Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové bugatti je zas nejrychlejší na planetě. Plnou nádrž vypije za 9 minut

Dlouho očekávaný nástupce Bugatti Veyron je tu. Model Chiron je v podstatě evolucí superauta, které dodnes vlastně nikdo nepřekonal a posouvá hranice možností o kousek dál. Jen výkon motoru 1 500 koní je u sériového vozu bezprecedentní. A tachometr cejchovaný do 500 km/h tu není úplně na ozdobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L83u44b35o54s 39K13o68c89m54a81n 4878112564512

Co znamená nepřekonali Veyron v absolutních hodnotách? Test maximální rychlosti na neomezeně dlouhé trati u nejnovější generace Veyronu? Viděl jsem spoustu testů kdy ne jenom na okruhu Veyron prohrál. Je pravda že se nejednalo o tu nejnovější iteraci Veyronu. Možná by to bylo dobré zmínit. Nechci prudit jenom by bylo pěkné dodat více detailů k "nepřekonali".R^

Díky

0/0
8.3.2016 7:13

I33r92e23n20a 26P48l70a60c47h47e98t89k13o95v31á 1496674876620

u kazdeho automobilu me zajimaji nejvic dve hodnoty. spotreba a obsah kufru..

0/−1
7.3.2016 5:00

P40e74t43r 54Č97e58r36m58á28k 9318945259980

No a? Vaše osobní prefernece, stejně jako někoho jiného zajimá výkon a zrychlení. R^

0/0
7.3.2016 8:48

P23e32t69r 11Č30e89r14m66á92k 9458455449510

Krásná práce, ukázka umění kam až lze posunout limity. R^

+2/−1
7.3.2016 0:20

P43a81v29e31l 65C29h56a36m23r95á34d 4437860609975

A k čemu by mi to bylo dobré?

+1/−1
6.3.2016 22:53

P27e74t44r 48D33v76o30ř11á74k 4412448111938

Než si ho pořídím, potřebuji zjistit, jestli se vyrábí verze s tažným zařízením ;-) Občas zajedu s bordelem do sběrného dvora.

+6/−1
6.3.2016 22:15
Foto

R26a94d40e90k 21V26o38j14á92č98e73k 5683129123884

Škoda, že se toho auta nedožil Jeremy se svým Top Gearem. Moc pěkná raketa.R^

+5/0
6.3.2016 22:14

P87e81t49r 32H72o39v32o53r21k67a 5249496677

Pěkné, bude verze kombi?

+5/0
6.3.2016 21:50

J49i83ř29í 70K12o61p94ř31i83v18a 3154820679978

Proč rychle jedoucí kostitřas, když je pohodlnější a bezpečnější letadlo?8-o

+1/−3
6.3.2016 21:04
Foto

M52a16r41e46k 44B88a47š61i52s68t15a 7783492143360

Hm rozhodně bych dal přednost Tesle. Ten požitek se nedá srovnat .....

+1/−3
6.3.2016 13:14

P25e51t53r 76Č53e83r31m95á22k 9728795279790

Tesla není konkurentem bugatti, takže jejich srovnání má smysl asi jako fabie a porsche.

+5/0
7.3.2016 0:21

J82a98n 81Š33l29é32g89l 8172760788763

Plní to euro 6? :-)

Nerad bych kupoval auto, které to neplní :-)

+7/0
6.3.2016 13:10

M87a25r79t78i50n 30H96a35r79t79i40g 9419604972456

Technicky to bude určitě zajímavý auto, ale nějak to není můj šálek kávy...

0/0
6.3.2016 12:07

M11i39c42h61a28l 63M15a47r78e28k 7489811872420

Dalsi zbytecne auto .....

+2/−3
6.3.2016 10:46

P37e56t48r 62Č38e95r74m43á11k 9988865929100

Zbytečně rozhodně není, díky němu se rozvíjí technologie které se pak časem aplikují i u normálních vozů.

