Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Royal Enfield má po 60 letech novinku. Enduro má startér i kompas

Původně britská značka, která se v letech 1955-1969 postupně zcela přesunula do Indie a pokračovala ve výrobě jednoduchých motocyklů pro rozvojové trhy, zažívá v posledních letech úspěšný rozvoj. Nový model Himalayan poprvé vstupuje do segmentu cestovních endur a přináší řadu moderních technologií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a61r27o52s66l98a10v 21K63u96l24h96a30v11ý 9796538596647

Je to krasavec do Nepálu!

0/0
12.2.2016 16:59

J98o52s93e21f 44V34o27s75i66c57k93y 4283707556713

Akorat jste zapomneli napsat, ze Royal Enfield jest vybaven dieslakem Briggs&Straton !

0/0
8.2.2016 11:15

M52i49c85h11a53l 24H98r62u33b15o51š 4950627722275

Bol som v predajni v Prahe, kde sidli aj oficialne zastupenie a podla informacii od nich sa Royal Entfield nikdy s naftovym agregatom fabricky nevyrabal. Co je na webe je "samo-domo" indicka uprava, nieco ako auta na Kube, kde moze byt v starom Chrysleri kludne motor z Volgy... ;-)

0/0
8.2.2016 16:55

M68a51r82t36i40n 90K89a53r50á82s28e49k 1328424639694

Dvojnásobná cena? Tak to by skoro stálo za to, si rpo něj dojet někam mimo EU, nebo přímo do indie. Dyť je to cesťák, tak by se s ním přes prázdniny mělo dát dojet domů, ne? Jinak představa karburátoru, jednoválce a trochu cestovních proporcí, mi přijde lákavá. Jen nevím jestli ta indická výroba a tlak na cenu, z toho neudělali pojízdný generátor závad. Jezdítě někdo na Enfieldu vyrobeném v poslední době v Indiii?

0/0
8.2.2016 10:13

V77á53c51l57a57v 40Z66á57r21u83b52a 9409863383818

Enfiled dodává do Evropy, USA, Austrálie apod. Já mám classica 1 rok a jsem maximálně spokojený :-). A dojet si pro něj mimo EU nejspíš bude problém - možná vůbec nepůjde přihlásit - viz stránky oficiálního zastoupení u nás - royalenfield.cz ...

0/0
8.2.2016 14:39

M30a23r93t39i35n 76K86a29r41á60s58e42k 1608694949584

Zrova na to koukám. Děkuju za odkaz. Takže dovézt si motorku z indie a dát na ni homologovaný EU karbec a možná zapalování nepůjde, ale koupit si ji v EU a pak si tam dát indický karbec, aby to třeba líp jelo, to už je v pohodě, protože emise na motorkách dál už nikdo nekontroluje. Navíc samodomoštelování karbecu asi už zažil skoro každý, kdo trochu dýl jezdí a určitě ho nešteloval kvůli emisím.

+2/0
8.2.2016 19:34

J39a89n 51V81o27p18i31č69k20a 8213252772294

;-DR^

0/0
9.2.2016 10:27

M17i46l22d62a 54C46r28h19o48n33e43k 8100651320266

;-D vidím špatně nebo je ten výfuk orezlý?

0/0
8.2.2016 6:07

M96i80c34h96a50l 87H92r11u95b85o98š 4130147712685

To je retro! ;-D

0/0
8.2.2016 10:56
Foto

J25a65k70u50b 22V53a21š29k96o 1258584402303

Krasavec .... ;-)

+1/0
8.2.2016 3:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.