Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový šéf Volkswagenu začal zostra. Vyházel lidi, zbavil se letadla

Nedlouho poté, co se šéf Volkswagenu Matthias Müller po vypuknutí emisního skandálu chopil firemních otěží, předstoupil v továrně ve Wolfsburgu před 20 000 zaměstnanců shromážděných před improvizovaným pódiem a k ostrým slovům ohledně firemní kultury rozhodně neměl daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69i27l35a46n 38Š60m65o87l31í94k 3307924382770

Jojo, jen velké a silné firmy přežijí řádění svých manažerů. A to ještě ne vždycky ;-);-D

0/0
2.3.2016 0:34

S33t55a33n60i84s58l11a65v 57K10r24e25j33c74a14r 6337176433224

Je dobře, že VW je natolik silným a schopným, že ho sice dieselgate finančně poškodila, ale nezahubila. Zaměstnanci a vývojáři ženou firmu stále v před a úspěšně.

0/0
1.3.2016 16:00

J95a35r34e94k 92K20u25b24a57c54k43a 3610905690743

Možná by se emise u šizených VW mohly ovlivnit udělátkem z magnetu, když jim nebude fungovat to "sítko", které vydumali;-D. Das genius by se to mohlo jmenovat. Výsledek emise: 0,00.;-D

0/−1
29.2.2016 20:33

J80a16r41e83k 22K41u43b14a68c34k32a 3220375890823

Co si to dovolili mu dát stříbrný koberec? Zlatý, posázený démanty, rubíny, safíry to mu tam měli dát. Ten šmoula něco ušetří aby si jen mohl přidělit pořádný balík peněz. Zlatý hoch z VW.

0/−3
29.2.2016 20:31

P97a87v86e79l 41J52a98n59č39a50ř69í43k 2534201244486

No nechci mu do toho kecat, ale první měl jít šéfové divize VW a Audi.

0/0
29.2.2016 17:10
Foto

J33i55ř57í 93D97v91o32ř30á80k 5625309640698

Schody se nejlépe zametají seshora .

+1/0
29.2.2016 16:52

L70u96b86o34š 73M55a54š74í20n 9379316817558

Když se mu změny povedou tak klobouk dolů.

+8/0
29.2.2016 16:49
Foto

O11l43d52a 97V88a92r54h85á98n66e78k 5950844160656

Jakže se to říká v českém přísloví o novém koštěti? Napište o manažerovi 1.3.2017 a o tom co z jeho novinek zbylo.

+2/0
29.2.2016 15:38
Foto

M65i98r77o31s44l89a68v 52S82t18e78i64n68e72r 4220272350226

Nejenom VW, všichni Evropané stojí před velkým problémem. Kdysi jsme se Číně posmívali, když na kdejaké vsi stavěli pece na železo. Dnes však Čína produkuje i plechy v cenách, které v Evropě nikdo nedokáže nabídnout.

Jak evropští oceláři pod indickým vedením na tuto výzvu odpoví, není zatím známo. Clo a různá omezení dovozu nic nenapraví na tom, že i v Evropě je nutné racionalisovat a obnovit výrobu už od základů.

+8/0
29.2.2016 14:53

J51a90n 87C77o81n73s37t19a82n71t40i18n 1382881493870

pardon, ale zbláznil jste se? už delší dobu uvažuju nad tím, že i za cenu krátkodobých ztrát by pro evropu bylo nejlepší naprosté embargo na cokoliv z číny. racionalizace ve stylu makejte víc, za míň peněz, na kvalitu kašlem, hlavní jsou objemy a hlavně ten "trvalý růst" je prostě selskorozumově naprostý nesmysl. zeman by z vás měl radost, ale já se úplně děsím, že to někdo vidí podobně jako vy dva.

+2/−3
29.2.2016 15:03
Foto

M18i20r59o10s46l65a41v 89S68t88e19i38n84e22r 4850482520836

Chápu vaše rozhořčení, ale je to bohužel to, čemu říkáme globalizace.

Když jsem si dnes objednal levnou televizi z Turecka, má to dvě stránky- už mi ji neprodá třeba slovenský Samsung. Na druhé straně, v Turecku jsem přispěl tomu vykořisťovanému dělníkovi na zhruba týdenní výživu. Proto zůstane raději tam a pokud se takových jako já najde více, nepůjde mrznout na makedonskou hranici.

