Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus má hybrid, co umí pálit gumy. Vynalezl totiž přehazovačku

Do Ženevy míří Lexus s nádherným modelem LC, který v sériové podobě ukázal už v Detroitu. Novinkou je ovšem hybridní technika. Ta dostala novou, pro Lexus doslova revoluční podobu. Nový hybrid jsme detailně prozkoumali v přítomnosti techniků Lexusu na akci v Louwman muzeu v nizozemském Haagu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P81e27t64r33a 73M86a12l90á 7461288111365

To je to tak důležité že to visí nahoře už tři dny?

0/0
25.2.2016 7:54

T52o84m43á71š 22K28u83c27h39a76ř 3557851388641

Vždy mě bavilo oblíbené tvzení, že elektropohon nepotřebuje převodovku. ;-D Tak tady už k ní dospěli. Ovšem, na druhou stranu tím padá jedna z doposud uváděných a nezpochybnitelných výhod. :-P

0/0
24.2.2016 10:54

M31a16r18t91i95n 71K89a15r27á33s67e68k 9188453408108

Ten lexus je na elektropohon???

0/0
24.2.2016 11:26
Foto

J34i50n79d92ř88i29c64h 50M81e23r98t10l65í26k 8947585242

kdo umí, ten umí

+2/0
23.2.2016 19:47

K81r90y39š11t41o11f 76L67a82n75í97k 1419210925425

skoda ze do corolly ci aurisu nedavaji benzinovou 1,8 z avensisu, hlavne ze tam mají 1,2 turbobzucak. přitom pro mazdu není dvoulitr v mensim aute problém.

0/0
23.2.2016 16:51

J47i46ř87í 35S31c86h81w18a16c18h 8358784768416

takové atmosféry jako má Mazda (skyaktiv), nikdo jiný nemá k dispozici....;-)

0/0
24.2.2016 10:35

K89r44y42š37t67o76f 43L62a42n50í73k 1809600775365

mne by v corolle stacila i ta 1,8

ale asi pujdu do mazdy 3, i když se mi po několika desitkach let s Toyotami nechce.

0/0
24.2.2016 20:47

J31a13n 45F35r72o77l77í44k 6866510165564

Střecha a zavazadelník z karbonu, ostatní díly karoserie z hliníku a přesto o váze se Toyota decentně nezmiňuje. ;-D

0/0
23.2.2016 14:45

J22a62k69u50b 66F44e40i25f98a63r 7779789516679

že by baterky?:-P

0/0
23.2.2016 15:49

P65a84t20r98i98k 83K46o82u42b39a 1565431893886

Lexus ano, hybrid nikdy !!

+1/−2
23.2.2016 14:20
Foto

J83i87n30d74ř97i35c76h 28M11e35r74t27l82í97k 8837625472

kolik jste jich měl ?

+2/−1
23.2.2016 21:22

D73a77n93i97e13l 19S75c98h77n72i79t65z77e24r 5651274731866

omlouvám se za minus, mělo být plus:-)

0/0
24.2.2016 2:46

M51i12r27o68s97l14a45v 17L11i39k32e31š 8676692978570

Holy ram Tesly s kompletnim pohonem?? A nikdo nevidí ten mizerny dojezd pokud si chcete normalně topit, normálně chladit! Není nic energeticky nesmyslnějšího než elektřinu(u nás převážně z uhlí) skladovat neefektivně v bateriích při obr.ztrátách.A pak ji ještě méně efektivně mrhat už jednou jsmladněnu v baterii z ní ven.

+2/−5
23.2.2016 10:48

P58e41t57r 21O45u49ř24e46d41n85í10č57e88k 1719634

Tak to uhli si nalozte do sveho vozu a muzete zcela efektivne vyrazit na silnice.

Pridam rukavicky, aby jste nebyl umouneny..

0/0
23.2.2016 10:55

L98u14d88ě55k 41N18o91v18ý 2781899563761

A proč když máme daleko efektivnější alternativu v podobě benzínu a nafty?

+2/−1
23.2.2016 11:10

M47a38r64t20i28n 14V33á50v40r92a 2510203259

Benzín je jen jiná forma uložení energie s dobrým poměrem množství uložené energie k objemu. Zatímco baterie pracuje na principu čisté pumpy na elektrony, z benzínu energii získáte jeho zapálením, což je asi tak na úrovni neandrtálce, kterému se podařilo zapálit kus dřeva za vzniku nechtěného tepla a odpadních plynů. To už z principu efektivní být NEMŮŽE.

+3/0
23.2.2016 11:44

R27o20b18e41r81t 17M95á50s76l89o 1581761887777

Zapálení je velmi efektivní způsob získávání energie. Třeba spalováním vodíku v upraveném "benzínovém motoru" se dotahuje větší účinnosti než pomocí vodíkových elektročlánků.

+3/0
23.2.2016 13:15

J23a11n 64F20r82o80l38í94k 6426170455694

Ty přeměny energií mají taky nějaké ztráty. A čím těžší je auto tím více jí spotřebuje. Moje neadrtálská benzínová atmosféra vozící 850 kg spotřebuje určitě méně než složitý a prudce pokrokový Lexus který má určitě přes tunu.

