Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kubistický kodiaq odhalen. Škoda VisionS je hybrid se spotřebou 1,9 l

Do stále žádanější kategorie SUV zamíří česká značka s druhým modelem. K menšímu yetimu přibude větší kodiaq. Prozatím má dnes už klasické škodovácké označení určené pro studie, ve kterém figuruje slovo „vision“. Za půl roku z něj bude sériové auto. Studie naznačuje, že se dočkáme první hybridní škodovky v historii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M31a49r69e66k 32S13o20f89r 9195390968499

SUV je těžké, tudíž neekologické

0/0
28.2.2016 14:27

M14i41l56o78s22l16a87v 83F71e13ř84t 1936248920497

Kolik to bude zrat je zatim vedlejsi, spisjestli to vw dobolej

0/0
26.2.2016 1:43

K57a80r49e84l 33L46a93n95č48a57r55i18č 7217138620244

Spotřeba 1,9l /100 km, podle evropské metodiky. Pane novináři, odhalte ještě skutečnou spotřebu a nesnažte se jen opisovat komerční žvásty. Pokud jste ovšem profesionál a umíte ji vůbec změřit případně zjistit.

0/0
24.2.2016 22:27
Foto

B66o34h89u13m90i69l 30P29r46o11c84h55á47z77k65a 9812379874270

Mno až se ten vůz vyrobí, tak to bude možné změřit ;)

0/0
24.2.2016 23:46
Foto

V50o61j57t57e64c80h 94B62a81r73t57a42k 6754593983320

nevim no SUV v hybridu ???? Jsem zvědaví jak se to lidem bude líbit až poznají jízdní vlastnosti a získají zkušenosti s běžným provozem(poruchovost, servis, chyby elekro dílů či strojních dílů) ?? Taky je hezké že mi napíšou spotřeba 1,9l /100km ale kolik mě bude stát to dobíjení a tak to je věc druhá.

Nekritizuji jen pokládám relevantní otázky.

0/0
22.2.2016 15:10

V79l57a67d58i54m89í78r 64R13o10z92e20h92n20a76l 5518390747736

Dobíjení u ČEZu do 200 Kč/měs. Bez toho kolikrát dobíjíte, nebo vůbec ne. Prostě paušál...zatím

0/0
24.2.2016 19:21

M25a72r41t55i36n 88S35t66a63u37f37č23í70k 1281667596572

krása lidi přitahuje. jaké štěstí, že má škoda takové designery.

+1/0
22.2.2016 6:04

J40a58n 90K16a67r77e98l 76N94o68v71a79k 5466644348296

koncept hezky.. skoda, ze to neprojde a bude to zase koncernova umelotina..

+2/0
18.2.2016 19:56

J34i57ř81í 41T93e27p98r 4627880395455

Kodiaq LÍBÍ / NELÍBÍ:

• název je katastrofa

• ty zadní dveře vypadají hrozně

• zbytek konceptu se mě líbí

+1/−6
18.2.2016 16:01

J45a65n 82K78a48r58e84l 79N27o43v47a34k 5656734768366

Tepr to je taky hrozný jméno..

+4/−2
18.2.2016 19:55

J21a39k96u91b 56F89e57i46f97a41r 7119749976649

a hloupost je taky špatná vlastnost

+1/0
19.2.2016 18:13

J73i17ř14í 88L69i41b58e13r 6878100970162

Ještě by mne zajímalo, kdy začne dávat Škodovka do svých aut sedadla, ze kterých nebolí záda.

+1/0
18.2.2016 15:37

J49i49ř16í 24T44e17p37r 4527320365775

Pozn. k sedadlům:

Musím oponovat. Měřím skoro 2m mám Yeti. Často střídám různá firemní auta Fordy, Renaulty, Fiaty a Škody. Na škodovky nedám dopustit. Hned za nimi bych zařadil Ford. Naopak Renault je katastrofa.

+1/0
18.2.2016 15:58

M98i48r53e19k 91G31a12j59e52r 5781526449820

Kolega myslel sedadla, ze kterých nebolí záda, když náhodou měříte méně než 2 metry.

