Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus má hybrid, co umí pálit gumy. Vynalezl totiž přehazovačku

Do Ženevy míří Lexus s nádherným modelem LC, který v sériové podobě ukázal už v Detroitu. Novinkou je ovšem hybridní technika. Ta dostala novou, pro Lexus doslova revoluční podobu. Nový hybrid jsme detailně prozkoumali v přítomnosti techniků Lexusu na akci v Louwman muzeu v nizozemském Haagu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P57e96t39r22a 45M86a90l76á 7751378511145

To je to tak důležité že to visí nahoře už tři dny?

0/0
25.2.2016 7:54

T12o45m51á94š 33K13u95c97h16a39ř 3737721978391

Vždy mě bavilo oblíbené tvzení, že elektropohon nepotřebuje převodovku. ;-D Tak tady už k ní dospěli. Ovšem, na druhou stranu tím padá jedna z doposud uváděných a nezpochybnitelných výhod. :-P

0/0
24.2.2016 10:54

M98a25r91t41i73n 45K63a59r56á71s58e97k 9388663108268

Ten lexus je na elektropohon???

0/0
24.2.2016 11:26
Foto

J38i72n34d53ř23i29c32h 96M84e79r74t17l23í51k 8667645482

kdo umí, ten umí

+2/0
23.2.2016 19:47

K47r57y91š61t83o95f 76L68a48n85í93k 1329740145665

skoda ze do corolly ci aurisu nedavaji benzinovou 1,8 z avensisu, hlavne ze tam mají 1,2 turbobzucak. přitom pro mazdu není dvoulitr v mensim aute problém.

0/0
23.2.2016 16:51

J41i15ř23í 45S10c72h84w84a94c68h 8448884658876

takové atmosféry jako má Mazda (skyaktiv), nikdo jiný nemá k dispozici....;-)

0/0
24.2.2016 10:35

K51r43y30š90t43o89f 29L52a33n76í88k 1389760545805

mne by v corolle stacila i ta 1,8

ale asi pujdu do mazdy 3, i když se mi po několika desitkach let s Toyotami nechce.

0/0
24.2.2016 20:47

J46a13n 61F14r69o50l81í46k 6526290475744

Střecha a zavazadelník z karbonu, ostatní díly karoserie z hliníku a přesto o váze se Toyota decentně nezmiňuje. ;-D

0/0
23.2.2016 14:45

J72a16k66u24b 60F86e13i59f43a59r 7129829706759

že by baterky?:-P

0/0
23.2.2016 15:49

P21a62t88r67i20k 43K17o40u24b32a 1415361603286

Lexus ano, hybrid nikdy !!

+1/−2
23.2.2016 14:20
Foto

J11i61n82d47ř24i51c53h 78M27e20r74t76l89í50k 8317135522

kolik jste jich měl ?

+2/−1
23.2.2016 21:22

D59a31n98i73e69l 83S63c60h36n40i64t74z52e91r 5291594511416

omlouvám se za minus, mělo být plus:-)

0/0
24.2.2016 2:46

M41i97r28o45s56l33a67v 82L71i57k45e66š 8276882918280

Holy ram Tesly s kompletnim pohonem?? A nikdo nevidí ten mizerny dojezd pokud si chcete normalně topit, normálně chladit! Není nic energeticky nesmyslnějšího než elektřinu(u nás převážně z uhlí) skladovat neefektivně v bateriích při obr.ztrátách.A pak ji ještě méně efektivně mrhat už jednou jsmladněnu v baterii z ní ven.

+2/−5
23.2.2016 10:48

P87e76t39r 29O36u91ř98e83d63n24í23č23e51k 1669824

Tak to uhli si nalozte do sveho vozu a muzete zcela efektivne vyrazit na silnice.

Pridam rukavicky, aby jste nebyl umouneny..

0/0
23.2.2016 10:55

L56u39d98ě88k 70N54o41v85ý 2521499123101

A proč když máme daleko efektivnější alternativu v podobě benzínu a nafty?

+2/−1
23.2.2016 11:10

M90a12r90t73i47n 84V59á72v40r82a 2220213149

Benzín je jen jiná forma uložení energie s dobrým poměrem množství uložené energie k objemu. Zatímco baterie pracuje na principu čisté pumpy na elektrony, z benzínu energii získáte jeho zapálením, což je asi tak na úrovni neandrtálce, kterému se podařilo zapálit kus dřeva za vzniku nechtěného tepla a odpadních plynů. To už z principu efektivní být NEMŮŽE.

+3/0
23.2.2016 11:44

R15o28b60e92r18t 53M68á29s89l62o 1191861897137

Zapálení je velmi efektivní způsob získávání energie. Třeba spalováním vodíku v upraveném "benzínovém motoru" se dotahuje větší účinnosti než pomocí vodíkových elektročlánků.

+3/0
23.2.2016 13:15

J57a43n 44F53r75o85l89í98k 6916600335484

Ty přeměny energií mají taky nějaké ztráty. A čím těžší je auto tím více jí spotřebuje. Moje neadrtálská benzínová atmosféra vozící 850 kg spotřebuje určitě méně než složitý a prudce pokrokový Lexus který má určitě přes tunu.

