Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První hybridní škodovkou bude superb, představí se do čtyř let

První hybridní škodovkou by měl být model Superb v současné generaci. V rozhovoru pro časopis Forbes to prozradil nový generální ředitel Škody Auto Bernhard Maier. Na trh se má novinka dostat ještě v tomto desetiletí, dodal. Přechod značky k hybridním vozům naznačil čerstvě představený koncept SUV s budoucím názvem Kodiaq.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89o89s83e22f 66T96r28n31k65a 9819852517409

baterie 12kwh a čistě el dojezd 50km? ...takže maximálně 10+10km do/z práce ...když si vezmu cenu za přídavné motory navíc vs návratnost, nejspíš to za 8let nezaplatí ani ten akumulátor....ale proč ne ," kdo si hraje nezlobí" :-)

0/0
18.2.2016 23:14

P94e92t81r 89T16ů35m16a 1454452235362

Hmm Plug-in hybrid ... to chci vidět, kdo si to, za tu cenu, u nás koupí. Ta je tak dobrý do států, kde se platí za auto podle emisí. Nebo že by Škodovka v Čechách do té doby protlačila několik nových zákonů? :-)

0/0
18.2.2016 19:47

S62t51a75n63i92s89l24a96v 80P19r34o27s80t58ř94e44d67n35í 2453920156801

Není za čtyři roky trochu pozdě?

0/−1
18.2.2016 15:08

Z10d95e64n36ě29k 95H67a27n71z83l 1631776752314

Neni,stejně hybrid nikdo nechce

0/0
18.2.2016 19:04

P83a90t68r24i16k 32K57o50u80b94a 1105801813176

Skodovka a hybrid;-D

To ti vesnicani s octaviema a fabiema na dvorecku jiste oceni.

+1/−1
18.2.2016 14:58

M34a86r49t77i68n 36P15a82v57e22l89e27k 5410547895385

Myslím,že lidé z vesnic nejsou zrovna cílovou skupinou pro hybridy.I když možná ano,teď u nás dostavěl haciendu majitel firmy na obaly a jeho dcera jezdí BMW i3.

0/0
18.2.2016 15:08

J58i63ř86í 21S79c89h59w23a19c23h 8218854898426

Tak když hybridy oceňují vesničani v Japonsku se svými kei cars na dvorečku, proč by to nemohli ocenit vesničani v Česku, že

+1/−1
18.2.2016 15:28

D77e78n24i72s 26W89i12t56z52k87u 3813151329417

kei car není hybrid

0/0
18.2.2016 15:38

J18i32ř73í 44S60c63h62w54a89c53h 8578694108376

fabia a octavia taky ne....

+2/0
18.2.2016 16:31

J97a77k76u91b 73F44e10i13f37a98r 7769219246859

Hybrid? Proč?

Abych byl zajímavý nebo dokázal, že si to mohu dovolit?

Díky, nemám zapotřebí.

0/0
18.2.2016 14:00

M47a95r19t33i46n 70P41a13v90e79l77e66k 5680437275605

Když budete chtít být zajímavý nekoupíte si tuctové auto v hybridu.Nebo vám lidé s hybridy přijdou nějak extra zajímaví? Proč proboha?

0/0
18.2.2016 14:03

J19a70k98u57b 97F82e87i53f17a53r 7649259586389

Hledám skutečný důvod proč by si někdo měl koupit hybrid, toť vše.

+1/0
18.2.2016 14:05

M56a35r63t77i78n 38P71a32v13e28l73e41k 5150607695535

Idealista,který až tolik neřeší peníze,firmy které mají ekologii v programu,atd..Také bych šel do hybridu a trochu ulehčil pražskému ovzduší,ale hybridy jsou pro mne drahé.

Vy si fakt myslíte,že je za vším jen potřeba něco si dokázat,dokázat něco okolí nebo jen být pro okolí zajímavý?

+1/0
18.2.2016 14:13

J30a35k70u39b 43F92e63i75f75a95r 7609359636819

Já právě nevím, elektřina se u nás nevyrábí z výhradně z "čistých" zdrojů, takže to kouří někde jinde a ekologie...mno neznám o moc ekologicky špinavějších věcí než je (celý) výrobní proces akumulátorů a pak jejich recyklace.