+3/0
18.2.2016 16:51

J59i58ř69í 87L66i79b80e92r 6138550910512

S mými 185 cm a více jak patnácti lety za volantem Octavií od prvních do posledních typů jsem velmi rád, že mám nyní Forda. ;-D

+1/0
18.2.2016 16:57

M95i58l34a85n 39Č90e36r31n84ý 5773209699912

Za příplatek tam můžete mít třeba masážní sedadla.

0/0
19.2.2016 13:12

J14i93ř95í 78L94i55b96e69r 6638790610562

To jsem, pravda netušil. Přesto mi nepřijde moc inteligentní, aby se standardně montovala sedadla, na kterých se moc dlouho bez bolestí zad sedět nedá... :-(

+1/0
19.2.2016 17:34

M78a82r44t68i97n 27K54o50v62á10ř 2781150119276

Tak u mě se Škoda zatím trefila s nebolavým provedením - pravidelně jsem jezdil nebo jezdím ve FI, OII + III a SII.

0/0
21.2.2016 20:50

J91i22ř52í 55L38i73b90e76r 6958860750982

Holt, každý jsem jiný, o tom ani v nejmenším nepolemizuji ;-D

0/0
21.2.2016 23:31

M17a75r95t94i98n 87K70o16v77á43ř 2571470509186

Jj souhlas. U mne to bude spíš tím, že málokdy sedím vzadu. Vloni jsme zkoušeli novou Fábii a manželka už po půlhodině jízdy začala nadávat, že se jí tam blbě sedí a po 1,5 hod jízdy už jsme museli zastavit. To se nám u první generace nikdy nestalo. Přitom já jsem u obou neměl vepředu žádný problém.

0/0
22.2.2016 18:50

J22a52k47u63b 40F95e98i89f54a78r 7779519366169

Tento koncept se mi opravdu NELÍBÍ.

Až to půjde do výroby, snad to bude lepší, byť u jiných konceptů to dopadlo právě opačně.

Jediný aktuální model, který se mi opravdu líbí, je SuperbR^

(pro trubky, co by snad chtěli psát o mé Felicii před panelákem, tak jezdím Audi s motorem V8)

+1/−15
18.2.2016 13:16

D28a15n90i66e72l 20K50r54o42n86e13r 7834154226567

mam opacny nazor...mi se vubec nelibil Vision C...to bylo vylozene osklive auto jako by ho delal nejaky amatersky tuner...Nakonec z nej ale vysel podareny Superb. Ale jak vidim ty prisery na cestach, co dokazi ze seriovych aut vytvorit nadsenci jen, aby se odlisili nebo aby pusobili pseudosportovne, tak je mi jasne, ze se jim tento vuz libit nebude...

+1/0
18.2.2016 15:01

J85a43k18u96b 89F32e82i63f53a48r 7229679216759

a viděl jste VisionC na vlastní oči anebo jen na fotkách?

Ale pravda, vnímání hezké/nehezké je čistě subjektivní.

0/0
18.2.2016 15:04

D16a49n29i20e28l 78K71r25o52n55e82r 7454114116927

jen na fotkach...ale vazne se mi na nem nelibilo vubec nic...ani predek (nejhorsi byla ta svetla) ani zadek (prolis naprosto sileny a svetla taky nic moc)

0/0
18.2.2016 15:15

J30a53k91u25b 83F42e32i90f17a27r 7189379816189

tak je fakt, že světla konceptu byla trochu "seatovská" ale mě se celkově líbil, Superb je ok. No uvidíme, co vyleze pak z tohoto.

Ale nemám strach že by se to neprodávalo, SUVčka jsou nyní v módě.

0/0
18.2.2016 15:22

D12a28n71i38e86l 31K20r95o44n84e11r 7374164716917

To kazdopadne...ale za sebe muzu rict, ze bych byl rad, kdyby ten Kodiaq vypadal uplne presne takto...pusobi takovym majestatnim dojmem...ale je mi jasne, ze bude mit v realu vetsi svetla, coz ubere na dravosti ve vyraze.

