Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kubistický kodiaq odhalen. Škoda VisionS je hybrid se spotřebou 1,9 l

Do stále žádanější kategorie SUV zamíří česká značka s druhým modelem. K menšímu yetimu přibude větší kodiaq. Prozatím má dnes už klasické škodovácké označení určené pro studie, ve kterém figuruje slovo „vision“. Za půl roku z něj bude sériové auto. Studie naznačuje, že se dočkáme první hybridní škodovky v historii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M61a49r19e10k 32S19o78f30r 9615540588839

SUV je těžké, tudíž neekologické

0/0
28.2.2016 14:27

M27i40l25o63s11l38a56v 62F12e28ř54t 1886778570587

Kolik to bude zrat je zatim vedlejsi, spisjestli to vw dobolej

0/0
26.2.2016 1:43

K13a30r38e61l 49L90a20n74č63a51r54i91č 7557428980464

Spotřeba 1,9l /100 km, podle evropské metodiky. Pane novináři, odhalte ještě skutečnou spotřebu a nesnažte se jen opisovat komerční žvásty. Pokud jste ovšem profesionál a umíte ji vůbec změřit případně zjistit.

0/0
24.2.2016 22:27
Foto

B52o77h87u39m22i48l 57P98r89o79c95h72á42z93k30a 9322739594740

Mno až se ten vůz vyrobí, tak to bude možné změřit ;)

0/0
24.2.2016 23:46
Foto

V10o33j91t18e92c17h 65B61a21r55t46a10k 6294133813110

nevim no SUV v hybridu ???? Jsem zvědaví jak se to lidem bude líbit až poznají jízdní vlastnosti a získají zkušenosti s běžným provozem(poruchovost, servis, chyby elekro dílů či strojních dílů) ?? Taky je hezké že mi napíšou spotřeba 1,9l /100km ale kolik mě bude stát to dobíjení a tak to je věc druhá.

Nekritizuji jen pokládám relevantní otázky.

0/0
22.2.2016 15:10

V21l89a28d46i63m71í38r 71R69o93z46e42h68n31a32l 5288940667986

Dobíjení u ČEZu do 200 Kč/měs. Bez toho kolikrát dobíjíte, nebo vůbec ne. Prostě paušál...zatím

0/0
24.2.2016 19:21

M22a60r68t93i31n 56S85t45a52u53f78č75í69k 1591927186412

krása lidi přitahuje. jaké štěstí, že má škoda takové designery.

+1/0
22.2.2016 6:04

J55a23n 20K37a94r30e48l 97N70o32v92a88k 5336274148626

koncept hezky.. skoda, ze to neprojde a bude to zase koncernova umelotina..

+2/0
18.2.2016 19:56

J14i69ř50í 51T94e95p88r 4777360845275

Kodiaq LÍBÍ / NELÍBÍ:

• název je katastrofa

• ty zadní dveře vypadají hrozně

• zbytek konceptu se mě líbí

+1/−6
18.2.2016 16:01

J89a28n 76K81a75r22e90l 72N80o55v70a26k 5396304958606

Tepr to je taky hrozný jméno..

+4/−2
18.2.2016 19:55

J33a92k55u29b 35F73e23i64f88a51r 7669469586349

a hloupost je taky špatná vlastnost

+1/0
19.2.2016 18:13

J42i11ř19í 12L57i79b93e49r 6268750410542

Ještě by mne zajímalo, kdy začne dávat Škodovka do svých aut sedadla, ze kterých nebolí záda.

+1/0
18.2.2016 15:37

J32i16ř42í 52T21e31p98r 4457640845795

Pozn. k sedadlům:

Musím oponovat. Měřím skoro 2m mám Yeti. Často střídám různá firemní auta Fordy, Renaulty, Fiaty a Škody. Na škodovky nedám dopustit. Hned za nimi bych zařadil Ford. Naopak Renault je katastrofa.

+1/0
18.2.2016 15:58

M65i91r25e15k 21G92a33j55e53r 5231566239690

Kolega myslel sedadla, ze kterých nebolí záda, když náhodou měříte méně než 2 metry.

