Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový Fiat Tipo už je v Česku, na cestě je i kombík

Italská novinka Fiat Tipo prozatím vyrazila na silnice jako sedan. Už za pár dní se na autosalonu v Ženevě představí hatchback, ale hlavně i kombík. Spolupracovník iDNES.cz novinku nafotil v Česku ještě před tuzemskou premiérou. Základní cena je 281 300 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J18i13ř56í 67Z68ý78k95a 9779293371410

soudě z fotek, tak tohle auto se mi ani trochu nelíbí. Snad to bude na živo lepší.

+1/−1
26.2.2016 0:28

J85a47n 98S14l37a83v69í38k 2121559510186

Není, včera jsem to viděl a především zadek ...no hrůza. TURECKO!!!

0/0
2.3.2016 8:25

P46e93t10r 77K59u44č80í44r12e45k 9559684646879

Podle fotek je to autosalon Máca v Jihlavě.

0/0
25.2.2016 16:22

P40e41t73r 10K46u84č73í34r11e46k 9259474936239

A čeština pořád nic....

0/0
25.2.2016 16:22

D59a45v65i68d 40R52y22c86h34e75t60s32k59ý 9726521550150

Je to konkurent rapidu.. já šel do škodovky protože TSI 77kW, ale záleží na ceně..

0/0
25.2.2016 11:12
Foto

M35i13c89h98a94l 14N11a18j36m70a51n 7799493416920

Celkem na fotkách pěkné auto, ale cena je velice ambiciózní - takže u nás bez úspěchu.

0/−2
25.2.2016 6:55
Foto

P74e50t90r 89K57o30č92i13č64k79a 4689308536407

Co čtu v italských diskusích, tak se nelíbí snad 80% italů.

Pro ně je to nějakej tureckej krám, co si nezaslouží nosit jméno svého předchůdce.

+1/0
25.2.2016 2:42

M59i69c43h11a51l 21M46u85l86l88e92r 1840282977

Tak ve Znojmě už stojí v Autosalonu.Pékné,ale je to pořád Fiat.Navíc cena není nic moc.

0/0
25.2.2016 1:07

J59a47r46o42s85l12a11v 66P68o87r75t 7469157589595

Klasický Fiatácký ovládání , měl jsem kdysivá Tipo a nedám na něj dopustit naprosto bezproblémové auto . Jestli tohle bude takový tak je to dobrá volba .

+2/0
24.2.2016 19:37

J48a34n 69B98o65h24a33t65ý 7927600478172

A tohle vzniklo fakt v Itálii, jo? Nebo to je nějaká laciná verze pro rumunský trh? Ty tlačítka vypadají jako u auta z 90. let. Tak do 200 tisíc, víc ne.

+3/−5
24.2.2016 17:33

J55a51n 41B51o21h87a16t11ý 7637220988422

Myslím hlavně to ovládání topení. Ty ostatní celkem jdou (samozřejmě dokud jich polovina nepřestane fungovat). Je to nevýrazné, nudné, ta barva je příšerná : )

0/−2
24.2.2016 17:39

T77o93m54á20š 82M62a26c50e47j29k71a 6641372917677

Vypada dobře, kdyby byla v nabídce 1,6 nebo 1,8 s možností vestavby LPG tak bych hatchbakem nebo kombíkem nepohrdl.

+3/0
24.2.2016 15:43

M59a52r90e93k 11M43a89l23ý 1592668331620

Nechápu k čemu LPG u auta, který není stavěný na vysoké nájezdy.

