Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novinky pro octavii: extravagantní přední světla a litrový tříválec

Nejdůležitější model Škody je v třetí generaci na trhu čtvrtým rokem, do prodeje vstoupila na začátku roku 2013. Octavia je tedy v půlce životního cyklu a blíží se čas změn, facelift bude podle informací ze zákulisí velmi odvážný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A26n43d11r80e26j 90O20l43e56k72s86a 3785701377731

A bude ten tříválec aspoň hvězdicovej? No ne...to nebude. Leda do do W ;-D

0/0
18.3.2016 20:36

J50i60ř63í 63S70c96h39w89a91c21h 8518694608766

podle počtu příspěvků zde, je ten tříválec "hvězdný" nikoliv "hvězdicový" ani "dodo W"....:-P

0/−1
18.3.2016 21:50

A42n13d85r43e92j 24O78l43e49k84s22a 3125731127241

R^Možná by měli udělat tříválcovýho boxera, to byla inovace...

0/0
20.3.2016 21:51

F68r27a40n26t25i84š33e72k 65D29r51b86o53h19l68a73v 6301594666

No je doba, kdy z aut , ač vypadají hezky, dělají mrzáky. Na takové auto dáte držák na kola a spotřeba je v pr... . Zkrátka to nemá sílu.

0/0
13.3.2016 9:16

J24i69ř11í 44S77c22h93w17a20c77h 8508684338376

neboj 2,3 i 4 kola to uveze lépe jak Octa I s 1,4/55kW....

A kdy byla doba. kdy se z aut nedělali "mrzáci", myslíš jako tehdy, když základní motorizace sice měly objem 1.4-1.6, ale výkon cca 50-60kW, Myslíš snad, že ta auta tehdy měla větší silu?

0/0
13.3.2016 14:11

J75i32ř93í 20S53c45h90w18a40c29h 8248504378356

takže neměla....;-)

0/−1
15.3.2016 18:42

A34n79d20r91e52j 17O87l53e66k82s62a 3135301777221

A kolik vážila? ;-)

0/0
20.3.2016 21:53

J93i24ř60í 28S59c76h85w74a63c75h 8238754158386

Octa I s "nemrzákem" 1.4/55kW byla o nějakých 70 kilo těžší, než Octa III s TSI 1.2/81kW (u 1.0/85kW to bude podobné), .... dynamika na stovku za 15,5 sec oproti 10,1 sec hovoří za vše....

0/0
20.3.2016 22:26

M80i30c36h83a68l 81N40o66v58á26k 7250489317644

Litrový tříválec se bude blbě prodávat jako ojetina, to samý i nový diesly. Holt managementu se zadaří snížit statistiku průměrného stáří vozu až na 9let.:-(

+3/0
12.3.2016 15:05

P21e57t49r 25H22o94r45á15k 1629323779574

Dnes jsem koukal na autosalon ze ženevy a bylo tam jedno auto za druhým s litrovým motorem, a to včetně nějakého levného sporťáku od opelu. Takže asi je to trend.

+1/0
12.3.2016 9:45

J47a15n 56J25e38m41e81l24k84a 1615360

Pouze EU.

+1/0
12.3.2016 12:16

J29i60ř95í 81S37c64h44w13a20c55h 8308634158366

a Japonsko ....tam dokonce jen 600 ccm ;-)

0/0
12.3.2016 15:27

A97n62d20r92e75j 66O14l16e21k43s35a 3195421867831

To jistě, je ta autíčka jsou poloviční a menší - pro místní trh ;-)

0/0
20.3.2016 21:55
Foto

J65a16n 79D58o30č30e64k26a23l 1184496281285

Motor se 3 válci je jako chlap s jednou koulí :-P

+2/−1
12.3.2016 3:45

J66i11ř27í 50S51c88h40w77a71c31h 8198934328226

svez se někdy v i8 a zjistíš, že to tvoje vozítko je jako chlap bez koulí.....:-P

0/0
12.3.2016 16:24
Foto

J61a56n 27D32o56č28e53k49a50l 1144836161435

Sakra .... jasnovidec ;-D. Podle diskuze pozná čím jezdím.

0/0
13.3.2016 16:38

J46i96ř83í 35S47c84h49w19a26c83h 8678534568156

čistá dedukce, že s velkou pravděpodobností to nebude nic, co by udělalo stovku za čas kratší než "chlap s jednou koulí" tj. 4,4 sekundy.....;-)

Chceš snad tvrdit že se ve svém "jasnovidectví" mýlím?

0/0
13.3.2016 17:25

A93n84d69r63e97j 17O25l63e65k89s27a 3715101227611

Jirko, to auto je mrzák od narození. Je jedno, jaký má papírový parametry.

0/0
15.3.2016 20:06

J75i45ř66í 81S96c41h74w46a82c56h 8478724398446

Andreji, a co je to teprve za "mrtvolky", co se mu dívají jen do výfuku....;-)

0/0
15.3.2016 22:08

J71i59ř77í 98S22c59h63w79a50c85h 8978274818406

Andreji, auto co dynamikou nemá na takové, co je jakože ten "mrzák", je "mrtvola" a je jedno kolik má válců nebo jakej má zvuk, to je jen takové chrastění kostí kostlivce ležícího v hrobě....

