Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové bugatti je zas nejrychlejší na planetě. Plnou nádrž vypije za 9 minut

Dlouho očekávaný nástupce Bugatti Veyron je tu. Model Chiron je v podstatě evolucí superauta, které dodnes vlastně nikdo nepřekonal a posouvá hranice možností o kousek dál. Jen výkon motoru 1 500 koní je u sériového vozu bezprecedentní. A tachometr cejchovaný do 500 km/h tu není úplně na ozdobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L13u53b81o35s 48K44o98c93m67a64n 4688832194532

Co znamená nepřekonali Veyron v absolutních hodnotách? Test maximální rychlosti na neomezeně dlouhé trati u nejnovější generace Veyronu? Viděl jsem spoustu testů kdy ne jenom na okruhu Veyron prohrál. Je pravda že se nejednalo o tu nejnovější iteraci Veyronu. Možná by to bylo dobré zmínit. Nechci prudit jenom by bylo pěkné dodat více detailů k "nepřekonali".R^

Díky

0/0
8.3.2016 7:13

I11r50e16n52a 50P69l56a35c77h32e91t85k78o86v49á 1406914296590

u kazdeho automobilu me zajimaji nejvic dve hodnoty. spotreba a obsah kufru..

0/−1
7.3.2016 5:00

P20e61t14r 35Č20e64r65m54á15k 9298835519510

No a? Vaše osobní prefernece, stejně jako někoho jiného zajimá výkon a zrychlení. R^

0/0
7.3.2016 8:48

P91e35t90r 41Č14e74r18m64á13k 9358315899480

Krásná práce, ukázka umění kam až lze posunout limity. R^

+2/−1
7.3.2016 0:20

P69a57v59e62l 75C45h19a73m56r49á74d 4397500859945

A k čemu by mi to bylo dobré?

+1/−1
6.3.2016 22:53

P63e36t50r 35D79v98o59ř86á54k 4442658831638

Než si ho pořídím, potřebuji zjistit, jestli se vyrábí verze s tažným zařízením ;-) Občas zajedu s bordelem do sběrného dvora.

+6/−1
6.3.2016 22:15
Foto

R55a83d40e23k 85V49o16j16á91č39e83k 5743779943514

Škoda, že se toho auta nedožil Jeremy se svým Top Gearem. Moc pěkná raketa.R^

+5/0
6.3.2016 22:14

P60e60t89r 28H78o53v37o62r10k50a 5899886827

Pěkné, bude verze kombi?

+5/0
6.3.2016 21:50

J13i24ř96í 91K80o62p89ř25i36v88a 3884440789138

Proč rychle jedoucí kostitřas, když je pohodlnější a bezpečnější letadlo?8-o

+1/−3
6.3.2016 21:04
Foto

M34a52r75e57k 83B57a98š35i64s26t85a 7393362923830

Hm rozhodně bych dal přednost Tesle. Ten požitek se nedá srovnat .....

+1/−3
6.3.2016 13:14

P89e33t95r 66Č13e91r93m47á13k 9218865789250

Tesla není konkurentem bugatti, takže jejich srovnání má smysl asi jako fabie a porsche.

+5/0
7.3.2016 0:21

J70a70n 55Š48l75é29g84l 8852510658423

Plní to euro 6? :-)

Nerad bych kupoval auto, které to neplní :-)

+7/0
6.3.2016 13:10

M89a56r48t97i20n 62H54a69r15t35i13g 9919324402856

Technicky to bude určitě zajímavý auto, ale nějak to není můj šálek kávy...

0/0
6.3.2016 12:07

M18i85c49h63a69l 15M42a37r63e18k 7769201192510

Dalsi zbytecne auto .....

+2/−3
6.3.2016 10:46

P16e41t33r 89Č16e20r64m93á83k 9848585509810

Zbytečně rozhodně není, díky němu se rozvíjí technologie které se pak časem aplikují i u normálních vozů.