0/0
25.2.2016 8:25

P46a71v80e65l 93B23o86r45e48k 5730858

Včera jsem si jej zevrubně prohlídnul a také jsem v něm seděl. Za ty peníze je to alespoň pro mne velmi dobré auto. Jezdím většinu tras "kolem baráku", takže ta 1.6 bude úplně v pohodě. V současnosti mám Citroen C-Elyseé, benzín 1.6 - proti tomu je Tipo o míle vpřed snad ve všech směrech, o Dacii ani nemluvě. Zpracování v dané cenové úrovni naprosto v pořádku, vzhledově je příjemné. Měl jsem tři Fiaty (Brava, Croma II, Punto - manželka), všechno celkem bezproblémové vozy, žádná koroze, plně srovnatelné s jinými značkami. Jen s Cromou jsem měl trochu trable s dieselem, ale to byla moje chyba výběru, nafta zkratka není na popojíždění se studeným motorem. Takže já myslím, že Tipo bude moje příští volba, nerad hledám na parkovišti auto mezi desítkami stejných vozů. Sedan není problém, na odvoz pračky jednou za deset let si zkrátka vezmu taxíka :-)

+13/0
24.2.2016 14:04

J45i30ř95í 20S24m87e90t87a60n27a 7865729202498

No, nic moc, ale furt lepší, než uniforma zn. ŠKODA.;-D

+4/−7
24.2.2016 13:41

P61e41t18r 25K56o81l39á27ř 2678137634111

Okopírované audi a6 ...

+1/−9
24.2.2016 13:32

D79e97n77i90s 71W71i49t37z12k12u 3223811729357

sorry, ale takovou fantazii ani já nemám a to žena tvrdí, že jsem hrozný pohádkář

+11/0
24.2.2016 13:45

M86i56c83h10a14l 63F65r19ý22d82a 1682779453202

Ano, jistě, zejména u kabelu kladného pólu baterie je to nejvíce patrné.

+10/0
24.2.2016 15:05

P84a64t31r27i28k 51K26o51u60b58a 1245731903466

Hatchback nevypada zle, ale tady ten nafocenej sedan je dost hnus.

+1/−3
24.2.2016 13:30

J23i74r84i 34M24e51n27s73i18k 6558290937337

Koukám, že i zavíraní kufru mají vyřešeno jak u Fluence, tedy na prd.

+1/0
24.2.2016 13:11

P44e87t91r 35S49t53e31j84s84k60a61l 3339588614946

Hezci nez Rapid, bohuzel je to sedanu a 1.6ka jenom s automatem

0/0
24.2.2016 12:49

J19i69ř34í 29S39c50h66w93a19c60h 8318264258616

nevím, co je to za "podivný zvyk", low-cost s nejsilnější benzínem jen s automatem, kterej vše prodraží. Rapid to má zrovna tak....

0/0
24.2.2016 13:07

D30e43n34i91s 12W71i30t74z72k62u 3223671879617

na co v zácpách kvrdlat, automat je gut

+1/−1
24.2.2016 13:34

J78i75ř64í 88S32c87h33w50a60c20h 8438114288716

což o to "gut" být může, ale nemožnost volby a nutnost si připlácet za něco co nepožaduji není už tak docela "gut" ;-)

+3/0
24.2.2016 13:38

D40e15n16i28s 38W82i22t40z85k59u 3943481379307

Američani už na to přišli dávno a Evropa se k tomu blíží, brzy budou jenom automaty. ty ucpané města se nějak projet musí a než projede jeden manuál, tři automaty už jsou pryč

+2/−1
24.2.2016 13:49

K17a54r52e74l 60J44o16a85c19h69i15m81s59t12á71l 8936862947536

tak to je dobrá kravina;-D

+1/0
24.2.2016 15:35

D90e90n59i32s 35W17i91t22z51k54u 3563441789227

a tohle výborný argument, který dokáže všechno vyvrátit

0/0
24.2.2016 15:58

M71a16r54t34i34n 40H22o89u79b12a 6443331519868

Tvoje ucpany města nejsou argument. Jen názor.