0/0
23.2.2016 14:49

D64a46n61i47e81l 92S79c23h58n10i95t67z12e10r 5971984571606

R^

0/0
24.2.2016 2:48

M50i19r63o92s50l68a11v 96L19i12k79e57š 8556702798430

A to já vám doporučim si jakykoli hybrid koupit.Klidne i plně elektr.krám Teslu.Až pojedu kolem, mohu vam zamávat 😁

+1/−2
23.2.2016 11:39

J35a12r69o62s40l57a80v 31V74i23n12a65r 5625312396291

Vase informace musi byt tak z roku 1995.

0/0
23.2.2016 11:59

R41a48d66i75m 68P66o37l58á67š34e47k 9186423249749

To jenom nesmyslné předpisy vadí tomu, aby elektromobil byl pro zimní provoz osazován nezávislým topením třeba na naftu nebo benzín. Třeba takové, jaké měly lepší auta už před 60 lety, třeba osobní tatrovky 603 a 613 nebo o něco pozdějí nákladní auta.

Přitom takové topení, pokud je dobře konstruované, nevydává v podstatě žádné exhalace kromě čistého oxidu uhličitého a tudíž je ekologické. Rozhodně ekologičtější než když se v elektromobilu topí elektřinou z akumulátoru zatíženou exhalacemi CO2 a těžbou, zpracováváním a emisemi toxických látek při výrobě a při konečné likvidaci toho akumulátoru.

0/0
28.2.2016 10:31

M92a96r48t68i49n 27V36á84v37r16a 2960403289

A pak po shlédnutí těchto supersložitých celků člověk vidí holý rám Tesly s kompletním pohonem (viz http://ctrlv.in/716297 ) a i laikovi je jasné, kterým směrem leží budoucnost a jak bude to auto neuvěřitelně levné, až se začne vyrábět opravdu masově.

Žádná převodovka, žádný olej, žádné složitosti. Místo vymýšlení nesmyslných hybridů je lepší investovat do výzkumu baterií.

+7/−2
23.2.2016 10:27

L39u80d65ě70k 45N13o88v88ý 2431309753101

Baterie se lidstvo snaží vylepšovat už od jejich vynálezu, ale moc velký posun tam není. Dojezdová vzdálenost elektromobilů se za 100 let od jejich vynálezu téměř nepohnula.

0/0
23.2.2016 11:13

M64a61r30t25i82n 87V33á36v53r61a 2470363469

To je lež a každý to vidí u svého mobilu nebo aku-vrtačky. Kdyby v bateriích nebyl žádný posun, pak máte na svůj mobil připojený pětikilový NiCd článek, který by vám vydržel půl dne.

Skutečnost je mnohem optimističtější: http://ctrlv.in/716331

+1/−1
23.2.2016 11:50

J11a23k43u18b 47F46e86i11f66a23r 7649459576749

tak s tím mobilem jste střelil dost mimo. V tomto případě to fakt není o bateriích ale spotřebě zařízení. A co se týká akuvrtačky, tak je to za posledních 10 let pořád stejné. Vydrží stejně a po třech ledech jde do popelnice, protože akumulátor už nic nevydrží a náhradní už neseženete.

0/0
23.2.2016 13:26

J22i48ř73í 37S45c28h53w66a39c13h 8578834538586

stačí vyměnit "střeva" baterie.

0/0
23.2.2016 16:07

J14a81k37u67b 31F61e97i65f11a87r 7769179216649

No teď nevím jak to myslíte.

Pokud samotné články zapouzdřené v těle akumulátoru, to fakt není úplně uživatelská práce.

Anebo furt dokola kupovat nové aku, tak to je také cesta do pekel. Výroba těchto je velmi neekologická, ve smyslu spotřebované energie a vyprodukovaných emisí.

A to pomíjím fakt, že do výrobku, který je ještě často v záruce aku neseženete a v servisu vám cpou nový výrobek....

0/0
23.2.2016 19:25

R16a86d17i75m 18P59o86l18á98š94e18k 9336873279689

To platilo u starých verzí.

Dnešní akumulátory jsou často hlídány elektronikou s procesorovým chipem naprogramovaným přesně na použité "vnitřnosti". Máte potom dost velkou pravděpodobnost, že při kupování nových "vnitřností" natrefíte na články s jinými parametry nebo že je procesor jištěn proti jejich výměně. Potom vám to po výměně buďto nebude fungovat vůbec nebo se to rychle zničí. V nejhorším případě to při používání efektně chcípne za vytvoření příslušných pyrotechnických efektů.;-D

0/0
28.2.2016 10:38

D83o13m64i19n29i78k 14H25e97r44z69á97n 1149375193

Jen poznámka ke slovosledu: proč píšete "Louwman muzeum" na jedné straně a "kupé LC" na druhé? Odpovím - protože LC kupé by znělo divně. Ono zní divně i Louwman muzeum, čeština by správně použila buď přídavné jméno - Louwmanské či Louwmanovo, a potom by bylo obhajitelné dát muzeum na druhé místo. Stejně tak by bylo pochopitelné použití celého původního názvu, který ovšem zní: Louwman Museum (s velkým M a se s, nikoliv se z!) Jinak je samozřejmě zřejmé, že je třeba použít variantu museum Louwman.V

0/0
23.2.2016 10:23

M30a58r20t76i58n 78B25a49r83t58o50ň 7800926208978

To by v redakci museli nejdrive vedet jestli to je Louwman-ovo nebo -ské muzeum ;-) Ja to nevim a guglit to nebudu. Jinak souhlasim s tim, ze na internetu dostava cestina radne na frak (tisteny tisk uz leta nectu, takze nemohu srovnat).

