Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový Fiat Tipo už je v Česku, na cestě je i kombík

Italská novinka Fiat Tipo prozatím vyrazila na silnice jako sedan. Už za pár dní se na autosalonu v Ženevě představí hatchback, ale hlavně i kombík. Spolupracovník iDNES.cz novinku nafotil v Česku ještě před tuzemskou premiérou. Základní cena je 281 300 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52i61ř81í 84Z59ý14k94a 9559603151790

soudě z fotek, tak tohle auto se mi ani trochu nelíbí. Snad to bude na živo lepší.

+1/−1
26.2.2016 0:28

J42a22n 98S76l14a91v59í95k 2961339460666

Není, včera jsem to viděl a především zadek ...no hrůza. TURECKO!!!

0/0
2.3.2016 8:25

P13e78t27r 58K57u46č84í72r64e46k 9789554206159

Podle fotek je to autosalon Máca v Jihlavě.

0/0
25.2.2016 16:22

P85e26t89r 84K52u34č72í74r22e17k 9589214166789

A čeština pořád nic....

0/0
25.2.2016 16:22

D89a86v32i59d 91R65y84c61h23e47t90s75k43ý 9566321950360

Je to konkurent rapidu.. já šel do škodovky protože TSI 77kW, ale záleží na ceně..

0/0
25.2.2016 11:12

M14i85c90h46a29l 76N28a36j91m85a82n 7349773236530

Celkem na fotkách pěkné auto, ale cena je velice ambiciózní - takže u nás bez úspěchu.

0/−2
25.2.2016 6:55
Foto

P75e63t46r 87K79o93č25i92č70k71a 4499508706487

Co čtu v italských diskusích, tak se nelíbí snad 80% italů.

Pro ně je to nějakej tureckej krám, co si nezaslouží nosit jméno svého předchůdce.

+1/0
25.2.2016 2:42

M71i58c21h66a37l 23M48u62l17l20e94r 1510292447

Tak ve Znojmě už stojí v Autosalonu.Pékné,ale je to pořád Fiat.Navíc cena není nic moc.

0/0
25.2.2016 1:07

J80a59r98o87s13l21a64v 30P56o98r56t 7299887459545

Klasický Fiatácký ovládání , měl jsem kdysivá Tipo a nedám na něj dopustit naprosto bezproblémové auto . Jestli tohle bude takový tak je to dobrá volba .

+2/0
24.2.2016 19:37

J15a75n 27B64o20h94a32t41ý 7497470928532

A tohle vzniklo fakt v Itálii, jo? Nebo to je nějaká laciná verze pro rumunský trh? Ty tlačítka vypadají jako u auta z 90. let. Tak do 200 tisíc, víc ne.

+3/−5
24.2.2016 17:33

J18a35n 32B48o26h86a14t96ý 7287520148692

Myslím hlavně to ovládání topení. Ty ostatní celkem jdou (samozřejmě dokud jich polovina nepřestane fungovat). Je to nevýrazné, nudné, ta barva je příšerná : )

0/−2
24.2.2016 17:39

T20o48m82á54š 10M12a17c66e48j16k86a 6301592957247

Vypada dobře, kdyby byla v nabídce 1,6 nebo 1,8 s možností vestavby LPG tak bych hatchbakem nebo kombíkem nepohrdl.

+3/0
24.2.2016 15:43

M68a62r94e87k 92M80a78l24ý 1812628551470

Nechápu k čemu LPG u auta, který není stavěný na vysoké nájezdy.

