Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rally autodědečků je adrenalin: generálka převodovky zabrala 4,5 hodiny

Tohle garáže nóbl hotelu v Aix de Bains v podhůří francouzských Alp ještě nezažily. Výměnu převodovky v padesátiletém embéčku za čtyři a půl hodiny si s vykulenýma očima přišla prohlédnout spousta diváků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22a75r36t59i86n 59V20o84k58o46u85n 9258793233686

proc proboha nemaji nejake poradne celovky a sviti si tam tou strasnou lampickou? to nechapu

0/0
5.2.2017 20:52

J68a48n 89D96v86o93r97a23k 4326162330445

Není to náhodou Aix-les-Bains, pane Dvořáku?:-)

0/0
1.2.2017 20:07

M98a30r60t18i17n 17V71l59č65e31k 6215807434392

Na škodovce je to parádní práce a mechanik ,který se vyučil na těchto strojích Š 1000-130 převodovku zná nazpaměť a hlavně ten adrenalin při závodu vyhecuje všechny k výkonům. Zkuste rozebrat převodovku třeba z megana to je hlavolam :-) Jinak kameny poloos se dělaly na vazelínu ,ale lepší je mikroténový sáček na čep a kámen namáčknout pak se neotáčí a krásně zapadne do klece diferenciálu .Jo to dříve byli auta -ted je to akorád o sponzorech a penězích ,dříve to bylo hlavně o nadšení a dřině .Ted ty auta jezdí skoro sama .Vysoký výkon nešika řidič a průser .Takováhle 1000 byla o umu a srdíčku řidiče-mechanika V

+2/0
1.2.2017 19:39

J79a81n 90V10o44t15a43v64a 3544480107379

smekám nad mechaniky a smekám i nad sportovním duchem a duchem kolegiality.

+3/0
1.2.2017 18:59

V47ě50r18a 75F98o88l25t37ý38n21o54v79á 1808396807269

My pamětníci vzpomínáme i na sovětský film "Rallye Modrý průsmyk". Tam opravovali převodovku Moskviče na zemi v písku. To bylo drama.

+1/0
1.2.2017 13:04

L46u25d54v95í78k 23G10a22j52d45o29š46í31k 2755323824812

Jo jo. Tohle se dalo udělat celkem snadno i doma. V Mototechně běžně prodávali všechna kolečka, ložiska, kroužky... Jediné speciální nářadí co k tomu bylo potřeba byl trn na vystředění a seřízení spojky. Akorát se to fakt hodně blbě utěsňovalo, aby nekapal olej. Komplet nová převodovka stála něco kolem 5 000 Kčs a prodali vám jí přes pult (pokud jí tedy měli a vystáli jste si frontu).

Z dnešního pohledu naprosto neskutečné.

+7/0
1.2.2017 9:52

M57i36r36o88s79l45a30v 33S13i78n68d37e21l28a14r 2335277274392

Především k tomu jsou potřeba přípravky na seřízení kuželového soukolí stálého převodu. Naopak vystředění spojkové lamaely lze udělat pohodlně pomocí druhé (eventuelně se dala vytáhnout z převodovky) spojkové hřídele - ale to nemá se převodovkou nic společného, pokud se nerozebere spojka, dělat se to nemusí.

0/0
2.2.2017 1:05

M93a13r57t34i50n 95Š33t62ě69p78á16n62e87k 3717963323131

Krasa

+2/0
1.2.2017 9:29

T53o37m66á78š 33V72l74a44s41á84k 4404279249226

Přesně tak, přečteno jedním dechem.

0/0
1.2.2017 9:35
Foto

P13a58t92r87i78k 98B12a85n91g55a 6817607539968

R^

+1/0
1.2.2017 8:17

F25r79a64n23t94i10š79e89k 59L59u70p39í82n88e18k 8211916456542

R^

+9/0
1.2.2017 0:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.