+1/−2
18.2.2016 14:26

J86a95k46u24b 61F17e39i98f70a34r 7559929306299

Zahradile, máte nějaký argument?

0/0
18.2.2016 14:51

M35a59r84t35i42n 22P59a64v88e84l23e30k 5630337445855

Jenže ta elektřina už se vyrábí a občasné dobití baterií její výrobu nijak neovlivní.Nicméně měl jsem na mysli ovzduší ve městě,kde průběžně jezdí půl milionu aut - projděte se okolo magistrály v Praze a pochopíte o čem píši.Nejsem žádný zarytý ekolog,třeba přehnané přidávání biosložky mi přijde nesmyslné,ale ve smradu v okolí komunikací vyrůstají děti na kterých by nám mělo záležet a myslím,že hybridy by mohly(mohli?) ten nápor na dětské plíce snížit.

O bateriích a jejich výrobě nemohu polemizovat,vůbec nic o tom nevím.:-/

+1/0
18.2.2016 15:00

L74e94o56p17o66l48d 77P33r72o72k16e16š 8739624987

Já taky. Jak jsem na magistrále tak hned umírám.

0/0
18.2.2016 22:00

J44i31ř38í 30K81o75c41u98r13e96k 6615624335648

Ovzduší v Praze by docela pomohlo, kdyby místo autobusů (40-45 litrů na sto ve městě) na vytížených linkách jezdily trolejbusy. Zastavuje u každé vrby a elektromotor aspoň umí kinetickou energii vracet zpátky na "palivo".

Tranzit může jet po dálničním obchvatu (ano já vím, že není) ale MHD na to sídliště tak nějak už principu pojede. A rodinná návštěva z Mimoně či Blšan nejezdí až tak často.

0/0
18.2.2016 22:04

R95a28d53e85k 49N70e31u58m43a53n40n 5122762678925

Spotřebu 1,9 litru?

Tedy s nádrží 40 litrů dám v pohodě na jeden zátah Praha - Paříž - Praha???

;-D;-D

0/0
18.2.2016 13:14

J44a35k90u25b 77F16e56i11f33a10r 7639469736739

ano, avšak nazpátek budete vůz tlačit:-P

0/0
18.2.2016 13:58

V40r35a49t73i35s21l19a82v 51C76h43a55r57v81á67t 4971332412873

Opět pozdě a určitě neskutečně předražené.

+1/0
18.2.2016 11:25

J67o10s29e93f 68V88a38l15a 9130743783913

neexistuje zadny hybrid, ktery by se za normalniho provozu vyplatil, a pri soucasnych cenach pohonnych hmot uz vubec ne. Koupi hybridu jenom davate najevo, ze na to mate. Spotreba priusu na dalnici je 8 l/100 km stejne jako u jinych benzinu. Vyplatit se muze tak jenom taxikarum.

+8/−2
18.2.2016 12:04

R69a96d57e78k 16N65e37u45m41a53n69n 5102782158945

pokud mají elektřinu dotovaně zadarmo

0/0
18.2.2016 13:15

A63n79g66e77l51a 80M78a74r50k98o47v80á 7721164271490

Kupte Teslu a mate nabijeni vsude zadarmo. Krome u vas doma, tam samozrejme platite.

Ale asi to neni k danemu tematu, O Teslu tady nejde.Tak se omlouvam.

0/0
18.2.2016 14:46

M92a23r70t40i79n 78K88a97r11á74s62e80k 9128723828618

Tesla ma nabijeni vsude zadarmo?

0/0
18.2.2016 18:48

A25n29g38e35l97a 78M24a22r12k28o16v96á 7371894861460

Ano, odzkouseno to mam v zapadni Evrope. V Cesku ale ne.

0/0
18.2.2016 18:51

M93a72r95t92i61n 64K12a50r18á36s97e72k 9918803738748

Takze ne vsude, ale nekde a v CR pro jistotu vubec...

0/0
18.2.2016 22:20

A45n65g77e10l32a 64M34a73r84k45o41v10á 7631754941810

Upresneni: v zapadni Evrope vsude. V Cesku jsem s nim jeste nebyla, tak nemojhu podat informaci. Ale jiste se to na netu zjistit da, jestli i tam. Zrejme jo, tam mozna taky, protoze to plati Tesla, tak nevidim duvod proc ne.

