Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rally autodědečků je adrenalin: generálka převodovky zabrala 4,5 hodiny

Tohle garáže nóbl hotelu v Aix de Bains v podhůří francouzských Alp ještě nezažily. Výměnu převodovky v padesátiletém embéčku za čtyři a půl hodiny si s vykulenýma očima přišla prohlédnout spousta diváků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M18a12r45t83i53n 45V11o95k85o63u58n 9558503903336

proc proboha nemaji nejake poradne celovky a sviti si tam tou strasnou lampickou? to nechapu

0/0
5.2.2017 20:52

J21a18n 90D95v69o58r90a39k 4166312250865

Není to náhodou Aix-les-Bains, pane Dvořáku?:-)

0/0
1.2.2017 20:07

M72a75r94t65i42n 47V43l19č36e12k 6545487764132

Na škodovce je to parádní práce a mechanik ,který se vyučil na těchto strojích Š 1000-130 převodovku zná nazpaměť a hlavně ten adrenalin při závodu vyhecuje všechny k výkonům. Zkuste rozebrat převodovku třeba z megana to je hlavolam :-) Jinak kameny poloos se dělaly na vazelínu ,ale lepší je mikroténový sáček na čep a kámen namáčknout pak se neotáčí a krásně zapadne do klece diferenciálu .Jo to dříve byli auta -ted je to akorád o sponzorech a penězích ,dříve to bylo hlavně o nadšení a dřině .Ted ty auta jezdí skoro sama .Vysoký výkon nešika řidič a průser .Takováhle 1000 byla o umu a srdíčku řidiče-mechanika V

+2/0
1.2.2017 19:39

J18a88n 26V93o10t11a27v66a 3934390927269

smekám nad mechaniky a smekám i nad sportovním duchem a duchem kolegiality.

+3/0
1.2.2017 18:59

V87ě20r12a 80F29o96l79t68ý16n40o52v25á 1248456247889

My pamětníci vzpomínáme i na sovětský film "Rallye Modrý průsmyk". Tam opravovali převodovku Moskviče na zemi v písku. To bylo drama.

+1/0
1.2.2017 13:04

L78u71d41v87í86k 79G41a95j38d14o13š57í91k 2435813784762

Jo jo. Tohle se dalo udělat celkem snadno i doma. V Mototechně běžně prodávali všechna kolečka, ložiska, kroužky... Jediné speciální nářadí co k tomu bylo potřeba byl trn na vystředění a seřízení spojky. Akorát se to fakt hodně blbě utěsňovalo, aby nekapal olej. Komplet nová převodovka stála něco kolem 5 000 Kčs a prodali vám jí přes pult (pokud jí tedy měli a vystáli jste si frontu).

Z dnešního pohledu naprosto neskutečné.

+7/0
1.2.2017 9:52

M32i45r62o89s39l31a84v 42S46i59n92d74e80l79a21r 2315547354162

Především k tomu jsou potřeba přípravky na seřízení kuželového soukolí stálého převodu. Naopak vystředění spojkové lamaely lze udělat pohodlně pomocí druhé (eventuelně se dala vytáhnout z převodovky) spojkové hřídele - ale to nemá se převodovkou nic společného, pokud se nerozebere spojka, dělat se to nemusí.

0/0
2.2.2017 1:05

M52a23r84t90i80n 96Š76t70ě14p46á85n36e62k 3307783613551

Krasa

+2/0
1.2.2017 9:29

T84o67m93á38š 94V37l92a15s59á26k 4274829589326

Přesně tak, přečteno jedním dechem.

0/0
1.2.2017 9:35
Foto

P84a89t68r93i85k 51B48a84n28g34a 6847977159828

R^

+1/0
1.2.2017 8:17

F39r24a22n34t93i52š37e25k 40L78u58p17í34n73e62k 8241286486292

R^

+9/0
1.2.2017 0:35







Najdete na iDNES.cz