0/0
23.2.2016 14:49

D75a66n17i19e26l 55S85c77h65n48i22t34z59e40r 5571414711216

R^

0/0
24.2.2016 2:48

M37i64r60o93s56l24a95v 48L68i45k28e25š 8296672418840

A to já vám doporučim si jakykoli hybrid koupit.Klidne i plně elektr.krám Teslu.Až pojedu kolem, mohu vam zamávat 😁

+1/−2
23.2.2016 11:39

J15a92r61o81s52l91a41v 13V34i90n94a32r 5285262546411

Vase informace musi byt tak z roku 1995.

0/0
23.2.2016 11:59

R67a30d48i95m 83P25o71l60á93š29e17k 9276413479329

To jenom nesmyslné předpisy vadí tomu, aby elektromobil byl pro zimní provoz osazován nezávislým topením třeba na naftu nebo benzín. Třeba takové, jaké měly lepší auta už před 60 lety, třeba osobní tatrovky 603 a 613 nebo o něco pozdějí nákladní auta.

Přitom takové topení, pokud je dobře konstruované, nevydává v podstatě žádné exhalace kromě čistého oxidu uhličitého a tudíž je ekologické. Rozhodně ekologičtější než když se v elektromobilu topí elektřinou z akumulátoru zatíženou exhalacemi CO2 a těžbou, zpracováváním a emisemi toxických látek při výrobě a při konečné likvidaci toho akumulátoru.

0/0
28.2.2016 10:31

M92a66r27t55i52n 47V19á38v83r71a 2280903319

A pak po shlédnutí těchto supersložitých celků člověk vidí holý rám Tesly s kompletním pohonem (viz http://ctrlv.in/716297 ) a i laikovi je jasné, kterým směrem leží budoucnost a jak bude to auto neuvěřitelně levné, až se začne vyrábět opravdu masově.

Žádná převodovka, žádný olej, žádné složitosti. Místo vymýšlení nesmyslných hybridů je lepší investovat do výzkumu baterií.

+7/−2
23.2.2016 10:27

L33u11d25ě50k 28N72o83v61ý 2471929873301

Baterie se lidstvo snaží vylepšovat už od jejich vynálezu, ale moc velký posun tam není. Dojezdová vzdálenost elektromobilů se za 100 let od jejich vynálezu téměř nepohnula.

0/0
23.2.2016 11:13

M77a89r31t58i72n 33V85á92v53r72a 2380613989

To je lež a každý to vidí u svého mobilu nebo aku-vrtačky. Kdyby v bateriích nebyl žádný posun, pak máte na svůj mobil připojený pětikilový NiCd článek, který by vám vydržel půl dne.

Skutečnost je mnohem optimističtější: http://ctrlv.in/716331

+1/−1
23.2.2016 11:50

J98a88k29u21b 19F21e21i95f80a39r 7709279906769

tak s tím mobilem jste střelil dost mimo. V tomto případě to fakt není o bateriích ale spotřebě zařízení. A co se týká akuvrtačky, tak je to za posledních 10 let pořád stejné. Vydrží stejně a po třech ledech jde do popelnice, protože akumulátor už nic nevydrží a náhradní už neseženete.

0/0
23.2.2016 13:26

J23i74ř48í 40S28c34h66w31a68c28h 8178354978946

stačí vyměnit "střeva" baterie.

0/0
23.2.2016 16:07

J14a38k79u38b 86F87e29i73f93a41r 7359829756199

No teď nevím jak to myslíte.

Pokud samotné články zapouzdřené v těle akumulátoru, to fakt není úplně uživatelská práce.

Anebo furt dokola kupovat nové aku, tak to je také cesta do pekel. Výroba těchto je velmi neekologická, ve smyslu spotřebované energie a vyprodukovaných emisí.

A to pomíjím fakt, že do výrobku, který je ještě často v záruce aku neseženete a v servisu vám cpou nový výrobek....

0/0
23.2.2016 19:25

R81a18d91i86m 55P41o18l78á77š34e97k 9426733419679

To platilo u starých verzí.

Dnešní akumulátory jsou často hlídány elektronikou s procesorovým chipem naprogramovaným přesně na použité "vnitřnosti". Máte potom dost velkou pravděpodobnost, že při kupování nových "vnitřností" natrefíte na články s jinými parametry nebo že je procesor jištěn proti jejich výměně. Potom vám to po výměně buďto nebude fungovat vůbec nebo se to rychle zničí. V nejhorším případě to při používání efektně chcípne za vytvoření příslušných pyrotechnických efektů.;-D

0/0
28.2.2016 10:38

D59o91m12i85n23i10k 75H11e90r88z14á87n 1939105533

Jen poznámka ke slovosledu: proč píšete "Louwman muzeum" na jedné straně a "kupé LC" na druhé? Odpovím - protože LC kupé by znělo divně. Ono zní divně i Louwman muzeum, čeština by správně použila buď přídavné jméno - Louwmanské či Louwmanovo, a potom by bylo obhajitelné dát muzeum na druhé místo. Stejně tak by bylo pochopitelné použití celého původního názvu, který ovšem zní: Louwman Museum (s velkým M a se s, nikoliv se z!) Jinak je samozřejmě zřejmé, že je třeba použít variantu museum Louwman.V

0/0
23.2.2016 10:23

M97a91r50t90i21n 86B19a25r47t52o62ň 7940586118148

To by v redakci museli nejdrive vedet jestli to je Louwman-ovo nebo -ské muzeum ;-) Ja to nevim a guglit to nebudu. Jinak souhlasim s tim, ze na internetu dostava cestina radne na frak (tisteny tisk uz leta nectu, takze nemohu srovnat).

