútry, ale od těch je bude odlišovat krytá kabina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P77e32t65r 63M33a64r72š37o14u39n 5265318266836

hele, to je ono: http://www.alibaba.com/product-detail/New-Electric-Tricycle_60239795815.html

0/0
7.2.2016 17:14

J78a46k18u76b 15K62o31s 3346872180464

Když tříkolka, tak dvě kola vpředu. Takhle to bude dost nestabilní.

0/0
6.2.2016 19:32
Foto

M54i23r89o98s53l84a14v 94S75t97e13i27n16e21r 4880952880136

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

0/0
5.2.2016 20:05

P79e11t11r 64M30a44r56š75o58u79n 5895698246116

trochu malej tuktuk ne?

0/0
5.2.2016 0:07
Foto

M41i74r25o28s28l24a24v 39S71t46e21i87n13e48r 4140582970516

U Alibaby.com najdete i větší, ale v našem klimatu musí být ten tuktuk uzavřený. Třeba po Praze by to bylo asi zajímavé.

0/0
5.2.2016 19:54
Foto

M41i37r98o15s65l53a21v 34S78t18e37i37n45e94r 4170432130146

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

Tento model bych považoval za vhodný pro Staromák, ukázat turistům starou Prahu. Hlavně je to vozítko obratné a úzké, protáhne se i brankou.

Elektřina nesmrdí, takže by nezatěžovala už tak hustý vzduch v centru.

A cena kolem 25 tisíc Kč také není až tak závratná.

0/0
5.2.2016 20:03

P79e23t80r 69M83a65r86š71o92u83n 5325688726206

běžné tuktuky jsou rozměrově většinou větší.

Asijské tuktuky jsou také uzavíratelné, plachtou... nojo, jenže tam neřeší zimu, max déšť ;-)

Uzavřenost tohoto opavskočínského je na pohled pěkné, ale jaká bude realita? V zimě tam nebude chladno? Čím to vytápíme? Elektrickým topením tou baterii s dojezdem 70km? Jak se to na ní podepíše v zimě? Otázek vymyslím spoustu a byl bych na stav opravdu zvědavý (což myslím vážně, bez sarkasmu)

0/0
7.2.2016 17:07
Foto

M74i41r70o72s69l13a75v 19S61t74e12i88n60e62r 4180832520176

Rozhodně dobrá myšlenka, na akumulátor nic většího nelze realizovat. Po Praze, nebo z předměstí větších obcí přímo ideální na cestu do práce nebo na nákup.

Náklady prakticky jenom na nové akumulátory, ty mají zatím krátkou životnost.

0/0
4.2.2016 23:51
Foto

M41a70r55e92k 71S28o56f39r 9305100658499

Pro město by bylo lepší mít rychlost až 50 km/h, aby se dalo jet v souvislé koloně, jinak super.

0/0
4.2.2016 19:17

J41a94n 85F68r63o35l30í74k 6716390445764

I pro městský provoz potřebujete něco kolem 80 ky. Jinak jste brzda provozu. Ovšem všechny ty udělátory limitují současné lithiové baterie. Navíc je lithium docela nedostatkový kov takže hromadný přechod na elektriku zatím nehrozí.

0/−1
5.2.2016 15:17

A47n70t17o19n62í96n 20D40o74u48b26e65k 3780149859

hura!!! neco podobneho nebo lepe neco jako smart nebo citigi ale bez zadnich dveri a zadniho sloupku az do delky 2,5 metru bych koupil hned!!! pri cene 100.000 - 130.000 pripadne do 150.000 je to do mesta super vec a byl by to hit

citigo je jinak za 200.000 uplne mimo misu a navic za zbytecna zadni sedadla a nejde s nim tak parkovat kolmo

+1/−1
4.2.2016 10:57

A76n11t50o55n45í88n 61D18o62u56b65e76k 3490299269

chystam se koupit zanovni smart do prahy do 150.000 ale nove auto by bylo lepsi :-)

0/−1
4.2.2016 10:59

J85i65ř97í 25Z58ý94k79a 9849313211460

za 150 se dá koupit zmíněný Renault Twizy a to včetně baterií (běžně bývají v pronájmu). Viz tipcars

+1/0
4.2.2016 11:03

V68á38c11l30a46v 52M97r55á26z 9881944386926

Citigo stojí od 180 000Kč. Za 150-160 se dá koupit rok stará předváděčka s najetými 3000km a plnou zárukou na 5 let 100 000 km. A hlavně u citiga se platí za pohodlí, to je spolu s jízdními vlastnostmi o třídu výš než u jiných malých vozítek od fiatu nebo renaultu.

