Diskuze

Nový šéf Volkswagenu začal zostra. Vyházel lidi, zbavil se letadla

Nedlouho poté, co se šéf Volkswagenu Matthias Müller po vypuknutí emisního skandálu chopil firemních otěží, předstoupil v továrně ve Wolfsburgu před 20 000 zaměstnanců shromážděných před improvizovaným pódiem a k ostrým slovům ohledně firemní kultury rozhodně neměl daleko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jojo, jen velké a silné firmy přežijí řádění svých manažerů. A to ještě ne vždycky ;-);-D

0 0
možnosti

Je dobře, že VW je natolik silným a schopným, že ho sice dieselgate finančně poškodila, ale nezahubila. Zaměstnanci a vývojáři ženou firmu stále v před a úspěšně.

0 0
možnosti

Možná by se emise u šizených VW mohly ovlivnit udělátkem z magnetu, když jim nebude fungovat to "sítko", které vydumali;-D. Das genius by se to mohlo jmenovat. Výsledek emise: 0,00.;-D

0 1
možnosti

Co si to dovolili mu dát stříbrný koberec? Zlatý, posázený démanty, rubíny, safíry to mu tam měli dát. Ten šmoula něco ušetří aby si jen mohl přidělit pořádný balík peněz. Zlatý hoch z VW.

0 3
možnosti

No nechci mu do toho kecat, ale první měl jít šéfové divize VW a Audi.

0 0
možnosti
Foto

Schody se nejlépe zametají seshora .

1 0
možnosti

Když se mu změny povedou tak klobouk dolů.

8 0
možnosti

Jakže se to říká v českém přísloví o novém koštěti? Napište o manažerovi 1.3.2017 a o tom co z jeho novinek zbylo.

2 0
možnosti
Foto

Nejenom VW, všichni Evropané stojí před velkým problémem. Kdysi jsme se Číně posmívali, když na kdejaké vsi stavěli pece na železo. Dnes však Čína produkuje i plechy v cenách, které v Evropě nikdo nedokáže nabídnout.

Jak evropští oceláři pod indickým vedením na tuto výzvu odpoví, není zatím známo. Clo a různá omezení dovozu nic nenapraví na tom, že i v Evropě je nutné racionalisovat a obnovit výrobu už od základů.

8 0
možnosti

pardon, ale zbláznil jste se? už delší dobu uvažuju nad tím, že i za cenu krátkodobých ztrát by pro evropu bylo nejlepší naprosté embargo na cokoliv z číny. racionalizace ve stylu makejte víc, za míň peněz, na kvalitu kašlem, hlavní jsou objemy a hlavně ten "trvalý růst" je prostě selskorozumově naprostý nesmysl. zeman by z vás měl radost, ale já se úplně děsím, že to někdo vidí podobně jako vy dva.

2 3
možnosti

mám vw. jsem spokojený (absolutně). nový šéf vw na mě neudělal extra dojem, protože řeže příliš hluboko. a stejně, jako může být přiměřená restrukturalizace obrovským přínosem, tak může být přemrštěná restrukturalizace přímou cestou do pekla. každopádně jsem se díky článku dozvěděl, že stříbrná je barva vw, to je pro mě absolutní novinka. zatím jsem tedy letité spojení stříbrné šípy slyšel jen o mercedesu (mimochodem design F1 to jen potvrzuje) a kdybych si měl tipnout barvu pro vw, byla by to modrá. zajímavé...

1 2
možnosti

A co Stříbrná sršeň.

1 0
možnosti