0/0
24.2.2016 21:00

D68e48n94i10s 72W23i30t38z93k13u 3973271269647

vesnice ucpaný nejsou,to je pravda,ale o těch já nemluvím

0/0
24.2.2016 21:06

M92a23r12e25k 80J57a29n89e80č24k83a 1607296493131

Jo taky jsem si to kdysi myslel, jenom do chvíle, než jsem si jízdu s AT vyzkoušel dlouhodoběji a k MT už bych se nevrátil. Bohatě mi stačí, když sem tam přesednu do jiného vozu s MT, tak to na chvíli skousnu, ale pak už je to opruz, hlavně v městech. O kolonách ani nemluvě., protože u některých aut s tužší spojkou je to pak o koleno :-) Stejně tak zapínání tempomatu po každém sešlápnutí spojky u MT, pokud je člověk navyklej na jeho funkčnost ve voze s AT. Dříve jsem po delších jízdách s MT býval i celkem unavený, u AT se mi to ještě nestalo. Navíc každý vůz s AT umožňuje i ruční řazení, pomocí voliče nebo pádel pod volantem, když si chce někdo zařádit, takže ani to není problém. Prostě je to jenom o zvyku ;-)

+1/0
25.2.2016 1:10

M90a82r40e17k 29M98a31l26ý 1612408791940

Po více než 20 letech řízení aut s manuálem jsem čerstvě přesedlal do automatu a myslím, že auto s manuálem už víc nebudu mít. No... možno nějaké víkendové kabrio typu MX-5 a podobně :-)

Mám taky možnost ručního řazení, sice ne pod volantem, ale přímo voličem, ale zkusil jsem to asi dvakrát a kašlu na to.

0/0
25.2.2016 8:30

J54i51ř60í 20Z31ý25k40a 9429593221620

auto s automatem jsem měl, přišlo mi to dobré, ale rád řídím a manuální řazení mi prostě sedí víc. Takže další auto mám opět s manuálem. A předpokládám, že tomu tak bude i u dalších. Samozřejmě pokud budu chtít auto s určitou motorizací, která se s manuálem nedělala, nepohrnu ani tím automatem (konkrétně jeté Volvo S80 V8 nebo V70/XC70/S80 T6)

0/0
26.2.2016 0:27

P18e66t36r 48M98a90r19š88á81l22e18k 9945812814649

Tak tohle je především levné auto pro východní trhy, něco jako Renault Fluence. Na druhou stranu, pokud si chystaný kombík udrží stejné ceny jako sedan, tak vybavené kombi nižší střední třídy s automatem za nějakých 380t bude lákavé i pro Evropu.

+2/0
24.2.2016 12:33

M85i83r97e67k 60G63a70j35e13r 5591486639710

Je to levne auto za docela hodne penez. Jsou lepsi znacky se stejnou cenovkou.

0/0
25.2.2016 2:28

P97e21t81r 76M51a82r49š97á39l26e18k 9175662574979

Které?

0/0
25.2.2016 13:09

V39l68a66d62i51s70l60a69v 16B56u62r24y53š94e37k 1379272237664

1,4 atmosféra, 70 kW, to budou staromilci asi kvičet blahem, vrátí se jim doba, kdy auta byla ještě dobrá, ale jinak si myslím, že tohle si člověk při smyslech nemůže nikdy koupit, dovedu si představit nějakýho už senilního dědu, kterej jezdil v mládí s tipem a z nostalgie přemluví bábu, aby si to koupili na ježdění k doktorovi, ale jinak to vůbec nechápu

+1/−6
24.2.2016 11:51

P16e42t24r 78M77a73r73š96á37l84e67k 9985922114289

No tak pokud si někdo při smyslech koupí Rapida s atmosférickou 1.2, tak proč by si nemohl koupit Tipo s 1.4.:-P

+13/0
24.2.2016 12:36

V63l52a88d41i17s18l83a66v 85B49u23r65y36š40e33k 1839932387884

a jak víte, že někdo při smyslech kupuje rapida s atmosférou 1,2, já takového nikoho neznám, takže nemůžu posoudit, jestli je při smyslech či neni, tak se rád nechám poučit, jestli si to někdo normální koupí, rád bych ho viděl

0/−2
24.2.2016 12:59

P83e34t41r 41M81a93r52š77á58l50e51k 9135722814469

Tak atmo 1,2 se už do Rapidu nedává. Jinak takový motor je prostě pro toho, kdo má malé požadavky na dynamiku a ocení výdrž motoru, hlavně v případě, že často jezdí krátké trasy se studeným motorem. Mě to taky neláká, ale vzhledem k zaměření auta v tom nevidím problém.

