Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jízdní řád Škody: nové citigo dorazí za dva roky

Škoda auto přijde příští rok s modernizovanou verzí svého nejmenšího modelu Citigo. Za zhruba další dva roky bude následovat nová generace. Vyplývá to z informací od zdrojů z automobilky na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K54r59y49š87t87o36f 14M33a18l36o94c47h 2155894978707

S perfektním dvouválcem o objemu 0,3 litru bi-turbo... :D

+3/−3
2.3.2016 19:04

J69a79n 85D33l74o29u71h59ý 7944909690119

V japonsku maji kei car auto bezne objem 0,6litru + turbo. Ale narozdil od posahane evropy jsou tyto auta danove zvyhodnene a neplatite za parkovani ;-) na nekterych mistech v centru velkych mest.

0/0
3.3.2016 8:19

K15r90y25š37t11o34f 18M72a83l23o89c34h 2535294268227

Taky váží pod tunu. Podle mě downsizing má smysl, ale musí mít logiku. V Citigu si umím představit 0,8 s turbem, ale třeba do Octy v kombíku nacpat 1.2 s 60 kw je úplná pitomost. Je to jen kvůli papírově nižším emisím ( v praxi nikdy nebudou stejné ) a kvůli lákavé ceně v tv reklamě. Ono vidět Octu od 400 000 je super. Než člověk zjistí, co za to (ne)dostane...

0/0
3.3.2016 20:10

J39i48ř76í 63S15c22h26w58a21c26h 8848344868886

Octavia s TSI 1.2/63kW je na tom mnohem lépe než starší generace s 1.4/55kW.... a dynamika toho auta je naprosto standardní v daném segmentu pro základní motorizace....

0/0
5.3.2016 15:51

M91a96r66e12k 27K27l21u66f45a 3798814344856

Příští rok facelift a pak za další dva roky nová generace.

Nějak mi ten výpočet nesedí proti titulku "Nové citigo dorazí za dva roky." 8-o

+5/0
2.3.2016 18:48

A55n89t61o79n54í13n 58H29o56s23t15i95n91s73k66ý 6261841495824

V nabídce chybi velkoprostorove 7-9mistne auto popř van

0/0
2.3.2016 17:51

M84a94r30t92i67n 50P12a97v11e72l13e95k 5800797365695

VW má Sharan a Alhambru - jejich prodeje nebudou asi nijak vysoké,takže je zbytečné konkurovat jim třetím stejným modelem.

+5/0
2.3.2016 18:29

D68e59n46i39s 31W37i68t44z82k60u 3163341539537

krásně naplánované, aspoň vím co za fl se stane českým autem roku na několik let dopředu

0/0
2.3.2016 10:22

D50e59j40a98n 48T90a34d95i92c 7382526147577

Pro jakou cilovou skupinu je toto auto urceno? Vidim v tom jezdit akorat "rozvozy jidel".

+4/−7
2.3.2016 9:53

K56a53m26i33l 25N65o13v97á66č47e19k 7612575359849

jako každé městské vozítko. pro obyvatele měst na popojíždění krátkých tras.

+8/−1
2.3.2016 10:15

M16a43r76e54k 56J31a52n65e81č41k45a 1457716663171

Městské vozítko to sice je, ale paradoxně dneska si lidi i do města kupují monstra typu SUV.

+3/0
2.3.2016 18:05

V85l26a79d21i90m65í37r 90F68i49b55i83g21e30r 5464901641494

Tak on rozdíl v ceně není tak horentní a SUV je i rodinné auto, tak proč kupovat 2 stačí 1 lepší

0/−2
3.3.2016 5:36

M86a85r93t75i59n 10K35a11r60á50s83e30k 9678353988408

Druhe/treti auto do rodiny na kratsi jizdy...

+13/−1
2.3.2016 11:10

J32a44n 76D24l93o52u78h52ý 7184149110479

Vsechny auta typu kei car jsou pro lidi co casto jezdi do mist, kde se tezko parkuje. Nemam sice simply clever ale mam stejne velkeho opla a nedam na to auto dopustit. Proste prijedu a zaparkuju VZDY! Spousta jinych trollu jezdi okolo bloku stale dokola a dokola. nevim kolik vali citigo ale opel bez problemu zvlada kopec/nekopec s jednim clovekem jizdu az 160km/h a to bohate staci. Pri teto rychlosti to zere 8litru lpg a jsem vysmatej :-D

+1/0
3.3.2016 8:24

V40l44a45d49a 79S94i83m79o22n20i66k 3799853893155

Pro městský provoz velice šikovné autíčko. A také ta, kde jsou vysoké daně na nákup auta - třeba v Dánsku jich kezdí skutečně hodně. V Německu to mají třeba důchodci jako druhé auto k Daim E classe - právě na nákupy.

0/0
5.3.2016 15:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.