0/0
23.2.2016 13:13

R87o55m54a42n 36S81t43r80e89j95č80e42k 1893952655377

Prodám repasovanou převodovku na Lexus LC 500h. Zn. 650 tisíc Kč :-)

+3/−2
23.2.2016 8:59

S30t84a76n79i98s49l32a49v 55K72r81e85j47c69a46r 6797516883844

Je otázkou, zda by na něco podobného měla Škodovka profesní odborníky, i bez VW. Je pohodlnější být ve vleku než ukazovat profesionalitu vzdělanců. I když profesionálové od VW šli cestou podvádění a tak tím museli jít i Škodovka i Seat. Vzdělání a pokrok může jít různými cestičkami.

0/0
23.2.2016 8:34

J25a42k48u67b 26F26e58i69f10a25r 7159769346519

samozřejmě že měla, avšak koncern jde cestou směrem k masové produkci. Tento Lexus bude vždy jen hračkou a nebude mít žádný komerční úspěch. Rozdílný přístup obou výrobců je především dán naprosto rozdílnou mentalitou Japonců a evropanů.

0/0
23.2.2016 8:57

R86a35d74i73m 33P33o88l16á32š91e79k 9186613939519

Profesní odborníci by byli, ale podle mně ne ve Škodovce. Škodovka je v podstatě jen montovna s minimálním aplikovaným vývojem, základní "automobilový" vývoj se provádí v ústředí VW. Nejdřív by muselo rozhodnout ústředí VW a teprve potom by Škodovka mohla stavět vývojové oddělení a dávat dohromady příslušné vývojové týmy.

0/0
28.2.2016 10:50

M35a44r61e48k 17V80o21k87á46l 1196624815909

to muselo dát práce ... a přitom taková blbost, že ?? ;-D

+4/−3
23.2.2016 7:50
Foto

V62o49j39t66ě14c61h 95P82a21v15l77í64k 5614361354268

Zajímavé je, že motorgenerátor 2 má úplně jiné vinutí (méně závitů, výrazně tlustší vodič), než motorgenerátor 1. To by ho mělo předurčovat pro práci ve výrazně vyšších otáčkách. Na druhou stranu je před převodovkou, takže by to neměl potřebovat .....

0/0
23.2.2016 7:49

J75o45s18e95f 74V57a88l70a 9250853443153

v soucasnosti neexistuje hybrid, ktery by pri jizde po dalnici nemel srovnatelnou spotrebu jako klasicky benzin. A sportak do mesta ma jediny ucel - kockolap

0/0
23.2.2016 6:45

M24a86r37e24k 69K17a25l68i51n50a 3509564425558

No vždyť o to přece jde, ne? :-)

+1/0
23.2.2016 7:22
Foto

P52e32t55r 69P51r29o84c61h29á43z26k73a 3932866902494

V8 to stejně nikdy nebude......

+1/−2
23.2.2016 6:16

J95o87s74e60f 76T96r28n50k50a 9909282207569

Ani parní stroj.

+2/0
23.2.2016 8:30
Foto

P46e47t69r 25P92r85o38c34h17á80z52k43a 3312806602104

I když i parní stroj má krásný zvuk a svezení je jistě zážitkem, kdo jednou vyzkoušel auto s dobře vyladěnou V8 tak nikdy nezapomene.Skvělý zážitek.Doporučuji a budete vědět hned o čem mluvím.

0/0
23.2.2016 19:22
Foto

J54i68n67d94ř75i35c37h 29M10e37r65t50l71í19k 8317165532

V8 je hotová z ISF

0/0
23.2.2016 19:51
Foto

J55i88n13d58ř28i59c67h 89M67e92r43t69l48í84k 8887745722

můžete objednávat

0/0
23.2.2016 21:27

A94n22t80o73n16i70n 21B41l95a91z58e71k 4838442707311

Lexus je rozhodne lepsi auto nez Mercedes a nebo BMW. Hlavne kvalita je prcotridni a clovek nemusi porad do servisu tak jako s temi nemeckymi.

+19/0
23.2.2016 1:43

D36a76l35i70b96o94r 49M18a36t84y67á43š 1856406877808

;-) Souhlasím, hlavně s tou "prcotřídní kvalitou". ;-)

+15/0
23.2.2016 7:55
Foto

J60i96n46d36ř93i72c80h 81M42e46r85t62l75í41k 8947195972

vypadá to, že na to lidé už i u nás začínají přicházet

0/0
23.2.2016 19:48







Najdete na iDNES.cz