+2/0
7.3.2016 0:23
Foto

K86a48r31e11l 46M31a89l89ý 6386884220721

Raději Pagani, https://www.youtube.com/watch?v=M1u9KRooYns

0/−1
6.3.2016 8:31

M38i19r95o41s96l61a87v 68U77r40b26a12n 1456857641449

ja vam nevim, pagani mi prijde takove vzhledove podivne a zvukove jak ujecena domovnice. Mne osobne je mnohem vic sympatictejsi treba RS6 Avant

+1/0
6.3.2016 20:29

P12e52t49r 61N41o25v83o46t41ň96á58k 4900598523250

První bugatti, které se mi líbí designově. Kdybych ty peníze měl, tak bych si jistě koupil jiné hračky, ale tohle auto se jim povedlo.

+1/0
6.3.2016 7:47

T82o19m53á41š 63J76a80n22í39r18e61k 8820837136459

Uprimne se mi moc nelibi. A jak se lisi tahle "seriova" vyroba od kusovek pro zavody, kterych se zrejme ve finale vyrobi cirka taky tolik???

Proc teda nevyrobi regulerni F1?

Uprimne si nedovedu predstavit, proc bych si takove auto mel koupit. Mit ho nekde na vystavce? Nebo parkrat to projet nekde na okruhu? Ono ma asi svuj duvod, proc ti nejvetsi bohaci tyhle auta nekupujou a kupujou to jen lofasove, co nekde prisli jednoduse k penezum.

Ono tohle auto samozrejme neni na jezdeni po meste nebo dalnicich. Zvlast ne po nasich cestach:) Asi ted trosku zariskuju, ale myslim, ze i takovy renault thalia bude pohodlnejsi na svezeni, zvlast na nasich cestach:o))) Mit neomezeno penez, tak si koupim proste auto, ktere bude jak pohodlne, tak nabidne i zazitek z jizdy, cili taky vlastne pohodlne:o) Mozna bude mit o neco malo vetsi zrychleni na okruhu nez takovy mercedes GL nebo maybach S600 nebo rolls ghost ... ale na presun z bodu A do bodu B budou vsechny tyhle auta stejne rychle, ale oproti bugatti zcela nepomerne pohodlnejsi (a patrne i bezpecnejsi) a o to jde az v prvni rade. Kdyby mi ted nekdo dal na vyber s tim, ze budu mit dozivotne placene pojisteni, benzin, vsechny vydaje, ale nebudu to auto moct prodat (to je nejdulezitejsi omezeni) .... cili me nebude zajimat cena, ani kolik to zere .... a budu mit na vyber mezi bugatti chiron a mezi treba skoda yeti pripadne superbem (a samozrejme NE v bide s manualni klimou a fofrklacem = bez automatu) , tak si vemu tu skodovku:)

Jako s fofrklackem, to by muselo byt fakt nejake uz lepsi auto a ty uz se nastesti dnes s manualem nedelaji, protoze jezdit s manualem dneska je uz extremni opruz, asi srovnatelny s nepohodlim skladani se do nizkeho a drncaveho bugatti:)

0/−3
6.3.2016 3:19

Z45d12e29n47ě49k 76D57u95b88e91c76k97ý 3827154120458

Nenapadlo vás že si to někdo koupí jako investici ? Cena takových unikátů rozhodně neklesá,samozřejmě pakliže to nějaký "šikula" nezaboří do stromu...

+2/0
16.3.2016 13:44

J53a94r31o71m69í80r 18M83a31t72ě43j86e77k 1566227473106

a má to vzadu kouli na vlek?

+10/0
5.3.2016 22:54

T39o77m21á51š 82J94a28n92í27r76e42k 8800707786769

Kdyz jsem shanel tazne, tak jedna firma mela v inzeratu, ze udelaji tazne na jakekoliv auto a pro ty, co jeste nemaji v nabidce, ze daji polovicni slevu, kdyz jim tam clovek auto na dva dni necha a oni vymysli, jak to tam dodelat.

