Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Prozkoumali jsme fešácký kombík Kia Optima

Kia dovedla do sériové podoby kombíkové provedení modelu Optima. Sportswagon si může dělat ambice na titul nejkrásnějšího kombíka. Prozkoumali jsme jeho 553litrový kufr v předpremiéře, která se odehraje za týden na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L29u86m97i63r 91N39o11v41a28k 8581633576708

nechápu, že tahle levná auta mají vevnitř snad sto tlačítek na palubce a na volantu... jednou jsem jel měl půjčenýho opla a za jízdy člověk neví, který k čemu vlastně slouží... je to jak diskotéka, ale lidi to asi mají rádi...

0/0
26.2.2016 13:24

S65t71a14n50i15s29l19a95v 96N86o88v32a90k 7478929423813

Mel jsem sluzbni Kia Optima a musim rict ze se mi to auto libilo jedina vada jsou ty motory. Mel jsem tu 1.7 CRDI a bohuzel nema to nic moc vykon. Ale komfort se mi libil. Tento kombik vypada dobre a premyslim, ze si ho necham poridt do firmy jako sluzebaka :-D

0/0
24.2.2016 18:09

J90a24k87u65b 50V60e25s90e29l41ý 9904880177675

Chybí tomu silnější motory. Hlavně diesel. Ten benzín je celkem ok.

0/0
24.2.2016 11:23

V63í78ť93a 81K98r96u90t69i43š 1730114325107

Chybí tomu pouze silnější dieselové motory. Nebo zmíněný 2.0T se 184kW považujete za slabý? ;-)

0/0
24.2.2016 11:58

J19a40k10u91b 18V97e45s66e49l69ý 9144240217885

Ne, to je ok. Ale v práci by mi asi těžko dovolili 2.0 turbo benzín :D Zato nějakou 2.2ku diesel jo. A 1.7 samozřejmě taky ale to je pomalé jak 1.6TDI v octavii...

0/0
24.2.2016 12:18

J58o84z86e27f 16K88o29s35t52e95l64a92n45s90k31ý 8805232639286

Kórejci sa síce učia, ale dosť pomaly. Bez dvojlitrového diesla to bude mať Optima ťažké.

+1/0
23.2.2016 21:39

R60a15d60i28m 49S82v89o71b10o23d19a 9893679876182

hmotnost?

0/0
23.2.2016 21:17

Z41d83e55n56ě94k 42M79o83r86á13v36e24k 5627548448673

Slušná fotka palubní desky nabo přístrojů prostě chybí.

+1/0
23.2.2016 21:11

K55a49m94i60l 82D97o66l46e43z26e27l 6282216434162

korejska popelnice. Tuctovy kolotocarsky design, coz by se mohlo par pepikum libit.

+2/−1
23.2.2016 21:09

J96a15r36o59s46l34a66v 68Z85a79p31l72e24t23a68l 9367268642556

Je Vás čím dál míň že - myslím rejpalo;-Ddržek....

+1/0
25.2.2016 11:13

P63a50v72e36l 34S43ý27k18o23r78a 4254616712534

Ale má pravdu,předsedo - kolotočářský design - to je velmi výstižné :-)

0/0
25.2.2016 11:47

M96a39r19e35k 94J97a42n87e79č19k80a 1607346513331

Přesto, že Korejce nemusím, musím uznat, že v designu začínají válet, očividně to přemístění vývoje designu do Evropy byla správná volba. Dokonce jim to už jde i na scéně kombíků, což moc nejde ani některým věhlasnějším automobilkám.

+3/0
23.2.2016 19:30

O73n88d10r62e65j 79M65a33r77e12c26e28k 3250538890695

Za mě:

+ Atmosféra, design karoserie, velikost kufru

- interiér působí hodně staře a lacině.

Korejci nedělají špatná auta. Je to nebe a dudy při srovnání co bylo s tím. Mě to za srdce nechytlo, pořád bych jako kombíka volil V70, která mi prostě přijde robusnější a hezčí, ale konkurence je vždy dobrá....

