- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to o dodatečné výbavě, nevím co má PČR navíc, ale už jen naviják a stabilizační nohy jsou cenově někde jinde než základní holý gladiátor.
Nevim co je na na tom nesmyslu "pracovního"? Tady u nás akorát na tom lítají pražáci o víkendu po lese.....
U nás na vsi to používají například zemědělec, jezdí s tím tu mezi krávy na pastvinu, tu do lesa, tu s vozíkem čehosi. Takové univerzální přibližovadlo, něco mezi traktorem a felicií.
Má ten motor 32 koní nebo jen 14,8kW. Máte v tom trochu chaos.
Legislativa umožňuje čtyřkolku provozovat po pozemních komunikacích s papírovým výkonem jen do 15Kw. Výjimku mají ryze pracovní čtyřkolky se žlutou (traktorovou) RZ. Ty mohou mít plný výkon, ale zase pro ně platí omezení rychlosti na pozemních komunikacích jen do 40 km/h.Takže paradoxem je, že i třeba 800 od stejné firmy má v techničáku zapsán výkon do 15 kW. Jo máme skvělou legislativu...
Nejlevnější? Proč jí tedy PČR kupovala jako bezkonkurenčně nejdražší?
Protože kupovali X8 a ještě s docela velkými úpravami.