- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Málo platné, zde jde o rozšíření palety směrem dolů, t.j. zlevněný Q3 na stejné platformě, ale s levnější technikou. Stejnou platformu využívá i současný Yeti, Audi má ale k dispozici o něco modernější motory.
Podle všeho bude mít i Škoda větší diverzifikaci, t.j. jeden model pod Yetim, druhý o něco větší. Na trhu by tak obsloužila větší segment.
Co do vzhledu, Audi Q2 ještě více zdůrazňuje německou eleganci lokomotivy- maličká okénka vzadu a velmi vysokou boční linii. Subjektivně to má zvýšit pocit bezpečí, zejména u žen.
pěkný, hodilo by se, s motorkem 1,4 TSI 110 kW s deaktivací válců, quattro, ale asi to nebude levný, jako Q3, tak asi skončím zase u forda, co se dá dělat
Jo bez si koupit dalsi kugu a jeste o sve tuposti pis na net!
Co to je za debilní výraz "městský teréňák" ..!?!?
město, teda alespoň Brno je jeden velkej terén, měl jsem megana a každých 30 tisíc kilometrů se něco měnilo na přední nápravě, tyčky řízení, převodka řízení, čepy a tak pořád dokola, už jsem z toho byl nervozní a pak jsem zjistil, že existuje něco jako městské tereňáky, někdy také se jim říká městské crossovery a od té doby na ně nedám dopustit, protože jezdím naprosto bez problému, současná kuga má už najeto téměř 100 tisíc a bez problému, audi Q 2 by pro mě byla dobrá volba, ale musela by stát kolem 600 tisíc a to nebude
Nevypada to zezadu jak jeden z Citroenu, myslim Cactus ci tak neco???