0/0
15.3.2016 22:20

J93i18ř75í 83S36c57h49w48a11c70h 8598734298476

takže ne, nemýlím se.....

0/0
15.3.2016 18:43
Foto

J86a17n 60D44o84č28e93k40a48l 1714866621965

Mýlíš. Preferuji u auta jiné parametry než zrychlení, jezdím off road :-)

0/0
18.3.2016 0:35

J94i94ř79í 83S78c58h44w52a73c79h 8628454808946

takže jsem se nemýlil....

a v "off road" ti to možná "nandá" i dvouválcová čtyřkolka....;-)

0/0
18.3.2016 10:08
Foto

J33a57n 16D49o48č40e26k92a42l 1354636421625

Jasně .... spokojenej? ;-D

0/0
19.3.2016 2:22

P45a62v68e13l 96N73o59v53á52k 4303868795241

tyhle maloobjemovy motory nam byl cert dluzen. po meste je to fajn, ale na dalnici pri vyssich rychlostech to proste nema tu pruznost. a fakt, jestli je kastle kolem motoru kulata nebo hranata a modra nebo zelena, s tim nic neudela.

+2/0
11.3.2016 13:55

J83i94ř22í 36S96c97h13w33a69c81h 8428314478326

"pružnost" motoru ve vyšších rychlostech není dána objemem, ale výkonovou rezervou. Atmosféra libovolně velká, která bude mít maximální výkon 85 kW bude ve 130 km stejně "pružná" jako toto turbo.....jen se musí podřazením vytočit o nějakých 1000 otáček výše.....při stejných otáčkách (do 4000) je turbo naopak "pružnější" protože dává větší krouťák ;-)

+2/−3
11.3.2016 20:10

M80i12c61h53a29l 46R95e97j88z14e75k 5646717315501

Trochu by me vadilo, ze nemuzu prudce akcelerovat ze 180 na 220, ale vetsine lide, co jezdi pomalu, pianko do 150 to stacit bude.

0/0
12.3.2016 15:31

D79a36v28i68d 33H55o30l79m15a37n 5644380387

Jsi fakt borec !

+2/0
14.3.2016 5:49

M74i79c36h80a59l 50R78e51i89t75e66r 7435283854

Pokud mi vyrobce smluvne garantuje najezd minimalne 250tis bez specifikace provozu, nemam s tim problem. A hodnotam spotreby se jen smeju...

+1/0
11.3.2016 10:03

J17i59ř42í 35S81c81h89w55a23c62h 8238764598316

takže jezdíš hromadnou dopravou nebo na kole?

0/−4
11.3.2016 11:28

J56a26r64o18s66l32a19v 77Č94e15r30v52e98n89k59a 1611358158688

Stačí jezdit jako člověk, a né jeko debil a hned auto déle vydrží. Ale to "bez specifikace provozu" tam jistě bylo záměrně, asi to vypovídá o vašich jezdeckých návycích...ale třeba to tak není! :-) A smějete se hodnotám spotřeby? Když vidím, jak lidi jezdí, tak se nedivím, že jim auta žerou i trávu kolem silnic! Je to jen a jen o stylu jízdy, ale když holt každý chce do cíle dorazit o minutu dřív a udělá pro to cokoliv, tak to je pak těžký!...

0/−1
12.3.2016 7:12

J25a71r54o94m38í55r 56K84r34á23l 4280459734289

Se švagrem jsme jezdili v létě po Jizerkách a jeho litrové Polo si vzalo 7,2 litru, můj 15 let starý Golf 7,8. A pochybuji, že se to Polo dožije těch 320 tisíc, co Golf.

+2/0
13.3.2016 8:31
Foto

A29l43e59š 12B35a60l62o95u39n 3645368149395

Mno, musím všem nadšeným kritikům trochu rozčísnout paruky. Ford Eco Boost je vybaven litrovým tříválcem, který ve své přeplňované verzi dává 85 kW. A ejhle - ono se to prodává velmi dobře.... A není to jediná značka, co má litrový, přeplňovaný tříválec...No, vypadá to, že co každý druhý Čech, to tak trochu tydýt...Holt, asi jinej gang [>-]

+3/−1
11.3.2016 9:41

P81a10v94e61l 36N18o17v44á59k 4113308355611

kde jste vzal, ze 'prodava se dobre' rovna se 'je to dobre'?

+1/0
11.3.2016 13:56

M20a46r83t64i75n 69F56i33l79i55p10c58z98y54k 3161291415883

Fordí motor ma 92kW pokud se nemýlím.

0/0
11.3.2016 14:23

J67a33k26u73b 84N39o60v91á37k 8650833680422

Tak urcite, treba 1.8 v Mondeu 2001.

0/0
11.3.2016 18:37

M39a76r73t50i25n 21F74i88l66i57p15c12z53y93k 3131361635113

Já psal o přeplňovaném litrovém 3-válci.