+3/0
18.2.2016 16:51

J17i36ř71í 25L65i82b75e78r 6868790510162

S mými 185 cm a více jak patnácti lety za volantem Octavií od prvních do posledních typů jsem velmi rád, že mám nyní Forda. ;-D

+1/0
18.2.2016 16:57

M32i45l40a44n 47Č22e68r57n30ý 5523209419742

Za příplatek tam můžete mít třeba masážní sedadla.

0/0
19.2.2016 13:12

J82i56ř91í 30L87i41b75e92r 6718450830592

To jsem, pravda netušil. Přesto mi nepřijde moc inteligentní, aby se standardně montovala sedadla, na kterých se moc dlouho bez bolestí zad sedět nedá... :-(

+1/0
19.2.2016 17:34

M82a78r80t18i10n 77K21o73v97á88ř 2561920219166

Tak u mě se Škoda zatím trefila s nebolavým provedením - pravidelně jsem jezdil nebo jezdím ve FI, OII + III a SII.

0/0
21.2.2016 20:50

J10i86ř64í 48L63i25b40e50r 6828360830582

Holt, každý jsem jiný, o tom ani v nejmenším nepolemizuji ;-D

0/0
21.2.2016 23:31

M98a48r74t22i59n 10K55o84v64á43ř 2871490309736

Jj souhlas. U mne to bude spíš tím, že málokdy sedím vzadu. Vloni jsme zkoušeli novou Fábii a manželka už po půlhodině jízdy začala nadávat, že se jí tam blbě sedí a po 1,5 hod jízdy už jsme museli zastavit. To se nám u první generace nikdy nestalo. Přitom já jsem u obou neměl vepředu žádný problém.

0/0
22.2.2016 18:50

J98a66k75u92b 10F98e18i80f40a87r 7379339806689

Tento koncept se mi opravdu NELÍBÍ.

Až to půjde do výroby, snad to bude lepší, byť u jiných konceptů to dopadlo právě opačně.

Jediný aktuální model, který se mi opravdu líbí, je SuperbR^

(pro trubky, co by snad chtěli psát o mé Felicii před panelákem, tak jezdím Audi s motorem V8)

+1/−15
18.2.2016 13:16

D28a41n95i54e33l 50K78r72o97n85e39r 7554464366517

mam opacny nazor...mi se vubec nelibil Vision C...to bylo vylozene osklive auto jako by ho delal nejaky amatersky tuner...Nakonec z nej ale vysel podareny Superb. Ale jak vidim ty prisery na cestach, co dokazi ze seriovych aut vytvorit nadsenci jen, aby se odlisili nebo aby pusobili pseudosportovne, tak je mi jasne, ze se jim tento vuz libit nebude...

+1/0
18.2.2016 15:01

J66a98k25u28b 88F26e72i74f88a35r 7849509276179

a viděl jste VisionC na vlastní oči anebo jen na fotkách?

Ale pravda, vnímání hezké/nehezké je čistě subjektivní.

0/0
18.2.2016 15:04

D86a84n35i29e86l 65K32r46o42n25e79r 7944364676897

jen na fotkach...ale vazne se mi na nem nelibilo vubec nic...ani predek (nejhorsi byla ta svetla) ani zadek (prolis naprosto sileny a svetla taky nic moc)

0/0
18.2.2016 15:15

J63a53k61u81b 39F73e88i21f14a90r 7519559656169

tak je fakt, že světla konceptu byla trochu "seatovská" ale mě se celkově líbil, Superb je ok. No uvidíme, co vyleze pak z tohoto.

Ale nemám strach že by se to neprodávalo, SUVčka jsou nyní v módě.

0/0
18.2.2016 15:22

D28a48n10i61e64l 21K10r13o35n59e69r 7284294656107

To kazdopadne...ale za sebe muzu rict, ze bych byl rad, kdyby ten Kodiaq vypadal uplne presne takto...pusobi takovym majestatnim dojmem...ale je mi jasne, ze bude mit v realu vetsi svetla, coz ubere na dravosti ve vyraze.