0/0
25.2.2016 8:25

P92a65v96e38l 27B70o30r45e67k 5890628

Včera jsem si jej zevrubně prohlídnul a také jsem v něm seděl. Za ty peníze je to alespoň pro mne velmi dobré auto. Jezdím většinu tras "kolem baráku", takže ta 1.6 bude úplně v pohodě. V současnosti mám Citroen C-Elyseé, benzín 1.6 - proti tomu je Tipo o míle vpřed snad ve všech směrech, o Dacii ani nemluvě. Zpracování v dané cenové úrovni naprosto v pořádku, vzhledově je příjemné. Měl jsem tři Fiaty (Brava, Croma II, Punto - manželka), všechno celkem bezproblémové vozy, žádná koroze, plně srovnatelné s jinými značkami. Jen s Cromou jsem měl trochu trable s dieselem, ale to byla moje chyba výběru, nafta zkratka není na popojíždění se studeným motorem. Takže já myslím, že Tipo bude moje příští volba, nerad hledám na parkovišti auto mezi desítkami stejných vozů. Sedan není problém, na odvoz pračky jednou za deset let si zkrátka vezmu taxíka :-)

+13/0
24.2.2016 14:04

J31i10ř64í 47S53m15e28t65a98n20a 7985829472328

No, nic moc, ale furt lepší, než uniforma zn. ŠKODA.;-D

+4/−7
24.2.2016 13:41

P38e45t17r 25K59o89l73á30ř 2868347134921

Okopírované audi a6 ...

+1/−9
24.2.2016 13:32

D67e92n64i61s 67W95i96t42z58k30u 3123271579237

sorry, ale takovou fantazii ani já nemám a to žena tvrdí, že jsem hrozný pohádkář

+11/0
24.2.2016 13:45

M27i25c12h42a74l 10F97r27ý27d86a 1812239383542

Ano, jistě, zejména u kabelu kladného pólu baterie je to nejvíce patrné.

+10/0
24.2.2016 15:05

P55a15t50r74i73k 32K27o93u61b15a 1515161283846

Hatchback nevypada zle, ale tady ten nafocenej sedan je dost hnus.

+1/−3
24.2.2016 13:30

J63i42r47i 73M65e39n86s56i72k 6738160877907

Koukám, že i zavíraní kufru mají vyřešeno jak u Fluence, tedy na prd.

+1/0
24.2.2016 13:11

P35e28t63r 63S49t77e19j59s45k91a57l 3719518724526

Hezci nez Rapid, bohuzel je to sedanu a 1.6ka jenom s automatem

0/0
24.2.2016 12:49

J51i78ř24í 79S48c91h74w21a68c96h 8588954168806

nevím, co je to za "podivný zvyk", low-cost s nejsilnější benzínem jen s automatem, kterej vše prodraží. Rapid to má zrovna tak....

0/0
24.2.2016 13:07

D48e21n86i26s 59W53i87t73z24k26u 3863641309247

na co v zácpách kvrdlat, automat je gut

+1/−1
24.2.2016 13:34

J63i37ř24í 30S47c38h83w30a10c62h 8468214208476

což o to "gut" být může, ale nemožnost volby a nutnost si připlácet za něco co nepožaduji není už tak docela "gut" ;-)

+3/0
24.2.2016 13:38

D24e71n73i66s 50W62i85t94z51k89u 3123611659347

Američani už na to přišli dávno a Evropa se k tomu blíží, brzy budou jenom automaty. ty ucpané města se nějak projet musí a než projede jeden manuál, tři automaty už jsou pryč

+2/−1
24.2.2016 13:49

K29a70r91e74l 76J58o33a13c75h44i41m77s66t28á73l 8586422387536

tak to je dobrá kravina;-D

+1/0
24.2.2016 15:35

D34e36n13i16s 48W49i58t49z96k86u 3613431519857

a tohle výborný argument, který dokáže všechno vyvrátit

0/0
24.2.2016 15:58

M92a27r47t96i22n 90H49o55u49b93a 1255420463853

Tvoje ucpany města nejsou argument. Jen názor.