+1/0
24.2.2016 13:19

J86i53ř70í 40S73c52h49w15a82c54h 8928794458186

Rapid se s atmo 1.2 neprodává.

Na druhou stranu turbo 1.2 v základu má "jen" 66 kW, ale určitě větší krouťák a tedy i výkon v běžně používáném rozsahu otáček. Takže nakonec bude nejdůležitější o kolik se bude lišit hmotnost Tipa oproti poměrně "lehké váze" Rapidu (1160kg včetně řidiče)

0/0
24.2.2016 13:03

P52e60t35r 66M20a17r74š85á92l48e88k 9135452114309

Tak jsem se díval, že atmo 1,2 opravdu z ceníku Rapidu zmizela.

Jinak jistě, turbo bude mít v běžně používaném rozsahu otáček navrch a pojede znatelně líp. Ta atmosféra může být zajímavá pro někoho, kdo toho moc nenajezdí a nemá velké požadavky na dynamiku. Zase dostane naprosto bezproblémový motor.

+1/0
24.2.2016 13:17

V98l94a52d34i62s87l82a78v 20B82u95r14y88š33e87k 1309672857664

někdo kdo nemá moc velké požadavky na dynamiku mě docela děsí, na silnicích není snad nic horšího, než je potkávat

0/0
24.2.2016 14:59

J51i75ř65í 20K34o91č42í 9504529492417

Italské motory jsou oproti všem daleko pružnější,sbírám stará auta a měl jsem FIAT 850 SC z roku 1968.Obsah 903 ccm,ale motor 8000 otáček!!!!To auto si klidě svištělo 170.Původní majitel s ním každý den jezdil do práce.Na motoru a kvalitním interiéru nikdo nic za celé roky nedělal.Pouze trochu rzi ,ale skoro padesátiletý auto na ní má nárok.Deně lituji že jsem ho prodal.Taky se už dnes prodává za astronomický částky.

Nové Tipo je nádherný.

+2/0
24.2.2016 15:26

P77e98t25r 52K94n70ě24b68o61r22t 3481710

Auto na F nebrat!

0/−7
24.2.2016 11:21

Z12d77e89n48ě88k 29N51e71č33a92s 2211192872575

Ani Ferrari? :-)

+6/0
24.2.2016 12:31

P52e12t91r 83S87t67e35j25s21k80a44l 3369218494586

Prijmeni na K taky ne

+3/0
24.2.2016 13:33

S65t17a76n13i85s46l68a61v 67C48h39y43t61r83a 3354953327689

První Tipo jsem měl a na svou dobu to bylo hezké auto. Tohle je akorát parodie na Logana atp.

Přitom stačilo přeznačkovat Chryslera 200 a prodejní úspěch by se dostavil. Tohle bude mít jepičí život.

+1/−1
24.2.2016 11:10

D16e13n87i53s 50W40i13t44z89k38u 3403821809517

jenomže Chrysler pro Evropu má značku Lancia

+4/0
24.2.2016 11:16

V47i85k86t34o58r 50K48o27š19k49a 4182570907459

Kombík vypadá o mnoho lépe...:-)

0/0
24.2.2016 11:09

D66e18n18i92s 90W85i80t46z23k74u 3783451299157

tak proto nechce koncern Chrysler-Fiat prodávat v Evropě novou 200c, ale tohle se moc nepovedlo

0/−1
24.2.2016 11:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.