+2/0
7.3.2016 0:23
Foto

K53a22r78e48l 25M62a66l42ý 6456314810601

Raději Pagani, https://www.youtube.com/watch?v=M1u9KRooYns

0/−1
6.3.2016 8:31

M10i61r91o39s30l10a52v 13U63r73b11a22n 1856217741919

ja vam nevim, pagani mi prijde takove vzhledove podivne a zvukove jak ujecena domovnice. Mne osobne je mnohem vic sympatictejsi treba RS6 Avant

+1/0
6.3.2016 20:29

P34e11t89r 23N87o60v29o58t25ň92á24k 4530758153830

První bugatti, které se mi líbí designově. Kdybych ty peníze měl, tak bych si jistě koupil jiné hračky, ale tohle auto se jim povedlo.

+1/0
6.3.2016 7:47

T59o71m89á53š 28J35a73n82í41r55e86k 8170517986929

Uprimne se mi moc nelibi. A jak se lisi tahle "seriova" vyroba od kusovek pro zavody, kterych se zrejme ve finale vyrobi cirka taky tolik???

Proc teda nevyrobi regulerni F1?

Uprimne si nedovedu predstavit, proc bych si takove auto mel koupit. Mit ho nekde na vystavce? Nebo parkrat to projet nekde na okruhu? Ono ma asi svuj duvod, proc ti nejvetsi bohaci tyhle auta nekupujou a kupujou to jen lofasove, co nekde prisli jednoduse k penezum.

Ono tohle auto samozrejme neni na jezdeni po meste nebo dalnicich. Zvlast ne po nasich cestach:) Asi ted trosku zariskuju, ale myslim, ze i takovy renault thalia bude pohodlnejsi na svezeni, zvlast na nasich cestach:o))) Mit neomezeno penez, tak si koupim proste auto, ktere bude jak pohodlne, tak nabidne i zazitek z jizdy, cili taky vlastne pohodlne:o) Mozna bude mit o neco malo vetsi zrychleni na okruhu nez takovy mercedes GL nebo maybach S600 nebo rolls ghost ... ale na presun z bodu A do bodu B budou vsechny tyhle auta stejne rychle, ale oproti bugatti zcela nepomerne pohodlnejsi (a patrne i bezpecnejsi) a o to jde az v prvni rade. Kdyby mi ted nekdo dal na vyber s tim, ze budu mit dozivotne placene pojisteni, benzin, vsechny vydaje, ale nebudu to auto moct prodat (to je nejdulezitejsi omezeni) .... cili me nebude zajimat cena, ani kolik to zere .... a budu mit na vyber mezi bugatti chiron a mezi treba skoda yeti pripadne superbem (a samozrejme NE v bide s manualni klimou a fofrklacem = bez automatu) , tak si vemu tu skodovku:)

Jako s fofrklackem, to by muselo byt fakt nejake uz lepsi auto a ty uz se nastesti dnes s manualem nedelaji, protoze jezdit s manualem dneska je uz extremni opruz, asi srovnatelny s nepohodlim skladani se do nizkeho a drncaveho bugatti:)

0/−3
6.3.2016 3:19

Z37d49e69n41ě41k 54D18u92b10e79c13k76ý 3457164550758

Nenapadlo vás že si to někdo koupí jako investici ? Cena takových unikátů rozhodně neklesá,samozřejmě pakliže to nějaký "šikula" nezaboří do stromu...

+2/0
16.3.2016 13:44

J96a78r23o39m31í41r 92M49a28t50ě68j44e35k 1796187303656

a má to vzadu kouli na vlek?

+10/0
5.3.2016 22:54

T86o53m53á22š 44J60a75n65í71r20e49k 8500887666379

Kdyz jsem shanel tazne, tak jedna firma mela v inzeratu, ze udelaji tazne na jakekoliv auto a pro ty, co jeste nemaji v nabidce, ze daji polovicni slevu, kdyz jim tam clovek auto na dva dni necha a oni vymysli, jak to tam dodelat.