0/0
6.2.2016 13:40

M30i11r81o55s11l10a49v 53K62a34š29p98a78r 7230151697286

Kdyby byla cena max.100 a dojezd aspoň 100. Tak tomu dávám šanci, takto myslím, že ne :-/Rv

0/0
4.2.2016 10:55

P16a70v70e24l 76Š24ť49a33s55t45n40ý 6964308694698

V autě maličko znervózním, když se mi rozsvítí hladové oko. A to mám pak dojezd ještě 150 kilometrů. Jaké pocity musí mít řidič u něčeho takového?

0/0
4.2.2016 10:45

J75i13ř86í 64K73o77c12u75r20e46k 6285834475948

Stejné jako řidič fichtla, který má nádrž na dva a půl litru a dokáže s tím dojet maximálně 100-120 km daleko. A teď: Kdo na fichtli jezdí Praha-Brno tak a zpátky za jeden den pracovně?

+2/0
4.2.2016 12:46

J26a52n 28F42r20o28l75í31k 6326580865144

Jako kluk jsem jel o prázdninách za tetou do Prahy. V kapse trenek 10 kčs na benzin a s Jawou 550 mě to stačilo až do Černé v Pošumaví, kde jsme měli povinnou brigádu. Jenže tankování trvalo 5 minut a ne 5 hodin.;-D

+1/0
5.2.2016 15:14

J40o61s75e93f 18B32i36e97l38i18k 6462116828637

Pro mistra na pojíždění po fabrice dobrý. Do města nebrat, a za město nepouštět.

+1/0
4.2.2016 10:33

J41i91ř67í 48K66o76c30u48r18e49k 6235534115378

Ani když dojíždíte na vlakovou zastávku 1,5 km daleko vše ZÓNA 30, autobus tam nejezdí, jelikož pro 6 chalup to nemá cenu a navíc by se na silničku 2,2 m širokou sotva vešel, v zatáčce vůbec?

+1/0
4.2.2016 12:47

R59i56c37h64a42r24d 90T96r44e57f69i33l 4751245679280

Na vlakovou zastávku vzdálenou 1,5 km si nemusím vozit brusel na nějakém přibližovadle, tam dojdu pěšky nebo v nejhorším na kole.

+1/0
4.2.2016 13:32

R24o20b94i19n 45Ž22i89ž39k90a 2478474626406

Nemluvě o faktu, že do vlaku to nevezme a nechat to stát každý den deset hodin někde ve vidlákově před nádražím ve všem počasí...

0/0
4.2.2016 15:36

J37a84n 67F19r82o95l11í58k 6896730275304

Jezdí na kolech zn. Ukrajina a zamykají to k nádražnímu zábradlí.

0/0
5.2.2016 15:20

J26a11n 69U13l18r16i96c71h 8928813936391

Je to paskvil, nema to kapacitu jako auto, a nemuzete tim klickovat v provozu jako na skutru. Takze vysledek je ze mate vlastne neco, co si bere nejhorsi vlastnosti s obou typu. Nac mi bude ze budu stat v kolone a muj radoby skutr bude zabirat jen pulku pruhu?

+1/−1
4.2.2016 9:48

J90i41ř50í 20K25o74c13u33r52e59k 6805274425478

A věříte v existenci vesniček?

+1/0
4.2.2016 12:49

S17t14a84n31i23s61l15a45v 28M90i72l38e30r 5442387560433

Konečně malé elektrické vozítko do města. Pokud ho bude možne parkovat i v modrých zonách jako motorky a dobijet u veřejných nabiječek, tak je to na popojíždění po Praze a nebo jiném městě ideální. Držím palce.:-)

0/0
4.2.2016 9:36

J64o91s85e25f 53N15o68v18á78k 2582519273919

Před časem jsem se zajímal o elektrické skútry na dojíždění do práce. Kromě toho, že cena je příliš vysoká ve srovnání s porovnatelným benzínovým skútrem, mě především odradil fakt, že baterie mají velmi omezenou životnost a jejich výkon - a tím i dojezd - klesá. Navíc udávaný dojezd je značně závislý na stylu jízdy a profilu trati. Zrychlování, vyšší rychlost a kopce baterii vybijí o mnoho dříve, než dosáhnete udávaného dojezdu. Výměna baterie znamená značnou investici, tvoří výraznou část ceny stroje. Takže ojetina s vymlácenýma baterkama bude podle mě poměrně nezajímavá. Když k tomu přidáte omezenou možnost kdykoli bleskově "natankovat" a když si "zelení" uvědomí, co obnáší výroba, distribuce, likvidace baterií a že ta elektřina se někde musí vyrobit (a ze sluníčka a větru toho moc nebude), tak to zas taková pecka není. Byť náklady na provoz jsou nízké.

