Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novinky pro octavii: extravagantní přední světla a litrový tříválec

Nejdůležitější model Škody je v třetí generaci na trhu čtvrtým rokem, do prodeje vstoupila na začátku roku 2013. Octavia je tedy v půlce životního cyklu a blíží se čas změn, facelift bude podle informací ze zákulisí velmi odvážný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A33n22d10r88e34j 51O12l56e93k50s86a 3975771127611

A bude ten tříválec aspoň hvězdicovej? No ne...to nebude. Leda do do W ;-D

0/0
18.3.2016 20:36

J85i40ř25í 62S70c56h68w37a14c73h 8118864598236

podle počtu příspěvků zde, je ten tříválec "hvězdný" nikoliv "hvězdicový" ani "dodo W"....:-P

0/−1
18.3.2016 21:50

A31n34d24r23e92j 14O91l21e79k59s75a 3665451447841

R^Možná by měli udělat tříválcovýho boxera, to byla inovace...

0/0
20.3.2016 21:51

F97r36a34n94t87i11š11e75k 14D23r49b61o65h41l61a29v 6771104686

No je doba, kdy z aut , ač vypadají hezky, dělají mrzáky. Na takové auto dáte držák na kola a spotřeba je v pr... . Zkrátka to nemá sílu.

0/0
13.3.2016 9:16

J44i36ř64í 73S62c88h67w81a47c13h 8818214798126

neboj 2,3 i 4 kola to uveze lépe jak Octa I s 1,4/55kW....

A kdy byla doba. kdy se z aut nedělali "mrzáci", myslíš jako tehdy, když základní motorizace sice měly objem 1.4-1.6, ale výkon cca 50-60kW, Myslíš snad, že ta auta tehdy měla větší silu?

0/0
13.3.2016 14:11

J91i69ř88í 13S59c35h27w42a32c23h 8478874898516

takže neměla....;-)

0/−1
15.3.2016 18:42

A59n23d28r24e46j 67O43l25e63k10s68a 3305341227421

A kolik vážila? ;-)

0/0
20.3.2016 21:53

J92i65ř20í 67S50c84h39w68a58c87h 8968184198186

Octa I s "nemrzákem" 1.4/55kW byla o nějakých 70 kilo těžší, než Octa III s TSI 1.2/81kW (u 1.0/85kW to bude podobné), .... dynamika na stovku za 15,5 sec oproti 10,1 sec hovoří za vše....

0/0
20.3.2016 22:26

M32i50c49h51a78l 90N94o53v68á91k 7650649347364

Litrový tříválec se bude blbě prodávat jako ojetina, to samý i nový diesly. Holt managementu se zadaří snížit statistiku průměrného stáří vozu až na 9let.:-(

+3/0
12.3.2016 15:05

P72e49t59r 65H96o18r20á79k 1539323799834

Dnes jsem koukal na autosalon ze ženevy a bylo tam jedno auto za druhým s litrovým motorem, a to včetně nějakého levného sporťáku od opelu. Takže asi je to trend.

+1/0
12.3.2016 9:45

J18a37n 88J54e86m78e45l16k53a 1905460

Pouze EU.

+1/0
12.3.2016 12:16

J78i84ř70í 62S12c70h66w97a57c29h 8738444328256

a Japonsko ....tam dokonce jen 600 ccm ;-)

0/0
12.3.2016 15:27

A57n58d52r21e23j 40O68l96e56k21s20a 3445401137201

To jistě, je ta autíčka jsou poloviční a menší - pro místní trh ;-)

0/0
20.3.2016 21:55
Foto

J77a54n 90D66o94č68e29k28a32l 1494266511615

Motor se 3 válci je jako chlap s jednou koulí :-P

+2/−1
12.3.2016 3:45

J23i85ř60í 18S25c19h64w63a86c57h 8118784328476

svez se někdy v i8 a zjistíš, že to tvoje vozítko je jako chlap bez koulí.....:-P

0/0
12.3.2016 16:24
Foto

J25a72n 16D89o59č32e66k54a18l 1944896401585

Sakra .... jasnovidec ;-D. Podle diskuze pozná čím jezdím.

0/0
13.3.2016 16:38

J62i88ř32í 91S90c89h52w55a94c97h 8348824328876

čistá dedukce, že s velkou pravděpodobností to nebude nic, co by udělalo stovku za čas kratší než "chlap s jednou koulí" tj. 4,4 sekundy.....;-)

Chceš snad tvrdit že se ve svém "jasnovidectví" mýlím?

0/0
13.3.2016 17:25

A10n22d90r13e18j 92O88l96e79k17s76a 3205601127901

Jirko, to auto je mrzák od narození. Je jedno, jaký má papírový parametry.

0/0
15.3.2016 20:06

J28i15ř98í 29S29c33h14w34a68c78h 8858414568726

Andreji, a co je to teprve za "mrtvolky", co se mu dívají jen do výfuku....;-)

0/0
15.3.2016 22:08

J26i20ř91í 34S48c44h66w17a82c97h 8378494698986

Andreji, auto co dynamikou nemá na takové, co je jakože ten "mrzák", je "mrtvola" a je jedno kolik má válců nebo jakej má zvuk, to je jen takové chrastění kostí kostlivce ležícího v hrobě....