0/0
18.2.2016 15:28

M54i44c48h46a62l 52V55e90s23e28l60ý 1323169

Asi jsem trubka, ale co má motor V8 společného s líbivostí auta? Nebo to je potřeba se vytáhnout?

+3/0
18.2.2016 17:15

J96a28k21u61b 63F87e69i47f80a26r 7399719156989

S líbivostí v podstatě pouze zvuk, a potřeba se vytáhnout to už vůbec ne.

Avšak pokud jsem třeba dříve něco kritizoval, resp. vyjádřil názor že se mi to nebo ono nelíbí, byl jsem několikrát označen za socku s Felicií před panalákem. Ale když sleduji mínusy, tak koukám že hezké auto se pořád neodpouští;-D

+1/0
19.2.2016 15:46

P43a95v79e97l 40Š94e84d45l34b63a92u42e71r 7498751252475

Vždyť si přece jezděte v tom, co se Vám líbí... Je dobře, ze se každému líbí něco jiného. Za mě Audi ani náhodou, ani nic dalšího z příbuzných firem a vůbec to není ze závisti. Prostě to jsou pro mě velmi nesympatická auta. Každý to má nějak...

+1/0
20.2.2016 9:05

M72i13l58a73n 37Š87v81a26g54r18o14v83s96k67ý 9292329795498

Vypadá jak Grand Cherokee, jen nevím co vyjde levnější. ;-D

0/0
18.2.2016 12:23

J91a79n 31P79a33v74l11í43k 6749363981947

Je mi líto, ale render se mi nelíbí. Nepřipadne mi na něm nic nápaditého. Takových SUV jezdí hromada. Taky doufám, že vyfocený prototyp je opravdu hodně dobře maskovaný, protože jinak by to byla designová hrůza. Věřím, že finálka bude úplně jiná, krásná, jako nový Superb a Fabia. Octavia je povedená, jen když je na ní optický tovární tunning (např. RS). Ta běžná se mi vůbec nelíbí.

0/0
18.2.2016 10:23

M37a74r40t50i23n 33K42o94v84á32ř 2521190579786

Na Octavii je vidět, že vznikala dřív než Fabia a Superb. Dle mého čím novější Škoda, tak tím je koukatelnější.

0/0
21.2.2016 20:12

M40i37c30h78a95l 73M51a26c95h75á55č91e81k 1770495613868

To auto na skicách a ten prototyp na ulici. To je jako jedno a to samé? Nebo mi něco uniklo? Skicy zajímavý. Realita je prodloužený yeti. Chápu, že skicy jsou lákadlo, který s realitou úplně nesouvisí, ale vžť to jsou dvě různý auta...

0/0
18.2.2016 9:13

J50i28ř18í 19E55r31b36e78n 1183554176957

Hovoří se tu o tom již drahnou dobu, Mlho! To na ulici není prototyp, ale mula = funkční vzorek s upravenou kastlí yetiho, ale jinými vnitřnostmi!

+3/0
18.2.2016 10:12

M94i98r37e23k 26B32u13c47h15t29í98k 7629334244549

Motor 1,4 TSI 115 Kw? Životnost max 100 000 Km a pak už jen jízda na baterky.

+2/−4
18.2.2016 9:07

P47e77t49r 23V16o81p89i32č19k37a 5212287217326

paradicka, moc pekny R^

+1/0
18.2.2016 8:11

J73a46n 72P17o49s68p58í96š81i50l 9357449639457

Studie je opravdu moc pěkná, ale nikdy se ještě nestalo (u žádného z výrobců), že sériová výroba je jako studie. Je to otázka výrobních nákladů.

+1/0
18.2.2016 6:32

D13e22n87i20s 92W97i22t34z70k77u 3663821879267

ale stalo, teda ve škodě ještě nikdy

+2/0
18.2.2016 9:00

J46i89ř17í 93E90r28b93e95n 1343254596167

Příklad?