Nicméně úřady to jistě nakoupí. Počítám, že na vozítkách bude nálepka "Spolufinancováno EU" EU

+3/−2
4.2.2016 9:28

J57i20ř31í 90Z73ý58k63a 9879963711250

záleží na tom, co je tam za baterie a jak se k nim chová nabíjecí elektronika. Ano, pokud je elektronika "ždíme na krev", nebo jde o gelové baterie, tak si zajezdíte tak rok dva, než bude potřeba výměna. V případě li-ion baterií s nějakým inteligentnějším nabíjením by neměl být problém dosáhnout 8 leté životnosti, stejně jako je tomu u vozů Tesla.

+1/−1
4.2.2016 9:45

J39a36n 15F90r33o11l73í13k 6186310345834

Zatím kapacitně i ekonomicky nezajímavé. Za 8 let provozu jsem utratil 117 tis. kč za benzín a ujel 75 tis. km. Další provozní náklady jsou téměř shodné (destičky, pneumatiky, pojištění). Mám C1. Malé, lehké, mohu si dovolit v zimě i topit a nikdy mě nedojde energie protože 2 litry v kanistru uvezu. Všude zaparkuji a odvezu 4 lidi. Po dálnici hravě 130.

+1/0
5.2.2016 15:28

O76n55d31ř88e40j 26Z53d52e35r85a76d72i80č79k20a 6224475813848

V Asii se tomu říká tuk-tuk :-P

+1/0
4.2.2016 9:24

V10o13j88t52ě37c74h 42B13á87r34t49e52k 1881485876961

Za mě radši Piaggio APE

+1/−1
4.2.2016 8:27
Foto

M16i95c12h42a97l 65N54a71j85m11a28n 7249593306930

Hmmm. pěkné. Ale pořád většímu rozšíření bude bránit cena... 140 tis. je skoro hranice, za kterou se dá koupit normální malé nové auto.

+1/−1
4.2.2016 7:52

J91i95ř83í 52Z98ý76k51a 9429463131500

Aixamy pro řidiče od 15let stojí 250t Kč a taky se to prodává. U nás v Teplicích to na silnici vídám poměrně často.

A protože tohle dětem kupují movitější rodiče, neměl by být ani problém s nabíjením - nejspíše budou bydlet ve vlastní vilce, takže se zásuvkou a parkovacím místem problém nebude. A ještě ušetří kilíčko v nákupce, něco za servis, PHM, emise ...

0/0
4.2.2016 7:57

P21e49t47r 61R36i29c90h40t31e24r 4406855814670

většina el. skútrů má vyndavací baterii, tady jich může být možná víc, ale nabít by se to dalo i v paneláku. Navíc tam budou prakticky mizivé náklady na údržbu.

0/0
4.2.2016 8:28

L14u32d96v65í88k 40G83a72j73d28o58š95í52k 2145543164282

Už vás vidím, jak z toho denně vyndaváte 100 kg baterií a nosíte to domů nabít. ;-D

+2/0
4.2.2016 17:34

P59e98t61r 61R14i59c45h63t65e86r 4396395624700

nee 8,5 kg

http://www.akumo.cz/lithiovy-akumulator-l45-lifepo4-2

0/0
5.2.2016 14:03

P80a52v66e27l 19M46a19r48e47š 6615795642739

Tohle strčit do zásuvky v klasickém paneláku, tak vám hliníkový dráty vytečou ze zdi. ;-D.

Ve starším činžáku s stačí vhodně zkombinovat mikrovlnku, el. troubu a rychlovarnou konvici a proklíná vás půlka bloku, bo vyletí jistič pro celej dům;-D

0/0
7.2.2016 23:58

P86e17t70r 93R87i26c69h34t66e31r 4676525694920

Je to malej elektrickej TukTuk. Měl by ale bejt levnější :-P.

+1/0
4.2.2016 7:44

M15a53r76e27k 85D43o88s95t34á71l 7611871884197

Cena je podle mě u těchto "autíček" hlavní problém. Skútr pořídím do 20 tisíc, malé ojeté auto v dobrém stavu do 50 tisíc. Takže di to asi koupí jen technický nadšenec, nebo fanda.

0/0
4.2.2016 7:30

J22i88ř22í 24Z51ý79k79a 9889783781680

nebo řidič od 15let, případně senior, kterému stačí, že si dojede nakoupit do města, zajde k lékaři atp.