0/0
15.3.2016 22:20

J34i22ř82í 23S41c94h92w17a16c76h 8328684808876

takže ne, nemýlím se.....

0/0
15.3.2016 18:43
Foto

J85a78n 49D24o13č65e32k44a59l 1984686761515

Mýlíš. Preferuji u auta jiné parametry než zrychlení, jezdím off road :-)

0/0
18.3.2016 0:35

J82i48ř90í 45S30c95h64w64a68c53h 8738574428406

takže jsem se nemýlil....

a v "off road" ti to možná "nandá" i dvouválcová čtyřkolka....;-)

0/0
18.3.2016 10:08
Foto

J31a26n 83D28o70č21e96k36a93l 1224576101545

Jasně .... spokojenej? ;-D

0/0
19.3.2016 2:22

P95a68v89e48l 63N41o35v26á64k 4323378415321

tyhle maloobjemovy motory nam byl cert dluzen. po meste je to fajn, ale na dalnici pri vyssich rychlostech to proste nema tu pruznost. a fakt, jestli je kastle kolem motoru kulata nebo hranata a modra nebo zelena, s tim nic neudela.

+2/0
11.3.2016 13:55

J59i91ř31í 24S79c70h39w17a88c13h 8378814838586

"pružnost" motoru ve vyšších rychlostech není dána objemem, ale výkonovou rezervou. Atmosféra libovolně velká, která bude mít maximální výkon 85 kW bude ve 130 km stejně "pružná" jako toto turbo.....jen se musí podřazením vytočit o nějakých 1000 otáček výše.....při stejných otáčkách (do 4000) je turbo naopak "pružnější" protože dává větší krouťák ;-)

+2/−3
11.3.2016 20:10

M80i71c50h63a51l 18R47e63j19z72e83k 5836197785971

Trochu by me vadilo, ze nemuzu prudce akcelerovat ze 180 na 220, ale vetsine lide, co jezdi pomalu, pianko do 150 to stacit bude.

0/0
12.3.2016 15:31

D95a10v29i94d 42H79o74l76m11a90n 5434290837

Jsi fakt borec !

+2/0
14.3.2016 5:49

M66i60c10h44a36l 59R50e66i83t59e85r 7765793504

Pokud mi vyrobce smluvne garantuje najezd minimalne 250tis bez specifikace provozu, nemam s tim problem. A hodnotam spotreby se jen smeju...

+1/0
11.3.2016 10:03

J53i66ř15í 17S85c54h97w20a15c41h 8808644628476

takže jezdíš hromadnou dopravou nebo na kole?

0/−4
11.3.2016 11:28

J91a75r86o49s27l14a44v 34Č16e32r82v73e52n48k54a 1431448458558

Stačí jezdit jako člověk, a né jeko debil a hned auto déle vydrží. Ale to "bez specifikace provozu" tam jistě bylo záměrně, asi to vypovídá o vašich jezdeckých návycích...ale třeba to tak není! :-) A smějete se hodnotám spotřeby? Když vidím, jak lidi jezdí, tak se nedivím, že jim auta žerou i trávu kolem silnic! Je to jen a jen o stylu jízdy, ale když holt každý chce do cíle dorazit o minutu dřív a udělá pro to cokoliv, tak to je pak těžký!...

0/−1
12.3.2016 7:12

J12a93r35o57m33í38r 22K96r21á62l 4890399934779

Se švagrem jsme jezdili v létě po Jizerkách a jeho litrové Polo si vzalo 7,2 litru, můj 15 let starý Golf 7,8. A pochybuji, že se to Polo dožije těch 320 tisíc, co Golf.

+2/0
13.3.2016 8:31
Foto

A84l14e45š 67B20a89l40o32u48n 3315798109625

Mno, musím všem nadšeným kritikům trochu rozčísnout paruky. Ford Eco Boost je vybaven litrovým tříválcem, který ve své přeplňované verzi dává 85 kW. A ejhle - ono se to prodává velmi dobře.... A není to jediná značka, co má litrový, přeplňovaný tříválec...No, vypadá to, že co každý druhý Čech, to tak trochu tydýt...Holt, asi jinej gang [>-]

+3/−1
11.3.2016 9:41

P71a33v66e65l 85N47o29v27á91k 4883808605911

kde jste vzal, ze 'prodava se dobre' rovna se 'je to dobre'?

+1/0
11.3.2016 13:56

M92a75r31t36i93n 69F92i44l57i70p69c38z98y76k 3441221635133

Fordí motor ma 92kW pokud se nemýlím.

0/0
11.3.2016 14:23

J18a11k58u21b 44N49o38v32á72k 8180393640862

Tak urcite, treba 1.8 v Mondeu 2001.

0/0
11.3.2016 18:37

M53a77r39t38i48n 38F72i10l52i15p92c77z88y19k 3931261195303

Já psal o přeplňovaném litrovém 3-válci.