+2/0
23.2.2016 15:46

M28i59l29a27n 83K58r11á31l 8663228741691

nová V70 ale bude 2x dražší než tato KIA,

+1/0
23.2.2016 18:40

V62í55ť72a 18K75r84u48t88i24š 1970164725417

O třetinu. Tohle bude začínat někde okolo 720, V70 je od 965.

0/0
23.2.2016 19:33

I15v41o 33U78r78b27á44n89e48k 2616117157

Korejci v automobilovém průmyslu odvádějí skvělou práci. Což si samozřejmě konkurence moc dobře uvědomuje. Fandím jim. R^

+5/−1
23.2.2016 15:19

J33a49k25u86b 78F95e52i15f95a69r 7319389176529

příšerná zplácaninaRv

+1/−8
23.2.2016 14:07

M40i15l10a55n 29K52r55á85l 8773278761521

Feifare piješ fofolu?

0/0
23.2.2016 18:41

S86t94a40n78i24s92l71a12v 51K45r32e11j45c11a62r 6677446443194

Je to věc názoru. Nejde o Kiu, ale o případné kupce, a to si toto autíčko určitě najde. A to, že Korejci dnes už umí udělat srovnatelné vozidlo jasně ukazují prodeje jejich modelů ve světě.

+5/0
23.2.2016 13:36

L94u70d36v85í38k 88G92a42j58d59o47š70í96k 2205353184572

"...ambice na titul nejkrásnějšího kombíka..."

To je snad vtip ne? Co je na tom autě krásného? Ten módní "dekl od kanálu" přes celou přední masku? Interiér s designem jak před 15 lety?

Nic proti autu samotnému. To auto bude jistě praktické a za zajímavou cenu. Pro rodinu super. Ale honit si triko nejkrásnějším designem je vážně výsměch.

Zvláště když si ve 4 dny starém článku můžeme prohlédnout Volvo V90 stejné kategorie a ten rozdíl v úrovni designu je do očí bijící.

+3/−7
23.2.2016 12:16
Foto

T73o26m55á37š 66D15v10o93ř81á97k 3195273886866

Ona ta cena zase tak zajímavá nebude.

Soudím podle cen limzíny...

+1/0
23.2.2016 16:19

P50e43t17r 81M81i59c18h11a89l 2310604231522

No, vypadá to celkem k světu. A to nejsem fanda korejských aut.

+6/0
23.2.2016 11:29

A14n74d35r90e20j 91M15a92s28a87r81y38k 9650363916550

woow... fakt pekne auto... a 2 liter benzin atmosfera si myslim ze idealna kombinacia... R^ to potesilo velmi.

+10/−1
23.2.2016 10:56

I89g82n24á68c 72M96r36k88v37i53č58k49a 2728362339755

to si koupí jen magor. Superb nebo Oktávka s 2.0 TDI je o třídu vejš

+1/−13
23.2.2016 11:38

A52n62d94r29e56j 17M98a34s83a92r32y54k 9350533266330

ja si zase myslim ze magor si kupi superba alebo oktavku... a este priserne tdi.... to je iba taka ceska demagogia o predstave dokonaleho auta... ludia by si uz mali vytiahnut hlavu z prdele a pozret sa aj niekam inam. A ochcavka urcite nieje o triedu vyssie to sa pane pekne pletete :)

+19/0
23.2.2016 11:44

I25v54o 98U48r46b54á79n17e47k 2456627657

R^R^R^

+1/0
23.2.2016 15:17

J64i30ř90í 64S15c84h13w40a71c98h 8828834888836

tak pokud Ignác mluví o autech vybavených dieselem, které v kategorii těchto aut (bohužel) tvoří většinu prodejů (jak u nás tak zřejmě i v Evropě) tak má bohužel částečně pravdu. Jak Superb tak Octa, ano ta je karosérií o třídu níže, převálcují tuto Kiu nabídkou větších a mnohem výkonnějších naftových motorů. V tomto smyslu je nabídka KIE velmi velmi omezená.