0/0
24.2.2016 21:00

D51e62n73i33s 83W87i16t91z89k27u 3663471739517

vesnice ucpaný nejsou,to je pravda,ale o těch já nemluvím

0/0
24.2.2016 21:06

M83a62r26e93k 44J90a14n83e31č71k48a 1217156373241

Jo taky jsem si to kdysi myslel, jenom do chvíle, než jsem si jízdu s AT vyzkoušel dlouhodoběji a k MT už bych se nevrátil. Bohatě mi stačí, když sem tam přesednu do jiného vozu s MT, tak to na chvíli skousnu, ale pak už je to opruz, hlavně v městech. O kolonách ani nemluvě., protože u některých aut s tužší spojkou je to pak o koleno :-) Stejně tak zapínání tempomatu po každém sešlápnutí spojky u MT, pokud je člověk navyklej na jeho funkčnost ve voze s AT. Dříve jsem po delších jízdách s MT býval i celkem unavený, u AT se mi to ještě nestalo. Navíc každý vůz s AT umožňuje i ruční řazení, pomocí voliče nebo pádel pod volantem, když si chce někdo zařádit, takže ani to není problém. Prostě je to jenom o zvyku ;-)

+1/0
25.2.2016 1:10

M21a66r92e10k 63M33a63l49ý 1742918871220

Po více než 20 letech řízení aut s manuálem jsem čerstvě přesedlal do automatu a myslím, že auto s manuálem už víc nebudu mít. No... možno nějaké víkendové kabrio typu MX-5 a podobně :-)

Mám taky možnost ručního řazení, sice ne pod volantem, ale přímo voličem, ale zkusil jsem to asi dvakrát a kašlu na to.

0/0
25.2.2016 8:30

J69i42ř59í 89Z30ý10k31a 9889113301730

auto s automatem jsem měl, přišlo mi to dobré, ale rád řídím a manuální řazení mi prostě sedí víc. Takže další auto mám opět s manuálem. A předpokládám, že tomu tak bude i u dalších. Samozřejmě pokud budu chtít auto s určitou motorizací, která se s manuálem nedělala, nepohrnu ani tím automatem (konkrétně jeté Volvo S80 V8 nebo V70/XC70/S80 T6)

0/0
26.2.2016 0:27

P58e82t68r 56M28a81r28š10á65l44e52k 9785212384339

Tak tohle je především levné auto pro východní trhy, něco jako Renault Fluence. Na druhou stranu, pokud si chystaný kombík udrží stejné ceny jako sedan, tak vybavené kombi nižší střední třídy s automatem za nějakých 380t bude lákavé i pro Evropu.

+2/0
24.2.2016 12:33

M61i84r90e62k 62G70a80j50e39r 5901436589770

Je to levne auto za docela hodne penez. Jsou lepsi znacky se stejnou cenovkou.

0/0
25.2.2016 2:28

P77e55t46r 93M21a44r13š97á42l59e14k 9655152454699

Které?

0/0
25.2.2016 13:09

V39l50a42d92i55s76l30a20v 59B77u68r87y66š30e16k 1859462417874

1,4 atmosféra, 70 kW, to budou staromilci asi kvičet blahem, vrátí se jim doba, kdy auta byla ještě dobrá, ale jinak si myslím, že tohle si člověk při smyslech nemůže nikdy koupit, dovedu si představit nějakýho už senilního dědu, kterej jezdil v mládí s tipem a z nostalgie přemluví bábu, aby si to koupili na ježdění k doktorovi, ale jinak to vůbec nechápu

+1/−6
24.2.2016 11:51

P18e32t84r 74M11a65r91š38á50l49e86k 9635302204759

No tak pokud si někdo při smyslech koupí Rapida s atmosférickou 1.2, tak proč by si nemohl koupit Tipo s 1.4.:-P

+13/0
24.2.2016 12:36

V84l34a55d72i28s37l44a61v 90B27u89r34y53š30e72k 1709462447974

a jak víte, že někdo při smyslech kupuje rapida s atmosférou 1,2, já takového nikoho neznám, takže nemůžu posoudit, jestli je při smyslech či neni, tak se rád nechám poučit, jestli si to někdo normální koupí, rád bych ho viděl

0/−2
24.2.2016 12:59

P59e32t97r 61M33a69r69š12á29l53e67k 9485282474799

Tak atmo 1,2 se už do Rapidu nedává. Jinak takový motor je prostě pro toho, kdo má malé požadavky na dynamiku a ocení výdrž motoru, hlavně v případě, že často jezdí krátké trasy se studeným motorem. Mě to taky neláká, ale vzhledem k zaměření auta v tom nevidím problém.