0/0
19.2.2016 9:28

M68a64r53t21i84n 45K67a51r32á44s73e42k 9768733148758

Upresneni - v zapadni evrope je celkm 600 nabijecich stanic (vcetne planovancyh, takze realne mene) - v nekterych zemich zapadni evropy neni taky ani jedna (spanelsko, portugalsko, irsko) stejne jako v CR.

S ohledem na to, ze v CR je pres 6 000 cepracich stanic (o tech se urcite da rict ze jsou v ramci CR "vsude" a v cele evrope je desetina tohoto poctu dobijecich stanic, tak se na me nezlobte, ale tohle opravdu interpretovat jako "vsude" nejde.

0/0
19.2.2016 10:37
Foto

K30a42r15e55l 25S22u10c37k 9947959691952

A proto škodovku nikdy. Všechno o 2-4 roky pozadu. Radši si koupím dobrou ojetinu, která mě bude stát ani ne půlku a se stejnou výbavou (ne-li lepší) jako nové modely škodovky. Je fajn že se škodovka zvedá, ale výbavu kterou už má kde kdo škodovka zavede za pár let.

Pořád chybí 3.0 TDI a Matrix light možná se za 10 let dočkáme. O SUV nemluvě. Všichni už nějaké to SUV mají jen škodovka nyní představuje model pro rok 2016. Yettiho za SUV nepovažuji.

+2/−4
18.2.2016 10:44

J39i37ř65í 72S93c96h19w25a85c91h 8158804228656

a proto ve všech těch svých ojetinách máš Matrix light že?

a 3.0 TDI? Škodovka nedělá žádný dvoutunový mastodonty, u kterých by to dnes bylo potřeba.....

+7/−1
18.2.2016 11:04
Foto

K24a86r95e82l 50S50u70c98k 9327899711282

Budu porovnávat podobnost výbavy jo.

Škoda Superb 2016 L&K 2.0 TDI 4x4 - 1 053 300,-

Audi A8 2010 4.2 TDI najeto něco přes 120 tis - 760 000,- záruka 1 rok.

Výbava srovnatelná a Audi je vyší třída na místo Superbu vyší střední třídy. Jinak to můžu provnat se starším passatem nebo A6 a tam jsme na ceně okolo 200-400 tisíc. Takže za cenu jednoho superbu můžu mít dvě auta. A nebo jedno a ještě mít na opravy kdyby něco.

Já nepsal, že matrix light bude v ojetině za poloviční cenu. Já to psal obecně co škodovce chybí. :-) Ale jestli chcete Passata (stejnou třídu) s matrixlightem tak stojí o 20 tisíc víc jak ten Superb. (stejný motor, 4motion a navíc jmá 7dmi stupňovou převodovku, což taky škodovka nenabízí).

Co se týče 3.0TDI tak proč škodovka nabízí(nabízela) benzínový motor 3.6FSI? A nemohla mít 3.0TDI?

0/−2
18.2.2016 11:32

J60i36ř58í 97S94c72h44w40a55c36h 8738764138496

porovnávat ojetinu a nové auto je nesmysl.

Proč rovnou třeba nesáhnout rovnou po nějaký trochu více jetým Bentley za mega, že....

Zatímco ten Superb prvních cca 200 tisíc km nebude vyžadovat větší investice, tak ta A8 určitě bude a nebudou malé.

A všechno kolem provozu a servisu bude dražší počínaje spotřebákem, olejem, pneumatikami atd atd.

A začne platit heslo: nekupuj si opici, když nemáš na banány....;-)

+5/0
18.2.2016 11:48
Foto

K17a41r81e33l 33S89u69c33k 9167299241382

Já porovnával vyšší trídu s vyší střední. Kdyby jste četl lépe tak stejná třída se stejnou výbavou stojí 200-400 tisíc v ojetitě to je 600 tisíc rozdíl. U aut do 200 tisíc najetých km, nemusíte mít většinou žádné větší investice krom oleje a pneu a kdyby tak do 600 tis Kč se vám vejde klidně i turbo nebo celý motor :-) a to se může a nemusí stát. Navíc pokud kupujete auto přímo od distributory (a prodává auta z protiúčtu) většinou máte 1 rok záruku.