Díky vysoké úrovni informací se tak máloco dá napravit nějakými cly a zábranami- spolehlivější a hlavně trvanlivější opatření je bojovat kvalitou, servisem a nakonec i náklady. Takže clo samo o sobě je jenom nouzové opatření. Potřebuje vždy doprovázet i dalšími prostředky.

+2/0
29.2.2016 15:55

R42a25d77o87s26l14a93v 34K16l95a22u73d79a 5894248804632

Číňané produkují levnou ocel, protože tamní oceláře velkoryse dotuje vláda. Tomu nikdo nemůže konkurovat. EU a USA se musí proti takovým praktikám spojit a takovou ocel na své území vůbec nevpustit, případně nasadit obrovské clo.

+2/0
29.2.2016 16:10

R11a67d35i74m 85P58o96l18á92š63e98k 9336693859909

Ale taky produkují levnou ocel, protožer my jsme v Evropě uvolnili obrovský prostor zeleným a nechali je zdražit výrobu. Bez zelených , bez drahé OZE energie, bez REACH, bez globálního alarmismu, s GMO průmyslem bychom mohli evropskou výrobu zlevnit možná až na polovinu jen za zanedbatelného zhoršení životního prostředí. Či dokonce v některých případech, jako je třeba využívání GMO, by bylo životní prostředí ještě lepší než je dnes.

0/0
1.3.2016 5:57

M64a54r55t33i20n 30D92o55k16t22o59r 5459778947196

Nikdy nemůžou být náklady na výrobek nižší v evropě než v číně, teda pokud nechcete mít životní úroveň a životní prostředí číňana. nechci.

0/0
29.2.2016 16:38

D28a23n14i58e83l 80T27s18c56h66e79r79n33a49y 2935112459202

Blby na tom je ze tech tureckych televizi jeste nakoupite, nic to nevydruzi kvalita nic moc, absolutne neodolne vstupy atd, V CR dostlidi kupuje repliky nahr dilu na moto, ty turecke jsou levne ale shit

0/0
29.2.2016 16:59
Foto

J30i19ř35í 43D90v69o43ř18á21k 5285629360228

Nízká pořizovací cena nemusí znamenat levnější . A co záruka ?

0/0
29.2.2016 17:23

L28u23k83á44š 84K29u21b11ů 5204473450987

to máte asi pravdu, Turek má vyděláno a zůstane doma, ale dělník ze slovenské továrny bude bez práce na sociálních dávkách. To mi nepřijde jako řešení. Takže pokud se na světě vyrábí výrobek za stejných podmínek pro zaměstnance a stejného vlivu na životní prostředí jako v EU, tak v pořádku, ale jestli něco z toho nedodržují, tak do EU neimportovat nebo dorovnat clem, které by mělo sloužit jako podpora EU výrobcům, kteří za "čínských" podmínek nesmí vyrábět.

0/0
29.2.2016 17:44
Foto

J66i39ř49í 69D15v21o21ř24á34k 5575849820838

Bezpečnost práce , pracovní podmínky , ekologie , ........ ?????

0/0
29.2.2016 16:56

D32a43n24i75e69l 97T55s30c53h61e66r48n14a19y 2805332189202

Na to si nehrajou, jedenact zaoceanskych lodi, nadela ekologickou paseku vetsi nez vsechna auta

0/0
29.2.2016 17:00
Foto

J71i88ř44í 33D40v93o47ř15á17k 5515219870698

Pardon , mělo to být k Čínským ocelářům .

0/0
29.2.2016 17:02

D37a10n59i62e84l 96T35s50c48h88e78r23n77a81y 2305102129392

Oni to neprehaneji ani v Cine ani v Turecku

0/0
29.2.2016 17:30

R89a25d47i23m 92P49o97l13á29š37e63k 9906143189659

Ono ale ty pece na železo v každé čínské vsi katastrofálně zkrachovaly.