Takze tam to bugatti dva dni nechas a oni ti tam nekde privari kulu a muzes vesele vozit cement z hornbachu a nezasvinis si v tom sedacky:)

+10/0
6.3.2016 3:24

P84e23t40r 21P23o31s36p61í79š55i13l 4618974106836

Pokud auto nemá od výrobce homologaci k tahání přívěsu, tak nějaká kula od pochybné firmy je k ničemu, protože ji nikdo nezapíše do TP.;-)

0/0
7.3.2016 7:01

P50e90t46e30r 70M63o28l49n34á11r 8145944372989

Hnus to auto ,to že je tzv. najrýchlejšie na planete nemá žiadny zmysel pre mňa,nepraktické,predražené,škaredé,nič iné ma nenapadne keď sa na to pozriem ,mať také Ferrari Enzo alebo Lambo Gallardo ,to je niečo ,krása na kolesách a vôbec nevadí že nie sú najrýchlejšie,ale majú "dušu"

+5/−12
5.3.2016 16:09

J47i15ř53í 86S29c56h66w43a89c21h 8488584318176

rychlost je u této kategorie aut dost podstatný parametr, pro někoho i ten nejdůležitější. Kdyby pod kapotou Enza bylo 1.2HTP, tak by to asi nebylo to pravé ořechové.....ale bylo by to přece stejně hezké a jezdilo by to taky....;-)

+6/−1
5.3.2016 16:30

A88l83e93š 44Z52e35l39i22n19k17a 1594362606

Na druhou stranu, kdyby ta jednadvojka byla dvanáctkrát přeplňovaná ;-D

+1/0
7.3.2016 7:34

A22l36e25š 85J32a88n55á36č68e82k 3153414656933

V podstatě zbytečné plýtvání zdroji, bez důvodu.

+2/−17
5.3.2016 11:55

J39a51n 86K98a63r74e44l 54N89o57v77a64k 5246884398546

ano.. mohl jste energii věnovat něčemu jinému :D

+16/0
5.3.2016 14:24

D26e36n17i30s 50H57u67m32l 4922325625336

A na trati ho zase porazí lehoučký Ariel Atom

+1/−3
5.3.2016 11:30

P83e51t38r 50H23o82r51á22k 1559423259814

Na trati to předjede kdeco.

+5/0
5.3.2016 15:33

J69i63ř57í 60S70c42h58w10a19c41h 8748834908186

ale nesmí tam být moc delších rovinek ;-)

+6/0
5.3.2016 16:31

J36a17n 58J64e46ž39e90k 3911265497445

Na trati ho rozjede i lokotraktor...

+2/0
6.3.2016 12:55

F94r22a12n43t96i39š44e65k 53S72o89b85o34t72k91a 1237303574980

Vždy jsem si myslel, že tato auta slouží k popojíždění v Monte Carlu či v Beverly Hills - aby ostatní miliardáři a filmové hvězdy čuměli. Ale toto auto se ani k tomuto účelu nehodí, není moc hezké a svou povahu a honbou za co největší rychlostí je tak někam na závodní dráhu či letiště. No tak k čemu je dobré, snad jen že bude při zahradní párty stát nápadně vedle???

+2/−4
5.3.2016 9:04

M60a29r24t15i33n 86K75u25b50a 6324642307286

Krasa. Az na to pletivo vzadu ;-D

+1/−1
4.3.2016 20:00

L62i47b68o97r 61J69a73n75e31č21e10k 4315115435661

Ma to "tazny"? Jestli ne tak to nechci. Neda se s tim jezdit pro drevo.:-)

+7/−6
4.3.2016 18:16

J50a26n 80J90a40d95r35n38ý 4700354355276

Dlouho jsem čekal na tento příspěvek, ale nezklamal jste :)

Vždy se někdo najde, kdo to potřebuje na dřevo ;-D

0/0
5.3.2016 21:39

T55o17m78á45š 34J20a52n27í35r21e31k 8480537366879

Ted se divam a pry to nema ani vyhrivane zidle, toz s tim at jdou nekam! Doufam, ze to ma aspon elektricke stahovani oken, veyron (nebo ktere to bylo auto) mel jeste svihadla ......

