Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jízdní řád Škody: nové citigo dorazí za dva roky

Škoda auto přijde příští rok s modernizovanou verzí svého nejmenšího modelu Citigo. Za zhruba další dva roky bude následovat nová generace. Vyplývá to z informací od zdrojů z automobilky na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K48r56y96š45t12o25f 77M22a25l34o84c39h 2305754328867

S perfektním dvouválcem o objemu 0,3 litru bi-turbo... :D

+3/−3
2.3.2016 19:04

J85a31n 24D31l30o59u70h70ý 7554779100699

V japonsku maji kei car auto bezne objem 0,6litru + turbo. Ale narozdil od posahane evropy jsou tyto auta danove zvyhodnene a neplatite za parkovani ;-) na nekterych mistech v centru velkych mest.

0/0
3.3.2016 8:19

K58r71y39š79t71o66f 10M11a89l61o32c45h 2635544228807

Taky váží pod tunu. Podle mě downsizing má smysl, ale musí mít logiku. V Citigu si umím představit 0,8 s turbem, ale třeba do Octy v kombíku nacpat 1.2 s 60 kw je úplná pitomost. Je to jen kvůli papírově nižším emisím ( v praxi nikdy nebudou stejné ) a kvůli lákavé ceně v tv reklamě. Ono vidět Octu od 400 000 je super. Než člověk zjistí, co za to (ne)dostane...

0/0
3.3.2016 20:10

J85i86ř72í 45S28c28h19w13a29c52h 8758874848356

Octavia s TSI 1.2/63kW je na tom mnohem lépe než starší generace s 1.4/55kW.... a dynamika toho auta je naprosto standardní v daném segmentu pro základní motorizace....

0/0
5.3.2016 15:51

M89a34r24e17k 63K53l93u14f66a 3628754304966

Příští rok facelift a pak za další dva roky nová generace.

Nějak mi ten výpočet nesedí proti titulku "Nové citigo dorazí za dva roky." 8-o

+5/0
2.3.2016 18:48

A34n98t77o66n75í46n 89H83o68s14t64i50n40s61k35ý 6601281895214

V nabídce chybi velkoprostorove 7-9mistne auto popř van

0/0
2.3.2016 17:51

M26a63r70t96i31n 55P90a68v85e81l29e20k 5690977305845

VW má Sharan a Alhambru - jejich prodeje nebudou asi nijak vysoké,takže je zbytečné konkurovat jim třetím stejným modelem.

+5/0
2.3.2016 18:29

D13e50n84i10s 51W94i51t30z30k58u 3663321909687

krásně naplánované, aspoň vím co za fl se stane českým autem roku na několik let dopředu

0/0
2.3.2016 10:22

D53e47j71a63n 14T42a62d11i55c 7212836767147

Pro jakou cilovou skupinu je toto auto urceno? Vidim v tom jezdit akorat "rozvozy jidel".

+4/−7
2.3.2016 9:53

K12a48m93i94l 52N20o76v31á19č43e89k 7692305229499

jako každé městské vozítko. pro obyvatele měst na popojíždění krátkých tras.

+8/−1
2.3.2016 10:15

M76a71r88e67k 77J26a37n80e47č15k92a 1877316123931

Městské vozítko to sice je, ale paradoxně dneska si lidi i do města kupují monstra typu SUV.

+3/0
2.3.2016 18:05

V73l26a73d89i49m81í35r 63F23i22b23i46g43e14r 5814931821304

Tak on rozdíl v ceně není tak horentní a SUV je i rodinné auto, tak proč kupovat 2 stačí 1 lepší

0/−2
3.3.2016 5:36

M22a34r83t31i26n 98K86a73r66á55s89e58k 9318543298248

Druhe/treti auto do rodiny na kratsi jizdy...

+13/−1
2.3.2016 11:10

J68a72n 94D40l72o67u50h17ý 7744559630789

Vsechny auta typu kei car jsou pro lidi co casto jezdi do mist, kde se tezko parkuje. Nemam sice simply clever ale mam stejne velkeho opla a nedam na to auto dopustit. Proste prijedu a zaparkuju VZDY! Spousta jinych trollu jezdi okolo bloku stale dokola a dokola. nevim kolik vali citigo ale opel bez problemu zvlada kopec/nekopec s jednim clovekem jizdu az 160km/h a to bohate staci. Pri teto rychlosti to zere 8litru lpg a jsem vysmatej :-D

+1/0
3.3.2016 8:24

V93l76a65d20a 20S67i19m77o20n51i98k 3739133743245

Pro městský provoz velice šikovné autíčko. A také ta, kde jsou vysoké daně na nákup auta - třeba v Dánsku jich kezdí skutečně hodně. V Německu to mají třeba důchodci jako druhé auto k Daim E classe - právě na nákupy.

0/0
5.3.2016 15:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.