Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus vsadí na vodík. Plug-in hybridy ani diesely nepřicházejí v úvahu

Vodíkový sedan LF-FC naznačuje, kam se vydá budoucí generace nejhonosnějšího korábu japonské značky. Chystaný Lexus LS to poodhaluje jak z pohledu designu, tak techniky. Představitelé prémiové japonské značky jasně deklarují, že vodík je tou pravou cestou a elektromobily nebo plug-in hybridy u nich nepřipadají v úvahu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a75r42o35m27í45r 74K73r79á95l 4260729944319

No a kolik gramů CO2 se vypustí při výrobě toho vodíku ? A jak ho udrží v nádrži ?

0/0
30.3.2016 17:00

M56i80r53e33k 43G94a85j62e59r 5821736979100

Zalezi, kterou formu vyroby pouzijete. Pokud pouzijete k vyrobe slunecniho zareni, tak zadny CO2 se nevypousti. Pokud pouzijete dnes levnejsiho zpusobu vyroby z uhlovodiku, tak nevim, ale domnivam se, ze se take CO2 nevypousti nebo jen velmi malo, urcite mnohem mene nez pri spalovani nafty.

0/0
30.3.2016 17:14

J98a81r89o49m91í91r 62K64r55á70l 4620829984109

Pokud použijete sluneční záření, musíte to zařízení vyrobit. Ono se na poušti samo nezhmotní. A pokud ho budu vyrábět z ropy, pak je celková účinnost o tolik menší, že toho CO2 bude zjevně dost. Sundejte si ty pseudozelené klapky z oší a snažte se vidět souvislosti. Je řada aplikací, kde má vodík, FV panel, nebo palivový článek význam, ale auta to rozhodně nejsou.

0/0
30.3.2016 17:27

M64i26r83e10k 58G60a72j44e78r 5481946449290

S vami se moc diskutovat neda. Nejprve se ptate "kolik gramů CO2 se vypustí při výrobě toho vodíku" a pak argumentujete tim, ze se CO2 produkuje pri vyrobe zarizeni.

Zadne klapky nemam, dokonce ani nemam nazor na to, zda se auta na vodik prosadi nebo ne, ale jsem si jist, ze odbornici v Toyote nejsou placeni za psani argumentu, proc nemuzou nic nic delat, ale za to, co uz udelali.

0/0
30.3.2016 17:37

J34a10r26o58m61í29r 45K75r90á89l 4560339804429

Vy zjevně nechápete, že k té výrobě potřebujete zařízení, že u výroby z ropy nevznikne jen vodík, atd, atd. A pochybuji, že bez masivní podpory (dotací) by se ujalo auto, u kterého je po měsíci v garáži prázdná nádrž a provoz podstatně dražší, než s klasickým palivem.

0/0
30.3.2016 18:15

M65i10r19e90k 49G43a94j30e46r 5741826259460

Podsouváte mi něco, co vůbec netvrdím. Ani nejsem žádný příznivce aut na vodík. Ještě dlouho, možná i napořád bude jejich pořízení a provoz dražší než u jiných aut. Jenom jsem vyvracel vaše chybné argumenty.

0/0
30.3.2016 19:23

J36a63r12o50m53í57r 71K37r63á39l 4210119634639

Pokud nezapočtete všechny vstupy, zákonitě nedojdete k rozumnému výsledku a těžko je můžete použít jako argument.

0/0
30.3.2016 19:34

M33a73r35t37i75n 76K27a17r44á69s56e55k 9108333148638

No jednou z hlavnich nevyhod vyroby z uhlovodiku je prave extremne produkce CO2, vyrabite tam CH4 a H2O CO2 a H2....

+1/0
30.3.2016 17:40

R51o74b45e81r18t 21P87e48l12n75á18ř 3148111704

to ze vznika pri reakci ale neznamena ze de do ovzdusi..

0/0
30.3.2016 22:02

R96o89b85e79r70t 56P20e46l16n47á28ř 3288291424

pokud pocitate kolikrat si prdne obsluha tak to asi nejakej gram bude...

0/0
30.3.2016 22:01







Najdete na iDNES.cz