0/0
6.3.2016 3:37

P60a96v22e71l 66V45a59n43ě59č90e67k 4944883901221

Střešní nosič není v základu?

+8/−4
4.3.2016 16:44

T43o79m15á62š 93P40á96r10t57l 7144747323450

Koenigsegg One:1 je pořád ještě rychlejší (maximálka cca 450 km/h), akorát nemá oficiální titul, protože se jich vyrobilo a prodalo celkem asi jen 6. Zrychluje to taky líp, než ta lemra Chiron: 0 - 300 km/h pod 12 sekund a to je skutečná naměřená hodnota. Chci jen říct, že jestli se zejtra náhodou stanu miliardářem, tohodle bleděmodrýho aušusu se nedotknu ani přes pytel naditej pětitisícovkama, abych se náhodou nenakazil ubohostí, a rovnou si poletím soukromým tryskáčem pro pravej Koenigsegg! ;-D

+3/−11
4.3.2016 16:32

J11i71ř54í 12S79c97h22w66a14c88h 8748824958256

tak řeč je o sériově vyráběných vozech.

6 kusů je kusová výroba, do které lze započítat u řadu vozů vyrobených v počtu 1 kus a takových bylo vyrobeno poměrně dost co byly rychlejší než ten tvůj Koenigsegg.... už před 2. sv. válkou dosahovali rychlost přes 500 km/hod ;-)

+8/0
4.3.2016 22:14
Foto

J20a49r44o28s39l82a54v 15P67ě54t23i38v86o12k92ý 3477486319445

Ty "rakety" zase patří do jiné skupiny. S nima se asi nejezdilo po silnici..

0/0
5.3.2016 0:48

L87u88b56o21m69i82r 31K86u33b67a96t 4197473821890

Problém titulu Bugatti je v tom, že neměřili sériově vyráběný kus, ale před měřením ho upravili tak, aby té rychlosti byl schopen dosáhnout. Žádný jiný Bugatti Veyron SuperSport té "oficiálně nejvyšší naměřené rychlosti" nemůže bez té úpravy dosáhnout. A s tímhle to bude nejspíš podobné, pro měření maximální rychlosti ten jeden kus upraví a zákazníkům opět prodají pomalejší variantu.

+1/−1
5.3.2016 18:48

J61o80z27e30f 29K26o76s56t57e25l24a76n15s74k28ý 8815532869936

Väčšina týchto áut nebude nikdy jazdiť a budú slúžiť len ako investícia na zhodnotenie peňazí...

Podobne astronomické ako cena sú totiž aj servisné náklady.

+1/0
4.3.2016 14:53

L48i13b50o66r 22P41e16t25r57á95š 6305709338769

auto jede max 430 a tachometr má do 500....pro případ že by zkoušel maximálku z kopce.

+1/−5
4.3.2016 14:07

M16i84c71h27a31e53l 86K39a72b41á43t 8639185138142

evidentne jste necetl clanek.

+6/0
4.3.2016 14:49

L78i79b12o69r 43P41e32t48r49á20š 6155709308569

strašný barvy......

+6/−5
4.3.2016 14:04

M84i34c48h18a91e43l 56K95a38b66á57t 8319165698862

myslim, ze v cene si muzete vybrat pripadne i jinou :)

+7/0
4.3.2016 14:49

J58o19z36e37f 44B55e35v85i39l10a37q65u74a 9655559111961

Áno - namiesto kastrólovej modrej kastrólovú červenú.;-D Alebo potom sieťovaný vzor a la beduínska utierka...

+1/−1
5.3.2016 13:25

K14a33r33e51l 29K60o17n75e21č32n80ý 9637733534726

Hyperauta? Tak to já si raději počkám až na ultraauto.

0/0
4.3.2016 11:52
Foto

J39a23r81o69s25l93a69v 55P34ě21t52i27v76o10k93ý 3417646529965

Jen jestli se dočkáte. Odhaduji, že to bude až ve druhé polovině 21. století. Možná až ve století 22. (To se nasměju - a možná nejenom já - jestli si to někdy přečtu v budoucnu.)

0/0
5.3.2016 0:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.