0/−1
23.2.2016 19:57

I78g73n81á63c 83M37r34k33v27i37č84k39a 2978812879815

Částečně??? Tohlwe šidítko na octu nemá ani z dálky. už ty zpitvořený malý boční skla kufru a zadní sklo - nebude z toho vidět ani kulový. Jen podle fotek palubka vypadá jako z kia picanto a to zpracování kufru.. hrůza, jak z 90. let...

+2/−1
23.2.2016 23:28

J20a53r42o90s28l71a40v 89Z30a68p23l91e53t55a26l 9647568692106

jmenovat se tak jak Vy - držím hubu, pak to takhle dopadá...:-P

0/0
25.2.2016 11:17

J42i64ř81í 78S38c18h41w13a63c78h 8748854308526

jo staromilce sice ten atmo-dvoulitr "oslní" svým objemem, který údajně ničím nenahradíš, ale Superb s tou užasně malou a nedostatečnou (a v maximu i o 10 kW slabší) sekačkou na trávu, či vysavačem 1.4 TSI pojede v běžném rozsahu otáček 1500-4000 o dost lépe, tj.dynamičtěji....;-)

0/−4
23.2.2016 12:58

D89e88n38i50s 97W64i16t43z91k42u 3243241429797

4000 otáček, nepřeháněj. já myslím, že od 3000 už uvadá

+3/0
23.2.2016 13:57

J71i20ř30í 82S38c81h55w26a37c73h 8148814868686

nepleť si to dieselem. Maximum výkonu je při 5000-6000 ot/min

0/0
23.2.2016 14:56

J75i20ř54í 82S91c49h62w65a86c23h 8588144928986

a maximum krouťáku 250Nm / 1500-3500 ot. Takže ta atmosféra ho výkonově dožene někde v okolí 4000 ot.

0/0
23.2.2016 14:59

V72í48ť63a 23K75r61u40t52i57š 1910574475957

Pořádně přitlac, bude to až za 5.500 ot. Dvoulitr má 196Nm max. někde okolo 4.300, TSi má stále ještě okolo 190 v 5.500. Takže rozdíl bude až ve velmi vysokých otáčkách ve prospěch Kie, v těch běžných bude naopak těžce ztrácet (190 vs. 250Nm).

+2/0
23.2.2016 18:09

M73a60r64i45a26n 77K47a66r80a87b41a 4313911260152

Kravina, superb je fajn auto, ale motor 1.4TSI je slabší než slabý. Objem nenahradíš žiadnym turbom.

0/0
23.2.2016 23:25

J33i16ř34í 33S87c55h52w87a19c89h 8158354388326

kravina jsou ty tvoje "pohádky o nenahraditelnosti objemu". Fakta jsou fakta a tvoje domněnky jsou poněkud mimo.

Ty snad neumíš číst? Máš to tady jak na talíři. V rozsahu 1500-4500 otáček je 1.4 TSI VÝKONNĚJŠÍ než ten dvoulitr KIA. V rozsahu 1500-3500 dokonce o nějakých 25-30%!

To je prostě fakt. Takže objem turbem nahradíš naprosto v pohodě....;-)

+2/0
23.2.2016 23:44

I62v61o 34U53r52b88á15n31e77k 2416367557

...a ta dynamika bude rozhodně vykoupená podstatně vyšší spotřebou. Pokud pominu ten fakt jak se chovat k motoru s turbem. Co ten motor jako celek pak vydrží, toť otázka...

+2/0
23.2.2016 15:22

J41i91ř60í 32S91c82h44w34a28c50h 8678334598506

každá dynamika něco stojí (něco žere)

atmosféra vytáčená na potřebné vyšší otáčky aby dodala potřebný (stejný) výkon bude žrát stejně.... ale i více (třeba při 130 na dálnici) ;-)

+3/0
23.2.2016 15:27

J30a71n 54M54a20l52ý 9188437282357

Vypadá velmi dobře, to by se mohlo líbit.

+3/0
23.2.2016 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.