0/−3
18.2.2016 12:06

J80i82ř98í 55S85c25h11w94a73c29h 8528664408786

ale je to OJETÉ!

proč je to tak laciné? Protože je to OJETÉ,

použité,

s rizikem, že po roce záruky se tam něco podělá.....

a nakonec stejně starý Superb se stejným nájezdem samozřejmě nebude stát mega ale mnohem méně, že...... ;-)

+4/0
18.2.2016 12:14
Foto

K32a24r69e51l 51S65u36c24k 9757939941822

No a co že je to ojeté? Pořád 5 let stará ojetina má stejnou nebo lepší výbavu jak nově vyjíždějící Škodovka. To je oč tu běží. Škodovka je stále 2-4 roky pozadu oproti konkurenci. To není zrovna moc "simply clever"

Lidi v ČR si to kupují jen proto

1) Má to pěknou kastli (98%)

2) V ČR na to seženete dobrý leasing (viz bod 5)

3) Levné náhradní díly, to je už sporné protože na koncernové díly stojí většinou všechno +/- stejně

4) Nostalgie/vlastenectví

5) Tlačenka. To už jen pro zajímavost.

Například když vyšlo CITIGO. V ČR se nesmělo prodávat u VW dealerů stejné vozítko UP!. Proč? Protože UP byl hezčí než CITIGO a za stejnou cenu by CITGO šlo do háje. Až když se prodal určitý počet škodovek přišel (tuším pod dvou letech) UP!. Tzn. že se v ČR tlačí Škodovka stejně jako v německu VW. OK Nemám problém, ale doprčic ať škodovka má stejnou výbavu ve stejnou dobu jako koncern. Nejhorší je že si to Čecháček koupí protože si myslí jak je to suprově vybavený auto, ale co už nevidí že za stejnou cenu si koupí líp vybavený auto u jiné značky nebo 5 let starou ojetinu.

Vyvěste vlajky a natáhněte červený koberec škodovka uvede na trh do čtyř let hybrid který už má dneska 5 let kde jaká jiná značka. Za čtyři roky, ale budou konkurenční auta už nejspíš někde úplně jinde. Takže zase OUT.

+1/−1
18.2.2016 13:28

J81i40ř46í 37S12c68h37w71a66c25h 8258274558896

olízaný lízátko je prostě olízaný lízátko, a může být větší, barevnější a třeba sladší a chutnější ale je olízaný a proto je levnější než když bylo nový neolízaný.....;-)

+2/0
18.2.2016 13:55
Foto

K76a56r62e91l 39S86u58c14k 9467139921372

Jistě točte se na ojetině ale to že je škodovka 2-4 roky po zadu s technologiemi to odůvodnit neumíte.

0/0
18.2.2016 14:26

J96i10ř67í 39S41c43h29w71a48c17h 8988904478226

já se na ojetinách "netočím" to ty sis začal s tím nesmyslným srovnáváním nového a ojetin. Pro mne za mne si je všichni klidně kupujte, ale proboha netvrďte mi, jak je to oproti novému autu (jakékoliv značky) výhodné protože to má za méně peněz větší motor a nějakej ten bazmek navíc a přesto je to lacinější......

A to, že se ve škodovce objevují novinky o něco později má dva zcela prosté a jasné důvody:

1. Hierarchie v koncernu: Audi (Porsche) -> VW -> SEAT,Škoda, takže světe div se ani Passat nedostal ty matrix light v koncernu jako první....To máme ty cca 2 roky zpoždění....

2. Technické novinky jsou většinou poměrně drahé a jako první se objevují v nejvyšších třídách, které Škoda nevyrábí a až později "probublají" do tříd nižších, které vyrábí i Škoda .... a to máme potenciálně další dva roky zpoždění....

2+2=4

+4/0
18.2.2016 14:54

M29a13r75t62i85n 97P83a36v50e19l67e85k 5260487295885

Jděte už s těmi ojetinami někam.To už tu můžete propagovat použité televize,oblečení ze sekáče nebo ošlapané boty z vetešárny.