+1/0
24.2.2016 13:19

J65i85ř74í 69S55c63h62w59a65c46h 8658144108216

Rapid se s atmo 1.2 neprodává.

Na druhou stranu turbo 1.2 v základu má "jen" 66 kW, ale určitě větší krouťák a tedy i výkon v běžně používáném rozsahu otáček. Takže nakonec bude nejdůležitější o kolik se bude lišit hmotnost Tipa oproti poměrně "lehké váze" Rapidu (1160kg včetně řidiče)

0/0
24.2.2016 13:03

P59e25t43r 43M56a48r39š49á35l94e49k 9305742214919

Tak jsem se díval, že atmo 1,2 opravdu z ceníku Rapidu zmizela.

Jinak jistě, turbo bude mít v běžně používaném rozsahu otáček navrch a pojede znatelně líp. Ta atmosféra může být zajímavá pro někoho, kdo toho moc nenajezdí a nemá velké požadavky na dynamiku. Zase dostane naprosto bezproblémový motor.

+1/0
24.2.2016 13:17

V30l25a69d80i84s80l54a32v 66B78u22r84y62š51e97k 1699202137644

někdo kdo nemá moc velké požadavky na dynamiku mě docela děsí, na silnicích není snad nic horšího, než je potkávat

0/0
24.2.2016 14:59

J62i48ř66í 36K67o32č45í 9314399352407

Italské motory jsou oproti všem daleko pružnější,sbírám stará auta a měl jsem FIAT 850 SC z roku 1968.Obsah 903 ccm,ale motor 8000 otáček!!!!To auto si klidě svištělo 170.Původní majitel s ním každý den jezdil do práce.Na motoru a kvalitním interiéru nikdo nic za celé roky nedělal.Pouze trochu rzi ,ale skoro padesátiletý auto na ní má nárok.Deně lituji že jsem ho prodal.Taky se už dnes prodává za astronomický částky.

Nové Tipo je nádherný.

+2/0
24.2.2016 15:26

P16e37t67r 19K45n71ě54b21o78r95t 3891440

Auto na F nebrat!

0/−7
24.2.2016 11:21

Z57d61e11n26ě71k 70N23e20č86a77s 2761502812275

Ani Ferrari? :-)

+6/0
24.2.2016 12:31

P59e17t41r 28S54t85e10j30s56k82a58l 3319458694126

Prijmeni na K taky ne

+3/0
24.2.2016 13:33

S10t66a92n18i37s86l39a77v 86C87h69y37t19r68a 3454243567329

První Tipo jsem měl a na svou dobu to bylo hezké auto. Tohle je akorát parodie na Logana atp.

Přitom stačilo přeznačkovat Chryslera 200 a prodejní úspěch by se dostavil. Tohle bude mít jepičí život.

+1/−1
24.2.2016 11:10

D67e93n13i39s 61W46i81t13z38k17u 3253251519237

jenomže Chrysler pro Evropu má značku Lancia

+4/0
24.2.2016 11:16

V39i60k64t42o16r 48K80o59š66k97a 4142400247189

Kombík vypadá o mnoho lépe...:-)

0/0
24.2.2016 11:09

D22e41n86i55s 49W62i98t55z54k77u 3983971159967

tak proto nechce koncern Chrysler-Fiat prodávat v Evropě novou 200c, ale tohle se moc nepovedlo

0/−1
24.2.2016 11:06







Najdete na iDNES.cz