Takze tam to bugatti dva dni nechas a oni ti tam nekde privari kulu a muzes vesele vozit cement z hornbachu a nezasvinis si v tom sedacky:)

+10/0
6.3.2016 3:24

P64e58t18r 92P22o77s60p43í98š51i89l 4718194816236

Pokud auto nemá od výrobce homologaci k tahání přívěsu, tak nějaká kula od pochybné firmy je k ničemu, protože ji nikdo nezapíše do TP.;-)

0/0
7.3.2016 7:01

P90e59t47e88r 91M61o43l41n45á12r 8575664202919

Hnus to auto ,to že je tzv. najrýchlejšie na planete nemá žiadny zmysel pre mňa,nepraktické,predražené,škaredé,nič iné ma nenapadne keď sa na to pozriem ,mať také Ferrari Enzo alebo Lambo Gallardo ,to je niečo ,krása na kolesách a vôbec nevadí že nie sú najrýchlejšie,ale majú "dušu"

+5/−12
5.3.2016 16:09

J51i60ř60í 23S14c85h27w85a95c51h 8148524538126

rychlost je u této kategorie aut dost podstatný parametr, pro někoho i ten nejdůležitější. Kdyby pod kapotou Enza bylo 1.2HTP, tak by to asi nebylo to pravé ořechové.....ale bylo by to přece stejně hezké a jezdilo by to taky....;-)

+6/−1
5.3.2016 16:30

A31l71e51š 92Z52e80l60i12n60k95a 1154922326

Na druhou stranu, kdyby ta jednadvojka byla dvanáctkrát přeplňovaná ;-D

+1/0
7.3.2016 7:34

A22l15e45š 55J67a68n91á47č90e75k 3673324646363

V podstatě zbytečné plýtvání zdroji, bez důvodu.

+2/−17
5.3.2016 11:55

J94a17n 42K45a47r59e22l 69N93o19v15a84k 5586894898636

ano.. mohl jste energii věnovat něčemu jinému :D

+16/0
5.3.2016 14:24

D55e29n80i72s 21H50u49m83l 4452605165206

A na trati ho zase porazí lehoučký Ariel Atom

+1/−3
5.3.2016 11:30

P54e14t28r 37H25o85r53á68k 1259583549804

Na trati to předjede kdeco.

+5/0
5.3.2016 15:33

J62i28ř94í 40S69c18h78w11a83c44h 8558864588536

ale nesmí tam být moc delších rovinek ;-)

+6/0
5.3.2016 16:31

J85a54n 33J96e84ž41e48k 3661655747815

Na trati ho rozjede i lokotraktor...

+2/0
6.3.2016 12:55

F89r98a15n30t74i15š10e48k 27S54o25b19o79t74k66a 1597313744970

Vždy jsem si myslel, že tato auta slouží k popojíždění v Monte Carlu či v Beverly Hills - aby ostatní miliardáři a filmové hvězdy čuměli. Ale toto auto se ani k tomuto účelu nehodí, není moc hezké a svou povahu a honbou za co největší rychlostí je tak někam na závodní dráhu či letiště. No tak k čemu je dobré, snad jen že bude při zahradní párty stát nápadně vedle???

+2/−4
5.3.2016 9:04

M26a68r83t38i40n 29K71u39b26a 6154242967536

Krasa. Az na to pletivo vzadu ;-D

+1/−1
4.3.2016 20:00

L23i49b70o13r 57J35a78n44e17č68e14k 4375755745571

Ma to "tazny"? Jestli ne tak to nechci. Neda se s tim jezdit pro drevo.:-)

+7/−6
4.3.2016 18:16

J39a34n 19J72a67d48r15n96ý 4610674845586

Dlouho jsem čekal na tento příspěvek, ale nezklamal jste :)

Vždy se někdo najde, kdo to potřebuje na dřevo ;-D

0/0
5.3.2016 21:39

T44o87m93á34š 30J11a12n69í18r71e19k 8330527406909

Ted se divam a pry to nema ani vyhrivane zidle, toz s tim at jdou nekam! Doufam, ze to ma aspon elektricke stahovani oken, veyron (nebo ktere to bylo auto) mel jeste svihadla ......