0/0
23.2.2016 13:13

R46o57m42a56n 80S18t71r91e22j30č46e88k 1133482985397

Prodám repasovanou převodovku na Lexus LC 500h. Zn. 650 tisíc Kč :-)

+3/−2
23.2.2016 8:59

S38t96a31n45i39s17l48a42v 20K43r32e71j97c31a42r 6557826503624

Je otázkou, zda by na něco podobného měla Škodovka profesní odborníky, i bez VW. Je pohodlnější být ve vleku než ukazovat profesionalitu vzdělanců. I když profesionálové od VW šli cestou podvádění a tak tím museli jít i Škodovka i Seat. Vzdělání a pokrok může jít různými cestičkami.

0/0
23.2.2016 8:34

J61a35k22u24b 87F83e69i17f38a59r 7489869516629

samozřejmě že měla, avšak koncern jde cestou směrem k masové produkci. Tento Lexus bude vždy jen hračkou a nebude mít žádný komerční úspěch. Rozdílný přístup obou výrobců je především dán naprosto rozdílnou mentalitou Japonců a evropanů.

0/0
23.2.2016 8:57

R22a20d72i54m 76P86o12l34á69š57e59k 9756253189719

Profesní odborníci by byli, ale podle mně ne ve Škodovce. Škodovka je v podstatě jen montovna s minimálním aplikovaným vývojem, základní "automobilový" vývoj se provádí v ústředí VW. Nejdřív by muselo rozhodnout ústředí VW a teprve potom by Škodovka mohla stavět vývojové oddělení a dávat dohromady příslušné vývojové týmy.

0/0
28.2.2016 10:50

M66a83r62e89k 33V20o55k68á89l 1926854895309

to muselo dát práce ... a přitom taková blbost, že ?? ;-D

+4/−3
23.2.2016 7:50
Foto

V95o79j97t32ě59c27h 31P44a39v30l22í91k 5134851194138

Zajímavé je, že motorgenerátor 2 má úplně jiné vinutí (méně závitů, výrazně tlustší vodič), než motorgenerátor 1. To by ho mělo předurčovat pro práci ve výrazně vyšších otáčkách. Na druhou stranu je před převodovkou, takže by to neměl potřebovat .....

0/0
23.2.2016 7:49

J51o30s98e16f 26V14a49l92a 9280603693363

v soucasnosti neexistuje hybrid, ktery by pri jizde po dalnici nemel srovnatelnou spotrebu jako klasicky benzin. A sportak do mesta ma jediny ucel - kockolap

0/0
23.2.2016 6:45

M30a52r57e96k 88K79a74l52i36n24a 3469944955798

No vždyť o to přece jde, ne? :-)

+1/0
23.2.2016 7:22
Foto

P63e97t53r 85P80r88o55c61h72á87z45k96a 3112456202704

V8 to stejně nikdy nebude......

+1/−2
23.2.2016 6:16

J12o17s68e34f 54T58r55n68k64a 9879482247169

Ani parní stroj.

+2/0
23.2.2016 8:30
Foto

P71e66t10r 62P40r33o60c46h65á86z81k89a 3332506212854

I když i parní stroj má krásný zvuk a svezení je jistě zážitkem, kdo jednou vyzkoušel auto s dobře vyladěnou V8 tak nikdy nezapomene.Skvělý zážitek.Doporučuji a budete vědět hned o čem mluvím.

0/0
23.2.2016 19:22
Foto

J27i76n67d82ř12i69c86h 48M37e24r75t58l38í78k 8197315552

V8 je hotová z ISF

0/0
23.2.2016 19:51
Foto

J98i42n64d84ř59i45c57h 38M80e78r65t57l47í37k 8817875842

můžete objednávat

0/0
23.2.2016 21:27

A62n28t61o74n78i57n 89B50l33a60z23e38k 4908652547261

Lexus je rozhodne lepsi auto nez Mercedes a nebo BMW. Hlavne kvalita je prcotridni a clovek nemusi porad do servisu tak jako s temi nemeckymi.

+19/0
23.2.2016 1:43

D15a72l14i63b57o46r 97M11a35t63y41á15š 1606516607578

;-) Souhlasím, hlavně s tou "prcotřídní kvalitou". ;-)

+15/0
23.2.2016 7:55
Foto

J96i62n10d61ř40i15c74h 81M50e55r68t78l13í21k 8747155612

vypadá to, že na to lidé už i u nás začínají přicházet

0/0
23.2.2016 19:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.