Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový šéf Volkswagenu začal zostra. Vyházel lidi, zbavil se letadla

Nedlouho poté, co se šéf Volkswagenu Matthias Müller po vypuknutí emisního skandálu chopil firemních otěží, předstoupil v továrně ve Wolfsburgu před 20 000 zaměstnanců shromážděných před improvizovaným pódiem a k ostrým slovům ohledně firemní kultury rozhodně neměl daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M59i73l14a67n 40Š49m58o36l82í58k 3857804462810

Jojo, jen velké a silné firmy přežijí řádění svých manažerů. A to ještě ne vždycky ;-);-D

0/0
2.3.2016 0:34

S69t19a52n26i80s57l12a40v 35K83r17e15j97c24a69r 6937516563574

Je dobře, že VW je natolik silným a schopným, že ho sice dieselgate finančně poškodila, ale nezahubila. Zaměstnanci a vývojáři ženou firmu stále v před a úspěšně.

0/0
1.3.2016 16:00

J14a58r20e77k 37K98u67b19a92c51k91a 3730735210323

Možná by se emise u šizených VW mohly ovlivnit udělátkem z magnetu, když jim nebude fungovat to "sítko", které vydumali;-D. Das genius by se to mohlo jmenovat. Výsledek emise: 0,00.;-D

0/−1
29.2.2016 20:33

J55a13r54e68k 12K47u19b28a47c30k59a 3350515440663

Co si to dovolili mu dát stříbrný koberec? Zlatý, posázený démanty, rubíny, safíry to mu tam měli dát. Ten šmoula něco ušetří aby si jen mohl přidělit pořádný balík peněz. Zlatý hoch z VW.

0/−3
29.2.2016 20:31

P88a16v39e33l 41J32a58n40č24a27ř22í47k 2184881434196

No nechci mu do toho kecat, ale první měl jít šéfové divize VW a Audi.

0/0
29.2.2016 17:10
Foto

J42i93ř74í 67D65v48o81ř53á20k 5945409710578

Schody se nejlépe zametají seshora .

+1/0
29.2.2016 16:52

L76u73b26o74š 36M61a84š44í50n 9789986967728

Když se mu změny povedou tak klobouk dolů.

+8/0
29.2.2016 16:49
Foto

O39l51d89a 98V10a38r14h20á26n40e75k 5750104490346

Jakže se to říká v českém přísloví o novém koštěti? Napište o manažerovi 1.3.2017 a o tom co z jeho novinek zbylo.

+2/0
29.2.2016 15:38
Foto

M84i23r45o91s86l81a46v 53S95t72e81i36n58e74r 6918254743705

Nejenom VW, všichni Evropané stojí před velkým problémem. Kdysi jsme se Číně posmívali, když na kdejaké vsi stavěli pece na železo. Dnes však Čína produkuje i plechy v cenách, které v Evropě nikdo nedokáže nabídnout.

Jak evropští oceláři pod indickým vedením na tuto výzvu odpoví, není zatím známo. Clo a různá omezení dovozu nic nenapraví na tom, že i v Evropě je nutné racionalisovat a obnovit výrobu už od základů.

+8/0
29.2.2016 14:53

J91a19n 40C63o20n94s11t67a46n60t42i49n 1972351223590

pardon, ale zbláznil jste se? už delší dobu uvažuju nad tím, že i za cenu krátkodobých ztrát by pro evropu bylo nejlepší naprosté embargo na cokoliv z číny. racionalizace ve stylu makejte víc, za míň peněz, na kvalitu kašlem, hlavní jsou objemy a hlavně ten "trvalý růst" je prostě selskorozumově naprostý nesmysl. zeman by z vás měl radost, ale já se úplně děsím, že to někdo vidí podobně jako vy dva.

+2/−3
29.2.2016 15:03
Foto

M58i37r42o17s19l89a91v 97S92t36e27i12n54e45r 6348254113155

Chápu vaše rozhořčení, ale je to bohužel to, čemu říkáme globalizace.

Když jsem si dnes objednal levnou televizi z Turecka, má to dvě stránky- už mi ji neprodá třeba slovenský Samsung. Na druhé straně, v Turecku jsem přispěl tomu vykořisťovanému dělníkovi na zhruba týdenní výživu. Proto zůstane raději tam a pokud se takových jako já najde více, nepůjde mrznout na makedonskou hranici.