0/0
18.2.2016 15:28

M48i93c89h14a83l 34V80e32s67e86l43ý 1963729

Asi jsem trubka, ale co má motor V8 společného s líbivostí auta? Nebo to je potřeba se vytáhnout?

+3/0
18.2.2016 17:15

J30a38k44u19b 65F40e24i75f78a42r 7709569886609

S líbivostí v podstatě pouze zvuk, a potřeba se vytáhnout to už vůbec ne.

Avšak pokud jsem třeba dříve něco kritizoval, resp. vyjádřil názor že se mi to nebo ono nelíbí, byl jsem několikrát označen za socku s Felicií před panalákem. Ale když sleduji mínusy, tak koukám že hezké auto se pořád neodpouští;-D

+1/0
19.2.2016 15:46

P28a12v21e21l 53Š32e21d65l95b61a51u80e80r 7468261412745

Vždyť si přece jezděte v tom, co se Vám líbí... Je dobře, ze se každému líbí něco jiného. Za mě Audi ani náhodou, ani nic dalšího z příbuzných firem a vůbec to není ze závisti. Prostě to jsou pro mě velmi nesympatická auta. Každý to má nějak...

+1/0
20.2.2016 9:05

M30i23l37a81n 96Š24v60a61g88r51o34v68s60k28ý 9572949735628

Vypadá jak Grand Cherokee, jen nevím co vyjde levnější. ;-D

0/0
18.2.2016 12:23

J30a56n 74P89a74v61l63í41k 6829673831587

Je mi líto, ale render se mi nelíbí. Nepřipadne mi na něm nic nápaditého. Takových SUV jezdí hromada. Taky doufám, že vyfocený prototyp je opravdu hodně dobře maskovaný, protože jinak by to byla designová hrůza. Věřím, že finálka bude úplně jiná, krásná, jako nový Superb a Fabia. Octavia je povedená, jen když je na ní optický tovární tunning (např. RS). Ta běžná se mi vůbec nelíbí.

0/0
18.2.2016 10:23

M76a59r47t67i50n 42K60o77v30á87ř 2601590649806

Na Octavii je vidět, že vznikala dřív než Fabia a Superb. Dle mého čím novější Škoda, tak tím je koukatelnější.

0/0
21.2.2016 20:12

M85i96c44h42a92l 85M17a82c94h83á98č40e48k 1750275643408

To auto na skicách a ten prototyp na ulici. To je jako jedno a to samé? Nebo mi něco uniklo? Skicy zajímavý. Realita je prodloužený yeti. Chápu, že skicy jsou lákadlo, který s realitou úplně nesouvisí, ale vžť to jsou dvě různý auta...

0/0
18.2.2016 9:13

J91i76ř40í 74E73r30b92e77n 1243434946427

Hovoří se tu o tom již drahnou dobu, Mlho! To na ulici není prototyp, ale mula = funkční vzorek s upravenou kastlí yetiho, ale jinými vnitřnostmi!

+3/0
18.2.2016 10:12

M41i95r25e34k 93B74u66c95h49t73í97k 7519924634629

Motor 1,4 TSI 115 Kw? Životnost max 100 000 Km a pak už jen jízda na baterky.

+2/−4
18.2.2016 9:07

P68e19t92r 84V60o64p56i67č81k33a 5152217767516

paradicka, moc pekny R^

+1/0
18.2.2016 8:11

J64a78n 51P21o50s63p87í82š15i54l 9107609679897

Studie je opravdu moc pěkná, ale nikdy se ještě nestalo (u žádného z výrobců), že sériová výroba je jako studie. Je to otázka výrobních nákladů.

+1/0
18.2.2016 6:32

D27e77n87i80s 20W66i33t67z30k58u 3443761839377

ale stalo, teda ve škodě ještě nikdy

+2/0
18.2.2016 9:00

J42i11ř87í 62E89r54b84e94n 1553394526107

Příklad?