0/0
4.2.2016 7:53

P74a54v20e27l 98M94a50r93e48š 6555425182139

Ten senior má auto z let kdy nebýval senoirem, nebo si koupí za půlku ceny tohoto slušný lehce olítaný Citigo, Fiat 500, Mikru, nebo něco podobného

0/0
8.2.2016 0:01

P47e87t52r 28J73a69k25u 7632818453560

Porovnavejte porovnatelne. trikolka je NOVA, mala a elektricka.

to ze koupite ojete auto za 50k je sice mozna pro vas fakt (pro mne napr. je to uplne mimo, kupiji ojetiny za 300 a vyse) ale neni to prima konkurence i kdyz se to tak zdanlive jevi.

0/0
4.2.2016 8:59

R18o77b39i55n 50Ž34i72ž86k48a 2168734546306

Píšete "porovnávejte porovnatelné" a pak do jedné věty fláknete ojetou střední třídu za 300K se Sparkem :D

.

Konkurence se nebere podle adjektiv, ale podle účelu. A zamýšlený účel se u tohohle vozítka a ojetého městského malého auta hodně překrývá.

+1/0
4.2.2016 15:40

P79a60v44e87l 92M68a28r49e66š 6815435762429

Za stopade koupíte velmi slušné ojeté auto nižší nebo nižší střední třídy, které vám při troše péče bude sloužit s minimálními náklady deset let. narozdíl od tohohle bazmeku to může být vaše jediné auto, protože si s tím můžete troufnout na dálnici, nebo dál za město mimo civilizaci, kde třífázových rychlonabíjecích zásuvek obvykle moc nebývá. natankováno máte za pět minut, ujedete na jedno natankování 1000 km a provozní náklady na palivo budou kolem 1.2 na kilometr ( nafta je levná , dnes jsem bral za 22.9, plná nádrž pod tisícovku...)

0/0
8.2.2016 0:09

T11o36m60á94š 74P58í90c37l 3816523851717

Konečně to nějaký výrobce zkusil bez machrování s nejrůznějšími vychytávkami a bez šponování ceny. Pro mě to auto zatím není, ale přeji mnoho prodejních úspěchů.

+7/0
4.2.2016 6:46

J64i92ř14í 17Z44ý25k97a 9809773721520

něco podobného dělá Renault ... Twizy. Akorát to má hloupě vyřešené dveře.

Nicméně to má lepší dojezd, cenu podobnou. Prodeje nic moc, kolem 2500ks ročně.

Držím palce, ať je to alespoň nepoloží.

+2/0
4.2.2016 1:00

P88a64v28e93l 51F87o89l38t71á72n 4160572394

Ano, "Prodeje nic moc" – ale proč?

Můžu jít do prodejny a prohlédnout/objednat/koupit si Twizy? NE.

Ale skuhrat nad nízkými prodeji výrobci budou, na to jsou machři.

+1/−2
4.2.2016 1:51

M85a22r55e78k 79J71a88n33e61č44k16a 1957636553611

Nevidím v tom žádný prodejní potenciál, tím spíše, že rychlost se pohybuje mezi 45, max. 55km/hod a dojezd pouze 70km. Za tuhle cenu si každý raději koupí klasický skutr. Jinak na rozvoz pizzy si každý raději koupí nějakou ojetou nákupní tašku, protože dojezd 70km na den by jim opravdu nestačil a určitě taky nebudou řešit jestli jsou eko. To je od pana podnikatele - nadšence trochu naivní představa, tím spíše, že lidé čím dál více blbnou s auty typu SUV i do města a půjdou do přerostlého dětského kočárku. V Číně je navíc úplně odlišný trh a klimatické podmínky.

+6/−4
4.2.2016 0:49

J73i98ř60í 43K29o57c86u51r84e93k 6715434405648

No vidíte. Máma jezdí 3x týdně do města. Chodí přes kilometr pěšky na vlak, nemá totiž řidičák a autobus zastavuje taky hned vedle.

Získat papíry na malé auto a jezdit v "provozu", který se počítá na 10 aut za den, by zvládla. Na vlak ji to doveze a narozdíl od terénního quadu nezmokne cestou. Přecejenom máti už má roky a vnučku ... takže by to měl kdo podědit, kdyby se máti přestala citít, že to zvládá.

+1/−1
4.2.2016 12:59

R95o43b91i30n 97Ž58i14ž39k85a 2358974926806

No od toho je v nabídce ta ojetá nákupní taška. Za cenu tohohle vozu se dá zaplatit její koupě + pět let vámi popsaného provozu.

+1/0
4.2.2016 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.