Díky vysoké úrovni informací se tak máloco dá napravit nějakými cly a zábranami- spolehlivější a hlavně trvanlivější opatření je bojovat kvalitou, servisem a nakonec i náklady. Takže clo samo o sobě je jenom nouzové opatření. Potřebuje vždy doprovázet i dalšími prostředky.

+2/0
29.2.2016 15:55

R18a40d92o31s13l50a89v 29K44l85a20u55d74a 5554248974252

Číňané produkují levnou ocel, protože tamní oceláře velkoryse dotuje vláda. Tomu nikdo nemůže konkurovat. EU a USA se musí proti takovým praktikám spojit a takovou ocel na své území vůbec nevpustit, případně nasadit obrovské clo.

+2/0
29.2.2016 16:10

R63a81d67i60m 11P26o42l69á82š76e98k 9226113359269

Ale taky produkují levnou ocel, protožer my jsme v Evropě uvolnili obrovský prostor zeleným a nechali je zdražit výrobu. Bez zelených , bez drahé OZE energie, bez REACH, bez globálního alarmismu, s GMO průmyslem bychom mohli evropskou výrobu zlevnit možná až na polovinu jen za zanedbatelného zhoršení životního prostředí. Či dokonce v některých případech, jako je třeba využívání GMO, by bylo životní prostředí ještě lepší než je dnes.

0/0
1.3.2016 5:57

M48a91r27t80i66n 37D34o90k26t89o54r 5169868467616

Nikdy nemůžou být náklady na výrobek nižší v evropě než v číně, teda pokud nechcete mít životní úroveň a životní prostředí číňana. nechci.

0/0
29.2.2016 16:38

D71a86n56i30e70l 42T43s53c16h23e60r61n29a73y 2905162439592

Blby na tom je ze tech tureckych televizi jeste nakoupite, nic to nevydruzi kvalita nic moc, absolutne neodolne vstupy atd, V CR dostlidi kupuje repliky nahr dilu na moto, ty turecke jsou levne ale shit

0/0
29.2.2016 16:59
Foto

J93i17ř81í 38D42v41o87ř39á90k 5505709550208

Nízká pořizovací cena nemusí znamenat levnější . A co záruka ?

0/0
29.2.2016 17:23

L54u32k31á15š 22K65u80b64ů 5824153480207

to máte asi pravdu, Turek má vyděláno a zůstane doma, ale dělník ze slovenské továrny bude bez práce na sociálních dávkách. To mi nepřijde jako řešení. Takže pokud se na světě vyrábí výrobek za stejných podmínek pro zaměstnance a stejného vlivu na životní prostředí jako v EU, tak v pořádku, ale jestli něco z toho nedodržují, tak do EU neimportovat nebo dorovnat clem, které by mělo sloužit jako podpora EU výrobcům, kteří za "čínských" podmínek nesmí vyrábět.

0/0
29.2.2016 17:44
Foto

J67i15ř75í 15D27v35o82ř21á55k 5925399790428

Bezpečnost práce , pracovní podmínky , ekologie , ........ ?????

0/0
29.2.2016 16:56

D53a25n41i40e51l 91T81s59c13h15e38r96n67a78y 2505622949202

Na to si nehrajou, jedenact zaoceanskych lodi, nadela ekologickou paseku vetsi nez vsechna auta

0/0
29.2.2016 17:00
Foto

J11i42ř27í 74D35v22o33ř72á24k 5875449630618

Pardon , mělo to být k Čínským ocelářům .

0/0
29.2.2016 17:02

D92a51n71i67e49l 48T33s41c22h65e60r64n98a46y 2175582569412

Oni to neprehaneji ani v Cine ani v Turecku

0/0
29.2.2016 17:30

R58a60d81i37m 46P25o78l88á29š16e78k 9766933249489

Ono ale ty pece na železo v každé čínské vsi katastrofálně zkrachovaly.