A ke Škodovkám - nejsem žádný patriot,nové auto jsem vybíral přes půl roku,auta jsem si půjčoval na víkend a současně monitoroval servisní síť,náhradní díly,pojištění,spolehlivost,atd.. A nakonec z toho vždycky vylezla RSková Octavia v kombíku.

0/0
18.2.2016 14:01
Foto

K10a59r78e97l 31S34u78c38k 9287249581262

Tak to přeji upřímnou soustrast nejvíce kradené a vykrádané auto. Máte tam ještě columbuse? Nebo už tam máte prázdnou díru? Mimochodem čtěte ještě jednou. Nepropaguji ojetiny jak by se mohlo na první pohled zdát, ale to že Škodovka je s výbavou čtyři roky po zadu oproti konkurenci.

0/−2
18.2.2016 14:25

M58a43r37t90i53n 32P86a66v66e33l82e88k 5600437245695

Proti vykradení nelze nic dělat a proti ukradení mám jisté "pojistky",lze je překonat,ale pochybují že by špičkový zloděj který by to dokázal kradl relativně laciná auta.Škodovka je samozřejmě pár let za Audi,který uvádí všechny novinky - ale v posledních čtyřech letech nepřišlo nic tak přelomového,aby bylo nutné za to připlácet pár set tisíc.Mým favoritem bylo Subaru Outback,ale Octavia mi daleko víc seděla trakcí a celkově lépe padla do ruky - ale to je u majitelů Passatů obvyklé.

0/0
18.2.2016 14:50

D54e14n92i19s 13W61i89t59z71k57u 3223691339777

to musí být paráda odpojit si repráky a konečně neslyšet zvuk motoru v kabině :D

0/0
18.2.2016 14:38

M41a60r29t55i17n 35P59a51v37e82l21e37k 5450767715215

Reproduktory používá BMW M5,Škodovka má nějaký forychtuňg v palubce.Řeší to každý výrobce a je několik způsobů ozvučení.

0/0
18.2.2016 16:17

D41e96n51i88s 77W84i10t88z70k53u 3493271879907

neblbni, když tady pročteš diskuze, tak zjistíš, že majitelé škodovek nechtějí centrál, okna v elektrice, klimu atd, protože jednak vědí co kupují a proto čím míň tam toho bude, tím míň se jim toho rozbije. oni už na to dopředu myslí, což je správné, protože výrobky této firmy znají celej život

+1/−1
18.2.2016 14:36

M41a37r93t18i21n 23P64a82v11e62l49e98k 5960677585605

"U aut do 200 tisíc najetých km nemusíte mít většinou žádné větší investice".Přál bych vám nákup mého bývalého služebního Opelu,který firma prodala po 100 tisících km - zrasoval jsem ho naprosto dokonale a všestranně.Klíčky od něj ležely poslední půlrok na recepci a nikdo to auto nechtěl,protože nikdy nebylo jisté jestli vůbec dojede.

+2/0
18.2.2016 12:17
Foto

K34a17r48e43l 22S44u96c22k 9457439191392

To se máte opravdu čím chlubit :-)

0/0
18.2.2016 13:02

M76a32r34t70i80n 82P42a92v49e54l45e44k 5260327855385

Nechlubím se,jen uvádím příklad z osobní zkušenosti.Choval jsem se k autu jako k vercajku a nemazal jsem se s ním,tomu odpovídal i jeho stav.

Nemusíte mít strach,firma ho prodala za obvyklou cenu a nijak na tom netratila a pokud byl někdo hloupý,nenechal si poradit a šel nakupovat ojetinu bez automechanika nemusíte ho litovat.

0/0
18.2.2016 13:24

J33i93ř82í 47S48c71h56w81a67c36h 8658334878606

ještě dodám, že v době kdy Volvo přešlo na dvoulitrový čtyřválce, je předpoklad či požadavek, že by ve škodovce mohl být někdy 3.0 TDI, čirá utopie.

+2/0
18.2.2016 11:38

M95a75r25t52i46n 67R52a20y31m73a42n 4872798513738

A autem roku v ČR 2020 se stává: Škoda Superb Hybrid... Jak nečekané!!!

+4/0
18.2.2016 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.