0/0
13.3.2016 7:48

D24a27v21i61d 11H44o46l61m54a13n 5834420897

To je zase názor.. Kdyby jste napsal šicí stroj, tak to beru, ale vysavač ? :-/ Pokud Vám turbo nevydrželo do první výměny oleje, tak jsou dvě možnosti. Bylo vadné a v záruce Vám dali nové, anebo ta druhá. Chováte se k autu jako dobytek. Vaše spotřeba naprosto jasně deklaruje, že platí druhá možnost. Mám najeto s tím samým (služebák) přes 185.000km a jsem naprosto spokojen. Vše původní, bez závad, krom rozvod. řetězu v rámci prevence. Spotřeba za celou dobu provozu činí 5,76l/100km (možno vyhledat na spotreby.cz) Reálně 8,5 ? Zřejmě jste si hodně odléval do soukromého... ;-D

+1/−1
11.3.2016 9:01

J48a20n 22J69e80m35e14l89k17a 1665100

Zajimavé, že Subaru střední třídy - Legacy, poctivé auto s normální hmotností s 2,5L benzinovým 4ř válcem, 110 kw a jejich cvt automatem mi v roce 2010 žralo 6,7,8 litrů na 100. A to to byla 4ř kolka, která sama o sobě sežere 0,7L /100km. Tedy hodnoty, které údajně tyto různé motory papají bez 4*4 a pohodlí auta střední třídy.

0/0
11.3.2016 8:11

J11i75ř20í 70S40c44h57w64a72c64h 8688514308766

ovšem praktický průměr Legacy je někde mezi 8,5-11 litry ;-)

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Subaru/410-Legacy.html?fueltype=2&power_s=105&power_e=115

+1/0
11.3.2016 11:41

J75a38n 13J63e65m71e15l34k67a 1655900

Průměr u tohoto modelu, při této konfiguraci a modelovém roku od 2009 je 8,4. Já jsem s ním jezdil za cca 7,3. Dobrá převodovka, bez hydroměniče, který udržuje otáčky, tam kde mají být. Jistě, ty downsize, budou úspornější, ale za jakou cenu a kvalitu.

0/0
12.3.2016 11:07

J41a34n 31S11v59e20t17l60i21k 8607349349749

Taky jsem jezdil s Octavia I z roku 2001 za 4,1 /100km. Byl to ten nesmrtelnej motor 1,9TDI/66kW. Kamarád už na něm má natočeno 931000 km. Vydrží to i ten litrovej bazmek?

0/0
21.4.2016 11:03

M30a20r54t29i68n 34V79r68a90n91a 1156963104360

už je to trapné. ať udělají novou masku jakou chtěj, pořád to bude jen ŠKODA AUTA a škoda peněz..

+3/−5
11.3.2016 5:30

M51i93c93h75a18l 53M79o98u19c36h63a 9238539613904

Škodovácké prodeje Tvá slove jen potvrzují... ;-)

+3/0
11.3.2016 8:42

M19i26c50h13a38l 43R55e27j85z65e42k 5856327495411

Ano, chtelo by to neco pekneho na pohled. Megane nebo Duplo

0/0
12.3.2016 15:33

M26a13r58t83i64n 65Š26i84m26e79k 4940304108275

A je to tady, HTP Turbo v Octavii ;-D

+8/0
10.3.2016 16:44

P65e54t80r 27U76t81ě75k63a92l 9700918948

No - super! Nový ksicht ale ukážou Mercedes. Blbější příspěvek už nemáte?

A ty kecy o novém motoru jsou taky promo akce - jasně že je to kvůli nátlaku od EK (downsizeing), ale podle mne tudy cesta nevede. Životnost takto vyhoněných jednotek se sníží a iluze o nižší spotřebě jsou z oboru "přání otcem myšlenky". Jo, bude to žrát míň, pokud s tím budete jezdit pomaleji. Fakt nechápu, jak můžou tvrdit takovou kravinu, že vyššího výkonu dosáhnou s nižší spotřebou. To vynalezli perpeetum mobile? Výkon je přímo úměrný množství spáleného paliva a je zcela irelevantní, že tam narvete turbo - to je tam jen proto, aby se do válců dostalo víc vzduchu - aby se mohlo spálit víc paliva. Takže jestli třílitrový motor má větší válce, prostě v nich tak probíhá pomaleji. Ale množství paliva je při stejném odebíraném výkonu přibližně stejný.

+1/−2
10.3.2016 14:57

J76i18ř19í 74S67c56h59w77a20c59h 8638684958356

evidentně ti ztráty v motoru a co má na ně jaký vliv, nic neříká......

+3/−1
10.3.2016 15:05

P92e41t34r 33U43t22ě55k98a30l 9200608678

Jako že ztráty má jen velký motor, nebo co?

+1/−2
10.3.2016 18:24

J54i66ř65í 61S19c87h90w69a87c17h 8748504218476

no jasně, neříká......Rv

+3/−1
10.3.2016 20:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.