0/0
1.3.2016 4:53

J52a45n 55C95o20n10s23t70a77n88t76i66n 1202361743260

mám vw. jsem spokojený (absolutně). nový šéf vw na mě neudělal extra dojem, protože řeže příliš hluboko. a stejně, jako může být přiměřená restrukturalizace obrovským přínosem, tak může být přemrštěná restrukturalizace přímou cestou do pekla. každopádně jsem se díky článku dozvěděl, že stříbrná je barva vw, to je pro mě absolutní novinka. zatím jsem tedy letité spojení stříbrné šípy slyšel jen o mercedesu (mimochodem design F1 to jen potvrzuje) a kdybych si měl tipnout barvu pro vw, byla by to modrá. zajímavé...

+1/−2
29.2.2016 14:52

K23l67á55r85a 13T79r64n14k56o88v60á 3284269624449

A co Stříbrná sršeň.

+1/0
29.2.2016 16:04
Foto

J70i45ř25í 56D11v60o62ř45á40k 5445889130488

Podle " otce " VW asi červená , bílá a nějaká svastika .

0/0
29.2.2016 17:20

M68i57l67a62n 53V89o64t19a47v38a 5444726801502

- začne se šetřit, ale ve skutečnosti ne na kobercích, ale na autech, což dříve nebo později povede k horší kvalitě. A mám obavu, zdali se tomu nestalo již u Superbu (který se mi mimochodem velmi líbí). Když se podíváte na jeho váhu a pak začnete hledat materiály, tak si začnete pokládat otázku, proč je to tak lekhé bez drahých materiálů, tak se začnete pídit dál a zjistíte tenčí skla, plechy atd. A to se může dlouhodobě vymstít. Ale třeba se pletu... nejsem odborník přes auta a ani se tam nechci pasovat. Na druhou stranu, může to vést i k lepšímu, že se z konzervativního "nudného" Passata stane zajímavé auto, protože zatím to šlo v kolejích, když se to prodává, proč to zásadně měnit. Takže se tam přesně někteří pracovníci jen vezli bez jakékoli invence. A je ještě otázkou, co ve skutečnosti znamená vyhazování lidí a aby to ve skutečnosti nebyla politika po česku.... druhý den to začnu outsorsovat přes najaté firmy a ještě dráž. A nebo je vyházím, tak jako v době krize a za rok zjistím, že mi schází a pak je horko těžko sháním zpět.

0/−1
29.2.2016 14:46

P48a30v49e93l 53P25o53p15e31l93k78a 2731644590318

Slunce , seno , volkswagen....

0/0
29.2.2016 14:36

V25l50a24d75i25m45í97r 31H97a74v36r96á35n32e16k 7806826300207

Hlavní je odškodnit USA a v Evropě cinknutá auta zdražit.!!Rv

0/0
29.2.2016 13:58

P23e25t90r50a 44M87a94l62a36k73o82v79a 1348150860324

holt američani jsou chytří a my evropani hloupí, a o tom to je...

0/0
29.2.2016 13:59

J86o29s96e64f 15V49a98l50a 9290263283273

jestli to neni jenom tim, ze k podvodu doslo jenom vuci predpisum platnym na uzemi USA. V Evrope se nemuselo svindlovat, cili ta auta v Evrope jsou naprosto koser

0/0
29.2.2016 14:28
Foto

M82i24r22o95s53l54a45v 16S33t10e78i87n30e81r 6718564253935

Jaká škoda vznikla v USA? Dá se pár promile kysličníků dusíku ve vodě nějak finančně vyjádřit?

Jakou škodu nadělaly vozy vyrobené před 2009, ty měly emisí daleko více a jezdí nepochybně ještě dnes. Ostatně jsem tuhle v Mnichově jel v zácpě přes 10 km za Trabantem- to byl smrad!

0/0
29.2.2016 14:37

D12a90n47i10e29l 60T85s64c14h73e25r49n30a28y 2685762799212

neserizenej trabos to je dymovnice

0/0
29.2.2016 17:32

O60l85d35ř78i68c80h 97M86o50u19r43e33k 1771517354346

serizenej taky!

0/0
1.3.2016 15:04

J24o36s79e81f 94V61a20l87a 9500713893823

VW preplacelo zamestnance jako nikdo. Nehlede na firemni "bonusy" jako treba pro byvale zamestnance v duchodu kazde 3 roky narok na nove auto za vyrobni cenu (kdyz ho zanmestnanec po trech letech prodal, tak mel vlastne automaticky na nove auto) nebo VW financoval 2 podnikove symfonicke orchestry. Schvalne co se stane s prvoligovym fotbalovym tymem Wolsburgu, ktery chodi pro penize taky do VW

+3/−1
29.2.2016 13:51

J78a60r28o53s11l59a95v 38T67a32c32h66o11v41s20k75y 2312800944720

a nechtel by ten pan u nas delat na chvili premiera ?

