- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pouze další level ve šmírování ...
Jistě se časem jistě přidá fce blokování zapalování auta s propadlou TK a scan rohovky řidiče, jestli má zaplaceny všechny daně včetně poplatků za popelnici i psa ...
Jen nějak nechápu, jak nad tímhle "pokrokem" může někdo alespoň trochu normální ještě jásat ...
Přístup k těm datům je skvělá věc, ale taky nevidím důvod, proč by se to mělo posílat někam do cloudu. Klasické wifi/bluetooth připojení bohatě stačí.
Není špatné třeba teď v zimě vidět, jestli je baterie dobitá nadoraz, ale opravdu nepotřebuju se na to koukat z hotelu někde ve Španělsku...
Ted je otázkou, zda moc elektroniky v životě člověka je přínosem nebo chybou. Chytré auta vyráběl už VW s úspěchem je i prodával, než ho Američané odhalili jako dieselgate.
Mno pokud to bude permanentne v obd konektoru, pak to vymlati baterku v aute, pac i po vyndani klicku obd stale napaji pripojene zarizeni ( pokud nema vlastni zdroj).
já to tam mám furt a nic mi to nevymlátilo
Nic jiného než pos..ný SPYWARE, Většinu podobných utilit běžně inteligentní řidič nepotřebuje. Ono už stačí mít jen na mobilu puštěnou navigaci a dá se vypátrat, kde jste, kam máte namířeno, kolik jedete atp.
Pokud takové zařízení, tak jedině nepracující na platformě GSM. BT nebo WIFI nebo na sprosťáka drát přímo do usb slotu.
mě stačí ELM 327 mini, koupil sem ho z Číny za 130 Kč a všechny tyto údaje+možnost mazat chyby+odeslat záznam jízdy do cloudu tam mám
Vazena redakce, "enkryptovany" se cesky pise "sifrovany".
ps: nez do me nekdo zacne sit kvuli chybejici diakritice, bohuzel pisu ze zarizeni, ktere ji nepodporuje a nema ceskou klavesnici.
Moc nerozumím přínosu takového zařízení. Jedině, že by sázeli na strach výrobců aut z toho, že budou závislí na Apple a Google, takže by výrobci radši vzali cokoliv, hlavně, když to bude od třetí strany. Protože jinak tohle všechno bude fungovat snadno a hezky, pokud výrobce aut zabuduje připojení na telefon.
Vidím pořád ale nejistotu, kolik smart funkcí budou zákazníci v autech žádat (a budou ochotni za ně platit).
Když vezmu paralelu s televizí, tak ani po mnoha letech a mnoha milionech reálně prodaných smart TV tam nevidím jasnou nezbytnost té smart funkčnosti a myslím, že podstatná část zákazníku to nevyužívá.
Zajímavé, že autor článku neví, co znamená zkratka STK. Systém totiž upozorní na nutnost TK, tedy technické kontroly, nebo o návštěvu STK, tedy stanice technické kontroly. Ale že by žádalo třeba o vybudování vlastní STK? :)
Je mě milejší střep který mě poslouchá a ne superman který rozkazuje.
Momentálně se to dá pořídit ve verzi, kdy data do telefonu plynou prostřednictvím wifi nebo bluetooth. Jenže to je zadarmo, tak T-Mobile přišel s geniální myšlenkou, nacpat tam SIM a vydělávat na přenosu dat přes GSM. :/
Já jsem se letmo podíval na Amazon, tam je to za 100$, dá se to tedy používat přeš wifi nebo BT nebo píšete o jíném výrobku?