0/0
6.3.2016 3:37
Foto

P57a64v55e61l 65V70a41n15ě17č42e55k 4584473251871

Střešní nosič není v základu?

+8/−4
4.3.2016 16:44

T12o27m97á90š 89P49á82r48t13l 7354167653850

Koenigsegg One:1 je pořád ještě rychlejší (maximálka cca 450 km/h), akorát nemá oficiální titul, protože se jich vyrobilo a prodalo celkem asi jen 6. Zrychluje to taky líp, než ta lemra Chiron: 0 - 300 km/h pod 12 sekund a to je skutečná naměřená hodnota. Chci jen říct, že jestli se zejtra náhodou stanu miliardářem, tohodle bleděmodrýho aušusu se nedotknu ani přes pytel naditej pětitisícovkama, abych se náhodou nenakazil ubohostí, a rovnou si poletím soukromým tryskáčem pro pravej Koenigsegg! ;-D

+3/−11
4.3.2016 16:32

J30i11ř66í 42S76c89h50w51a98c12h 8238274398806

tak řeč je o sériově vyráběných vozech.

6 kusů je kusová výroba, do které lze započítat u řadu vozů vyrobených v počtu 1 kus a takových bylo vyrobeno poměrně dost co byly rychlejší než ten tvůj Koenigsegg.... už před 2. sv. válkou dosahovali rychlost přes 500 km/hod ;-)

+8/0
4.3.2016 22:14
Foto

J61a77r71o62s85l80a16v 53P20ě42t61i89v17o19k61ý 3307546989845

Ty "rakety" zase patří do jiné skupiny. S nima se asi nejezdilo po silnici..

0/0
5.3.2016 0:48

L20u13b49o98m78i67r 95K73u87b10a14t 4797603191870

Problém titulu Bugatti je v tom, že neměřili sériově vyráběný kus, ale před měřením ho upravili tak, aby té rychlosti byl schopen dosáhnout. Žádný jiný Bugatti Veyron SuperSport té "oficiálně nejvyšší naměřené rychlosti" nemůže bez té úpravy dosáhnout. A s tímhle to bude nejspíš podobné, pro měření maximální rychlosti ten jeden kus upraví a zákazníkům opět prodají pomalejší variantu.

+1/−1
5.3.2016 18:48

J15o76z49e49f 35K59o41s19t68e14l51a68n80s88k30ý 8545122389166

Väčšina týchto áut nebude nikdy jazdiť a budú slúžiť len ako investícia na zhodnotenie peňazí...

Podobne astronomické ako cena sú totiž aj servisné náklady.

+1/0
4.3.2016 14:53

L35i40b61o97r 14P66e21t91r15á49š 6405809528129

auto jede max 430 a tachometr má do 500....pro případ že by zkoušel maximálku z kopce.

+1/−5
4.3.2016 14:07

M12i42c22h80a29e49l 52K11a44b45á56t 8209855178522

evidentne jste necetl clanek.

+6/0
4.3.2016 14:49

L43i97b75o72r 34P77e35t17r71á82š 6375429538919

strašný barvy......

+6/−5
4.3.2016 14:04

M78i86c60h49a65e48l 76K49a34b61á84t 8159905948152

myslim, ze v cene si muzete vybrat pripadne i jinou :)

+7/0
4.3.2016 14:49

J86o27z58e67f 58B17e73v66i56l73a76q94u69a 9385529861941

Áno - namiesto kastrólovej modrej kastrólovú červenú.;-D Alebo potom sieťovaný vzor a la beduínska utierka...

+1/−1
5.3.2016 13:25

K60a31r57e83l 17K54o46n40e12č19n45ý 9897673434826

Hyperauta? Tak to já si raději počkám až na ultraauto.

0/0
4.3.2016 11:52
Foto

J30a29r54o33s68l82a46v 28P22ě39t85i72v69o78k47ý 3967476659345

Jen jestli se dočkáte. Odhaduji, že to bude až ve druhé polovině 21. století. Možná až ve století 22. (To se nasměju - a možná nejenom já - jestli si to někdy přečtu v budoucnu.)

0/0
5.3.2016 0:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.