+11/0
29.2.2016 13:43

J24o94s13e41f 96V96a26l97a 9750473383953

to je vysloveny protimluv. Lide si nikdy nezvoli toho, kdo jim nabidne vic pracovat za min penez !..........prave naopak

+2/−1
29.2.2016 13:54

J89a24r17o89s89l88a31v 27T55a95c65h91o14v22s80k62y 2512430664680

For je v tom, ze zatim jeste netvori statni ouradove vetsinu, takze normalne pracujici lidi by je prehlasovali a toho premiera jim zvolili

0/0
29.2.2016 13:56

P75e26t68r82a 57M86a56l14a42k96o62v30a 1928350750854

každý státní ouřada má manžela/ku a dítě, to jsou hned další dva hlasy od někoho, kdo má zájem aby ouřada měl práci....

0/0
29.2.2016 14:00

J34o30s85e41f 58V76a27l28a 9380203363833

prace je cinnost, ktera je ouradum zcela cizi. Pokud jde tedy treba o zyvseni produktivity, tak se urcite netyka uredniku ani v VW, ani v Praze a okoli

0/0
29.2.2016 14:15

D26a63n56i41e80l 68J30i73r55á33č41e13k 3421270830578

Vlivnýšéf závodní rady Bernd Osterloh nedávno upozornil, že plány na zvýšeníproduktivity v německých továrnách Volkswagenu vytvářejí mezi zaměstnanci„znepokojení“.... ááá tady se někomu nechce pracovat :-D

+7/−1
29.2.2016 13:35

M43a45r98t78i46n 93P38a31v57e34l20e97k 5970497535465

Co je na tom překvapující? Vy jste úderník,který chce překonávat plán? Když vám nadřízení oznámí,že vám naloží víc práce jste z toho nadšený?

Na kolik plníte? Na 120% nebo na 130%?

0/−1
29.2.2016 13:53

J59o71s86e78f 50V30a49l33a 9150123403103

ve Wolfsburgu meli hodne daleko uz do 100%

+1/0
29.2.2016 13:58

D87a81n97i41e92l 69J84i92r21á57č47e32k 3341350830558

Vtip bude asi v tom, že žádné nadřízené nemám a pracuji tak 12-14 hodin denně... Takže já si plním to co potřebuji tak na 120% sám o sobě...

0/0
29.2.2016 14:01

M58a31r74t16i78n 93P53a70v39e15l17e22k 5940747725435

Pak chápu,že blafete o tom,že se "někomu nechce pracovat".

0/0
29.2.2016 14:20

P63e37t42r74a 35M77a15l38a64k60o35v11a 1348640530244

když to podřízenému trvá dvakrát tak dlouho jako mě, tak mu naložím a nakopu ho do zadnice...

+2/0
29.2.2016 14:02

M45a92r74t83i37n 34P31a92v38e37l11e86k 5620717965455

Chytrý vedoucí hledá důvod,proč mu to nejde.Bože,chraň nás před hloupými ouřady.:-P

0/0
29.2.2016 14:22
Foto

V83o14j68t96ě91c19h 30P79a25v46l50í28k 5684511464748

"I'd like to rip this carpet out" není roztrhat, ale vytrhat. Tedy odstranit.

+3/−1
29.2.2016 13:24

L60u91d76ě12k 10V88ě16t38r16o49v45s96k76ý 8288743912627

Tak to je naprosto zásadní informace.

+3/0
29.2.2016 13:25

J88á26n 30K94o56t31ú36č 2726934678906

To je zase len anglický preklad. Keď už, tak by to chcelo pohľadať nemecký originál. Predpokladám, že pán riaditeľ vo Wolfsburgu použil nemčinu, a nie angličtinu. :)

+2/0
29.2.2016 13:26
Foto

V82o12j34t85ě90c35h 36P69a94v94l45í94k 5964391904528

Máte pravdu. Zatím se mi to v němčině vůbec najít nepodařilo - německé zprávy tuhle větu neobsahují ...

0/0
29.2.2016 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.