0/0
18.2.2016 10:12

D14e78n28i52s 40W65i56t54z68k72u 3343981409117

z hlavy? třeba audi Q7, studie se myslím jmenovala Pikes Peak nebo tak nějak

+1/0
18.2.2016 12:10

J39a75n 34V47e46s70e11l75ý 5184653132441

Ten pohon mi přijde děsivě překombinovaný. Proč neudělali pohon ala Chevy Volt se spalovacím motorem jen na dobíjení baterek?

0/0
17.2.2016 23:59

Z37d68e54n83e28k 90V84r76b47a 8169295903597

Podle mě udělat z toho diesel-elektrickou lokomotivu se moc nevyplatí. Trakce přímo ze spalovacího motoru u dlouhých tras bude efektivnější a koncepce malých baterií dobíjených ze zásuvky přez noc s elektro-dojezdem kolem 50km není špatná - to by spoustě lidí na dojíždění do práce stačilo. Ekonomicky to ovšem stejně jako všechny podobné elektro-projekty bude velmi diskutabilní - myslím že dnes je klasické auto stále ještě lepší nejenom z ekonomického pohledu, ale i překvapivě z pohledu produkce CO2 (při započítání vyprodukovaného CO2 při výrobě elektřiny z našich zdrojů) Ale to za 20, 40 let může být úplně jinak.

+2/0
18.2.2016 0:32

R23o52b32i69n 91Ž31i43ž69k90a 2878924666586

Nemůžu si pomoci, ale všechna moderní SUV (včetně tohoto konceptu) mi přijdou mezi sebou šíleně podobná a zaměnitelná - a to ještě víc, než ostatní moderní auta. Prostě příslušnost ke třídě je výraznější než charakter auta samotného, nedejbože značky (a nejen proto, že to nemá ani céčková zadní světla).

Jak tam může něco zaujmout?

+1/0
17.2.2016 22:47

R90o21b68i43n 76Ž52i43ž73k62a 2218274986286

Ale celkově mi to přijde jako zajímavé řešení, Taková další škodovácká chytrá horákyně. V očích prakticky uvažující škodovácké klientely vyváží slabší výkony hybridů nižší spotřeba ( která je u tohoto typu aut jinak dost vysoká) a samozřejmě šest-sedm míst.

Zbyde samozřejmě otázka pořizovací ceny, ale v téhle hladině už podle mě příslušný nárůst nebude mít takový dramatický vliv na odbyt.

0/0
17.2.2016 23:01

J49i80ř48í 25E61r37b27e28n 1543204866327

To je stejné jako kdybyste řekl, že třeba Simca 1100 a Fiat 125 jsou šíleně podobná a zaměnitelná auta, jak vůbec mohla někdy někoho zaujmout? ;-)

0/0
18.2.2016 10:14

H84o94n20z22a 92F98á62t95o34r 2349365854350

Usmívá se.R^

0/0
17.2.2016 21:32

F46r84a23n17t79i77š69e57k 74N32o24v29á20k 1486767149307

Tohle se těžko bude vyrábět, to by mohl VW pohřbít Tiguana.

0/0
17.2.2016 21:09

V72l92a23d32i89m29í58r 78H51a97u33k 1986651538

Krásná, ale nereálné, aby taková vyjela z fabriky. Dovedete si představit užší vedení VW??? Museli by zastavit výrobu Tiguana a možná i Q5, Sharana atd. Jinak fakt parádní kousek.

+9/0
17.2.2016 20:52

D55e24n88i75s 12W79i42t41z13k17u 3543251469457

ani vyjet nemůže, v rámci úspor světla budou jako od všech ostatních modelů škoda, už bude mít jiný výraz

+1/0
17.2.2016 21:19

E89r78i78k 52D56r57a29g16o22m42i32r61e33c86k30ý 2981283597519

zadní světla se změní asi jako u superbu, ale přední pravděpodobně zůstanou. Facelift octávky má vypadat stejně. Taky má mít zdvojená světla

0/0
18.2.2016 7:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.