0/0
1.3.2016 4:53

J39a48n 53C55o94n35s82t68a32n10t64i20n 1622211273140

mám vw. jsem spokojený (absolutně). nový šéf vw na mě neudělal extra dojem, protože řeže příliš hluboko. a stejně, jako může být přiměřená restrukturalizace obrovským přínosem, tak může být přemrštěná restrukturalizace přímou cestou do pekla. každopádně jsem se díky článku dozvěděl, že stříbrná je barva vw, to je pro mě absolutní novinka. zatím jsem tedy letité spojení stříbrné šípy slyšel jen o mercedesu (mimochodem design F1 to jen potvrzuje) a kdybych si měl tipnout barvu pro vw, byla by to modrá. zajímavé...

+1/−2
29.2.2016 14:52

K14l21á31r71a 32T24r16n20k64o81v77á 3964869574839

A co Stříbrná sršeň.

+1/0
29.2.2016 16:04
Foto

J70i56ř86í 52D81v56o56ř43á64k 5425779890928

Podle " otce " VW asi červená , bílá a nějaká svastika .

0/0
29.2.2016 17:20

M84i87l50a18n 20V58o85t91a85v93a 5684246411432

- začne se šetřit, ale ve skutečnosti ne na kobercích, ale na autech, což dříve nebo později povede k horší kvalitě. A mám obavu, zdali se tomu nestalo již u Superbu (který se mi mimochodem velmi líbí). Když se podíváte na jeho váhu a pak začnete hledat materiály, tak si začnete pokládat otázku, proč je to tak lekhé bez drahých materiálů, tak se začnete pídit dál a zjistíte tenčí skla, plechy atd. A to se může dlouhodobě vymstít. Ale třeba se pletu... nejsem odborník přes auta a ani se tam nechci pasovat. Na druhou stranu, může to vést i k lepšímu, že se z konzervativního "nudného" Passata stane zajímavé auto, protože zatím to šlo v kolejích, když se to prodává, proč to zásadně měnit. Takže se tam přesně někteří pracovníci jen vezli bez jakékoli invence. A je ještě otázkou, co ve skutečnosti znamená vyhazování lidí a aby to ve skutečnosti nebyla politika po česku.... druhý den to začnu outsorsovat přes najaté firmy a ještě dráž. A nebo je vyházím, tak jako v době krize a za rok zjistím, že mi schází a pak je horko těžko sháním zpět.

0/−1
29.2.2016 14:46

P89a23v57e85l 81P74o25p92e62l75k67a 2441574570778

Slunce , seno , volkswagen....

0/0
29.2.2016 14:36

V65l39a53d33i23m34í76r 41H68a85v37r71á91n83e62k 7276376490227

Hlavní je odškodnit USA a v Evropě cinknutá auta zdražit.!!Rv

0/0
29.2.2016 13:58

P65e30t16r55a 94M25a76l90a34k73o49v74a 1108370240294

holt američani jsou chytří a my evropani hloupí, a o tom to je...

0/0
29.2.2016 13:59

J64o24s90e28f 19V23a80l87a 9980543133333

jestli to neni jenom tim, ze k podvodu doslo jenom vuci predpisum platnym na uzemi USA. V Evrope se nemuselo svindlovat, cili ta auta v Evrope jsou naprosto koser

0/0
29.2.2016 14:28
Foto

M18i10r57o39s94l45a90v 56S58t82e57i17n45e43r 4510662290216

Jaká škoda vznikla v USA? Dá se pár promile kysličníků dusíku ve vodě nějak finančně vyjádřit?

Jakou škodu nadělaly vozy vyrobené před 2009, ty měly emisí daleko více a jezdí nepochybně ještě dnes. Ostatně jsem tuhle v Mnichově jel v zácpě přes 10 km za Trabantem- to byl smrad!

0/0
29.2.2016 14:37

D37a43n76i63e97l 13T46s31c13h51e49r28n56a50y 2225532819342

neserizenej trabos to je dymovnice

0/0
29.2.2016 17:32

O26l19d79ř63i45c66h 70M80o66u82r81e74k 1701237674876

serizenej taky!

0/0
1.3.2016 15:04

J26o69s55e53f 11V54a92l72a 9420483173403

VW preplacelo zamestnance jako nikdo. Nehlede na firemni "bonusy" jako treba pro byvale zamestnance v duchodu kazde 3 roky narok na nove auto za vyrobni cenu (kdyz ho zanmestnanec po trech letech prodal, tak mel vlastne automaticky na nove auto) nebo VW financoval 2 podnikove symfonicke orchestry. Schvalne co se stane s prvoligovym fotbalovym tymem Wolsburgu, ktery chodi pro penize taky do VW

+3/−1
29.2.2016 13:51

J16a94r90o60s27l49a19v 40T72a96c20h92o26v45s62k48y 2372800354590

a nechtel by ten pan u nas delat na chvili premiera ?

