Diskuze
Britové mažou ze silnic středové čáry, chtějí tak snížit nehodovost
Děkujeme za pochopení.
P16e57t33r 70H78o98f47m81a17n27n
Celou dobu jeli v protismeru. To se nedivím, že to tak dopadlo.
M29i86c17h74a73l 64P24l13e71š98t18i21l
Odstraněním asfaltu dosáhnete ještě lepších výsledků ve snížení průměrné rychlosti.
M28i74r11o60s28l33a30v 73M14a29c56h41á47č46e16k
Je to trochu logika, jako kdyby zakázali dělat geometrii přední nápravy a nařídili levou přední přehustit a pravou podhustit. S autem, které bude plavat při každém dotyku plynu pojedou všichni také opatrněji :-)
J44i46ř25í 12B62a56c35h94t34í15k
Kdysi jsem četl studii, která se zabývala zvýšením nehodovosti po zavedení airbagů. Autor v ní uváděl, že ke snížení nehodovosti by pomohlo naopak, kdyby místo pásů z volantu koukal ocelovej hrot. Já tomu věřím.
M95a76r47e28k 58P85a53r24a
to je mi objev. Princip sdíleného prostoru je funkční na západ od nás v mnoha městech již dlouho a je prokazatelně přínosný. Plánovači by se tam měli jet podívat, aby pochopili, že např. na rovné silnici s odbočkami je zbytečná instalace semaforu k vynucování dodržování rychlosti, pokud se zavede přednost zprava, tak všichni pojedou pomaleji. Ideální je to třeba kolem škol. V shared space to jde tak daleho, že nejsou třeba zebry, ale chodci tam mají před auty přednost. A stejně to funuguje a lépe pro všechny...
J66a59r42o35m27í18r 73K40u25l96h74á55n33e47k
Pak nevidím ani důvod, aby tam byly namalované nějaké zebry. Zvýší to nejistotu chodců, budou si víc všímat provozu a možná i rychleji běhat...
(Možná se autor tohoto "zlepšováku" v ústavu potká s Merklovou, určitě si mají co říct!)
J10i80ř83í 85K14o71c51u71r31e46k
Jaj! Vždyť lidi nebudou vědět, kde můžou začít předjíždět traktor. Jestli na výjezdu z levotočivé zatáčky nebo až potom, co se na rovném úseku štrůdl napřímí, tedy tam, kde dnes začíná přerušovaná.
J23a40n 19N60o92v63á61k
Když odstraníte i silnici budou lidi jezdit ještě opatrněji.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...