0/0
13.3.2016 7:48

D49a56v76i26d 57H82o91l27m20a91n 5544400707

To je zase názor.. Kdyby jste napsal šicí stroj, tak to beru, ale vysavač ? :-/ Pokud Vám turbo nevydrželo do první výměny oleje, tak jsou dvě možnosti. Bylo vadné a v záruce Vám dali nové, anebo ta druhá. Chováte se k autu jako dobytek. Vaše spotřeba naprosto jasně deklaruje, že platí druhá možnost. Mám najeto s tím samým (služebák) přes 185.000km a jsem naprosto spokojen. Vše původní, bez závad, krom rozvod. řetězu v rámci prevence. Spotřeba za celou dobu provozu činí 5,76l/100km (možno vyhledat na spotreby.cz) Reálně 8,5 ? Zřejmě jste si hodně odléval do soukromého... ;-D

+1/−1
11.3.2016 9:01

J70a49n 41J14e51m55e98l15k82a 1255730

Zajimavé, že Subaru střední třídy - Legacy, poctivé auto s normální hmotností s 2,5L benzinovým 4ř válcem, 110 kw a jejich cvt automatem mi v roce 2010 žralo 6,7,8 litrů na 100. A to to byla 4ř kolka, která sama o sobě sežere 0,7L /100km. Tedy hodnoty, které údajně tyto různé motory papají bez 4*4 a pohodlí auta střední třídy.

0/0
11.3.2016 8:11

J44i11ř15í 15S50c70h48w22a77c91h 8308444468956

ovšem praktický průměr Legacy je někde mezi 8,5-11 litry ;-)

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Subaru/410-Legacy.html?fueltype=2&power_s=105&power_e=115

+1/0
11.3.2016 11:41

J11a22n 80J64e46m55e88l59k60a 1625170

Průměr u tohoto modelu, při této konfiguraci a modelovém roku od 2009 je 8,4. Já jsem s ním jezdil za cca 7,3. Dobrá převodovka, bez hydroměniče, který udržuje otáčky, tam kde mají být. Jistě, ty downsize, budou úspornější, ale za jakou cenu a kvalitu.

0/0
12.3.2016 11:07

J28a69n 62S21v66e73t49l50i92k 8117839479899

Taky jsem jezdil s Octavia I z roku 2001 za 4,1 /100km. Byl to ten nesmrtelnej motor 1,9TDI/66kW. Kamarád už na něm má natočeno 931000 km. Vydrží to i ten litrovej bazmek?

0/0
21.4.2016 11:03

M21a14r51t83i90n 57V91r57a21n69a 1146583974920

už je to trapné. ať udělají novou masku jakou chtěj, pořád to bude jen ŠKODA AUTA a škoda peněz..

+3/−5
11.3.2016 5:30

M12i59c36h88a21l 55M54o87u62c30h52a 9258799623694

Škodovácké prodeje Tvá slove jen potvrzují... ;-)

+3/0
11.3.2016 8:42

M95i55c17h20a95l 27R56e43j84z17e75k 5706597365211

Ano, chtelo by to neco pekneho na pohled. Megane nebo Duplo

0/0
12.3.2016 15:33

M51a51r61t24i51n 57Š89i50m56e58k 4770654588635

A je to tady, HTP Turbo v Octavii ;-D

+8/0
10.3.2016 16:44

P30e70t14r 75U76t57ě98k17a13l 9890818168

No - super! Nový ksicht ale ukážou Mercedes. Blbější příspěvek už nemáte?

A ty kecy o novém motoru jsou taky promo akce - jasně že je to kvůli nátlaku od EK (downsizeing), ale podle mne tudy cesta nevede. Životnost takto vyhoněných jednotek se sníží a iluze o nižší spotřebě jsou z oboru "přání otcem myšlenky". Jo, bude to žrát míň, pokud s tím budete jezdit pomaleji. Fakt nechápu, jak můžou tvrdit takovou kravinu, že vyššího výkonu dosáhnou s nižší spotřebou. To vynalezli perpeetum mobile? Výkon je přímo úměrný množství spáleného paliva a je zcela irelevantní, že tam narvete turbo - to je tam jen proto, aby se do válců dostalo víc vzduchu - aby se mohlo spálit víc paliva. Takže jestli třílitrový motor má větší válce, prostě v nich tak probíhá pomaleji. Ale množství paliva je při stejném odebíraném výkonu přibližně stejný.

+1/−2
10.3.2016 14:57

J42i79ř54í 36S47c77h26w13a92c40h 8728374108546

evidentně ti ztráty v motoru a co má na ně jaký vliv, nic neříká......

+3/−1
10.3.2016 15:05

P54e96t27r 68U48t68ě77k77a35l 9530558988

Jako že ztráty má jen velký motor, nebo co?

+1/−2
10.3.2016 18:24

J54i59ř44í 92S51c53h21w61a75c83h 8188764138516

no jasně, neříká......Rv

+3/−1
10.3.2016 20:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.