+11/0
29.2.2016 13:43

J67o34s52e96f 37V32a71l26a 9160313963583

to je vysloveny protimluv. Lide si nikdy nezvoli toho, kdo jim nabidne vic pracovat za min penez !..........prave naopak

+2/−1
29.2.2016 13:54

J39a54r59o87s89l24a52v 72T58a57c52h71o45v59s84k18y 2392330144670

For je v tom, ze zatim jeste netvori statni ouradove vetsinu, takze normalne pracujici lidi by je prehlasovali a toho premiera jim zvolili

0/0
29.2.2016 13:56

P81e79t67r81a 52M92a32l94a77k92o33v51a 1108600630704

každý státní ouřada má manžela/ku a dítě, to jsou hned další dva hlasy od někoho, kdo má zájem aby ouřada měl práci....

0/0
29.2.2016 14:00

J84o74s57e22f 37V61a11l20a 9800793613773

prace je cinnost, ktera je ouradum zcela cizi. Pokud jde tedy treba o zyvseni produktivity, tak se urcite netyka uredniku ani v VW, ani v Praze a okoli

0/0
29.2.2016 14:15

D46a63n85i81e26l 38J76i59r85á77č45e96k 3901570940648

Vlivnýšéf závodní rady Bernd Osterloh nedávno upozornil, že plány na zvýšeníproduktivity v německých továrnách Volkswagenu vytvářejí mezi zaměstnanci„znepokojení“.... ááá tady se někomu nechce pracovat :-D

+7/−1
29.2.2016 13:35

M33a11r71t84i95n 23P32a64v75e91l40e29k 5770577105715

Co je na tom překvapující? Vy jste úderník,který chce překonávat plán? Když vám nadřízení oznámí,že vám naloží víc práce jste z toho nadšený?

Na kolik plníte? Na 120% nebo na 130%?

0/−1
29.2.2016 13:53

J41o54s58e23f 16V51a34l70a 9830133833173

ve Wolfsburgu meli hodne daleko uz do 100%

+1/0
29.2.2016 13:58

D38a60n30i79e66l 45J86i78r17á76č80e32k 3411310160348

Vtip bude asi v tom, že žádné nadřízené nemám a pracuji tak 12-14 hodin denně... Takže já si plním to co potřebuji tak na 120% sám o sobě...

0/0
29.2.2016 14:01

M96a57r80t38i77n 72P64a46v97e81l58e81k 5760107115915

Pak chápu,že blafete o tom,že se "někomu nechce pracovat".

0/0
29.2.2016 14:20

P38e25t35r24a 70M59a61l42a70k30o63v64a 1738350810844

když to podřízenému trvá dvakrát tak dlouho jako mě, tak mu naložím a nakopu ho do zadnice...

+2/0
29.2.2016 14:02

M44a10r72t35i32n 55P39a65v95e83l80e84k 5860157125165

Chytrý vedoucí hledá důvod,proč mu to nejde.Bože,chraň nás před hloupými ouřady.:-P

0/0
29.2.2016 14:22
Foto

V74o87j93t26ě94c91h 63P46a94v48l67í56k 5194981724728

"I'd like to rip this carpet out" není roztrhat, ale vytrhat. Tedy odstranit.

+3/−1
29.2.2016 13:24

L98u73d46ě75k 36V74ě69t82r84o69v27s85k78ý 8768543652287

Tak to je naprosto zásadní informace.

+3/0
29.2.2016 13:25

J56á88n 84K41o65t88ú51č 2456354408836

To je zase len anglický preklad. Keď už, tak by to chcelo pohľadať nemecký originál. Predpokladám, že pán riaditeľ vo Wolfsburgu použil nemčinu, a nie angličtinu. :)

+2/0
29.2.2016 13:26
Foto

V87o82j56t95ě21c18h 84P23a67v35l79í10k 5284201404358

Máte pravdu. Zatím se mi to v němčině vůbec najít nepodařilo - německé zprávy tuhle větu neobsahují ...

0/0
29.2.2016 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.