0/0
18.2.2016 10:12

D74e84n14i48s 83W10i95t66z49k13u 3443341119197

z hlavy? třeba audi Q7, studie se myslím jmenovala Pikes Peak nebo tak nějak

+1/0
18.2.2016 12:10

J28a95n 57V92e76s72e78l59ý 5504143662461

Ten pohon mi přijde děsivě překombinovaný. Proč neudělali pohon ala Chevy Volt se spalovacím motorem jen na dobíjení baterek?

0/0
17.2.2016 23:59

Z70d23e14n32e32k 58V38r20b90a 8479635813737

Podle mě udělat z toho diesel-elektrickou lokomotivu se moc nevyplatí. Trakce přímo ze spalovacího motoru u dlouhých tras bude efektivnější a koncepce malých baterií dobíjených ze zásuvky přez noc s elektro-dojezdem kolem 50km není špatná - to by spoustě lidí na dojíždění do práce stačilo. Ekonomicky to ovšem stejně jako všechny podobné elektro-projekty bude velmi diskutabilní - myslím že dnes je klasické auto stále ještě lepší nejenom z ekonomického pohledu, ale i překvapivě z pohledu produkce CO2 (při započítání vyprodukovaného CO2 při výrobě elektřiny z našich zdrojů) Ale to za 20, 40 let může být úplně jinak.

+2/0
18.2.2016 0:32

R44o80b27i86n 38Ž65i62ž61k79a 2358874466626

Nemůžu si pomoci, ale všechna moderní SUV (včetně tohoto konceptu) mi přijdou mezi sebou šíleně podobná a zaměnitelná - a to ještě víc, než ostatní moderní auta. Prostě příslušnost ke třídě je výraznější než charakter auta samotného, nedejbože značky (a nejen proto, že to nemá ani céčková zadní světla).

Jak tam může něco zaujmout?

+1/0
17.2.2016 22:47

R62o78b31i25n 44Ž98i80ž46k39a 2818614276806

Ale celkově mi to přijde jako zajímavé řešení, Taková další škodovácká chytrá horákyně. V očích prakticky uvažující škodovácké klientely vyváží slabší výkony hybridů nižší spotřeba ( která je u tohoto typu aut jinak dost vysoká) a samozřejmě šest-sedm míst.

Zbyde samozřejmě otázka pořizovací ceny, ale v téhle hladině už podle mě příslušný nárůst nebude mít takový dramatický vliv na odbyt.

0/0
17.2.2016 23:01

J85i95ř90í 27E79r42b75e28n 1413914606717

To je stejné jako kdybyste řekl, že třeba Simca 1100 a Fiat 125 jsou šíleně podobná a zaměnitelná auta, jak vůbec mohla někdy někoho zaujmout? ;-)

0/0
18.2.2016 10:14

H21o48n13z84a 89F87á25t84o68r 2949585874750

Usmívá se.R^

0/0
17.2.2016 21:32

F13r64a10n36t15i97š64e69k 57N78o66v70á62k 1556557709437

Tohle se těžko bude vyrábět, to by mohl VW pohřbít Tiguana.

0/0
17.2.2016 21:09

V30l86a69d53i33m60í76r 61H48a93u46k 1426211898

Krásná, ale nereálné, aby taková vyjela z fabriky. Dovedete si představit užší vedení VW??? Museli by zastavit výrobu Tiguana a možná i Q5, Sharana atd. Jinak fakt parádní kousek.

+9/0
17.2.2016 20:52

D46e12n51i76s 77W74i90t36z93k95u 3123631699467

ani vyjet nemůže, v rámci úspor světla budou jako od všech ostatních modelů škoda, už bude mít jiný výraz

+1/0
17.2.2016 21:19

E23r37i42k 69D23r34a74g71o28m31i78r13e32c74k65ý 2131283367459

zadní světla se změní asi jako u superbu, ale přední pravděpodobně zůstanou. Facelift octávky má vypadat stejně. Taky má mít zdvojená světla

0/0
18.2.2016 7:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.